Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Lauda #97 üzenetére

    néhány ok, hogy miért ne vedd ki:
    1. a régebbi autók első sebessége nem szinkronizált. tehát ez az 1 másodperc alatt berántjuk elsőbe történet gyakran nem jön össze. téves általánosítástól kíméljetek.
    2. elfogadom az állítást, hogy csökkenti a kinyomócsapágy élettartamát. így egy olyan kuplung, ami kíméletes, optimális használat mellett elment volna 800 ezer kilométert, csak 600-at fog. miközben az egyéb tényezők miatt 200-nál kuplungcsere, 400-nál ismét kuplung + kettőstömegű csere.
    3. én még csak kétszer ültem olyan autóban, aminek a kuplungjától lerohadt volna a lábam, de sajnos túl rövid időre kaptam kézbe.

    szerk: még annyit, hogy az, hogy miért buktatnak meg vizsgán, a tapasztalataim alapján nulla relevanciájú. asszonyt azért buktatták meg, mert nem gázolta el a gyalogost.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • tomcat78

    őstag

    válasz Lauda #97 üzenetére

    Jól vezetni és közlekedni is sokféleképpen lehet valószínüleg.Ezek csak apró eltérések...Én használom a kuplungot,motorféket,keveset fékezek...Nem veszem ki az autót sebességből,vagy csak ritkán,több percnyi várakozáshoz..Kéziféket meg elvétve,csak,ha indokoltnak érzem.De ezektől nem érzem azt,hogy rosszabbul vezetnék,mint más az utakon.Hogy kicsit kapcsolódjak is a témához,szabályosan így is meg úgy is lehet közlekedni...A többi meg szokás kérdése mindenkinél.
    Ja...a kinyomócsapágy meg nem érdekel...kopó alkatrész :D

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

Új hozzászólás Aktív témák