Új hozzászólás Aktív témák

  • Bikkrom

    senior tag

    Sziasztok!

    Van egy kis gondom a szolgáltatómmal (vagy lehet mással :F ). Adott egy TP-Link Archer MR600 (külterület, korábban mobilnet volt, kellett a SIM-es működés).

    A szolgáltató most mikrós, ZNet. Bő 1 évig semmi gond nem volt. Hozta a névleges teljesítményt állandóan, nem csak a garantáltat. Aztán pár hónapja délután 4-től este 7-ig, 8-ig kb használhatatlan lett a net. 200 feletti ping. Van, hogy fél percekre szakadozik. Szolgáltatónál nyitottam jegyet, semmi érdemleges válasz. Nem náluk van a hiba... Felmentem a tetőre, nincs takarás, rálát a toronyra. Szélben is, tehát nem az időjárás. Minden nap pont ez az időpont a hulla, akár esik, fúj, szélcsend. Érdekes is, hogy ez egybeesik a legterheltebb időszakkal, amikor mindenki hazaér és netezik...

    Oké, akkor nézzük tényleg nálam van-e a hiba. Kihúztam mindent a routerből, wifi jelszó megváltoztatva, csak egy telót tettem rá. Lássuk nálam van-e a gond, nem-e valamelyik gép frissít vagy bármi. De ugyan úgy ebben az időszakban hulla a net. Mostmár ott tartok, hogy váltok szolgáltatót, de nincs sok választás errefelé. :( Vagy lehet a routerem haldoklik, az okozhat ilyet?

    Előtte még abban kérném a segítségeteket, hogy a router logja vagy bármilyen logoló program kellene nekem ahol megnézhetném, hogy konkrétan milyen hibával szakad a net, vagy valami állandó sebesség logoló app is jó lenne (1-2 heti mérést elküldeném nekik, hogy időjárás függetlenül mindig abban az időszakban halott a net). Tehát a végére szeretnék járni, hogy mi is a hiba oka, hogy elkerüljem a szolgáltató váltást. Tudtok valamit javasolni?

    Nagyon-nagyon szépen megköszönöm előre is! :R

    [ Szerkesztve ]

    Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!

Új hozzászólás Aktív témák