- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
- VoIP telefonálás
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Windows 11
- AliExpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dJ Peer
aktív tag
Leápoltam egy kicsit, kb. 50.000-rel többet ér
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #40198 üzenetére
Az biza...De! Az imént alátéteztem a gumitömítést (thx szocimotorosok!), és most nem ereszt! Kicsit keményebben kell zárni, de az pont nem hátrány, ha az oka a szoros, gumis záródás. Zárbetétet amúgy valóban ki tudnám cserélni, ha "kompatibilis" sapkát találnék. De igazából nem látszott semmi komoly elhasználódás a tömítésen, meg általában a sapkán... Ki érti ezt?
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #40193 üzenetére
Ez így elég gáz.
A zárat szerintem ki tudod cserélni az új sapkánál is. Noh meg arról is győződj meg, h a tank tömítése rendben van-e.
KrenAtesz
130kg alá még egy 125-ös necces, nem az 50-es.
7 ló egyébként kizárt, egy gyári 50-es főtengelyen is csak 5 körül van, ami keréken 3-3,5.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Lenne egy ismerősnek egy Malaguti Centro-ja eladó, 2000 körüli. Ahogy néztem, 7 ló körül van.
Nekem kéne Pesti és környéki közlekedésre. kb 130 kg körül vagyok, nem villámot akarok, de el tudnék normálisan közlekedni vele? Normálisan vezetek, nem mászkálnék a sorban szlalomozva előre, stb, benzinköltség-optimalizálás címszó alatt kellene
Meg úgy alapvetően mi a vélemény a motorról?
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz DigitXT #40195 üzenetére
Univerzális ugye csak akkor lesz jó ha találsz olyan méretben ami jó bele. Szerintem nézz körül neten hátha találsz bontottat. Ha meg lehet gumit cserélni csak is olyat vegyél ami benzin álló más különben megint engedni fog rövid idon belül. Persze gyors megoldásként akármilyen jó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz SzlobiG #40194 üzenetére
Amiket ilyen univerzális tanksapkának hirdetnek, azok mennyire megbízhatók?
Gondolom van kismillió fajta méret, meg zárási mechanizmus. Ideiglenesen az
is megoldás lenne, ha van egy olyan, ami ugyan nem zárható kulccsal (cégnél
nem lopják ki belőle a benyát, máshol meg nem hagyom ott, itthon garázsban
tartom), viszont tömít rendesen, és ráérek keresgélni... Melóba járok a mocival,
így nem megy, hogy pár napig lerakom, amíg nem találok tökéletes megoldást.Szerk: természetesen reggel szétszedem + megnézem, hogy milyen is...
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz DigitXT #40182 üzenetére
Ez kellemetlen folyattam már el én is nem is egyszer a cső miatt pedig új volt az más kérdés hogy szar minőség... Nekem pont a hátsó kerék elé folyt lámpánál indulásnál visitott a gumi úgy megcsuszott miatta. Mióta normális minőséget vettem azóta fasza.
Szedd szét és nézd meg milyen tömítést kell venni ha egyáltalán cserélhető.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #40186 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #40189 üzenetére
Utoljára 193 cm mutatott a mérce ( remélem azóta nem mentem össze ) De úgy tudom több féle ( magasságú ) plexik vannak ( túra stb )
(#40190) maszekember Ha össze jön tavaszra egy kis extra suska motorcserére sajnos akkor sem tudom az enyém ennyiért oda adni
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
maszekember
aktív tag
válasz SirKero #40185 üzenetére
...és runner125.
Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek,még nincs éleslövészet,de úgy gondolom,jobb ezekkel a dolgokkal tisztában lennem most,minthogy január-február környékén érjen meglepetés. Mindenesetre akkor az lesz,hogy keresek egy szép 400-as Burgmant (btw SirKero : végigolvastam a "burgman" szóra keresve a topikot,és úgy emlékszem,hogy esetleg bepróbálnád magad alá a 650-es Burgit,a 400-ast meg eladnád. Ha esetleg a fenti összeg határán belül válnál meg tőle,örülnék egy elővásárlási jognak ) aztán let's roll (van motorszerelő ismerős,aki eljön majd megrángatni,körüljárni stb.) .
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #40188 üzenetére
Felette??? Azt meg h ? Milyen magas vagy?
K7-tel mentem már, 187 vagyok, de csak azon keresztül láttam, legalábbis nekem úgy rémlik, mivel iszonyú mély az üléspozíció, ..igaz nem ma volt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
válasz runner 125 #40187 üzenetére
Hát igen de ennyi pénzért ekkora köbcentis motornál csodák nincsenek
A plexi például nálam nem sokat számít ( na jó az esővédelem super ) mert bőven fölötte nézek ki a fejembőlMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz SirKero #40185 üzenetére
Korrektnek néz ki.
Mindkét felére eldőlhetett már (minden bizonnyal álló helyzetben), - jobb oldali villán is látszik némi pötty, illetve a két idom illeszkedése kissé el van csúszva, de az általános állapota szép. Próbát megérhet és az ára is jó...viszont az a plexi minimum 10 dioptriás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40183 üzenetére
Ebben a kategóriában már aligha van nem ajánlott vétel.
Úgyhogy, azt mondom bármelyik, amelynek az állapota a megkíméltségről, kevés futásról árulkodik.DigitXT
Nem tudom h nézhet ki belülről a tanksapkád, de lehet célravezetőbb egy újat venni.
Ha, csak "kitágult" a gumija, némi zsírréteg átmeneti megoldást jelenthet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
válasz maszekember #40176 üzenetére
Nem tudom ezt nézted esetleg? Elég szép még a nagy felbontású képeken is + ebből még biztos lehet alkudni is
Attól,hogy nem mész pályán még jobb a 400-as A 250-es országúti utazója 100-110 és ez már igen csak a vége sok tartalék innen már nincs és a motor is rendesen pörög.
A 400-as ugyan ennél a tempónál szépen dohog és bőven van még benne tartalék egy előzésre pl. Ráadásul kevesebbet is eszik.
Nekem is 400-as burgim van és a 3.5l/100km fogyasztás simán tartható de ezt még tudnám lejjebb is vinni ha nagyon odafigyelnék rá. Két személlyel sem sikerült még négy liter fölé vinni a fogyasztását pedig cibáltam a bajszát rendesen.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
maszekember
aktív tag
válasz maszekember #40183 üzenetére
Kymco xciting 250? Kicsit túlmegy a kereten,de ha lehet alkudni belőle egy keveset...
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #40181 üzenetére
Tehát vagy kisebb robi,vagy több pénz.
Leonardón kívül mit ajánlanál még?" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #40177 üzenetére
Viccesek ezek az elnevezések. 300-nak hívják, aztán valójában ~265.
Mondjuk a Madison is névleg 400-as, gyakorlatilag meg 383, és akkor
a Nexus 500-at már meg sem említem, mert az közismert típus.MÁS: rosszul zár a tanksapkám, nem tömít rendesen! Sajnos ez egy
nagyon necc kombináció egy olyan robogón, amin előre néz a feltöltő
nyílása, és minden féktávon kapja a sapka a naftát. Na és mit csinál?
Ereszti a lefolyón! Ez megmagyarázza, hogy miért éreztem NÉHA
benzinszagot menet közben (pl. fékezés után, megálláskor), valamint
azt is, hogy miért lehetett "picit" extrém a fogyasztásom. Habár az is
tuti, hogy elsőre nem raktam teljesen tele másodikra meg túlságosan.Mi a tököm a megoldás? Gumitömítést szerezzek hozzá (sürgősen!),
vagy egy új sapkát kéne? Mondjuk necces, mert a kulcs zárja+nyitja.Gyorsan meg kéne oldani, mert gáz, hogy apránként ellocsolgatom a
benyát (minden fékezéskor). Egyrészt nyilvánvaló pazarlás, másrészt
tűzveszélyes, harmadrészt a lefolyó nem tudom, hova ereszt, de ha a
középfelé, akkor arra is van sansz, hogy a hátsó kerék megcsússzon. -
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40179 üzenetére
Megnéztem a kínálatot, csak sokat futott, részben lelakott példányokat láttam ezen összeget bezárólag.
..a linkelt 300-ast magamnak is megvenném, s azért jó ha tisztában vagy vele, h ezért a pénzmagért, 250-400-as kategóriából nehéz megkímélt, valóban keveset futott példányt találni. Ezért célravezető az alkalminak tűnő vételekre rámozdulni.
Értem én a taktikád, de 100-150-ből nagyon nehéz lesz teljesen felújítani egy ilyen maxit.. és akkor legyünk optimisták, h nem vázsérültbe nyúlsz bele.
Persze te tudod, csak szimplán jó tanács, és tapasztalat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz maszekember #40179 üzenetére
Meg kellene nézned élőben, de az rohadt messze van...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #40177 üzenetére
Yepp,már ajánlottad pár nappal ezelőtt is,nézelődtem is használtautón,olvasgattam is róla és jó... de ha egy mód van rá,akkor inkább mást veszek.Inkább Burgmant. Vagy Madisont.
Erről valami?
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #40177 üzenetére
Ez tényleg nagyon szép bár meg is kérik az árát.
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40176 üzenetére
300-as Leonardo? Ezek is nagyon jól pirítanak már. Nem hajórobogó, de nem is kicsit, pont köztes alternatíva. Simán jó vétel lehet, és ebben látszólag sincs sok km. Szép állapotú minden porcikája. (Kipufogó, kapcsolók, műszerfal, tárcsa..)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
maszekember
aktív tag
válasz SirKero #40175 üzenetére
A teljes keret rá 450 ezer ft lesz,de úgy okoskodtam,hogy 100-150 ropiért felújítanám,amit kell. Annyiból már egész sok minden kijön (ami nagyon tönkre szokott menni bennük a meghajtószíj is) . 400-ast ennyiért épkézlábat Én nem találtam (magyarországi papírokkal) ,de ha Ti/Te igen,akkor ne kíméljetek.
Btw,nálad a 400-as mennyit eszik? 250-esről külföldi oldalakon 3-3,5 lityit írnak (a jármű az elkövetkezendő pár évben biztosan nem menne autópályán,csak országúton) . Igazából ezért is érezném fölöslegesnek a 400-ast,ótópályára elégnek kellene lennie a 250-esnek is (90km/h utazó mellett) .
És köszi a választ!
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
SirKero
őstag
válasz maszekember #40174 üzenetére
Szerintem egy picit tegyél hozzá és ugyan ebben az évjáratban ( vagy fiatalabbat is ) kapsz 400 cm3 -t.
A fogyasztása ugyan az de nagyobb és + 10LEMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
maszekember
aktív tag
Szerintetek a linkelt, karbantartott (tételezzük fel,hogy valóban igaz) "99-as 250-es Burgman 300.000-ért,mennyire jó ajánlat?
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
nagyúr
válasz hurenzon #40167 üzenetére
Ezt már inkább itt kérdezd meg, szerintem...
MÁS: Madison átnézve. Kormánycsapágy valóban koppant: meghúzva frankó.
Hajtással nincs gond, szíj rendben van, görgők nem kopottak, kuplung is oké.
Motorikusan amíg pöcc-röff, szép hangja van, és jól húz nem kell megbontani.
A féktárcsa vállas, nagyon: a szezont még kifutja, jövőre betéttel együtt csere.
Hátul jobb a betét, de a tárcsán látszik, hogy "fémen" is járatták valamikor.Első fék holtjátékán állíttattam, sokkal jobban érzem így a féket... Kombinálva
a kormánycsapágy jó beállításával már rendesen lehet az elsővel fékezni. Már
amíg bírja a betét, meg a tárcsa... Az idomzat ahhoz képest elég pöpec, hogy
pl. biztosan felborították a bal oldalára álló helyzetben: javított index, dobozon
karc, műszerfalon kis repedés. (Amúgy nincs csúszásnyom, mint a Maján.)A hátsó gumi lehet, hogy új, DE belsőt (!) is raktak bele. Ez utalhat arra, hogy
a felni nem az igazi... Lehet, hogy csak "kopott", de lehet, hogy meg van ütve.
Egyelőre használom így... "Szívó falsnit" kell cserélni (már ha ez mond nektek
valamit, én most hallottam a kifejezést először!), de ráér a ez is szezon elején.Fogyira kíváncsi leszek. Világítást meg fogom "tuningolni". Amúgy ma néztem
130-nál is, ott már 7500-at forog, és némi rezonancia is érezhető. 120-nál még
barátibb a dolog. (Végre nem néztem, amúgy 8600-nál elvileg leszabályoz...)
Nagyon csendes amúgy a gyári kipu, 100-nál csak a szél üvölt, a gép suhan...
Azért elkéne rá valami öblösebb hang! De nem akarok sokat rákölteni, max. ha
a Maját elviszik, akkor. Bár ANNYIT akkor sem költenék, mint a Majára.Ui: amíg el nem felejtem: 2 db 35 mm-es 6-os csavar hiányzik a delki műanyag
burkolatának rögzítéséből. Ha csavarbolt felé járok, veszek. Amúgy 3 is tartja...
Ja és a hátsó tengelynél a szimering cserés volt, kicsit nyomta a hajtóműolajat.[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz hurenzon #40169 üzenetére
korlátlan jogsid van és 125-öst nézel? Attól azért ahogy írták már többen ne várj sokat 2 személlyel. de 1-el se...
Nekem cbr125-öm van így tudom h nem a levegőe beszélek Mindenképp nagyobbat vegyél, ha rendesezresen lesz 2 személlyel használva és nem akarod kigyilkolni. Mert csak úgy viszi a 100-at.. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz hurenzon #40165 üzenetére
Milyen jogsid van?
CBF 250 keveset fogyaszt és elbír 2 személlyel is. Utazója kb. 100 körül van. A2 jogsi kell hozzá.(#40167) hurenzon: ja, értem. Suzuki GS 500 lesz a Te motorod. [link]
Egyszerű, mint a faék, nemigen romlik el, viszonylag keveset fogyaszt és túrára ideálisnak mondják.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz hurenzon #40165 üzenetére
100as utazót ne 125ös motortól várj, az a 4-500asok felségterülete inkább. Tud a 125ös 100at menni (kivétel erősíti a szabályt) de tartós erőltetést egyik gép sem szereti. 250es is elég két személyre, de 100as utazó.. hát... határeset
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
hurenzon
senior tag
150 kg vagyunk ketten. városban, városon kívül egyaránt lesz használva.
Milyen motort tudtok javasolni, mondjuk ami nyomatékos is, és kb 100 km/h utazóval lehet vele menni.? -
kcsa
veterán
válasz hurenzon #40162 üzenetére
Megfelelő jogosítvány (nem kezdő) birtokában ezzel már el lehet tötyögni két személlyel is (ha nem 100 kilósak vagytok fejenként - sorry, ez van ). De rendszeres kétszemélyes közlekedésre nem 125öst javasolnék, főleg városon kívülre - városba még elmegy.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
hurenzon
senior tag
Sziasztok!
Kymco people S 200 2008-as, 8000 km elvileg, viszonylag szép állapotban, alul csöpög az olaj valahonnan, 1 csúsztak vele, papírjai nincsenek.Mennyi ér ez így?
Érdemes megvenni, sok hibája szokót lenni?Üdv!
-
-
balazs1011
aktív tag
válasz AndrewTdi #40133 üzenetére
A blokkal nincs is gond,csak esetleg a futómű / motor eleje gyenge hozzá.
Kár hogy a teleszkópot nem két villakifli fogja.Na akkor lenne az igazi.
Legalábbis szerintem.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
nagyúr
Ha esetleg el akarnám adni a 4Road-ot, ezen kívül hol érdemes hirdetni?
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #40153 üzenetére
Na ja. Amúgy "remélem" elsőre nem tankoltam teljesen
tele a gépsárkányt, mert 100 km után 8L-t rátankolni erős
lenne... Bár most meg túl teleraktam, a sapka kinyomta:
még nem szoktam meg, hogy másképp kell tankolni, mint
a Maját. (Amúgy a reményen túl sok jel utal arra, hogy
elsőre nem lett tele.) Holnap reggel a szerelőnél kezdek.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Egy ilyen rozsdás sz*r gyári kipu mióta ér 18K-t?
(Tudom, minden annyit ér, amennyiért elviszik.) -
zsolt6404
újonc
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám. Kaptam egy yamaha champ robogót, ami csak úgy indul hidegen, ha legalább 150-et rugok rajta. Elvileg autómata szivatós. Melegen pöcre indul, mi lehet a baj? -
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #40143 üzenetére
Yamaha TW volt a kollégámnak a Cygnus előtt.
Azon kívül, hogy "jópofa" a bazivastag hátsó kereke
sok jót nem tudnék róla mondani... Pontosabban én
nem rendelkezem közvetlen tapasztalattal, csak azt
tudom, hogy baromi gyorsan megvált tőle - érdekes.
Suzuki meg NincsNincs: különben sem robogók... -
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #40135 üzenetére
"...azért lőttem róla képeket, hogy azokból válogathassak a (közel)jövőben felrakandó hirdetésemhez."
Ez aztán az igazán közeli jövő!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Grillo
őstag
A flottába kéne még egy Yamaha TW meg egy Suzuki VanVan, össze akarom hasonlítani a két típust.
Mondjuk jövő év közepéig biztosan nem fenyeget, hogy lecserélem az 50es robogót, már csak ajogsi hánya miatt sem. -
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #40140 üzenetére
Jaja, az első alkalommal valami 250-essel karikáztam. Kérdezte
az oktató, hogy ültem-e már váltós gépen? Mondom igen... Csak
annak már 10 éve. És az is 50-es volt.A 125-öst elhallgattam.Szóval: 250-essel "kezdtem", de soknak éreztem nagyon! Aztán
jött az 500-as, de az valahogy barátságosabbnak tűnt... Most ez,
hogy 600-assal kell a bójákat kerülgetni, hát nem tudom.Igazából mindig is a gyors+kényelmes közlekedés volt a célom,
korlátlant csak azért csináltam, mert nehogymár az korlátozzon.
Az megint más kérdés, hogy vágytam a "motorozásra" is! Talán
emiatt van, hogy lassan (nagyon!) lépegetek feljebb. Bár melóba
járni a SYM is jó volt. (Ki tudja, ha rendszámos, ma is megvan?)AndrewTdi: szerintem leginkább otthon ülsz. Vagy a Nexuson,
bár onnan nehéz fórumozni. Lehet, hogy nagyon este van nekem,
de halál komolyan mondom, hogy nem értem, mit akarsz kihozni.Ha esetleg egy gyorsulást mérnél a két moci közt, felesleges.
(Az elején még lehet, hogy tartja magát a Maja, mert könnyebb,
de aztán elszabadul a 2x annyi paci a Madisonban, és elhúz.)huszi.gyb: nem is írtam, hogy VALAKI szerette volna bérelni!
Btw. PÜ majd megy, be van csillagozva, csak erőm nem volt.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #40138 üzenetére
"Mondjuk akkor még nem volt ilyen csiricsáré ER6N: ER5 volt, oszt pont."
Ha nem hozzák az új szabályokat én is "csak" egy GS500-on ücsörögtem volna...de hozták az új szabályokat."...elsőre a 250-es is sok volt..."
Ezek szerint te legalább kaptál "átmeneti gépet", engem az oktató már egy éve motorozol "felkiáltással" egyből az ER6-ra ültetett, na ott megvolt a zabszem effektus.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #40137 üzenetére
Na most képzelheted: én egy 4T 50-es robesszel jártam az A-jogsira.
Mondjuk akkor még nem volt ilyen csiricsáré ER6N: ER5 volt, oszt pont.
Teszem hozzá, hogy elsőre a 250-es is sok volt: baromira nem vágytam
az erejére. Igaz, hogy a városba nem is kell 180-200-as blokknál több.Azért a Majával 3 évet (~13K km-t) eltekeregtem, és bőven jó volt. Most
meg megrágott az agyrágóbogár, ezért "váltottam"... De jöhetnek tippek,
hogy milyen gépet vegyek még a kölcsönzős flottába. Nyehehe... -
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #40135 üzenetére
""Visszaülni" a Majára már most fura volt..."
Amikor először mentem a rutinpályára a különbözetire gyakorolni, majd utána visszaültem az ER6-ról a CiGire az első kereszteződésben majdnem lefulladtam...aztán hazafelé végig a biciklin ülök érzés "nyomasztott", szó szerint tekerni kéne érzésem volt.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
nagyúr
válasz vaksi8 #40131 üzenetére
Röhögni fogsz, de éppen lett volna, akinek 30 rongyért 2 hétre is odaadtam
volna. Csak kiderült, hogy hiába fér bele a 11kW-ba, attól még nem 125-ös,
ezért A1 jogsival felejtős... Attól tartok amúgy, hogy most hiába írok be egy
számomra () megfelelő árat, az nem fog kb. semmilyen reakciót kiváltani
a plénumból, mert már már "szezon vége" van. Agyonnyomott áron meg
nem akarom gyorsan elpasszolni... Akkor már inkább a kölcsönadás, ha
valaki igényli: km korlátozás nélkül. Fér a 48K mellé. De cseremotor nincs. -
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #40132 üzenetére
Úgy értettem, a motorkák egymás közt. Pilóta nélkül mondjuk nehéz.
Btw. a Nexus odaverné a Madisont, ahogy a Madison is odaveri a Maját.Mondjuk mehetne picit jobban! Közel sem nyomatékmaximumon próbál
operálni alacsonyabb sebességnél... (Bár sejtem, hogy ez valamennyire
szándékos, mert így "kezesbárány" érzését kelti - s talán kevesebbet is
fogyaszt valamivel, noha így is vészesen fogy a tankom a mérő szerint.)De majd ránéze(te)k a "hajtásra", hogy mi/merre/hány méter. Ha esetleg
mégsem szándékos lenne a dolog... Szépeket lehet vele előzni, és elég
élményszerű vele a motorozás. "Visszaülni" a Majára már most fura volt,
habár csak pincéből hoztam ki lemosni/fotózni, aztán oda raktam vissza.
(Egész más volt feltekerni a Madisonnal a baromi göcsörtös Németvölgyi
úton: bőven jó tempót mentem rajta és abszolút nem akart szétesni, úgy
kirugózott mindent, hogy öröm volt hajtani - a hátbavágás is kimaradt.)wolfnet: nem, még nem hirdetem, éppen azért lőttem róla képeket, hogy
azokból válogathassak a (közel)jövőben felrakandó hirdetésemhez.[ Szerkesztve ]
-
-
AndrewTdi
addikt
Ez sem lehet lomha a 500-as blokkal.
Bár súlyra megegyezik a Nexussal...
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
50-100 cm körüli robogóknál melyiknek van nagy ülés alatti rekesze? Nekem most egy Habana 50-em van, annak amolyan közepes méretű a csomagtartója, de lassan szeretnék másik gépet A csomagtartó méret az egyik fontos kritérium. .
-
wolfnet
tag
Hej! Körül-belül 12 nap után motoroztam tegnap. A gép nagyon szépen indult, kicsit melengettem, majd elindultam. Néhány kilométer után ki is kapcsolt az automataszívató ahogy az lenni szokott, viszont ezután a lámpánál gáz adásra megfulladt. Később aztán óvatosabban próbálkoztam és a jelenség a következő:
Alapjáraton várok a lámpánál 2-3 percet, semmi gond gyönyörűen jár, majd egy icipici gázt húzok neki ekkor hallom és érzem a rezgésekből hogy esik a fordulat, majd 1-2 másodperccel később felpörög a motor. Ha nem jár sokat alapjáraton, akkor nem csinálja ezt a jelenséget, csak 1-2-3 perc alapjáraton járás után. 12 nappal ezelőtt még nem volt ilyen baja, azóta garázsban állt. Van esetleg valami ötlet?
Privátban érdeklődj! :)
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #40106 üzenetére
Igen, én is láttam, de ez már feltételezésnek is durva lenne.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr