- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
-
Keef_Lee
senior tag
válasz i-sti #166750 üzenetére
Ezenkívül a másik problémám, hogy minden octavia flottakezelőtől ment vissza kereskedésbe. Magánszemélytől nem találni hirdetést. Na most a flottában lehetett egy valakié, akinek a cég bérelte és lehetett 3 naponta másé, vagy mindenki kulcsos autója. Nagyon nem mindegy, hogy mit kapott. (Persze előbb-utóbb venni kell valamit, de azért jó lenne minimalizálni a kockázatot. A jelenlegi kocsit is 10 éve használom.)
-
gzbotii
veterán
'Reggelt
Polo IV (9N 2002-2009) emlékeim szerinte az 1.2 motor kerülendő.
Ez is a Skoda féle, 1.2 HTP, láncfeszítő problémával?Asszonynak nézünk valami kis városit, tanulni és munkába járni (napi 2x10km)
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #166755 üzenetére
Igen, közben megnézve ezt - húsz rossz motor - és a Wiki cikket, úgy néz ki minden 1.2 érintett: AWY, BMD, AZQ, BME
Ezekből valahogy az 1.4 elég ritka. De akkor inkább az lesz.Kösz a megerősítést.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Kinézem egy 2002-es Octaviát, amit már meg is néztem. Szimpatikus lenne, csak két bajon van vele:
Az ajtók élein több helyen le van verve a fényezés, de még nem tűnt rozsdásnak.
Az egyik első sárvédőív alján a visszahajlás, ahol a dobbetét egyik alsó csavarja van, erősen korrodált, illetve a küszöbök alján is előfordulnak rozsdafoltok (ez szerintem csak felületi).A kérdésem az, hogy meg szabad-e venni egy ilyet? Mennyire költséges ezeket a problémákat megfékezni? Elég nekem az, hogy ha javítás után az esztétika csak "elfogadható" lesz, tehát ha csak ködölik és nem fújják telibe az elemet, nekem megfelel. Az ajtó élekkel kell foglalkozni?
Másik dolog:
Az eladó srác csak délután fél 5 után ér rá bármire. Ekkora már elég nehéz találni egy szervizt, ahol átvizsgálnák. Arra gondoltam, hogy megbízom ezzel az Autózseni néven tevékenykedő Drimál Tibort. Próbálta már valaki a szolgáltatását? -
rob210
nagyúr
válasz i-sti #166750 üzenetére
Semmi.
Soksok autó van az ismeretségemben még turbó benzines is ami 200e felett van és köszöni szépen a gazda gondoskodását
Baj van a fejekben nem az autókban.
Igaz a kis köbcentis mostani turbósokkal ezt nem merem kijelenteni. De azok nem vagosak, bár az 1.0 tsi "szerintem" itt is betegágy főleg egy octáviába, de ez az én véleményem.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Csabadi
tag
Sziasztok, egyik ismerősnek volna egy golf 4 2003évj bcb 1.6 16v motoros kocsija.Nála van már jó ideje de volna vele valami. Bemásolom ide amit írt
Csak negyed tank alatt csinálja és általában 11km megtétele után menet közben megáll a motor kb 3-5mp-re. Gurolok sebességben és megy minden tovább, nem megy el a világítás meg semmi, van gyujtás ,fedélzeti,minden okés, megy az AC, csak egyszerűen leáll a motor. Ha alapjáraton járatom mert volt olyan is (télen úgy hagytam az udvarban hagy melegedjen) akkor is leáll kb 10p mulva. Ujrainditom és minden okés. Hibakodot még 1x sem vert bele ezzel kapcsolatban
Ac csere volt, viszont ilyenkor minden működik, fedélzeti írja a fogyasztást, ha ekkor odalép neki meg is emelkedik. Szóval mindent számol ír és mégsem megy a kocsi. Esetleg ötlet?
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #166760 üzenetére
1.6 Polo az már elég boyracer + szerintem ritka.
1.9 SDI nem nagy ebbe a kaszniba?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #166764 üzenetére
Kezdőként viszont barátságos, hogy alapjáraton kényelmesen el lehet vele indulni Szvsz pont elég bele szaladgálni, aztán ha kezd kevés lenni, jöhet az említett RS Én azt is előnynek mondanám, hogy a Golf miatt ismered a technikát, nem kell beletanulni ebbe is. Mondjuk váltó hibán kívül elég eseménymentes, ha meg az a szegecs korábban lett javítva, nem sok meglepetés várható.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #166765 üzenetére
Após 6N2 1.4 Polojával ment már pár kilométert, és a Golfot nem merem odaadni, mert itt azért történnek dolgok, ha nyom egy padlót. Az nem lenne jó.
Viszont az jó lenne, ha indulásnál nem kellene figyelni annyira (gondolom ezek még kettesben is elindulnak, ha kicsapod a kuplungot álló helyzetben). Cserébe viszont elég kevés van belőle.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #166766 üzenetére
Bp valamelyik rakpartról felfelé van villamos sín, utána lámpa, és szépen sor áll a meredek emelkedőn. Na ott ballal kuplungolva, jobbal fékezve visszagurulás nélkül elindultam az SDI-vel aránylag friss jogsival is, ezen amúgy hosszabb váltó van (DUS, 120@3000), plusz ugye kombi, nem kisautó. Kuplung is olcsó hozzá, ha elkopna. Mondjuk én Golf 3 1.9 TDI-n tanultam már alapból
-
DJ. Ru$y
félisten
Audi A4 B7-ben lévő Concert II gyári fejegységet szeretnék a helyéről kiszedni és valószínűleg egy Pioneer mechanika nélküli fejegységet a helyére rakni. Próbáltam minél alaposabban utánanézni, hogy szétszedés nélkül tudjam mi is kell nekem ehhez (nem szeretném 2x szétkapni, de, ha azt mondjátok először meg kell nézni és nincs fix infó, akkor bizony szét kell bontani), szóval első a beépítő keret amiből ez kell nekem, kell egy fantom táp (itt vetődik fel bennem a kérdés, tuti, hogy ilyen kell nekem (leírás szerint igen) vagy lehet benne más típusú antenna is?), aztán kell még nekem egy ilyen adapter, elvileg.
Mennyire bonyolult ezt összelegózni, szükséges bármilyen spéci szerszám vagy tudás hozzá, vagy szimplán széthúz-összedug örül? Van az autóban elvileg "mélynyomó" és hozzá erősítő, gondolom ezt a "problémát" megoldja az adapter, vagy ennek a vezetékeit külön kell csatlakoztatni a fejegységre?Tudom, hogy van autóhifis topic, de mivel ez inkább márkaspecifikus, így merészelek itt kérdezni. Bármilyen segítséget köszönök.
(Ha más oldalon is megvehető a 3 (vagy több) szükséges kellék, akár olcsóbban, nyugodtan dobjatok linket, sőt megköszönném ezt is.)Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
K Norbi
addikt
válasz Csabadi #166759 üzenetére
Nekem is csinálja ez a fostalicska! 2002 G4 BCB Benzint rá
Évek óta, nem pont 11Km utána áll le.
De gondol egyet és leáll bármikor változó, ugyanazok a tünetek amiket írsz.Üzemanyagrelé, hibás fojtószelep, fordulatszámérő jeladó.
Főtengely jeladó, Ac pumpa.
Nekem ezeket mondták eddig.
"Persze semmit nem cseréltem"
Mi vagyok én? Bank?
Állna le teljesen, és nem indulna be, akkor meglesz a hiba.Ha rájöttök egyszer a hibára privátot mindenképp írj.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz molnarpeter #166771 üzenetére
4-5ezer ft volt az anyagkoltseg anno.
[link] szlovak fiatalember webshopja,ahol vag fejegysegekhez gyart egyedi cd-tar szimulatorokat[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz molnarpeter #166773 üzenetére
igen,nagyon egyszeru az egesz.Bekotes,kabelek minden mellekelve.Egyedul egy 12v-5v usb aljzatos atalakito kellett alirol,ami + 300ft volt, meg a kis lejatszo 1ezer kb
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #166771 üzenetére
Én is ezt az utat választottam.
Nem nagy számok hangzásra ezek a lom fejegységek.
A gyári az gyári. Nem szól nagyot, viszont szebben szól.
Meg másabb a hangzásra.[ Szerkesztve ]
-
-
c00per
tag
válasz negyedes #166776 üzenetére
Olcsobban kijon mint egy kinai vacak.Fel max 1 ora alatt be is lehet lokni.Persze vannak markas elore legyartott szep dobozban ilyen cuccok, de sok helyet foglalnak es nagyon fixek.Itt ugye az aux-ot is olyan hosszura engeded,amennyire akarod.Telorol lazan mehet a zene.Aux helyere mehet akar egy bluetooth modul vagy egy olyan lejatszo, mint az enyem.Csak a tar szimulator legyen benne es utana mindent lehet
-
NoLF
addikt
üdv a kedves PH! VW konszern közösségnek, nemrég becsatlakoztam a VW tulajok körébe egy 2000-es évjáratú 1,9tdi 110LE (inkább 140 ) golf cabrióval.
az élet szép és jó, jó állapotú a gép, de azért van mit dolgozni vele (váltó, fékrendszer) - így aztán szerelőre lenne szükségem. nem baj, ha kicsit drágább mint a "szart gyorsan" hozzáállású mesterek, számomra a minőségi alkatrészek és a lelkiismeretes munka fontosabb.
így kérdésem az lenne, hogy Budapest területén melyikőtök kit tudna ajánlani jó szívvel?
előre is köszi!
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #166767 üzenetére
Én Suzuki Swift-ten szereztem jogsit 16 éve, elindult az 3.-ban is, csak kissé csörögtek a szelepek.
Az is igaz, hogy én már nem voltam kezdő vezető, mire oktató mellé kerültem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #166780 üzenetére
Valóban, a "jogsit szereztem" pontosabb kifejezés, 8 évesen már szántottam Wartburgban (privát területen természetesen) egyik első alkalommal sikerült szintén hármasban indulnom, 1.0 2 ütem, bár kellett hozzá pár próbálkozás
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #166751 üzenetére
Az nem az en hibam, hogy ez a kasztni kis fing motorokat kap. Ha feltunt nem a 6.2-es hemit hianyolom belole.
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz molnarpeter #166781 üzenetére
Pomaz is, es erd is beleferhet, koszi
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
A két első biztonsági övem akarom cserélni, mert már alig akarnak visszamászni a helyükre. Találtam is, Passat B5.5-ből (Superb 2005-be kellene). Ha jól tudom, akkor egyeznek. A kérdésem, hogy csattanásnál ha az övfeszítő működésbe lép, akkor az már kuka? Azaz törött autóból nem érdemes nézni?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #166790 üzenetére
Azért nem akar visszamenni, mert dzsuvás.
-
Csabadi
tag
válasz K Norbi #166770 üzenetére
Mi arra gondoltunk, hogy másik motorvezérlőt, teszünk bele, persze ugyanazt a számút.. Neki csak is negyed tank alatt csinálja, ha fél tanknál, mindig telerakja nincs gond. Folytószelep lett takarít/alapbeállitás ugyan az,. Ha megy vele és épp a tünet van nem csinál semmit csak motorfék után magától beindul, pont olyan mintha menet közben leveszed a gyújtást majd vissza... Neki lett már ac is cserélve... Viszont néztük már úgy is hogy egy izzó lett a tank találkozóra kötve, azért, hogy ha megáll kizárjuk az ac/reléjét de mikor megáll világított tovább... Tehát relé tuti kivezérli az ac ilyenkor
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #166793 üzenetére
Persze. Körömkefével csináltad?
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #166796 üzenetére
Én megpróbáltam megtakarítani az első öveket, látható szennyeződés nem volt rajtuk. Mosószer + koromkefe, víz sem lett túl mocskos. Most se mozognak jobban (mondjuk annyira nem is volt vészes).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zzz03
őstag
golf 4 / bora ules garnitura mindenfele mokolas nelkul berakhato octavia 1-be?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen