- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
- Milyen routert?
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Úgy, hogy azt pont úgy állítják be, hogy a szemedbe világítson, mert ugye azt csak látni kell, nem vele látni. Ha nem megy a tompított, akkor elég erős fénye van, ami nappal köszönöd, faca, látod, éjszaka meg csak azt látod.
Nem néztem még meg jobban, de szerintem leveszi az erejét az autó, mikor felkapcsolja a tompítottat.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Ezt el fogom felejteni, de majd megpróbálom megnézni.
Ami biztos: Ha nappal van, akkor az Opel Astra K csak nappali menetfényt használ, az infotainment kijelzőn világos téma van, és mind az infotainment, mind a központi információs kijelző fényereje magas. Ha szerinte sötét van, felkapcsolja a tompítottat, közben lecsökkenti a kijelzők fényerejét.
Szerintem eközben a mutatós műszerek fényereje vele együtt változik pillanatszerűen.
Kapkodom is a fejem, mikor közeledő szürkületben átmegyek egy felüljáró alatt, a dilis meg kapcsolgatja a fényerőt[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz energy4ever #234 üzenetére
"Nyilvan annyival kell menni, hogy megtudjon allni legalabb akkora tavolsagon belul ameddig lehet lattni normalisan. "
Országúton ha éppen nem tudod a távfényt használni, akkor ugye lelassítasz 50 körüli tempóra?
Ha jól tudom, itt az úton grasszáló emberekre éppen nem kellett számítani.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz energy4ever #236 üzenetére
Sok hülye meghalt, mert nem számított rá, hogy leszakad a gyalogos felüljáró.
Pedig úgy kellett volna vezetnie, hogy meg tudjon állni, mikor látja, hogy megindul a szerkezet.Ja, nem
dabadab
Az azért megvan, hogy a neki szegezett kérdést elegánsan kikerülte[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz tatararpad #246 üzenetére
Naigen, erre én is kíváncsi lennék, hogy mit látott az autó, és a felvételre esetleg a kiegészítő szenzorok jelét is rámontírozhatnák
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz fRooStzzZ #269 üzenetére
"Azért is kérdezem, mert az utolsó felvetés velem is előfordult, mikor csak annyit hallok, nagy nyikorgás, balra szerettem volna fordulni ( be az udvarba), kormány eltekerve, szemből teherautó, azt egy "mi autónk" hátulról telibe vágott, kormány vissza, és próbáltam nem a féket taposni, "
Itt rontottad el. Nekünk megtanították, hogy ha balra akarunk kanyarodni, akkor tekerjük irányba a kormányt, ha el is tudunk indulni, pont az ilyen balherék miatt, akik telibevágják az ácsorgó autóst.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #56573440 #274 üzenetére
Meg ez a tarts jobbra mánia, amikor az autópálya egy emelkedőn 3 sávos lett.
Akadékoskodnia akartam facén, ezért előkotortam a KRESZ-t. Kiderült, hogy a sávnyitás előtt volt egy bazinagy "Kapaszkodósáv kezdete" tábla (addig azt hittem, hogy kapaszkodósáv, mint olyan, nincs a KRESZ-ben), majd a magyarázó szövegben az, hogy a jobbra tartásnál ezt a sávot nem kell figyelembe venni.
Szóval a középen vonatozó népség teljesen rendben van[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #56573440 #280 üzenetére
Mert félreértesz
M3-mon kint van ez a tábla, tehát a "takarodjajobbszélsőbe" nem aktuális.
3 sávos M7-ről nekem csak ez a rész ugrik be, de mivel nincs "Kapaszkodósáv kezdete" tábla, ezért takarodó a jobbszélsőbe.
Teccikérteni?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Tájékoztatást adó jelzőtáblák
17. § (1) A tájékoztatást adó jelzőtáblák a következők:
„Kapaszkodósáv” (118. ábra): a tábla emelkedő úton a lassabban haladó járművek közlekedésére szolgáló kiegészítő sáv (kapaszkodósáv) kezdetét jelzi. A tábla jelezheti azt a sebességértéket is, amelynél kisebb sebességgel haladó jármű a kapaszkodósávot köteles igénybe venni (119. ábra);Ugyanakkor:
Haladás az úton
25. § (...)
(2) * Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, állati erővel vont járművel, kézikocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni. Párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten a jobbra tartásra a külön szabályok (36. §) az irányadók.(3) * Az autóbuszöblöt, az autóbusz forgalmi sávot, a kapaszkodó sávot, a gyorsító és lassító sávot, a nyitott kerékpársávot, valamint a kerékpársávot a (2) bekezdésben említett jobbra tartási, vagy az úttest jobb szélén való haladási kötelezettség szempontjából figyelmen kívül kell hagyni.
Egyéb kérdés?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Az előtted beírt hozzászólásomat elolvastad? A 25§ 3. bekezdése világosan leírja.
Tehát pl a lenti táblán ha a feltüntetett sebességgel tudsz haladni, ami azért valljuk be, elég ingerküszöb alatti, akkor teljesen jó helyen vagy a középső sávban, mert a jobb szélső kapaszkodó sávot nem kell figyelembe venni.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #56573440 #299 üzenetére
Jó cikk. Épp csak ha a Toyota tudta tartani a minimum 70-et, jó helyen volt.
Persze, én is levillogtam volna, de na!
Az M7 nagyonhosszú három sávja meg persze, hogy nem kapaszkodósávos történet. De ezt már korábban említettem/mutattam.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lajthabalazs #436 üzenetére
Nem létező alagutakra is figyelni kell
Amúgy megint megnéztem a videót, de mintha akkor és ott elég egyenes lenne az út, ráadásul mindegyik sáv egy irányba megy, szóval valami nagy b+ lehetett, ha semmilyen szenzor nem utasította az autót vészmanőverre.
A volán mögött ülő droidról meg annyit, hogy tegnap rámhúzták a röfit, mert a fényszórósegéd nem vette autószámba a szemből jövő gyenge fényeket, én meg vártam, hogy "na, mi lesz már?" kb 2 másodperc lehetett az egész.
Persze, a féken tartani a lábadat, és gáz esetén beletaposni lehet egyszerűbb, mint várni a fényszórósegédet, de azért csak megnöveli a reakcióidődet, hisz várod, hogy majd az automatika működik.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz hobizoli #486 üzenetére
Ez bullet train-nél különösen jó Ott már üzemi sebességen a sofőr akár ne is nézze a vágányt, mert minek?
Az egyszerűség miatt menjen 360-al, az 100m minden egyes másodpercben. Ha meglátja, hogy valaki 1km-e előtte ott dekkol a síneken, mégis, mit csináljon a maradék 10 másodpercben? Főleg, hogy max ha 2-300m-e maga előtt tudja megítélni, mit is lát valójában, de akkor meg már minek?Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Biztos toltak egy kis tuningot az érzékelők védőüvegére, az volt a baj
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán