Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Qru #208784 üzenetére

    Próbálom, a siófoki út előtt már jeleztem az igényemet a szerelő felé. Azóta volt egy bécsi út is. És ha továbbra is így halad, akkor még 500 km beleszalad egy battonyai úttal.

    A 1 mFt-os motorgenerállal számolok, mellette a jobb első futóműben fémesen koppan valami úthibán, fekvőrendőrön. Ez utóbbi ugyanúgy kopó-fogyó dolog, szóval a kocsi korától független, nem befolyásolja a döntést.
    Szóval az 1 millás motorgenerállal már PD elemek, hidrotőkék, kábelköteg is cserélve lenne, gyakorlatilag a motoron belül minden fel lenne újítva, ami a következő kb 200k km-re megkímélne a fejfájástól. Ellenben a motoron vannak sallangok: EGR, turbó, miegymás. Ezek most jók, de meddig? Mondjuk, a meddig jó? kérdés bármilyen használtra is áll, ez sem érv a csere mellett, ellen. A vákuumcsövek, generátor az elmúlt 2 évben volt cserélve, innen hibára nem számítok. Rozsda nincs, ahol kellett, ott ki lett lakatolva (jobb hátsó küszöbvég). Az esztétikai hibákkal elvagyok, amíg a működést nem befolyásolja és nem rohad.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák