-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz 2thletme2day #55913 üzenetére
Runner blokk széthúzás munkadíj 45k? Hm..
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 2thletme2day #55913 üzenetére
Szerintem keress másik szerelőt, akivel megcsináltatod. Sokallom az árát. Nekem 87k volt a 180-as Majesty, henger cserével, új dugóval... stb.
www.dongosofor.hu
-
dzso22
senior tag
válasz 2thletme2day #55913 üzenetére
Ez még viccnek is rossz...
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 2thletme2day #55913 üzenetére
Bocs, lejárt a szerkesztési idő. A 87k-ban nem volt benne minden tömítés, de nekem (4T) hengerfej felújítás, szelepszár szimering cserével, csiszolással, síkolással együtt volt ennyi.Persze anyag+munkadíj. Ja és háztól elvitte a motort.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 2thletme2day #55920 üzenetére
5500Ft óradíj sok. Győrújbaráton van egy szerelő 4000Ft/óráért dolgozik, szintén számlával.
Citybike amúgy jó hely, bár én csak a boltot ismerem, de oda elég gyakran járok.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz 2thletme2day #55938 üzenetére
35k-ból megoldható, ha nem buksz. De a 125-ös motorok/robogók ára akkor is elszaladt, annyira nem éri meg.
-
kcsa
veterán
válasz 2thletme2day #55949 üzenetére
Ittene. Persze ha nem pösti vagy, akkor IJ sajnos. Maga az iskola egyébként nagy általánosságban ajánlott kategóriájú.
[ Szerkesztve ]
-
Peczek
aktív tag
válasz 2thletme2day #55949 üzenetére
B 125 itten 29.600. Én itt csináltam az A korlátlant. Egyébként nekem tényleg gyors volt, Március 1.-én volt az első gyakorlati óra, és márc. 30.-án megvolt a vizsgám.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 2thletme2day #55938 üzenetére
Nekem úgy került 53k-ba a B125, hogy - mivel előtte nem kismotoroztam/robogóztam - így 6 plusz gyakorlati órát vettem alapból (9.-ben vizsgáztam), addig nem is jelentkeztem vizsgára.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
XSiGma
aktív tag
válasz 2thletme2day #55965 üzenetére
Ha figyelmesen megnézed mondjuk itt,látható,hogy ebben minden benne van már.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz 2thletme2day #55965 üzenetére
melyik a "nevesebb" iskola?
-
Peczek
aktív tag
válasz 2thletme2day #55968 üzenetére
Egy szívás van / lehet: ha online kreszt akarsz csinálni, az + 9000 Ft. De ez a B125-re kötelező 3 órás kresznél nem érdekes, beülsz a tantermire és kész. A korlátlan "A"-hoz kötelező 22 órást már ha otthon akarod meg csinálni, akkor + 9000 Ft. (miért drágább az online mint a tanterem?)
-
Den
veterán
válasz 2thletme2day #56426 üzenetére
Megnézem majd manualban, de ilyen furat a vízpumpa két tömítése közti térből szokott nyílni, azért, hogy ha a pumpa felőli tömítés tönkremegy a víz ne a blokkba follyon, hanem kifelé. Semmikepp ne dugaszold be.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz 2thletme2day #56432 üzenetére
Pontos rajzot ahol ez ki van részletezve nem találtam, de a vízpumpa kialakításából úgy tűnik ez lehet a hiba, és akkor igen, egy vízpumpa felújító kell bele.
www.simson4t.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 2thletme2day #56466 üzenetére
Szét kell bontani a komplett blokkot, olyan 7-8k körül lehet az anyagköltség, ahogy nézegettem az árakat. Számolj 10k-val, a többi munkadíj, nem olcsó, de van ennél drágább hely is. Ha jó minőségben megcsinálja, akkor megéri kicsit többet kifizetni.
www.dongosofor.hu
-
Den
veterán
válasz 2thletme2day #56464 üzenetére
Reálisnak tűnik. Kell a vízpumpa felújító, főtengely csapágy es szimering szett, és tömítészett. A blokkot ki kell szedni, széthúzni, alkatrészeket cserélni, összerakni, motorba visszaszerelni.
www.simson4t.hu
-
frigoo
aktív tag
válasz 2thletme2day #57162 üzenetére
Sztem minden további nélkül, szétszedve, ledugózva, óvatosan.
Mi van a Gianellivel? Nem jött be a hangja, vagy nem hozta azt a többletet, amit vártál? -
Pete55555
addikt
válasz 2thletme2day #57162 üzenetére
Gondolom csak kipuff tuning lett volna XD
...Szeretem leracsniztatni...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz 2thletme2day #57867 üzenetére
Mikor megvettem a Runnerem, akkor az első teló felújítással kezdtem. Ha mázlid van, akkor találsz bontott Runner (pl VXR) olajos teleszkópot villaszárral 40 ezer körül. Elvileg ez plug and play, maximum a féknyereg felfogatásánál kell valamit mókolni azthiszem, mert más a tartókonzol, illetve a keréktengelyt kell cserélni, a hozzávaló sebességjeladóval együtt.
Nekem jó volt a teló csillapítása, csak volt egy minimális lötyögése. Szimmeringet meg egy két dolgot lehet itthon kapni hozzá, viszont patront,perselyt nem(csak rendelésre). Három lényeges dolog van, amit ki kell cserélni, ha felakarod ujítani: szimmeringek(kb 3 ezer a pár), egy teflon persely ami megvezeti a villaszárat, illetve a csillapító patron(a lényegi részek a baloldali telószárban vannak)
A teflonpersely szokott megkopni, akkor kezd el picit szitálni az eleje, illetve lötyögni a becsúszószár. A csillapító patron meg ha tönkremegy, akkor szűnik meg a csillapítás.Itt megtudod nézni a robbantott ábrát, illetve pár cuccnak a gyári számát,nevét,árát(érdemes máshol is megnézni, mert olcsóbban kijössz)[link]
Szerk:
Közben találtam ezt: [Olajos teló]
25k-ért, ajándék Ennyiből még a normális zsírós teló felújítás se jönne ki a sok szopással együtt[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz 2thletme2day #57869 üzenetére
Utánanézek majd pontosan, mert régen volt mikor megakartam csinálni, hogy pontosan mit kell cserélni.
Legfeljebb a régit villaszárastól mindenestól meghírdeted. Ha nem nyomja ki a zsírt, nincs nagyon agyonkopva/sérülve a krómszár, tuti kapsz érte egy kis pénzt aprón. Sokan keresik, mert ha kicsit pattogós is, de még mindig jobb, mint a tipikusan beteg runnerteló: vagy megszorul fixre, vagy fékezésnél beesik és megszorul alsó állásban, és később menet közben jön vissza. -
nyogo83
Topikgazda
válasz 2thletme2day #57869 üzenetére
Gyorsan utánanéztem, majd valaki aki esetleg bele is fogott az átalakításba és tapasztalata van vele az kijavít.
Régi egumotoros fórumon akadtam rá a tapasztalatokra (runner125 majd lehet hozzátud szólni a témához, mert aktív volt ott).
Volt akinek a régi tengely is jó volt az új szárral, valamint a régi féknyereg csak a konzolon kell módosítani vagy szerezni egy hozzávaló féknyerget. A km meghajtóhoz, ha a régi tengelyel megy össze, akkor csak a km spirált kell cserélni mert a régi az rövid lesz hozzá.
Én tuti belevágnék, aztán max összelegóznám szép lassan.
Amikor összeadogattam, hogy mennyi a zsíros teló felújítás, nekem ez jött ki(külföldről rendelve):
- szimmering 3k
- persely 2db 14k
- csillapító patron 16k
Plusz a rengeteg meló vele és sose lesz olyan mint egy olajos.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz 2thletme2day #57867 üzenetére
Nekem nincs vele problémám...
#57872 stereodead: Esetleg YBR 250-en nem gondolkodtál? A 125-ös 4T-k nem fognak sokkal többet nyújtani. Viszont a jó vételekért sajnos menni kell. Havernak is most hoztunk 400km-ről egy VFR 800-ast, 1 milkában állt meg, de olyan patent mint ha szalonból most jött volna ki, és van benne 22k km.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Den
veterán
válasz 2thletme2day #58027 üzenetére
Ha van hozzá eszközöd, és türelmed, homokfúvóval tisztítsd le, és utána fújd le úgy biztos szebb lesz. Viszont csak egy darabig. Sajnos a hőálló festék is csak egy darabig bírja, utána megint megjelenik a rozsda.
www.simson4t.hu
-
félisten
válasz 2thletme2day #58164 üzenetére
Szerintem ez tok uj. Ha hasznalva lett volna, akkor az oldalan latszana. Tevedes joga fenntartva.
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 2thletme2day #58182 üzenetére
39700Ft újonnan, 20-(25)k szerintem használtan korrekt érte...
www.dongosofor.hu
-
Pete55555
addikt
válasz 2thletme2day #58383 üzenetére
lejárt szavatosságú motorolajat
Van szavatossága ????
A föld alatt rohad millió x évig.... szerintem sz*rd le ami rá van írva
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
mumtaz
senior tag
válasz 2thletme2day #62354 üzenetére
Ha gondolod, olvasd el az oldalamon, én hogyan csináltam. A "Very Well!" festékek nagyon jók és benzinállóak.
Sajnos az oldalamon a képek nem jelennek meg, meg a képeket tároló oldal valamiért hülyéskedik egy ideje, és egy csomó kép nem jelenik meg, de ITT azért néhány kép látszik.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz 2thletme2day #62476 üzenetére
Nálam is volt ilyen. Sokáig kerestem a hibát és gyanakodtam már arra is, hogy a karbiban kevés a benya, vagy az áttételnél van valami. Végül az utóbbi lett, bár pontosan nem jöttem rá az okára, csak arra, hogy huzamosabb száguldozás alkalmával, ha visszaengedtem a gázt, akkor a szíj nem ment vissza annyira, mint kellett volna és így újabb gázadásnál más áttétellel akart megindulni, ami persze túl alacsony fordulatszám volt.
Már gyanakodtam arra, hogy a varióhüvelyen szorult meg a varió, vagy a görgők tapadtak meg, vagy a szíj. Nagyrészt kicseréltem mindent, mire "jó" lett.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-