-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Igen, csak huszi elmondta, hogy elvileg úgy van, hogy 1, N, 2, 3, stb. Az nem fér a fejembe, hogy a fenébe működik ez a gyakorlatban...tologatom a lábammal, mert szekvenciális. De ha beteszed egyesbe lefele, akkor kettőt kell felrúgni a ketteshez?
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #50902 üzenetére
Tehát akkor nem kétszer rúgok rá, hanem egyet, de kétszer akkora "távot". És gondolom érzem, ha bekattan valamelyik sebességbe.
Sic Parvis Magna
-
-
30z.Samu
félisten
Képletesen értem a rúgást... Tehát, akkor az első sebességhez le kell húzni, a ketteshez felfele, de úgymond erősebben? Bocsi, csak az elméleti technológiát összerakni. Ha elméletben tudom hogy működik, könnyebben tudom kivitelezni gyakorlatban.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Na úgy értem. Bocsi, csak már a 13. munkaórában vagyok... Tehát az első sebességbe letolom, és a másodikba erőteljesebben felhúzom és érzem, ha sebességben van a kapcsoló. Ugye? Aztán ugye 3, 4 felfele. De ha egyesbe akarom betenni, akkor szépen el kell kezdeni pakolgatni lefele? Arra gondolok, hogy pl megállok a lámpánál.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Dexar007
veterán
Na, az Addressrol mar letettem.A jozanesz azt diktalja,hogy hasznalati targynak ne vegyek japan belpiacos szopast. Olyan robesz kell amihez van alkatresz dogivel,es 1-2 telefonhivasra komplett blokkot kapok.
Piaggio ZIP 4T-rol mi a velemenyetek?Give me your cum,bull!
-
üszök
őstag
válasz 30z.Samu #50907 üzenetére
Egyesbe lenyomod,az esetek 99%-ban észre veszed,mert hallható lesz a csattanás,vagy kattanás.Ha nem leszel elég erőteljes felfelé üreset fogsz,ha ráengeded puklungot (ahogy szegény Bajor Imre mondta) felbőg a motor,ahogy húzod neki a gázt.
Visszafelé egyesével lehet váltani igen.
Dexar007
(PH! addikt)Végre. Vegyél légyszi 2T -t.
2T gömbölyű Zip-em volt,(125 4T is volt)mérete ellenére kényelmes,magas a kormány elfért a térdem alatta szűk fordulókban is,nem kellett terpesztenem. Kicsi a kereke,fogni kell a kormányt mert a nyomvályúk nem nagyon tetszenek neki,de megszokható.
Ja,és 3,5 lityit evett.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
enginev3.0
félisten
Sziasztok
Hogyha a robogómat, 70ccm-re szeretném átalakítani, akkor csak ennyit kell hozzá megrendelnem?
Piaggio nrg mc3
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
szentkuti11
addikt
válasz enginev3.0 #50915 üzenetére
Biztos,hogy jobb lesz az a Taiwani 70-es henger, mint a gyári 50-es? Egyébként szerintem egy 70-es hengerhez már illik egy erősített főtengely.
-
enginev3.0
félisten
válasz szentkuti11 #50916 üzenetére
Nem tudom, ezért kérdezem, nem nagyon találok másikat máshol
Vagy inkább? [link]
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
üszök
őstag
válasz enginev3.0 #50915 üzenetére
Ezt
vagy ezt még talán érdemes is megvenni,de figyelni kell a csapszeg átmérőre. Ha nincs hozzá hengerfej,mint amit linkeltél,lehet esztergálni kell a gyárin kicsit,mert bele fog érni a dugó. Viszont ezekhez már kéne kipu+kell kis karbi állítgatás.
30z.Samu
(PH! addikt)Nem fogsz olyan fiatal motort venni amiben ledes a visszajelző.
De a meglátás nagyjából jó."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz 30z.Samu #50920 üzenetére
Tehát most megtanultál elméletben váltani. Oh yeah... Elárulok egy titkot:
azt, hogy üresbe ficcent, általában érezni lehet a lábfejedben. De ha elég
finoman engeded fel a kuplungot alapjáratra, akkor észreveszed, ha nem,
anélkül, hogy a motoron hanyatt vágódnál. Ennyi. Ennél az "egészestés"
szócséplésnél jóval többet ért volna, ha ráülsz egy motorra/váltasz 2-3-at.
Nem azért, de B jogsid van, nem? Autót vezettél már: váltó azon is van...Szerk: azt meg motorja válogatja, hogy "honnan" könnyebb üresbe rakni:
van amelyik kettesből szereti, van amelyik egyesből. De amúgy jobb, ha
egyesből (is!) szereti, mert a fokozatkijelző is ritka a motorokon, így egy
megállásnál egyáltalán nem triviális, hogy mennyit kell váltani egyesig.Nyomogatod amíg azt érzed, hogy nem vált többet. Akkor van egyesben,
onnan egy lehelet mozdulattal fel, nem húzod fel kettesig, na az az üres.
Nem rocket science, egy próba többet ér ezer HSZ-nél... Befogtam.[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #50922 üzenetére
Szívesen mentem volna, de dolgoztam. Ha esetleg volt "üresjárat" felnéztem. Van váltó az autón is, de nem olyan, mint a motoron... Egyébként ezzel is picivel előrébb vagyok, mert ha fejben nagyjából megvan a művelet, akkor gyakorlatban is gyorsabban fogom megtanulni. Hamarosan kivitelezni fogom a váltós motoron való gyakorlást. JA és ami durva, este amikor hazaindultam a munkából, annyira a fejemben volt az egész, hogy amikor elindultam a motorral, utoljára a bal fékkart engedtem fel, mintha a kuplunggal indultam volna. Utána kapcsoltam, hogy ez most mi volt...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #50924 üzenetére
Mivel a CVT-nél nem szinkronizált a kuplung 2-es előtt duplakuplungolt.. Ugyanitt első idom kerestetik.
Samu: Komolyra fordítva... Túlhypeolod az egészet. Ez olyan mint a szex... Pofázhatnak róla amennyit akarnak, úgyis akkor érzel rá, ha csinálod...
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50930 üzenetére
Nézegettem videókat a 250-es Inazumáról, nem rossz szekér. És ha úgy alakul, egy 250-es gép kezdésnek szerintem ideális. Az még nem az a fenevad kategória...persze már az is meg tud ugrani. Vagy B terv, B125-öt vagy A1-et lerakom (mert az B-vel árban még nem gáz), veszek egy 125-ös gépet, amivel tapasztalatot szerzek és később nekiugrom a A-nak.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
#TOTTI
őstag
válasz 30z.Samu #50931 üzenetére
Én is így voltam, de 125-öst papírost használhatót keveset láttam ezért léptem tovább az A-ra ami kb. 70e Ft-ból megvan. Egy Mala F18-asom volt, de inkább nem helyeztem forgalomba. Viszont az A1-en (B125) megbuktam egyszer még a pályára se kellett rámennem, sőt a motort se kellett szinte kitoljam.
-
30z.Samu
félisten
válasz #TOTTI #50932 üzenetére
"Viszont az A1-en (B125) megbuktam egyszer még a pályára se kellett rámennem, sőt a motort se kellett szinte kitoljam. "
Az hogy sikerült? Lehet amúgy használható 125-öst találni, csak kérdés, hogy pénzben megéri-e. Mondjuk az 50-essel is úgy voltam először, hogy max 50-et fizetek érte. Ennek ellenére Ákostól kicsivel több, mint a duplájáért hoztam el az Address-t, de nem bántam meg, mert patika állapotban van.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Tibee86
nagyúr
A topik új neve lehetne: 30z.Samu dilemmái.
Napi 25x jön elő a jogsi kérdés, az elméleti sebességváltás mellett.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz 30z.Samu #50935 üzenetére
Kis köbcentisben (én) nem vennék, állandóan váltogatni kell városban. Városon kívülre meg kevés. 5-600 köbcentis már más téma - bár attól még mindig utálok váltogatni dugóban
@Tibee86: én úgy mentem oda A oktatásra, hogy megnéztem egy ezeréves motoros könyvben a váltási sémát. Kb. ennyi elég volt, odáig egy métert se mentem váltós motorral
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
30z.Samu
félisten
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #50943 üzenetére
Akkor ezt benéztem, én abban a hitben éltem, hogy az váltós.
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50935 üzenetére
Tegnap meg még robogóval akartál vizsgázni...
Még fel se ültél váltósra, már megcsípett a cecelégy
A Babetta 210 váltós, csak automata.A 400-as robesz jó túrázni... De... Az meg már kicsit sok városba, illetve túrázásnál azért hátránya, hogy nagyobb tempónál hátul van a súlypont, nehezebb megállni, a kisebb kerék szintén nem előny.
Szerintem egy 150/180 robogó+ egy váltós motor az ideális választás, már ha megengedheted magadnak. (Én most nem, 1 is épp elég )
De ami késik nem múlik, csak először legyen diplomám.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #50946 üzenetére
Na pont ezért akartalak lebeszélni a korlátozásról. Gondolom agyvérzést is kapnál, ha most adtál volna ki 90k-t jogsira, és kiderül, hogy nem vezethetsz váltósat, mert kényelmes voltál. Kezdhetnéd előről... -90k
szerk.: Egyébként haverom NSR-je nemsokára eladó. Már nézegeti az utánpótlás CBF-et
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Skizz
addikt
Hidegen való rángatás kisgázas elindulásnál mitől lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest