Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Csabadi #167788 üzenetére

    A generátorra 3 darab vezeték megy, egy vastag és két vékony. A vastag tölti az akksit, az egyik vékony a D+ szál, ami ébreszti a generátort a másik a DF szál, ami méri a generátor terhelést. Bármelyik csatlakozás eloxidálódik, nagy terhelést mutat a generátor a motorvezérlőben. Most hogy ezért ejti-e be a fordulatot, az egy másik kérdés.

    Első körben összes csatlakozás ellenőrzése, csizolása, akksit terhelővillával ellenőrizni. Az, hogy indít nekem nem mond semmit, kérdés, hogy mennyire erős, mennyire esik be a feszültség indítózás közben, mennyi kapacitás maradt az akksiban.?

    A két vékony kábel a motornál fut és van középtájon egy csatlakozó is közbeiktatva, ott szokott lerohadni az egyik kábel a kettő közül.

    Kék vékony a D+, Kék fekete csíkos a DF szál. A vastag kábel egyik fele a generátornál, másik az akksi közvetlen + srujára van csavarozva. Az összes csatlakozási pontot megcsiszolni, akksi sarukat és akksi kimenetet is.

    Csaby25 Doktor úr, szív nélkül sokáig lehet még élni...? Persze, ne aggódjon, legalább 60 másodpercig.

    Gyűjteni kell a hibakódokat, minél több, annál jobb. Majd 10 fölött elég szerelőhöz menni, addig nem aggódnék. :Y :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák