-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz staldan #219200 üzenetére
szerintem eladótól is függ, meg a hibák mennyiségétől is (vagy amennyit észre veszel belőle)
szerintem 10%-nál nagyobb alkura a 3 milliós ársávban felesleges számítani“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
szebe
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz f4lcon #219197 üzenetére
Focus 1.6 Ti-VCT (szigorúan nem Ecoboost) mellé még ott a Megane 1.6 szívó is, utóbbi egyszerűbb hátsó futóművel.
Ha marad az Astra vonal, szerintem meg kéne nézni egyet személyesen, és próbakörön kiderül, elég-e az 1.6, szerintem vidékre elkaristolni nyugisan megteszi az is.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Poultier #219198 üzenetére
2.5 több jelentős nyűggel küzd, rád bízom, hol húzod meg a határt - ha foglalkozásmentes kell, nem ez a neked való (Nógrád megyében tudok szakit aki keni-vágja), 2.0 biturbo szintén ne, 1.9 PD az jó, sima egy turbós 2.0 TDI is okés (mindkettőnek lehet nyűgje, de nem önmegsemmisítő, mint a biturbo). Igazából a BiTDI is vehető, de csak ha már cserélték a motort és javított EGR hűtő verzió van benne, igazából cikkszámot kéne leolvasgatni meg kompressziót méregetni, ha nincs róla írásos bizonyíték hogy foglalkoztak vele... vagy ha mindent beveszel a kalapba, más opciód nincs is a kompresszió ellenőrzésen túl (ügyes szaki még az önindító áramfelvétele/feszültségesés alapján is tud relatív kompresszióra következtetni, akkor nem kell szétszerelni semmit), csak ilyen esetben vétel után egyből neki kell esni az EGR hűtő témának.
OM642 hibákról belarusz videó felirattal, és egy angol cikk. -
Dani_kp
addikt
válasz molnarpeter #219205 üzenetére
T5-ösben lévő 2.5 Tdi-vel van több nyűg? Ha igen akkor megírod, hogy mire kell szamítani, akár pü-ben is jöhet, ha nem gond és szánsz rá időt .
https://ingatlan.com/33821564
-
Poultier
tag
válasz molnarpeter #219205 üzenetére
Akkor 2.2-es CDI Viano-t kell venni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dani_kp #219206 üzenetére
Igen. Hengerfal kopás (alumínium speckó bevonata lekopik), gázolaj juthat az olajba, vagy a vízpumpától is mehet hűtőfolyadék a motorolaj közé (hengerfal kopás ilyenkor is jöhet), olajhűtő tömítés, féltengely/kihajtás ricni lefogazódhat, leömlő reped, vezérműtengely kopás, ilyesmik
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Poultier #219207 üzenetére
OM646: belarusz összefoglaló videó felirattal itt, vagy ugyanaz a tartalom írásban emitt. Ha ebben is Bosch befecskendezéssel futott, akkor egész ígéretes, CP3 pumpa tartósabb fajta. Szívósor csappantyúkat le lehet dugózni olcsón. Balansztengelyes rész kiiktatható. Meg egy teljes csapágysor csere, új csavarokkal. Nem lehet nyerni.
OM651 hátul láncos, inkább kihagynám. -
hobizoli
nagyúr
-
Dani_kp
addikt
válasz molnarpeter #219208 üzenetére
És ha mellé dobunk még egy 4motion hajtást?
Amúgy köszönöm a választ . Anyámék vettek egy kempingzésre átalakított 2.5 Tdi-vel szerelt T5-öt és nem igazán találtak róla semmit, azért érdeklődöm.
Amúgy csak túrázáskor van/lesz használva, sokat nem fog futni évente, max. 8-10 ezret, mondjuk ha nyugdíjba mennek akkor valószínűleg ennél azért több lesz .Ha oda van rá figyelve, nincs agyon hajtva, illetve megkap minden kötelező szervízt időben, akkor is előjöhetnek ezek a felsorolt problémák?
https://ingatlan.com/33821564
-
Poultier
tag
válasz molnarpeter #219209 üzenetére
Akkor nincs is megbízhatóbbnak mondott 7-8 személyes kisbusz?
-
-
-
-
bbubby00
őstag
Mindig jovok itt a hulyesegekkel. Sokat jarunk mostansag varosban, igy cserelnenk a fl dizel Insigniank egy 18as Ioniq-ra, ami 1.6 hibrid (elektromosra nincs szuksegunk, megyunk azert sokat autopalyan is + nyaralni, de manapsag mar nem rohanunk).
Van valami buktatoja ennek a tipusnak?[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
pieceofpaper
csendes tag
Ez mondjuk túlmutat kicsit az 5m kereten, de belefér. Szerintetek jó lehet?
-
alázógyík
addikt
válasz pieceofpaper #219219 üzenetére
Ötfélért egy 5 éves Suzukit? 😅😅
-
veterán
válasz Vismajor01 #219220 üzenetére
Meg fogom kérdezni a napokban!
Valami UK rendelést magyarázott talán, de bizonyára itthon is elérhető, ha a 300-as beszerelést említette. Tényleg rohanás van, 5 percet beszéltünk 3 témában.
-
addikt
Sziasztok!
2M Ft-ig keresek rohangálós használt autót és eléggé elvesztem a rengetegben. A következő szempontok szerint keresek:
- évi 8000 km futás, amiből 60% város / 40% pálya
- az alacsony futásteljesítmény miatt benzinmotor
- pályázás legyen kényelmes vele. Asszonynak 1.2 Jazz van, azzal borzasztó a pályázás, iszonyat a menetzaj és 120 km/h felett már nagyon sokat fogyaszt.
- lakást újítunk, így legyen jól pakolható, azaz mindenképpen ötajtós
- utánfutózni is fogok, tehát jó lenne min. 1200 kg önsúlyKöszi szépen az ötleteket!
[ Szerkesztve ]
-
N.Szil
tag
válasz pieceofpaper #219219 üzenetére
Ennyiért inkább a TOYOTA C-HR felé hajlanék.
TOYOTA C-HR 1.2T ActiveVagy picit több de
TOYOTA C-HR 1.8 Hybrid Executive LED e-CVT -
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #219229 üzenetére
110Le/6-os manuálissal!
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz N.Szil #219225 üzenetére
Toyotában ülve mondom hogy az 1.2t Chr elég harmatosan megy, főleg 1.4t scrosshoz képest. Belső helyben is az scross a jobb (nyilván anyagminőségben nem).
Kaptam egy garis javítás idejére 1.2t Chr-t és nagyon rosszul bírtam Előtte lévő scross 1.4t allgrip automatához és rav4 hybridhez képest is szörnyű volt (más más okokból persze).
-
zgospel
őstag
válasz Tothgera30 #219228 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy nem előrelépés az autópálya használatra. Az ötös váltó miatt 130nál 4 ezret forog, és 8 litert fogyaszt.
Szerintem a kevés éves futás ellenére az autópálya használat és a vontatás miatt is jobb választás lehet egy dízel.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
addikt
válasz zgospel #219232 üzenetére
Nagyon ritkán pályáznék, kb. átlagban heti egyszer. Többi mind városi rohangálás. Dízel ezt nem igazán szereti.
Évi 8000 km a jelenlegi benzinárak mellett, 8l fogyasztással számolva kb. 335e. Ugyanez dízellel mondjuk 6l fogyasztással 260e. Ez 75e különbség évente, viszont dízzelel nagyon könnyen bele lehet futni 6 számjegyű javításokba. Akkor már inkább turbó benzin, de a sok városozás miatt az sem ideális. -
zgospel
őstag
válasz Superhun #219233 üzenetére
Így érthető, eredetileg úgy olvastam hogy minden nap van város és autópálya is.
Mindenesetre a H Astra benzin szerintem nem jó pályázni, nekem is az van és elég hangos 130nál. Ha épp érzékenyebb napom van és a forgalom sem akkora akkor van hogy inkább csak 100-110zel kullogok, mert ott még élhető a motorzaj (nem tartok fel senkit, ha előzni kell gyorsítok).Budapesti fogyasztás nálam 8 - 8.5 körül alakul. Autóút 110 átlag 7 liter.
Szóval a Jazzhez képest nem hiszem hogy ez akkora előrelépés lenne. De gyanítom a legtöbb szívóbenzinnel ez lesz, mert ötös váltó és rövid váltóáttétel kell a nyomatékszegény motor miatt, ezért aztán pörög a motor. Valami magasabb kategóriás autóban jobb a zajszigetelés, de fenntartásban meg fogyasztásban lehet nem adja ki.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vzsryl
nagyúr
válasz zgospel #219234 üzenetére
Tökéletesen körülírtad a problémát. A3-Golf a leghalkabb ennyiért, de értelemszerűen az 1.6-os MPI pályán hangos és iszákos lesz. Városban simán benyakal 10-11 litert is egy ilyen verda. Jetta V 1.6 BSE van a feleségemnek, szóval van tapasztalat. Városban nagyon csendes, de 100km/h felett drasztikusan nő a motorzaj. 6-os váltóval jó lenne, de tudomásom szerint a VAG nem párosította ezt a motort 6-os váltóval.
A nagyobb kategória tényleg komfortosabb pályán, még szívó motorral is, de többet is fogyaszt. Egy Avensis T25 1.8-as motorral egész jó kompromisszum lehet, de vagy generál után kell venni, vagy fl verziót, amikor már javították az olajfogyasztás mértékét. 2M-ig lehet lőni szép T25-öst.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
félisten
-
addikt
válasz Superhun #219224 üzenetére
esetleg Bravo 1.4 T-Jet? ezek is hatos váltóval jönnek, pályán nem is forog sokat (130-nál 3100), bár a szélzaj lehet nem optimális. ugyanez Lancia-ban, már eleve horoggal: [link]
vagy amit javasoltak 1.6 szívó Megane 6-os váltóval meg amit nem: néhány 1.8-as láncos ufo Civic is beesik 2 milla alá itt egy másik is“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
addikt
válasz szabonagyur #219238 üzenetére
A fogyasztás csak annyiban érdekel, hogy pályán 130-cal ne 9-10 litert egyen, mint az 1.2 Jazz
-
félisten
-
426os
őstag
válasz szebe #219242 üzenetére
2010 után nem, hanem C635 és abban a 120-as T-jet hosszabb fokozatokat kapott (óra szerinti 130-nál 2900Rpm). Hangosabb, mint pl egy korabeli Golf, de 130ig vállalható a zajkomfort, felette már nagy a szélzaj, illetve érdes aszfalton a gördülési zaj. Ajtók szigetelésével (kevés meló) lehet javítani rajta kicsit.
Fogyasztás ilyen tempónál 7-7,5l körül várható.
Viszont pár százezret könnyen el lehet költeni típushibákra ilyen 10+ éves korában, úgyhogy eléggé át kell vizsgálni vásárláskor.[ Szerkesztve ]
.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz rhunseeker #219248 üzenetére
Bravóban még nem ültem egyáltalán, és Deltát is csak üléspróbáztam, de ha abból indulok ki, hogy a 188-as Puntóhoz képest milyen a 843-as Ypsilon, akkor a Deltának is érezhetően csendesebbnek illene lennie a Fiat megfelelőjénél.
Tudom, ezzel nem igazán segítettem, én is csak feltételezek az Ypsilonnal szerzett tapasztalatok alapján.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz f4lcon #219243 üzenetére
egyebkent az meg mindig nem sok, egy mk7 Golf 1.6TDI valtohoz kepest
kollegamnak egy manual 5-s bontott valto volt 320k szeptemberben kapugaranciaval
lefogazodott a 4. sebesseg es megfordult a hazban a csapagy: tipushiba
...a bontos is tudja miert kelltöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest