Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
"Ami vitatható az az, hogy az Uber rendszere miért nem fékezett, illetve ami még furcsább, hogy a Volvo saját Intellisafe rendszere miért nem taposott a fékbe."
Na ezen gondolkodtam pont Én is. Arra tudok gondolni, hogy az az uber kikötötte a picsába és csak a saját rendszerei mennek. Hisz "uber" technológiát tesztelnek és nem volvot. Bár a Volvo helyében meg nem hagytam volna ezt kikötni, hisz nagyon szar reklám.
Vagy konteo: ( )
Direkt beküldtek egy hajléktalant( látszik is, hogy szarik bele, Én ilyen helyen gondosan körülnézek és átbiciklizek, vagy legalábbis úgy átfutok, de legalábbis van mellényem és világításom) mint akit egy lávafolyam kerget, hisz alapból nem számítok arra, hogy ilyen kibaszott sötétben észre fognak venni és féltem az életem, tehát minél előbb szabadulni akarok a veszélyes helyről) mindegy minden alapon.
Egyébként Amerikában élt 3 évet bátyám, biciklijén nem volt lámpa(nem számolt túlórával), rendőrök megállították és konkrétan nem büntetést kapott, hanem egy bicikli lámpa felszerelést.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
"ami még furcsább, hogy a Volvo saját Intellisafe rendszere miért nem taposott a fékbe"
Erre szerintem egyszerű lesz a válasz: azért, mert nem volt benne ilyen. Az Uber saját önvezető rendszert használ, nem a Volvoét.
"Személy szerint én nagyon remélem, hogy nem feszítik keresztre az Ubert és az egész önvezető technológiát ezért a balesetért"
Konkrétan az Uber kurva felelőtlenül egy nagyon gyatra rendszert engedett ki az útra (és ezt tulajdonképpen eddig is lehetett tudni), szóval az Ubert nyugodtan.
DRM is theft
-
Cathfaern
nagyúr
Én teljes mértékben az önvezető autók mellett állok, de remélem az Ubert keresztrefeszítik emiatt. Ez tipikusan olyan hiba amit egy önvezető autónak egyszerűen nem szabadna elkövetnie. Manapság már a nem önvezető autók is képesek lennének ezt a helyzetet lekezelni, vagy legalább bevágni egy féket, hogy csökkentsék az ütközés erejét. Az Uber rendszere meg szó szerint semmit se csinált. Itt nem bonyolult helyzet volt, nem morális döntést kellett hozni, nem több szenzor együttes használatával valami komplex működést megvalósítani. Egyszerűen annyit kellett volna csinálnia, hogy mivel van előtte akadály, lefékez. Ha ez nem megy atombiztosan, akkor ne erőltessék a dolgot.
-
"És ez már jelenleg is így van bőven": az a tétel dőlt meg, amit az önvezetőt pártolók erőltetnek, hogy a programozók képesek megfelelően leprogramozni a vezérlést.
semmi értelme egy olyan önvezető autónak, ami csak olyan jól vezet, mint egy ember.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dabadab
titán
Igazság szerint itt egy konkrét rendszerről van szó, az Uberéről és amit arról tudni lehet, az alapján az nagyon-nagyon-nagyon nincs kész, nem lennék meglepve, ha arra jutna a vizsgálat, hogy ezt így nem szabadott volna utcára ereszteni.
Amiről van statisztika, az a Waymo, az tényleg jó.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
sugalmazás helyett: az alapján, amit a szoftveriparban jelenleg látok, extrapolálva azt, nem hiszem, hogy valaha is lesz megfelelő biztonságú önvezető szoftver. arról, hogy valaha is lesz olyan szoftver, ami krízismentes napon eldöcög, lehet, hogy hagyom meggyőzni magam.
arról, hogy lesz-e valaha olyan szoftver, ami komolyabb krízisekben is megállja a helyét, már nehezebben lehet meggyőzni. arról pedig, hogy lesz olyan szoftver, amiből szándékosan sem lehet fegyvert csinálni, soha nem fog meggyőzni senki.
fentiek nem jelentik azt, hogy specializált helyzetre megoldást jelentő szoftvert ne tudnék elképzelni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
,
addikt
Az ember hibázik, hisz csak ember. (Ha emiatt meghal valaki, felelnie is kell a hibájáért.)
Viszont a gép ne hibázzon ha emberéletről van szó! Pont az lenne a használatuk lényege, hogy jobbak legyenek, mint az emberi sofőrök, nem?
Nagyon kíváncsi leszek a vizsgálat eredményére, ugyanis meghalt egy ember egy önvezető autó hibájából, amiben nem működött úgy valamelyik "alkatrész", ahogy kellett volna. A haláleset pedig emiatt következett be, ugyanis ha minden megfelelően működik, akkor nem hal meg senki. Ilyen esetben vajon kit fognak felelősségre vonni?
-
Sethdobaloah
senior tag
totál off, de sosem értettem a priust. Egy hasonló kategóriás autót LPG-ből tankolni ugyanannyi kb mint a priust benzinnel. Csak lehet kényelmesebb, jobban pakolható, szebb... stb. És ráadásul talán még zöldebb is a teljes életciklusra vetítve.
(mielőtt belém kötnek: spritmonitor szerint: pl focus LPG-ből eszik 9,3 körül, az benzinre vetítve kb 5,6-os fogyasztás.Gondolom ha azt is úgy vezeted mint egy priust beérné kevesebbel is. vs Prius 5,16-ot eszik.)...csak én vagyok helikopter?
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás