- Sweet.tv - internetes TV
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Bluesky-ra ment az Európai Központi Bank
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
- Kriptovaluták és az adózás
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- Hálózati / IP kamera
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norbika88
senior tag
Lehet volt már.
Lidlben lesz aksi töltő.Erre nyugodtan rá tehetem a "téli álomban" lévő robogó aksit napokig?
Aksit azt nem muszáj kikötni a rendszerből? -
-
válasz perge666 #62492 üzenetére
Na jövőhéten megnézi nekem egy szaki,az imént el is vittem hozzá.
8km-re lakik tőlünk,és érdekes módon nem állt le alattam,igaz nem is húztam neki.
Városba 2-esbe mentem 20-25-el,városon kívül felraktam 3-asba és 40-es tempőval haladtam,nem akartam tolni,és ez a takarékos módszer bejött szerencsére. -
-
Most nem mentem vele mert épp parkettát csiszolok,de kivettem a gyertyát NGK BP6HS van benne,még új,most kezd szineződni elfelé a kerámia vagy mi.
Amúgy szép barnás színt látok,a menetnél volt olajos és picit kormos.
Viszont úgy meg volt húzva a gyertya hogy alig bírtam kilazítani. -
Bilux
veterán
válasz perge666 #62488 üzenetére
Menj egyet vele bő gázzal üzem meleg motor után persze és állítsd le egyből, majd vedd ki a gyertyát és nézd meg milyen színű.
Ha őz barna akkor jó (kétlem mert akkor jó lenne a motor)
Ha szürke fehér kevés az üzemagyag
Ha pedig fekete "lucskos" akkor sok az üzemanyagNe feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
Lehet pont te mondod jól!
Larpi : Szerintem nincs,mert amikor a garázsba beindítottam és nem volt kinyitva az ajtó,1 perc alatt tiszta füst volt bent.
Most hogy indítottam szivatóval,felbőgött elég rendesen,ahogy levettem a szivatót állt befelé normál alapjáratra szépen lassan.
-
akos3
addikt
válasz perge666 #62485 üzenetére
Igen, de azt is írtad, h rövid idő után leáll, viszont ha vársz akkor újra indul. Szerintem ez lehet amiatt is, hogy a várás hatására lejjebb megy a benzin szint és újra "fel tud lélegezni" a motor, ezért tud menni megint egy kis ideig..
De mérget nem vennék rá, majd csak jön vkiszakiés megmondja -
-
Sziasztok.
A napokba vettem újra egy öreg Yamaha DT50MX-et,és kérnék 1-2 tippet,tanácsot tőletek.A moci pöccre indul,van alapjárata,jó a hangja,de ha elindulok vele olyan érzésem van mintha kevés benzint kapna,nem úgy húz ahogy kéne és végre is elég rossz.
Ráadásul max.1km után lefullad menet közben és pukkan egyet a kipufogó.(gondolom ez azért van mert kevés benzint kap)
Ha várok vele 1 percet megint beindul,és tudok menni vele párszáz métert.Én a karburátorra gyanakszok,mert nem gyári van rajta hanem egy Dellorto PHBG17,ami kis kutakodás után szerintem robogóhoz való.
Vagy jó DT-hez is,csak be kellene állítani?[ Szerkesztve ]
-
endy2
újonc
Na, ma délután levettem a deklit és megmértem a szíj szélességét. 15.4 mm. Ez gondolom kevés, mert beindítva láttam, hogy teljes gázon nem fut ki teljesen a szíj, olyan 7-8 mm-t még tudna felfelé menni. De érdekes, hogy a szíjtárcsa színe ameddig felfut a szíj, sokkal sötétebb, mint a fenti része. Fent olyan színű a 7-8 mm, mintha sohasem járt volna ott a szíj. Létezik ez? Ja, fehér kontraszt rugót is láttam, a gyári is fehér?
A szíj felirata: Yamaha 3AA- 17641 00. Ez belevaló egyáltalán? Ha igen, érdemes ilyet venni bele?
A másik dolog. A rajtalévő kipufogó javít, ront vagy semleges a motorüzemet illetően? Egyáltalán ez tuning kipuff?
Meg egy kép a mociról.[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
Rég írtam ide, de ezt meg akartam veletek osztani: [link]
-
mumtaz
senior tag
válasz 2thletme2day #62476 üzenetére
Nálam is volt ilyen. Sokáig kerestem a hibát és gyanakodtam már arra is, hogy a karbiban kevés a benya, vagy az áttételnél van valami. Végül az utóbbi lett, bár pontosan nem jöttem rá az okára, csak arra, hogy huzamosabb száguldozás alkalmával, ha visszaengedtem a gázt, akkor a szíj nem ment vissza annyira, mint kellett volna és így újabb gázadásnál más áttétellel akart megindulni, ami persze túl alacsony fordulatszám volt.
Már gyanakodtam arra, hogy a varióhüvelyen szorult meg a varió, vagy a görgők tapadtak meg, vagy a szíj. Nagyrészt kicseréltem mindent, mire "jó" lett. -
2thletme2day
őstag
Hali!
Mi lehet a baja a motornak? A jelenség a következő. Menet közben elindulástól szépen gyorsul 75-80ig (ez az utazótempóm lakott területen kívül), aztán ha valamilyen oknál fogva vissza kell engednem a gázt és lelassulok 50-60ra majd újra gyorsítanék a motor nem akar gyorsulni. Akármekkora gázt adok egy bizonyos fordulaton forog majd pár másodperc elteltével újra erőre kap és teszi a dolgát ahogyan kell. Nem állandó a jelenség, de gyakran játsza el ezt. Mi lehet a gond? A motor egy piaggio blokkot 50es Gilera Runner.
-
HoaryFox
őstag
válasz Redneck #62473 üzenetére
Annak lesz A fő közelekdési jármű még mindig az autó marad, 2 dolog miatt akarok venni 1 ilyen kis kütyüt:
1. mert 1-2 km-ért ha csak el kell szaladni valahova, nincs szívem beindítani az autót, így is öreg szegény, örülök, hogy ha kell menni valahova messzebre (pl. munkába), akkor még elvisz
2. tervben van a B125-ös jogsi, majd később a nagyobb motorjogsi megszerzése, valahol el kell indulni, "automata váltós" robogó az oké, hogy kényelmes meg minden, de egy ilyen kis motorral legalább lesz valami fogalmam, hogy kell váltani lábváltóval, szoknom kellHa van észrevételetek még, szívesen várom!
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
mumtaz
senior tag
válasz HoaryFox #62468 üzenetére
Én ezen azt utáltam régen, hogy hiába "robogó", baromira nem állt lábra a váltó. Pláne, hogy nem fel-le, hanem előre-hátra kell rugdosni. Ha már kicsit viseletesebb a váltó és egy kicsit akad, úgy elhajlik a váltókar, mint a p.csa.
Ugyanakkor az ülés zsanérja a tankon hegesztve van. Haveromnak is és még egynek a családban az lett a baja, hogy a zsanér mellett kilyukadt a tank. -
üszök
őstag
válasz barack1997 #62467 üzenetére
Viszont a Szimón egy normális méretű ember kényelmesen elfér a Jog-al ellentétben.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
HoaryFox
őstag
válasz barack1997 #62467 üzenetére
Nekem azért lenne a legjobb, mert manuális váltós, és hát szeretnék majd a későbbiekben nagyobb motort is, szerintem ez tökéletes volna ilyen irányú céljaimnak
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
őstag
Sziasztok!
Simson SR50, mint városban szaladgálósnak mennyire jó? Találtam nem messze a lakóhelyemtől, el is hozza az eladó, itt a link, nagyon patika állapotban van: [link]
82ezer JMF-t megérne nektek?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Micsurin
nagyúr
Van valami különösebb jelentősége , hogy leveszem a gyújtást mikor leállok a mocival és üresben van vagy a start/stop gombbal állítom le a járó motort ? (csak mert ma is a 4. indításnál vettem észre , hogy a nyomoronc kapcsoló offon maradt ... )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tween
őstag
Tudnátok mondani jó fajta robogó bukót emberi áron?
-
addikt
Én nem vagyok hozzáértő, csak itt "tanultam" a dolgot de válaszolok
A művelethez egy dologért kellhet szaktárs mégpedig a szíjtárcsa / kuplung levételéhez. Ezekhez légkulcs szokott kelleni. Persze elvetemült emberek (mint én is) leszedik anélkül is de sokban megkönnyíti az életed...
A szíjra rá szok lenni írva a mérete (ha nincs lekopva) ha olyat teszel bele nem lehet nagy gond. Ráteheted a kézikönyv szerintit is, azzal se lehet gond. Ha eltérsz a mérettől akkor vagy túlfuthat / nem fút ki teljesen a szíj ami már nem annyira jó. A hézagolást majd ha rajta az új szíj meglátod.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
endy2
újonc
Bocsi, ezt minden hozzáértőtől kérdezném.
-
endy2
újonc
válasz body007 #62446 üzenetére
Ha kopott a szíj ill. a hajtás többi eleme is cserére szorul és én új gyári méretűre cserélek mindent, akkor kell hézagolni valamit, vagy csak össze kell rakni és gyííí? Magyarán szakihoz kell vinnem, vagy meg tudom csinálni magam is? Csak egy méretű szíj /746.5mm/ rakható fel, vagy lehet kis eltérés?
Bocs a sok kérdésért, láma vagyok még hozzá, remélem az is maradok, mert nem sokat kell majd gyakorolnom rajta. -
mumtaz
senior tag
Bemásolom ide, amit másik fórumra is.
"Ma megint bevánszorogtam vele a munkahelyemre, hátha lesz időm munka után foglalkozni vele. Közben tapasztaltam 1-2 dolgot.
Az egyik ugye az, ahogyan indul, ami a korábbi videón is volt. Sok köszörülés, stb...
A másik, hogy sokáig kell melegíteni. Addig gázhúzásra nem pörög fel, csak hallani a szívóhang változását és ilyenkor néha "kifúj" (berobban) egyet-egyet a kipufogóba.
A harmadik az, ha már el lehet vele indulni, akkor sem megy többet 35-nél 1-2Km-ig, majd picit megváltozik a hangja és picit erőre kapva eléri az 55-öt. Viszont, ha tartom ezt a gázállást, akkor egy idő után előbb néha-néha, aztán állandósulva elhalkul és érezni is, hogy veszít az erejéből és lassul. Ha megállok, akkor alig akar megindulni és nem is pörög fel 6500 fölé elindulásnál.
És jöjjön még egy adalék: Befelé jövet útközben megállok egy dohányboltnál egy kávéra. Ez kb. 5-10 perc. Innen elindulva gyakorlatilag pöccre indult. Ahogy elindultam meglódult de úgy, hogy már szinte vártam, mikor áll egykerékre. Pillanatok alatt elérte a 40-et. Jött egy piros lámpa, ahonnan viszont már megint csak alig akart megindulni.Félek, hogy ez többszörös hiba lesz. Szerintem kopott a henger/gyűrű (nem tudok kompresdziót mérni, mert nem sikerült afaptert szereznem a műszeremhez ilyen gyertyamérettel) és üzemanyag ellátási gondok is lehetnek még. Nem is a nyomástartóra gondolok, inkább kevés levegőre (szimering) és talán arra, hogy levegő is jut az ac-hoz a fektetett benzinszűrő miatt.
Mi a véleményetek?"
Annyi az adalék, hogy most itt gubbasztok mellette. Levettem a variót és üresen, szíj nélkül nyeleztem. 9000-et pörög üresen. Ha rakta a varió és a kerék a levegőben van, akkor kb. 8500 a plafon. Amire végképp nem jövök rá, az az, hogy miért lehet, hogy a kuplung csak akkor tapad meg, amikor a varió már elkezdett dolgozni. Mindezt úgy, hogy már a gyári 8g-os görgő helyett 6g-os van benne és a kontrasztból a Speedfightom erősebb kontrasztja van benne.
-
barack1997
senior tag
-
endy2
újonc
válasz barack1997 #62452 üzenetére
F@sz@. Akkor nyár végén én igencsak megfizettem az árát annak, hogy az Apriliák tetszenek, abból is az Sr. Az enyém 2000-es www. és 135-öt csengettem ki érte. Igaz, én csak hobbi motornak vettem, mert városban /Debrecen/ tavasztól-őszig + amikor nincs télen hideg, mint ma is, bringával, lakott területen kívül kocsival járok. A hobbi meg mindig drága.
-
HoaryFox
őstag
Én is így gondoltam, akkor csak nem vagyok hülye Köszi!
(#62449) barack1997: Ez 2002-es, legalábbis a hirdetés szerint. Itt a linkje a hirdetésnek, megéri megnézi így képek alapján? [link]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
csabi94
őstag
válasz barack1997 #62449 üzenetére
Meg ha nem olyat fog ki, mint az enyém. Alig 3 hónapja van meg, de ez idő alatt többet volt szerelőnél mint itthon.
-
HoaryFox
őstag
Sziasztok!
Közeljövőben (talán már holnap) szeretnék venni egy robogót városi-környékbeni szaladgálásra (néha sajnálom 2-3 km-re beindítani az autót ) és lenne egy olyan kérdésem, amire minden ember kb. mást mond.
Szóval: lakott területen kívül robogóval utazva kell a "kukásmellény" avagy sem? A KRESZ idevágó passzusa szerint csak kerékpárra kell, de hallottam olyat, hogy valakit megbüntettek ezmiatt.
Válaszokat előre is köszönöm!
Ui: Malaguti F12r mennyire oké?
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
gabe_
őstag
Nincs mit.
Valószínűleg a forgattyúsházzal lehet összeköttetésben, az termeli a pulzáló levegőt ami a benzinpumpát működteti. Nem tudom okoz-e valami kárt, ha a némi benzin visszafolyik, de szerintem nem.
Én olyan 3500ft körül láttam ilyet mint az enyém a vaterán, ezek több típushoz is jók.Sovány szakácsban sose bízz!
-
endy2
újonc
Hi! Ma beindítottam a rotyogómat /Aprilia www/ és mentem vele kb 15km-t. Óra szerinti 50-el mentem vele, csak megjárattam egy kicsit. Egyszer megnyeleztem, olyan bő 70-ig tudott felgyorsulni. Hazafelé megerősödött a szembe szél, kezdett egy kicsit lassulni. Húztam neki a gázt, de 50-nél többre nem volt képes. Így mentem hazáig. Leállítottam, beindítottam, nem vettem észre rajta semmi különöset.
Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet vele? -
mdk01
addikt
Köszönöm a válaszod.
Az area 51-be 12k lenne egy benzin pumpa,de láttam ebay-en olyat amit te is linkeltél 500-1000 pénzért. Érdemes ezekkel foglalkozni?
A másik kérdésem, hogy ha a benzin pumpán keresztül a csövön át lejut a benzin oda ahol a vákum keletkezik(bocs a kifejezésért) ott tönkre tud valamit tenni?
Köszönöm előre. -
kcsa
veterán
válasz TayRol #62436 üzenetére
Végigjártam már a lépcsőfokokat: 50-125-250-500. De ingázásra idei évvel visszaléptem 300-as (valójában 27x köbcentis) robogóra, mert az 500-as nekem feleslegesen nagy és erős volt, de nem is járok autóúton vagy pályán. Neked viszont valami nagyobbacskát ajánlanék egyébként is, különben megölnek a kamionosok
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
TayRol
nagyúr
igen, és ezzel mit szerettél volna mondani?
azért kérdeztem, hogy miket nézegessek (400-tól felfelé esetleg) hogy visszaigazolást kapjak, nem volt hülyeség az 500-asban gondolkoznom. vagy esetleg felesleges ekkora, maradjon a 300-350 körüli.
sosem volt robogóm, eddig nagymotoroztam, nem tudom, melyik mit bír.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
Akkor ezért az árért többre ne számítsak.
Rendszeres karbantartásra van pénz, szóval ha nincs olyan alkatrész ami többszázezer Ft-os tétel akkor nem aggódom. Illetve nagyjából két évre venném (ennyi időre szükséges) kb amíg a muszakija van, utána friss vizsgával adnám is el.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz TayRol #62430 üzenetére
Folyamatosan figyelni kell a víz hőmérsékletét, és az olaj szagát és állagát, amíg ki nem ismered a sajátod, ha rendben van, sokat kibír.
Rendszeres és sok M0-ra 400 és felfelé. Az ideális persze valami többhengeres lenne pályára.
Ja és km óra állást legalább kettővel szorozd, kb. az igaz lehet.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz TayRol #62428 üzenetére
250-es nem tudja a 130—as utazót, az a végsebessége.
Amit linkeltél az még a régebbi Master blokk, gyárilag elb.szott a hűtés, túlhűl, olyankor teleköpi benzinnel az olajat, szóval kenés sincs. Hajtás karbantartás drága. Ezek a főbb gondjai.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
TayRol
nagyúr
Ahoj,
Kellene hamarosan (tavasszal ) egy robesz munkába járni, ami napi 2x25 km-t jelent, M0-ást is beleértve. Sokat nem akarok költeni, de mivel cimbinek autókereskedése van, ahol árulja ezt is, gondoltam megnézem.
Mit érdemes figyelni, nézni rajta? A tulajdonosi történetét ismerem, de az nem jelent semmi. Ennél az árnál olcsóbban megkapnám, jó vétel volna?
Vagy van egyéb jó tanács? Legalább 250-est szeretnék, ami tartani tudja a 120-130-as utazót, kb. 400e környékén.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Aprilia area 51 50ccm
Érdeklődnék, hogy ha a benzin pumpa légcsövébe benzin van ami a szivattyútól jön akkor az gondolom a szivattyúnál kerül bele és azért mert a tömítés nem jó, vagy lehet más oka is?
Köszi -
tween
őstag
Tudnátok ajánlani jó féle önindítót minarellire? Nem tekeri meg rendesen az indítást. Egyet pörög szünet, megint egyet megint szünet, erőlködik csak. 70-es szett van a robin, de az előző tulaj is 70-essel használta és nála jó volt.
-
mumtaz
senior tag
válasz body007 #62423 üzenetére
Azért annyira nm indult szépen. Ahol indítás kezdete után olyan 1000-ig ment a fordulat indítózás közben, az olyan, mintha már lenne robbanás, ami ahhoz elég, hogy már melegedjen meg az önindító ne küzdjön, de nem rendes járás és csak az önindítóval képes forgásban maradni. Illetve a videón hallani, hogy változik a hang, de nem pörög fel. Na ott én - 1:20-nál - konkrétan csumára húztam a gázt. Aztán végül olyan 1:35 környékén végül kezdte elkapni.
Van még egy videó, amit a múlthéten csináltam, amikor megjavítottam az AC-t és az injektort, meg felkerült az új kipufogó is.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz mumtaz #62422 üzenetére
Szépen indult az. Az enyém se volt beröffentve 25.e óta, kb. 10. rúgásra indult mint a kisangyal. Nincs benne önindító, csak súly az. Na mondjuk annyi előnyöm volt, h nekem bent állt az előszobába
A hazafele utam nem volt gyenge. Még elfáradtam a ~10 km alatt úgy kapaszkodtam a kormányba Holnap inkább autóval megyek...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mumtaz
senior tag
válasz Dananto #62412 üzenetére
Mivel volt itt olyan autós akksim, amit a hagyományos töltő nem töltött fel, illetve ki is purcant a töltő tőle, ezért - is - kellett másik töltő. Kipróbáltam rajta a "RECOND" programot, amivel el volt 1 teljes napig, aztán szépen feltöltötte az akksit.
Egy teljes program addig, míg átáll csepptöltésre lehet akár 2 hét is egy lemerült akksinál, mivel előbb megy a "RECOND", aztán a töltési ciklus, aztán 10 napig csak figyeli az akksit, hogy mennyire tartja a töltést, majd utána áll át csepptöltésre. Az MXS 5.0-ból is kétféle van, amiból az egyikben azt hiszem, hogy van egy gyorsabb töltési program is. Viszont az áruk elég húzós egy töltőhöz képest. A sima átlag 25000Ft. Nekem ebből sikerült egy régi ismerős helyen egy - szerintem - rosszúl beárazott példányt megvenni 19000-ért. Nem bántam meg.2 darab kábelt adnak hozzá, amiből az egyik egy hagyományos csipeszes, a másik csavarozható sarus. De lehet hozzá venni olyat is, amit a szivargyújtóba lehet dugni és azon keresztül tölti az akksit.
Más:
A mocim 1 hete nem volt beindítva és szándékosan ponyva nélkül tartottam. Rátöltöttem az akksijára és indítottam.:
https://www.youtube.com/watch?v=0xGu3ObCPAk
kcsa: Nekem is ajánlgatták, de utána is olvastam azoknak a töltőknek. Az egyiket egy barom - mint "brszállító" - a Vaterán 9-10000-ért árulta, miközben az ALDI-ban azt anno akciósan 3000Ft volt. Ez volt az a töltő, ami képes volt szintén simán kinyírni akksikat, mert túl magas volt a töltőáram. Nem megbízható. Viszont amit a Lidl-ben árultak, azzal a legtöbb embernek jó tapasztalatai voltak. Ezeken egyébként nincs "Recond" program. Viszont van egy kb 10000Ft-os - asszem Banner - töltő, amin van.
[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
Respect srácok, engem nem nagyon lehetne rávenni, hogy 0 fok alatt robogózzak.
(Puhány vagyok, nálam +10 fok a határvonal)Sovány szakácsban sose bízz!
-
addikt
Azt kell mondjam nem volt melegem ma reggel. Nem is jöttem gyorsan
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
kcsa
veterán
válasz Bitpalace #62410 üzenetére
"Charging Current 2 / 8 / 12 Ampere"
Ennek fényében 20Ah óra alatti akkura nem kötném rá, bármit is hazudik a gyártó
Ideális töltőáram a kapacitás tizede.
Ctek pedig ideális, már ha van rajta motoros program persze, mert van anélküli típus is. De Aldi-Lidl töltők is megfelelők a célra, azokon van kisakkus program, az áruk pedig a Ctek ötöde, hasonló tudás mellett.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Dananto
tag
-
mumtaz
senior tag
válasz Bitpalace #62410 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy 5Ah-s akksi a legkisebb. Talán egy 12V 21W-os izzo sorba kötésével tölthető kisebb akksi is vele.
Én is nézegettem, de végül inkább biztosra mentem és vettem egy C-Tek MXS 5.0 akksitöltőt, mert autóakksit is kell töltenem, a régi töltöm meg elhasalt. -
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Tudnatok abban segíteni hogy a Model HF 1212 IUU tudnék robogó akkumulátort is tolteni? Mert ilyenem van csak nem tudom tudja e tolteni.
Udv!
-
Micsurin
nagyúr
válasz csiben1 #62406 üzenetére
Mennyit árulnak ... Bécsből bármilyen alkatrészt megkapsz hozzá nem is drágán, de ha rendben van elmenne az neked egy jó darabig.
más: Van itt olyan akinek van tapasztalata Iridiumos plexivel ? Tudna írni egy pár mondatot róla ? Köszi!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csiben1
tag
2km-ért én is bicikliznék, de napi 7-10km-ért már azt mondom legyen robogó. De kár ezen lovagolni. Azért kösz, hogy próbáltál segíteni
4-t és olyan típust amiből az egész országban 1-2db-ot árulnak továbbra sem szeretnék venniYou can walk straight through hell with a smile
-
kcsa
veterán
válasz csiben1 #62403 üzenetére
Nem vagyok sportember, de ha a lapály Kecskeméten kellene közlekednem 2 kilométert, én biciklivel járnék
Nade a 4T-t is azért mondtam, mert bármikor a felét fogyasztja a 2T-nek, ha már spórolás, és ráadásul ekkora távok...
Mindenesetre ahogy nézem már vannak kiszemeltjeid, és csak megerősítésért jöttél
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
csiben1
tag
Audi A4 1.8 benzin. Városban kb 2-3 max 4km-eket mennék vele napi 2-3x. Ez autóval hideg motorral 10Les fogyasztás.. Plusz ha szervizelni kell, akkor azért egy 50ccm 2t-t szerintem jóval olcsóbb. Eddig két város között ingáztam, szóval "kellett" az autó, de februártól beköltözök Kecskemétre és szeretnék mellé egy robogót, hogy ne az autót nyüstöljem ilyen kis távokra. Na meg mindig is szerettem motorozni, A korlátlan is meg van, de nagyobb motort feleslegesnek tartom most venni, azzal tényleg semmit nem spórolnék
[ Szerkesztve ]
You can walk straight through hell with a smile
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Óra topik
- Iqos cigaretta
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Lexus, Toyota topik
- Eredeti játékok OFF topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- További aktív témák...