- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
- Csoportos keresetek tömegeit zúdítják a tech cégekre a britek, az Apple az első
- AliExpress tapasztalatok
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Synology NAS
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Crypto Trade
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ekrisztian
őstag
válasz Motion_Blur #989 üzenetére
Benzines se legyen olyan mint mikor beöntötted.
Láttam annó pár motort szét szedve a Toyotában. Aki jó olajat használt,annak nem volt olajsár a blokkon sehol.
A gyári előírást kell alapul venni. A többi LongLife meg minden varázslatot igérő olajat hanyagolni kell.
Én is támogatom a 10k-s olajcserét,főleg a turbós motoroknál.
Bár volt olyan ügyfél aki 45-nél jött 1.4 diesel turbóval Nem értette miért nem folyik le az olaj két olajcsere kellett neki, a motor megúszta, de nekem az az autó nem kellett volna -
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #989 üzenetére
Ezt kérdezd meg a Hondától is az i-DSI motorok kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Path of Exile 2
- Tavaszi szél Slimet áraszt
- Dark Souls sorozat
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Fotók, videók mobillal
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...