-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
-
lenko
aktív tag
válasz Keef_Lee #127006 üzenetére
Elsővel nem volt dolgom, de szerintem ott is kivitelezhető, előlről bontod meg a küszöböt.
Esetleg ülést kiveszed a könnyebb hozzáférhetőség miatt. (2csavar fogja elől a padlónál, előtte síntakaró leszed, majd kicsavarás után hátra kitol a sínből, de ha van légzsák/ülésfűtés csati azt is lehúz). Hátsó ajtón ki kell emelni az ülést.Az embereknek fáj az igazság!
-
F_Zolee
veterán
-
1stVikman
senior tag
válasz Keef_Lee #126994 üzenetére
Szia!
Próbáld meg azt, hogy a belső kilincset húzva tartva (mint amikor ki akarsz szállni) próbálod nyitni/zárni a gombokkal (amik a vezető oldalon lévő panelen vannak).
Nekem Fabia-n volt, hogy nem nyitotta ki, de ezzel a módszerrel elengedte. Szórakoztam vele egy darabig, aztán szétszedtem az egészet, átkentem a fogaskerekeket, azóta teszi a dolgát szép csendben. ;-) -
molnarpeter
nagyúr
válasz Keef_Lee #128797 üzenetére
Van multiméter is? Mielőbb tölteném pár órát (pl garázsban, ahol szellőzik, de nincs hideg), aztán figyelném, csökken-e a feszültség. Ha nagyon esik, indulás előtti este mégegy kor töltés, utána még melegebb helyre tenni (pl előszoba), aztán közvetlen indulást megelőzően be vele a helyére. A töltőt kis fokozaton használd, vagy a töltő áram kb az akku kapacitásának tizede legyen A-ben (pl 80 Ah akku - 8 A töltés).
[ Szerkesztve ]
-
-
-
tibbike01
őstag
válasz Keef_Lee #146947 üzenetére
Sziasztok,
Tegnap lett cserélve az első 2 kerékcsapágy azért mert búgó hangot hallottam balra kanyarodáskor. A búgó hang megmaradt és mellé társult ütemes fémes súrlódó hang, ami gyorsulásra ütemesebbé válik.
Mi lehet a baj?
Már elég sokat költöttem a futóműre de még mindig nem oké.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Keef_Lee #146947 üzenetére
A negatív pólust kötöd le elsőnek, és azt kötöd vissza utolsónak. Világtani fog az ESP meg a sárga kormány visszajelző és túl erős lesz a rásegítés. 50 métert menni kell vele, attól minden elalszik és feltanulnak az elveszett értékek. Küldjek számla számot?
[ Szerkesztve ]
-
-
enddav
aktív tag
válasz Keef_Lee #155348 üzenetére
Nekem két nap volt, mert a kárpitos elvitte egy autoszerelőhöz, aki kivette a komplett tetőkárpitot, majd vissza a kárpitoshoz és az összerakasnál ugyanígy. Én is vidéken vagyok, Bács-Kiskun, Kiskőrös.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
diegho
nagyúr
válasz Keef_Lee #166722 üzenetére
Elég buta ismerőseid vannak, már bocs. Nem egy benzines autóról tudok, ami már átfordult egyszer a 6 számjegyes történeten. Ráadásul itt egy nem túl jó 1.6-os dízelt akarunk hasonlítani egy bár sokak által szarnak tartott, de teljes mértékben tervezhető hibákkal rendelkező benzinessel. Abban biztos lehetsz, hogy ugyanolyan használat és karbantartás alatt az 1.4TSI sokkal kevesebb költséget fog csinálni, mint az 1.6TDI.
-
diablo1984
veterán
válasz Keef_Lee #166719 üzenetére
Az 1,6 TDi jó motor, jó konstrukció, de az EGR, DPF, nagynyomású rendszer nyebbe nyúlós tud lenni, ha nálad éri el azt a kort, amikor elhalálozik és az injektor ha behányik, akkor a DPF-et is eltömíti hamar.Ez a 2013 előttire igaz leginkább, igaz a 2013 utáni meg már nem csalódízel, így több retket kap, egyébként motorikusan nagyon jó kis cucc(ilyenem van 2011 decemberi).
Az 1,4 TSI az a TDI-től egy kevésbé finnyás(üzemanyagra) injektorral van szerelve, az első generációs láncos vezérlés is ott van hibaforrásnak, valamint a kokszolódás, ami az összes TSI-t érinti. Fogyasztása nem rossz viszont. A szíjas TSI-nél a láncos vezérlés problémáját megoldották, ott a kokszolódás maradt(konstrukciójából adódóan).Ez hülyeség, hogy 150-nél kakukk és az is, hogy ugyanakkora futásnál egy TSI kevesebbe kerül fenntartani. Mindkettőknél a természetes elhasználódás miatt lesznek majd költeni valók, a dízelnél a DPF is ott van plusszban, de hosszabb távú használattal elnyújtható az élete.
Mod2: az 1,6 TDI megérzi a klímát, városban klímázva meginduláskor érződik rajta, hogy fogja a verdát, tehát érezhető, pályán klímával is felmegy tempomattal a Gödöllői dombra meglassulás nélkül 4 személlyel és csomaggal.
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Keef_Lee #166716 üzenetére
Nekem volt 1.6 CRTDI, most 1.4 TSI Octavia-m (szíjjas) van. Azon kívül, hogy lomha az 1.6 dízel még nem is volt gazdasáosabb sajnos. Elengedtem a kezét, mert bár 150 E Km volt benne, EGR lett cserélve, nem voltak fényesek a befecskendezők sem és nem vártam meg míg egy valag pénzt költhetek rá. Az 1.4 TSI jobban szuperál és a fogyasztása is elég jó.Nekem bevált, de kérdés te milyen felhasználásra keresel autót.
-
i-sti
senior tag
válasz Keef_Lee #166722 üzenetére
Nem vagy egyedül tegnapi kerti partin én is megkaptam, hogy szép és jó a Honda, de a benzineseket 150e körül (újra ez a mágikus 150 ezer. Mi történik ott az autókkal?) teljes generált kell adni neki, mert hát csak egy benzines.
Jött a szokásos duma, hogy bezzeg a dízelek 400-500e mennek gondozás nélkülNovum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer