Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pszihó
aktív tag
Kedves Jogászok.
Vettem 1 Corsair VX550-es tápot. 21000 Ft-ért az Extreme Digitálban 2007 12 10.-én
Felrobbant 2007 12 26.-án.
Vissza vittem 2007 12 27.-én
Ma van 2008 01 14.
Eltel 18 nap. És csak hitegetnek" még 1 hét még 1 hét" stb.
Kérdés:
A hatályos jogszabályok szerint, meddig huzható ez?
A szerviz munkalapon 30 napot vállatak max. javitási időnek megjelölve.
Ha 30 nap letelik és nem töténik meg a csere, mit tehetek hova fordulhatok?
És muszáj-e elfogadnom a cserét, vagy kérhetek pénz vissza téritést, mert ugyanezt a tápot még egyszer nem szeretném elhozni. És ebben boltban vásárolni se szeretnék többet elkerülve még 1 hibás tápot és egy hosszadalmas garanciális ügyintézést.
Köszönettel előre isEsetleg egy linket ahol a garanciális jogszabályokat kinyomtathatom.
[ Szerkesztve ]
Samsung S9 tab 5g (8/128) // Hyte y70- darkflash dr12pro 10db-zalman megamax 600w-asrock h310cm-dvs,Montech - metal dt24 premium i3 9100f, 2x16 gb ddr4, asus rog strix rx5700 xt,– SAMSUNG Odyssey G9LC49G95TSSRXEN 125CM 5K GAMER MONITOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest