- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Apple TV+
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Disney+
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #220077 üzenetére
Hajónapló, gen1 Auris kiesett, Mito kiesett, Giulietta maradt.
-
nagyúr
válasz grizlisandor #220254 üzenetére
Giulietta maradt.
Jópofa kisautó, bár hátul max 180cm-es ember fér el. Az is csak 60-70km-ig...
170cm alatt oké a hátsó ülés is.Viszont nagyon jól fekszi az utat, az 1.4TB 150 lóig húzható.
Nekem végülis bejött, de ami még fontosabb, hogy asszonykának is. Elvégre neki vettük.Ha tényleg realizálódik nálatok, akkor majd jöhetnek képek, tapasztalatok! 👍
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #220256 üzenetére
Lancia Deltát nem néztél esetleg? Abban akkora hely van hátul, hogy magam mögött fetrenghetnék is a padlón a 194 centimmel.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz grizlisandor #220261 üzenetére
Nálunk sem ment át a vizuális vizsgán. 😁
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
SteeWe
aktív tag
Sziasztok,
Astra G CC 1.6 (2006) megérett a cserére.
Mit ajánlanátok helyére?
Felhasználás: 90% város, 10% országút. Gyereket vinni ide-oda, bevásárlás, rövidebb kirándulás. Ezért valami egyszerű, szívó benzinesre gondoltam. Hátul 6 és 1 éves gyerek utazna. Párommal együtt egyikünk se nagy testű szélességében. Csomagtartó tekintetében elférünk az Astrában is. Nincsenek extra igényeim: klíma, elektromos ablak és tükör. Ülésfűtés jó lenne.
A keret: 3.5 millió HUF.
Kérlek pontos típus és motortípust írjatok, hogy könnyebben utána tudjak nézni.
Köszi -
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #220261 üzenetére
Döntsd el, mi a fontosabb, jól kinézni vagy hátul elférni! A kettő együtt nem megy.
-
molnarpeter
nagyúr
Ford Focus mk3 facelift, vagy Megane mk3 széria vége 1.6 szívó benzinnel? Talán Fiat Tipo is van ennyiért, 1.4 szívó benzines.
-
beronzapp
csendes tag
Sziasztok.
Autóvásárlás előtt állok. Elsődleges szempont a vonóhorog. Fékezetlen 750 kg kell tudjon. Motorszálító, soha nem lesz annyi, de ez van a forgalmiban.
Kéthetente 50-100 km, évente 2x 1500 km.
Minden másra ott a céges.
Árban 700e től 5m-ig akár, de szerintem kár egy drága autó csak vontatni.
Swift, nem vontathat csak 400 kg-ot.
Focus is csak 600 kb.
V60 tud, de elég drága csak ezért. (Amúgy tetszik)
A fenntartási költségek és a fogyasztás nem baj ha alacsony.
Kinézet nem fontos. 2, nagyon ritkán 3 személy.
Benzines autóm még nem volt.
A kérdés az lenne, hogy milyen típusú autó szabad húzzon 750 kg-ot, és milyen típus lenne ajánlott?
A céges (B8 Passat)magánhasználatra is van, de nem tehetek rá vonóhorgot.
Köszönöm a segítséget. -
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #220269 üzenetére
De a futója már megvan, gondolom azt nem akar cserélni...
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
5 milliós autóhoz képest még az is jobban megéri, ha terveztet alá új fékezett hidat Knott szériában gyártja ezeket, polcról van minden. Nem kell fékfolyadék, van rudazatos, tolató automatika is van amivel hátrafelé nem fog be a fék, stb. Néhány száz itt, milliók ott
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #220271 üzenetére
De akkor is kell autó mert a Paszulyon nincs horog. Persze igen, akkor elég lenne egy ezeröcsi Swift is, nem kéne egy másik Passatot vennie.
Bár ha futót húz akkor tuti nem kispolgári japán autót vennék, azokon elég alulméretezett a fék (Bubié is siralom).
#nincsbennetarcsi
-
zgospel
őstag
válasz beronzapp #220268 üzenetére
Volvo V70 2.4 dízel, akár automata is. Mk1 vagy Mk2, amit találsz, ami tetszik, mindegy.
Elég az ereje hozzá, kényelmes, megbízható, a csomiba befér minden.
Cimborám ilyennel húzta a mi motorjainkat, legtöbbször 3 volt a futón, de volt hogy autós trélert húzott 4 motorral, a csomiban meg sátrak, szerszámosládák, emelők, tartalékgumik, meg minden szar is bent volt.
Tempomat 100-zal Bp - Pannóniaring oda-vissza 11-12 literes fogyasztást produkált, így a 4 motorral, teli csomagtartóval, klímázva.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
beronzapp
csendes tag
válasz molnarpeter #220269 üzenetére
Igen. Futó megvan. Csak húzni kéne.
Cégessel még próbálkozom.
MK1, MK2, jó lenne, de papíron nem húzhat 750 kg-ot.
Azért írtam, hogy kinézet mindegy, Trabantal is elhúzom. Max 350 kg lesz mindenestől. Csak ha megálítanak akkor hátrafektetnek. -
rbalint88
addikt
válasz beronzapp #220268 üzenetére
Futozni jobb is a dizel alapvetoen, szoval lehet most se lesz benzines autod Barmilyen jo allapotu darab megteszi, ami huzhat ennyit. Regebbi Passat, Audi A4-A5-A6, Volvok, Peugeout 508, Citroen C5, Renault Laguna igy tippre, ami elbirhatja. Esetleg Alfa 159, Opel Insignia, csapagycsere utan. BMW-bol a kigyullados szeria van ebben az arkategoriaban, azt nem feltetlen javasolnam. Merciket nem
ismerem annyira.
Honda 2.2i-ctdi motorja is nagyon jo, Accord vagy CR-V kasztniban az is jo lehet, csak sokkal oregebb lesz azonos penzert, mint egy nemet vagy plane francia.
Volvok nagyon kenyelmesek, 1500 km-en az is fontos am. -
beronzapp
csendes tag
válasz rbalint88 #220276 üzenetére
Köszönöm.
Audi, BMV, szerintem inkább divat autó (biztosan tévedek). 508, C5, Volvo Honda jó kiindulópont.
1500 Km az oda vissza. Nem vagyok kényes, Micra is elvitt párszor.
A cégesben több mint 350e km van, 4 éves ,jövőre cserélik valószínűleg. Azért nem akarnak rá már vonóhorgot. -
beronzapp
csendes tag
válasz molnarpeter #220281 üzenetére
Barmi. Befecskendezés, motorelektronika nem, automata váltó sem (legalábbis még nem csináltam.)
Passat navigáció frissítés, extrák bekapcsolása az megy. Hengerfejet nem sikolnék, mert nincs mivel, de össze tudom rakni. -
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz =WiNTeR= #220287 üzenetére
Néha kicsit rántva váltott de amúgy ahhoz képest patent volt... Átnéztem a szervizszámlákat, az egyiken volt egy haldex olajcsere kiszámlázva de az biztos nem volt, mert nem 4motion volt. Szóval lehet elírták és egyszer volt benne cserélve vagy csak simán lehúzta a márkaker a céget...
#nincsbennetarcsi
-
pepucs
tag
Tuningosok elég nagy %-a itthon ezt a módszert használja Új-zélandi ismerős kint maseratikat és hasonló kaliberű autókat
CSIPSZEL. Logol egy pár kört, elküldi egy tuning fórumos tagnak aki mikor épp hol él, ő offline összerak valamit. Feldobja a kocsira, logolnak tovább és az eredmények alapján a fórumos tag finomhangolja neki. Gyakorlatilag ő maga nem tudná az egészet összerakni, de talán ért hozzá annyira hogy gond esetén intézkedjen. Így gond nélkül pörög a bolt[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
hobizoli
nagyúr
válasz pepucs #220297 üzenetére
az ennel popularisabb digo vasaknal mi azt szoktuk csinalni regebben, hogy 5-10 eves korara mar minden autora van egy par bejaratott setup, "kijart osveny" es azt klonoztuk
annal nincs egyszerubb
masoknal bevalt, latod hogy mukodik, nem vakon vagy, nem te vagy a tesztbabavagy chip volt ra adott setup melle, vagy az ECU-t kellett kikuldeni gorog/olasz/holland mappernek, es egy het alatt itt volt megirva
es azzal az annyi is, amit mondanak ra
meg egybol indul az auto, nincs CO szaga sebenzines autonal elegge esznel kell lenni hova van irva az elogyujtas a toltonyomas melle, mert van kopogashatar, meg az AFR-nek is tuti jonak kell lennie terhelesen, kulonben igen gyorsan mehetsz egy szett dugattyuert a boltba...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest