-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #166800 üzenetére
Össze van fogdosva és az emberi kézről kerül rá a zsíros kosz. Azért ragad be.
Milyen zárat?
-
gzbotii
veterán
válasz atos19881101 #166800 üzenetére
Én mondjuk nem engedtem volna vissza, amíg nedves...de ez csak én vagyok
Így hagytam száradni mint Pista mutatja
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Primary92
senior tag
Egy Golf4 4motion vagy Octavia1 4x4 hátsó futóműve költséges dolog? Mik azok, amit jellemzően kopnak? Szeretnék egy összkerekes autót venni, a két típus valamelyikét. Mennyit tegyek félre a dologra?
zzz03: úgy tudom, hogy nem kell mókolni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #166801 üzenetére
Sokminden lehet. Nekem a gyujtáskapcsoló szarakodott, néha torpant és 15 indításból egyszer nem indult be, csak tekert. Az ac mindig ment, akkor is, amikor nem indult. Érdemes erre ránézni, meg a féklámpa kapcsolóra, akinek csak torpan. Ha fals jelet kükd, az ecu elveszi a gázt. Ilyenkor elég elengedni a gázt, visszalépni és megint húz
-
Tomi0703
őstag
válasz molnarpeter #166686 üzenetére
Igen, az egyik felnin ott volt.
Más: Octavia 1 embléma. Első-hátsó 80mm, de ebayen szinte csak 80 és 90mm-es csomagok vannak. Hogy van ez? Octaviara írják pedig.
(#166810) molnarpeter: Okés, köszi. :R
[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
Ablakspricni nyomását hogy lehet orvosolni? Szélvédő alját locsolja csak
(#166812) aero.
Köszcsi[ Szerkesztve ]
-
-
K Norbi
addikt
válasz Mágus2 #166808 üzenetére
Nekünk 2 éves kora óta csinálja, igaz annó évente max 1x csinálta a rántást. Üresbe leállást.
Akkor 23.000Km el vettük.Minap kiálltam korán reggel, kiszállok.
Garázsajtó bezár, és akkor is leállt.
De úgy mintha valaki elfordította volna kulcsot.El is lesz adva hamarosan, ha addig ne nem gyújtom.
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz c00per #166769 üzenetére
Először is köszönöm, hogy megpróbáltál alternatívát nyújtani.
Későbbiekben tervben van egy normális rendszer kiépítése, ezért cserélnék fejegységet első körben. A kiegészítők, mint költségvonzat tervezve voltak, mikor megvettem az autót.
Aki tud bármilyen segítséget nyújtani a 166768-as hozzászólásra azt megköszönném.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #166816 üzenetére
Mindent tudni akartok...fárasztó néha.
A gyujtás kapcsolóban réz érintkezők vannak, ahogy forgatod csúsznak és kopnak. Városi autóban nem bír ki sokat. A féklámpa kapcsoló meg mint már említettem, úgy viselkedik, mint az összes többi szenzor az ECU szemszögéből, csak szál szakadásra teszteli az ECU, arra nem hogy akkor kapcsol-e amikor a féket nyomod. Próbáld ki valamikor, hogy nyomod a gázt és rálépsz a fékre, hogy mi fog történni. Konkrétan kikapcsolja a gázpedált.
-
Keef_Lee
senior tag
Az 1,4-es TSI octavia, amit meghallgattam "ciripelt" a motor alapjáraton. Ez a normális?
-
TayRol
veterán
Sziasztok,
Vennék az EOS-hoz egy ködlámpa helyére szerelhető nappali menetfényt, de a kompatibilitási listában nem szerepel ez a modell. Szerintetek van esélye, hogy jó hozzá, vagy ne is próbálkozzam?
Köszi,
TayRol[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #166829 üzenetére
Mennyi van a tankban ilyenkor?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #166831 üzenetére
Le kell szívni és ráönteni, megkeverni benzinnel.
-
válasz atos19881101 #166833 üzenetére
Tudod te hány vízkárosat árulnak?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #166839 üzenetére
Ültetés
Meg új derekat mellé, és 1 vedret legyen mibe hánynia..[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atos19881101 #166829 üzenetére
Tegnap írtam; ha nem elég a mosás, akkor a következő lépés szilikon spray-vel vékonyan átfújni az övet. Ugyanígy jártam a 9 éves, 200k-t futott Saabbal, ott bevált.
#166836) L1ZRRR : Kívánja a 3 centi ültetést. A motor elbírja?
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #166846 üzenetére
Nem kell szanaszét sikálni.
-
gzbotii
veterán
Köszi a tippeket, akkor szépen nekiállok az ovtisztitasnak újra, ja majd melegebb lesz.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
atos19881101
senior tag
válasz focvis #166842 üzenetére
Bocsi valóban. Elsiklottam felette. A szilikon spray után nem fog nyomot hagyni a ruhán?
(#166834) bitpork
Francba. Akkor ez már tényleg semmire se való szekér.(#166836) L1ZRRR
Szvsz too much ehhez az autóhoz ez a méret.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/