-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #288 üzenetére
Az, hogy wikipédia. A HL2 baromira nem így zajlott. Tudom, mert elmondták nekem (egyszerű reklámszerződést kötöttek, amiben az volt benne, hogy a Valve játékok beállítómenüjében be kellett rakni egy "legjobban ATI-val fut" feliratot). A Valve azért ment az AMD-hez (ATI-hoz ... lényegében mindegy), mert a DirectX 9-es Source motor alatt tudták, hogy bolhafing az FX teljesítménye, így az NVIDIA semmilyen segítséget nem tudott volna nyújtani, mert szar volt az architektúra az erős shader terhelésre.
A Doom 3 is baromság, olyannyira, hogy John Carmackről nyíltan lehet tudni, hogy nem egyezik meg senkivel sem reklámszerződésben, sem más támogatásban. Egyszerű munkakapcsolatról lehet szó nála maximum, ami nem hozza hátrányos helyzetbe a konkurens vállalatok termékeit. Carmack külön render rutinokat írt anno a piacon lévő kártyákhoz. Volt az alap ARB a régi termékekhez (GF3, GF4 stb), az NV30 (GF FX), az R200 (Radeon 8500/9000), és az ARB2 a többi Radeonora illetve a jövő grafikus kártyáira.Hát rosszul tudod, mert a Crytek a CryEngine 3-on dolgozik, és jelenleg folyamatosan az AMD segítsége kell, mert azt a poligontömeget, valahogy mozgásba kell hozni az XBox 360-on. Ebben hogy tudna segíteni az NVIDIA? Azt sem tudják, hogy a Xenost, hogy kell megfelelően programozni. Ellenben ezt a legjobban az AMD tudja, hiszen ők tervezték a lapkát, tehát tőlük kell segítséget kérni.
Akkor nevezzük a DirectX-et gyártófüggetlennek (nem Intel, nem AMD, nem NVIDIA, nem VIA). Remélem, így már világos, miért lehetetlen a CUDA elterjedése. Mondj egy olyan rendszert a piacon, ami valamelyik gyártóhoz kapcsolódik, és komoly mértékben elterjedt a fejlesztők körében. Akár évekre is visszamehetünk.
Egyébként kb. helytálló, hogy az MS az nem valami találékony, mert általában lop, de a DX-et figyelembe véve. Mond mi gátolta meg abban, a Khronos Group-ot, hogy jobbat csináljon az aktuális DX verziónál? ... mert az MS biztos nem
Jó dolog mindent rákenni az MS-re, de alapvetően, nem mindig erről van szó.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Gyúrósok ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-