- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz enginev3.0 #60345 üzenetére
Arra gondoltam, egyszerubb es energiatakarekosabb lenne, ha te korulneznel (jofogas, kepesmotor, hasznaltauto pl), hogy neked melyik tetszik, belefer az arba es el tudsz erte menni stb es majd a topikban segitenek, hogy melyikkel erdemes foglalkozni.
enginev3.0 Azt gondolom, erdemes megnezni, vard meg azert a szakik velemenyet is.
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz enginev3.0 #60355 üzenetére
Már csak azért is, mert 250-ből már egy "picit" nagyobb gép is kijön. Durva.
Szerk: egy kis ON, ha valakit érdekel a Visontai 24órás, itt a Live Timing-ja.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Redneck #60354 üzenetére
Nekem is AM6 blokkos gépem van, mi van a tiédbe, hogy utazóba 100at tud? Érd és Százhalombatta között, az M6-ossal párhuzamosan Érd felé van egy szép nagy leejtő, egyszer próbáltam ott tolni neki, de olyan 90 körül halálfélelmem volt, kb. az áttétel ennyit tudott. Egyenesbe 75-80nál többet az enyém nem nagyon megy.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Redneck
veterán
válasz Casoli #60357 üzenetére
Derbi EBE050/EBS050. Ezt rakták a Derbi GPR 50 és Senda 50-es motorokba. Utóbbi Supermotokban az áttétel rövidebb volt.
Az új Aprilia kismotorokban ennek a blokknak a továbbfejlesztett verziója van.
Az enyém még a régi, NGK BR8ES gyertya, Arrow rendszer, elől 12-es lánckerék. Óra szerint 100 de még ment volna. Az órám kb 5-7 km/h-t csal.
85-90-nél többet nem erőltettem azért, azt kényelmesen tudta.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ludsimon
veterán
Múltkor valahogy elállítottam mikor csutkára leereszetettem a tankot meg döntögettem a motort, hogy minden kijöjjön belőle (de úgy se sikerült), azóta kb 1/3-áig kurvagyorsan lemegy a mutató, utána mint a szög úgy beáll 40-50km-ig elmegy úgy, hogy világít a tankolásra figyelmeztető lámpa, ami baromira idegesítő tudva, hogy a 6L tankban van még 1,5-2L üzemanyag mikor elkezd világítani a lámpa...!
Az úszó csúszhatott szét/félre vagy hasonló szerintem.
De hogy a pi***ba lehet azt visszaállítani??[ Szerkesztve ]
undefined
-
Redneck
veterán
válasz ludsimon #60361 üzenetére
A Libertyn van üzemanyag visszajelző? Mekkora királyság!
Nekem is jó lenne, sajnos régi és ez kimaradt. Lötyögtetős km számlálós feedback mint Simsonon.Amúgy a blokkra visszatérve, dombon vissza szoktam kapcsolni mert annyira nem erős. AM6-os blokknál nem kellet. Nekem mondjuk a kipufogó miatt középen gyengébb szóval csak 7-11 között lehet pörögni vele.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #60359 üzenetére
A tuning folyamán a kompresszió nem sokat változik. Nem ezt befolyásolja a tuning. Az inkább a motor állapotát jelzi. Túl kicsi kompressziónál be sem indul. Túl magasnál meg szétmegy a moci. Anno széttuningoltam egy babettát. Csak felújító fúrás volt, de az átömlőt a hengerfejet és a préstávot módosítottam. Akkora lett benne a kompresszió, hogy 50 km után kilőtte a gyertyát. Szó szerint elszállt a gyertya a pipával együtt. A hengerfejben a gyertyamenetnek annyi lett. Dugó is ment a levesbe. Addig mondjuk jól ment. :-)
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Redneck
veterán
Az RMCMotor (Bp) szervizt ismeri valaki? Ha igen tudnátok valamit írni róla?
Az igaz hogyha az ember dugattyút, gyűrűt (rosszabb esetben komplett hengerszettet) cserél akkor a blokkban mindenképp cserélni kell a csapágyakat+szimeringeket? Elkerülendő a csörgést/elhalálozásukat a megnövekedett kompresszió miatt.
Gondolkodtam hogy télen dugó+gyűrű+csapszeg+tűgörgő+hajtókar csapágy csere nem lenne rossz.
Bár a henger állapota is kérdéses tehát nem egyszerű a helyzet.Vagy használom és ha elgyengül és csörög akkor full generál. Ezt annyira nem szeretném mert nem lenne olcsó és sosem hozza vissza az árát. Esetleg ha megtartom és pár évig járok vele.
Más:
Kipufogó tisztítást csinálnak 2T-hez? Biztos van benne koksz, lehet jót tenne.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ludsimon
veterán
Xadoval halkabb lett a gép, az a Castrol tényleg hamisítvány volt, pedig hologram, minden szar rá van ragasztva!
undefined
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #60366 üzenetére
Akkor még eléggé pelyhes tökű voltam ilyen téren és nem voltam tisztában a dolgokkal.
Egyébként elég nagyot szólt, mikor kilőtte.ludsimon: Szerinted miért lehet az, hogy a tuningolt robogók előbb hullanak? A tuninggal - pláne, ha a fordulatszám is emelkedik - egyértelműen gyorsabban kopik a henger. Nagyobb az üzemi hőmérséklet is.
Ráadásul, ha a tuning alatt a nagyobb hengert is értjük, akkor általános, hogy a 70-es henger hengerfala vékonyabb az 50-esénél, ami ugye kevésbé viseli a nyomást. Szóval beszélhetünk gyorsabb kopásról, nagyobb igénybevételről, amit ráadásul egy a gyárinál vékonyabb anyagnak kell(ene) elviselni.
És akkor itt még csak főként a hengerről beszélünk.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
félisten
válasz enginev3.0 #60370 üzenetére
Nem baj, tapasztalatszerzesnek jo volt, a kovetkezonel mar jobban tudod mire kell figyelni. En is igy voltam vele, a 3-4. motornal mar csak a lenyegre mesz.
Amugy milyen hibakat talaltal rajta?
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
Tiszta matt volt, szerintem nem látott garázst a motor soha, nem volt meg az egyik lábtartó gumiszőnyeg, kicsit sárga volt a kijelző, pont mikor a tűző napon van hagyva órákat, de ami a legrosszabb, hogy oda mentem, és az első mondat az volt, hogy "hát az van amiről még nem beszéltünk", itt már fejembe ugrott, hogy nincs benne karburátor vagy vajon mi lehet, de csak annyi lett a vége, hogy nincs meg az ülés nyitó zár, nem nagy dolog, de egy szép állapotú motornak írt robogónál, ne úgy kezdjünk már egy beszélgetést, hogy még rá se néztem de jönnek elő a hibák, illetve a kormány alatti idomon volt repedés, ami nem tetszett nagyon
Az a baj, az ilyen 4-5-6 motor megnézésével, hogy ez az út is, 5ezer forintba fájt...benzin
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
DigitXT
félisten
válasz enginev3.0 #60373 üzenetére
Szvsz csinálj vmi motoros jogsit: 240K, 8 éves, 50-es, és még lepukkant is?
Szerk: nem mondtam, hogy korlátlant, és vegyél 500-ast... De pont, hogy csak
szaladgálósnak ilyen drágán, és még az sem normális állapotú, az fájdalmas!"benzinben megint nem egyelő"
Csak egy példa: a 250-es Majámmal 4L/100 km volt a városi fogyi... Nem egy
kilövőgép, de az átlag 50-eseket odaveri, utazósebességről, kényelemről nem
is beszélve. Írtad, hogy korábban 100 körül vettél robogót. Szvsz annyit érnek:
az ilyen "240K és még szar is" ajánlatra nem tudok mit mondani... Túlárazott?
Ennyiért egy öregecske SMKP lehetne "patika". (Ha lerúgott? Adja olcsóbban!)[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz enginev3.0 #60373 üzenetére
Onmagaban a fenyezes mattsaga nem annyira gond, ha eredeti es nincs ossze-vissza torve, attol meg muszakilag lehet rendben. Persze a kormany alatti torott idom nem jo jel. Motorikusan milyen volt? Egyenesfutas, futomu, gumik, fekek, lengescsillapitas? Azert abba ne ringasd magad, hogy ezert a penzert ilyen vagy ilyen motort fogsz kapni. Az olcsosagnak ara van. Dontsd el mit szeretnel. Azert a penzert ilyen kaliberu motort csak eros kompromisszumokkal fogsz kapni.
Fogsz meg ra sokkal tobbet is kolteni, ez ezzel jar.
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
válasz DigitXT #60374 üzenetére
Motoros jogsi, plusz egy motor, ott kezdődik hogy 5-6-7-800k, ami nem egy kategória az én pénztárcámmal
És csak városban kell szaladgálni, ami benzinben megint nem egyelőJárni szépen járt, bár nem volt benne akksi, azt mondta ha viszem akkor rak bele, de addigra kétszer indítottuk, az is furcsa, hogy nem úgy vár hogy minden klappol, futómű fék oké volt, a motorikusan meg nem tudom összehasonlítani másik factory-val, és nagy távom nem is volt kipróbálni
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
szentkuti11
addikt
válasz enginev3.0 #60376 üzenetére
Akkor miért adtad el a Piaggiot?
-
enginev3.0
félisten
válasz szentkuti11 #60377 üzenetére
Mert ki akarok próbálni mást, főleg factoryt, és nem adom fel a keresést
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
félisten
válasz enginev3.0 #60376 üzenetére
Lehet azert nincs bent akku, mert az onindito vagy a toltes rossz, lehet csak nem erdekli, ez is eladoja valogatja, azert egy normalis akku 6 rugotol felfele kezdodik. Ha nem vett ra ponyvat pl, ilyesmit sem fog. Ha meg nem ugy var, hogy minden klappol, az sem feltetlen baj, nemelyik elado szereti elsumakolni a dolgot, hatha nem jossz ra, masik oszinte tipus, vagy zavaraban szofosas jon ra es mindent elmond.
-
enginev3.0
félisten
Hát nem tudom, én ha adok el valamit, akkor annak a valós állapotát írom, itt a hirdetés arról szólt, hogy "A robogó szép esztétikai állapotban van, nincs rajta sérülés", de hiányzik az sisak tartó ajtónak a nyitója, lógott ott egy bovden, repedt volt az idom, amit nem írt le, ha tudom, el se megyek... nem érzem magam hibásnak, hogy túl sokat vártam el
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
ludsimon
veterán
válasz enginev3.0 #60380 üzenetére
Én majdnem feladtam a keresést az olcsó 100K-s kategóriában.
Először egy nagyon széthajtott, fost néztünk meg, utána még fosabbat ami elfolyt a próbakör után...
Utána jött a szinte hibátlan pár karcot leszámítva egész jó.undefined
-
félisten
válasz enginev3.0 #60380 üzenetére
Kinek mi a szep esztetikai allapot? Neked ez, a masiknak a napsutotte fenyezes. Harmadiknak meg a 10-szer atfenyezett rommatort elemek. Ezert kell elmenni megnezni sok motort, legyen osszehasonlitasi alapod, elobb-utobb betalalsz. Szerintem amugy az a baj, hogy tul sokat varsz el a penzedert. Motorikusan es esztetikailag rendben levo factoryt nem fogsz kapni 280-300 alatt. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
Én csak korrekt leírást várok el az eladótól, mert ha azt mondja hogy ezek a gondjai vannak, akkor el sem megyek, marad 5ezer forintom, azt már nem adja vissza senki, akkor elmegyek a másik helyre, ahol 230ezerbe kerül, de lehet hogy ezerszer különb
Az NRG-n is volt hiba, törött volt a plexi, amit képeken lehetett látni, a gumi cserére szorult, amit le is írt az eladó, és az első fék pofa nem volt jó, azt is leírta, de nem azt írta, hogy hibátlan, vagy hogy hűdeszép, hanem azt hogy mi a gondja
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
félisten
válasz enginev3.0 #60383 üzenetére
Nem ertetted meg, amit irtam.
-
mumtaz
senior tag
Felraktam egy hangfelvételt egy kb 15 perces menetről hazafelé jövet a Jetforce-al.
Van benne pár furcsaság. Az egyik egy érdekes, amolyan kopogó hang. Ugye a másik dolog a ki-ki hagyó gyújtás, amit a felvételen olyankor lehet hallani, mintha elvenném a gázt. Illetve van még egy furcsaság, hogy néha baromira képes kipörögni magát akár 9500-ig is, néha meg csak 8000-ig. Ha kipörgi magát, akkor gyönyörűen megy és nem hagy ki a gyújtás sem. akkor kb 80km/ó.
Illetve van mégegy dolog, hogy 60 környékén a fordulat hirtelen visszaesik olyan 7500-ra. Erre rájöttem, hogy valószínűleg azért van, mert a külső variótárcsán van egy enyhe bemaródás. Gondolom, annak idején ebben a tartományban volt legtöbbet a szíj és kikoptatta. Ez meg kb azon a tartományon van és amikor odaér a szíj, akkor hirtelen sokkal könnyebben ugrik nagyobb áttételre a szíj és ezért esik hirtelen a fordulat.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Redneck
veterán
Átsiklottatok felette de nekem fontos lenne:
Az RMCMotor (Bp) szervizt ismeri valaki? Ha igen tudnátok valamit írni róla?
Az igaz hogyha az ember dugattyút, gyűrűt (rosszabb esetben komplett hengerszettet) cserél akkor a blokkban mindenképp cserélni kell a csapágyakat+szimeringeket? Elkerülendő a csörgést/elhalálozásukat a megnövekedett kompresszió miatt.
Gondolkodtam hogy télen dugó+gyűrű+csapszeg+tűgörgő+hajtókar csapágy csere nem lenne rossz.
Bár a henger állapota is kérdéses tehát nem egyszerű a helyzet.Vagy használom és ha elgyengül és csörög akkor full generál. Ezt annyira nem szeretném mert nem lenne olcsó és sosem hozza vissza az árát. Esetleg ha megtartom és pár évig járok vele.
Más:
Kipufogó tisztítást csinálnak 2T-hez? Biztos van benne koksz, lehet jót tenne.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
enginev3.0
félisten
Szeged waaaaa
http://m.jofogas.hu/csongrad/Elado_Aprilia_SR_50_factory_Szep_allapotban___Bukosisak_32110196.htm
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Redneck
veterán
válasz enginev3.0 #60389 üzenetére
Ez a téma nekem is megvolt. Inkább 5-öt nézz meg és bukj 20-30 papírt, mint utólag 100-at. Nekem sikerült. Szerelemből.
Lánckerekek
Lánc
Gumik
Hátsó csapágy
Benzincsap
Lámpák, izzók
Gyújtáskapcsoló
Gyertya
Váltóolaj
FékbetétekHasználhattam volna a legtöbb cseréje nélkül de nem lett volna az igazi. Ezt vettem, megszerettem, benyeltem.
Legközelebb motorszerelővel megyek!Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #60386 üzenetére
Mondom, hogy ott van. Tök olyan, mintha kopogna a dugattyú, ami elvileg nem lehetséges, mivel a hajtókarban mindkét tűgörgő új. Bár az is lehet, hogy kiverődik a dugó, vagy kopogó égés zajlik. Egyik sem jó.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Redneck
veterán
válasz dugynok #60396 üzenetére
Ilyen gond nincs. Kopp-kopp.
Van viszont olyan hogy haza akartam jönni és ohne önindító. Betoltam.
Index semmi. A hátsó lámpa folyamatosan ég.
Remélem az akksi és a generátor rendben lesz, és csak a hátsó lámpa kapcsoló fosta el magát és terhelte 21 Wattal.A héten kiméregetem, megcsinálom és eladom. Veszek egy Jogot és járkálok.
Tuti buktam rajta pár tízest de úgy látszik nem akar velem lenni. Sajnálom mert eléggé rendbe raktam, ha nem rosszalkodik télen kapott volna generált. Nekem viszont használnom kell.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz body007 #60399 üzenetére
Nem tudok mit tenni. Kis váltósat akartam. Jól megy és szép de sem időm sem energiám nincs az ilyen pöcs olaszos hibákra. Peches vagyok, én bukok rajta a következő tulaj meg vigyorog majd. Ez van, szegény embert az ág is húzza.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen