-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ármester
válasz bulikavagyok #334141 üzenetére
Melyik autót? - attól függően érdemes helyet választani.
-
Ármester
válasz Rowon #333868 üzenetére
A környezetnek… az átlag ember az óvja a környezetét, az legyen kötelessége, élet célja, de ha üzleti érdek kívánja… akkor mindent is lehet, bármilyen ok mögé bújva.
Szerintem jelenleg sok auto fenntartása drágább mint egy egyszerű elektromos auto üzemeltetése, egy 3-4 M Ft-os robbanó motoros meg egy használt 5-6M Ft-os elektromos között tuti a drágább villanyos lesz a következő 4-5 évben gazdaságosabb. -
Ármester
válasz Rowon #333860 üzenetére
Ez a cikk is… mintha új villany autót vennél, mert ha sima új autót veszel, az jobb?
Megint élen járunk ebben, hiszen itthon soha nem volt divat a nagy átlagnak 3-6 éves autókkal rohangálni, pláne nem újakkal.Amilyen szinten pofátlanul emelik az új autók árait… meg büntetővámokat szabnak ki… min csodálkozunk?
-
Ármester
válasz szkrtms #333462 üzenetére
Legyek jófej? Megnézem mim maradt… szerintem lesz bontott flakon tisztító/impregnáló (sőt lehet bontatlan is van), nekem már nem kell, meg van lószőr kefe ha gondolod, valami kölcsönösen jó összeget kitalálunk. Írj rám privátba megbeszéljük, ha érdekel. Chemical guys cuccok, végig ezeket használtam, nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz szőröscica #333519 üzenetére
M0-án ki se megyek a belsőből… inkább végig tolom amennyivel csak lehet, de a legszélső sav botrány a sok teherautó miatt… takarítani sose fogják.
Ez amúgy fehérvár előtt volt Balaton irányból kivételesen. -
Ármester
válasz BigBlackDog #333514 üzenetére
Köszi, abból nem lesz semmi baj, ha megmutatom, az mondjuk biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz Micsurin #333440 üzenetére
Nem mentem utána… elengedtem, ráadásul nem is elsőre vettem észre, hanem második télen, mikor épp mosogattam a felniket és szereltem át, ha gumissal csináltatom a cserét sose veszem észre. Max egy 100-assal húztak le, 2 felni javítás + két jobb gumi.
Elektromos autóknál a töltőkábeleket szokták megdurrantani… pl sima dc kábelt nem adnak, aztán ha épp kell, akkor pikk pakk kifizetsz 40-60e Ft-ot.
Én is ha nagyon alkudoztak volna az I3 eladáskor ezeket húztam volna le, hogy akkor az nincs vegyen magának. No meg a dupla felni szettet ugye. -
Ármester
válasz Micsurin #333429 üzenetére
Nincs nagy játéktér egyik embernél se... szóval csodák nincsenek. Max itt az a kérdés kiben bízol jobban... illetve mennyire látod, mit hoz be... mert ha nem látod ugye ott a tekerés meg a maszatolás bőven benne, abból van az extra profit, nincs itt semmi kérdés.
Legyen itt az én sztorim példának, nem kell messze menni:
I3, holland bidelős oldal, egy barátom hozott be pár autót eladni magának egy cégen keresztül, mivel tényleg jó barát, mondom hajrá, ő levadászta nekem az autót (folyamatosan küldte mik vannak és én meg mondtam mennyi a max amíg mehet a bid), majd a "megnyert" autót Bp-i cég behozta nekem, mert adott feltételeknek megfelelő cég kell ugye mögé. Megvolt a jutalék, megvolt minden előre beszélve, ezekben semmi nem is tért el - kifizettem mindent, szépen hazahozták.
Bideléskor gumi profilmélység nem volt feltüntetve a leírásba, de nem is foglalkoztam vele, hiszen alapból én már vettem másik felnit, gumikat, ahogy kiderült, hogy okos a bid... és télit is tudtam, hogy újat akarok. Így ez nem zavart, mert a gumi úgy is ment volna eladásra, vagy levesbe... majd volt meglepetés, mikor a kopottak helyére felkerült a téli szett, hogy a felnikben más volt a gyártási ország logó... német és magyar felnik vegyesen... holland autón.
Szóval szépen valaki útközben a szállító vagy az importőr lecserélt 2 felnit/gumistól, szerencsére ugye egy tengelyen, mert kétszéles volt a felni 5J és 5,5J.
Karcosak is voltak, vélhetően az is lehet, hogy csak a felni sérülés miatt lett a csere... sose hasonlítottam össze teljesen melyiken volt mennyi sérülés, valamennyi volt a bidelősön is, az volt a téli szettem, csak az S-es felnire koncentráltam.
Szóval így lehet pénzt csinálni igazán, a jutalékon nincs nagy mozgás, mert ha sokat kér, egyszerűen nem lesz vevő, elmész máshoz.
Illetve ugye a felelősségvállalás ami lehet más... hogy tényleg át tudja nézni, ért-e hozzá és ha valami nagyobb gubanc van, akkor nem hozza el, mert nem akarja tartani a hátát miatta.
A Teslát ezért vettem itthon, garisan, mert mindegyik Teslát behozó javasolt ember, nekem nem volt teljesen százas, hiába a sok ajnározó arra a két Pest megyei cégre, egyik se tudott még csak ajánlatot se hozni a kért paraméterekre, záros időn belül - 1,5-2 hetet vártam. -
Ármester
válasz kisza25 #333400 üzenetére
Te se bízod a véletlenre, a dolgokat... emberek nagy többsége mindent megvár míg lerohad... aztán utána foglalkozik csak vele.
Én itt Halásztelken, elvertem 1600 Ft-ot pár napja és olyan koszos maradt, hogy legszívesebben... gondolkoztam is, hogy szóvá teszem most már, mert ez nevetséges.
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz Emunem #333361 üzenetére
Teslával ez nem új, legalább is saját töltőhálózaton.
Én most épp annak örülök, hogy végre van akku előfűtés más töltőkre is, mert eddig ez nem volt és ha épp másik töltő esne útba télvíz idején, akkor a hideg akkuval lassan lehet tölteni... most már ez sem gond. No nem mintha nekem nagyon mérvadó lenne, ritkán töltök DC oszlopon. -
Ármester
válasz szőröscica #333342 üzenetére
Teljesen jogos, bármi ami kanyargós útra igazán való, az könnyű, cserébe le kell mondani azért az erőről valamennyire. Mx-5 vs Z4 esetén is ez a szitu... Nehéz könnyű és erős autót venni ilyenre, vagy ugye nem lehet megfizetni.
-
Ármester
válasz bulikavagyok #333300 üzenetére
Várható volt, hogy “ugyanaz” lesz mint a bmw-nél… kell az elektromos hajtás, hogy tudják tartani ezt a “beteg” számadat versenyt.
-
Ármester
Mai fogyasztás 230km - 58 kWh (Balaton oda vissza) lefelé nagy szél sok cucc 130 tempomat 23 kwh körüli átlag, visszafelé már nem fújt, egyedül voltam, jöttem ahogy épp kiadta 29 kWh.
Odafelé próbáltam önvezetéssel menni, amennyire lehetett, talán kétszer kellett belenyúlnom, míg fehervár utáni nagyon szeles részre nem érkeztem, ott annyira löködte a kocsit, hogy elkezdett nagyon reklamálni, meg nem is tartotta úgy igazán stabilan a sáv közepét, hanem cikázott, persze ott kormányon is kellett feszülni ha egyenesen akartam menni, de azt biztosabbnak is éreztem.
Cuki trafi volt, épp lazáztam Már Vártalak kávé/süti utáni nyugis haladás vissza a pályára, nem ment semmi waze 60-as tábla picit felette mentem, határon belül voltam: [link]
Meglehetősen későn vettem észre, barátságosnak nem nevezhető kiállás, mi van tényleg, ha valaki ezt felborítja? Azért itt mennek kamionok azoknak van huzata…
-
Ármester
-
Ármester
válasz focvis #333121 üzenetére
Én kb 2-3 naponta biztos megyek itt, sose láttam benne semmit… forgatni sose forgatják, persze állandóan lelassítok, biztos ami tuti.
Holnap nekem Siófok a cél, akkor figyelni kell fekete “kallódó” swiftet. (leteszem a lányokat pár napra lehet el is megyek valamerre csavarogni, egyik nap, valami tipp? Az idő se lesz annyira rossz.Ma én is kocsit pucoltam, legalább is belül… mosóba 4 auto várt és mind a 4 állás tele volt, ezért nem volt mit tenni mértem egyet megint.
Most se voltam feltöltve teljesen 62%, akku se volt meleg, úgy látom magasabb üzemi hőmérséklet kell lehet töltöttség is, hogy jobbat menjek. 18 fokban, superchargerről indulva közel 2 sec-el jobb a 200.
Majd még track modba megnézem, jobbat megy ha fék nélkül tolok egy padlót, mintha “rajt program” módban indulnék.
-
Ármester
válasz F_Zolee #333070 üzenetére
Nemén voltam enyém retkes mint állat… egyet suttyomban mértem boltból haza, gyerekülés bent, bevásárlás bent (kb 50kg “felesleg”), töltöttség 50%, út vizes, 5 fok. Valid se lett, forgalom is volt, de már közeleg a jobb idő.
Akkut előfűtöttem supercharger-re navigálással, a boltba menet, meg vissza is, nem hiszem, hogy teljesen meleg volt már.
-
Ármester
válasz szőröscica #333051 üzenetére
Az teljesen korrekt.
-
Ármester
-
Ármester
Ezt nem is értem, jött a postás, hozott egy csomagot, mondom egye fene átveszem mi bajom lehet belőle…
Max rpm annyira nem értelmezhető nekem, szóval következő talin ezt valakire ráragasztom. - ha akar mérni valaki nálam lesz.
Márcsak egy új motor kell, hogy mérni tudjak.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz brumi1024 #332908 üzenetére
Ez gonosz volt de ja manapság 1x16A azért nagyon karcsú, egy Sütő/főzőlap is ha egyszerre megy be tud elég sokat durrantani.
rbalint88
Ja garázsba van annyi, bőven elég amúgy. 20 kWh simán belemegy egy este, az 100km, nem mindennap megy ennyit mindenki ergo egyik nap lesz mondjuk 60%-on következő napon 75-80 és mar meg is vagy, szépen vissza lehet hozni pár nap alatt ha elfogy teszem azt egy 60 kWh-s autó.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
Mik ezek a fogyasztások, azért ez egyik se túlzottan tárcabarát. Nálam a Z4 télen se evett 10 felett. Állandóan 5l körüli értékeket huhognak a villanyellenesek, meg 1000+ km-eket, lehet akkor ez nem jó mérce.
-
Ármester
válasz tototos #332605 üzenetére
Azért ez erős túlzás szerintem, nézem a piacot több helyen is, azokat ami olyan mint az enyém és nincs igazán új a nap alatt... talán 1 db-ot láttam, ami 1,5M-val volt olcsóbb az enyémnél, de abba volt 60e km és már nem volt rajta teljes körű garancia és kifejezetten jó vétel volt, amin van még gari (nem csak a hajtás/akku), az mind ugyanott topog, ahol én vettem 7 hónapja.
-
Ármester
válasz aero. #332565 üzenetére
Óvatosabban vezettem, de ez egy alkalmi és korlátozott távolságú/időtartamú használat, nem egy naponta cipelt súlytöbblet. Azért a fékút tejesen más, ha alapból nehezebb egy autó 160 kg-al mint a gyári előírás, másként áll meg, másként rugózik, én tuti nem szeretném ezt napi szinten "ellensúlyozni", akkor mondjuk így.
#332562 Qru
A fű nem dumál vissza, levegőn vagyok, mozgok, persze néha nincs kedvem és olyankor nehéz, teszem azt 2 max 3 naponta kimenni nyírni, de akkor elengedem picit és ennyi.#332566 6030D
Az vakond... amúgy tavaly egész évben a giliszták túrtak, meg tele voltam egynyári perjével, őszre jöttek a vakondok, fűbe szerencsére nem és most meg az egész egy nagy mohatenger... meg gyom, mert megfojtotta a füvet a moha és a helyén jön a gyom. Szeptember közepétől December elejéig nincs időm kertezni egyik évben sem... és ez sokszor odavág.#332571 Tsebacsi
Köszi, 4 éve alakítgatjuk, lassan "készen" lesz.#332572 f4lcon
2-2,5 cm körül megyek egész évben, leginkább idő kérdése, lenne rendes motoros hengerkéses fűnyíróm (amennyiért mennek, tuti nem lesz), akkor jobb lenne a helyzet, mert most ha nincs minden második nap azzal lenyírva, akkor jöhet a forgós gép és egymás után kétszer két különböző készülékkel lenyírni, azért az nem fér bele az időmbe.
Meg nem csak fű van... -
Ármester
válasz aero. #332555 üzenetére
Szóval 7 zsák cement szerinted olyan mintha nem is lenne a kocsiba? Aztán beteszed a gyerekülést két felnőtt 2 gyerek, meg az egyéb cuccok és vígan ülsz és közlekedsz?
Értem nem verseny, de én szoktam túlterhelt autóval menni, nagyon nem mindegy, a dolog… [kép] [kép] [kép] egy példa a sok közül ez csak 250kg és nem hátra dobáltam be, hanem eloszlattam, miközben 440 kg-ig terhelhető az autó papírforma szerint. -
Ármester
válasz bulikavagyok #332366 üzenetére
Biztosan sokat változtatna a levegő minőségen, meg a balesetekben is, csak kérdés mennyi lenne a többlet idő a közlekedésben, gyanítom rengeteg.
Mondjuk egy használható/kulturált tömegközlekedés is drasztikusan változtatna a dolgokon.
Én bringával nagyon veszélyeztetettnek érezném magam a városban, tuti nem közlekednek azzal.
Bent szerintem is lehet lassabb, csak a menekülő utakat kellene megfelelőre hozni és “gyorsítani”, értsd nem lezárni kellene sávokat hanem minél többet nyitni ahol lehetőség van rá. Leginkabb ez már sajnos nem lehetséges fizikai korlátok miatt. -
Ármester
válasz bulikavagyok #332336 üzenetére
380e lakos 140 km2, vs mondjuk Bp 1,6 millió 525 km2, azért mások a számok, meg ha megnézed, a város körüli körgyűrűn belüli rész, olyan kis szűk utcák, mint a várnegyed, ott könnyű a 30-at is betartani, sőt annyival se mész.
-
Ármester
válasz macilaci78 #331811 üzenetére
Ez amúgy okos, kérdés rendszámra lesz-e korlátozva… én nem láttam ilyet eddig.
-
Ármester
válasz gergo5991 #331057 üzenetére
Én alig múltam 20 éves (43 leszek idén), Győr vasút-pályaudvar, kértek tőlem pénzt buszjegyre - csóró voltam de adtam (a pez gyárba jártam melózni esténként diákmunkában, festettem a rózsaszín párduc órrát 4 órában), majd 10 perccel később a boltba vette az üveges bort, meg a vacsira kenyeret/szalámit… azóta nem adtam senkinek semmit, aki így jött hozzám és kérni akart.
-
Ármester
válasz ParmaBoy #331003 üzenetére
No igen, de azt is vegyük figyelembe, hogy ez nem csak elektromos vonalon van… beteg új auto árak vannak a piacon covid és az a miatti hullám totál meg keverte a dolgokat, ezért van giga nagy esés az első 2-3 évben. Itt van pl az enyém, 3 évesen 13,4M volt az ára 21e km-el, miközben az új ára ~20M volt akkor (most 23M Ft), persze ebbe is biztosan volt támogatás vásárláskor, annak is egy része ugye bukó, ezeket mind az elején veszti el az összes kocsi.
Itt aki nem cégre vásárol és nem ír le ebből amennyit csak tud, az bolond lenne újat venni.
Szóval most aki új autó bérlettel pénzt akar keresni, annak rafináltnak kell lennie… vagy giga erősnek és maximumon kell tudni kiadni.
Auto bérlés árak miatt - én pl idén biztosan autóval tervezem a pihenést a családdal, mert repjegy+bérlés(belépő kategória) sokkal többe lenne mint elmenni akár útközben megszállni 1-1 éjszakára. -
Ármester
válasz Shadowbull #330990 üzenetére
No de akkor egy másfajta mérés esetén, pl 100-200 más lenne az adat ha 0-200-ból lenne mérve, vagy egy folyamatos 90-ről indulna a teljes terhelés 200-ig. Nem gondolom, hogy van difi, mondjuk ezt le kellene mérni.
-
Ármester
válasz bulikavagyok #330963 üzenetére
Köszi, ha megvolt a motorcsere lehet élek vele.
-
Ármester
válasz brumi1024 #330938 üzenetére
Érdekes, hogy másként gondolkodik meg hangolt a Tesla meg a BMW, nekem ugye a 0-100 az picit erősebb 3,57 amit mertünk (3,3 lenne a gyári, Neked meg jobb mint a gyári megadott érték ha jól tudom), aztán 200-ig már van 2 másodperc hátrány, viszont 225 helyett 263 a leszabályozás. Mondjuk nálam a sár nehéz 20-as felnik nem sokat segítenek, 19-es könnyű kétszéles elég sokat hozna.
Milyen hőmérséklet volt mikor mérted?[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz bulikavagyok #330909 üzenetére
Én mondjuk várnék, hideg van mérni.
-
Ármester
válasz bulikavagyok #330906 üzenetére
Van dragyd, vagy mivel mérsz?
-
Ármester
válasz bulikavagyok #330893 üzenetére
Írok helyet, hol lehet mérni, ha akarsz szinte állandóan üres jó az út is, enyém ott mertük. 100-200-at is
-
Ármester
Tesla topikba betettem, meg írtam már, de gondoltam érdekesség miatt ezt megosztom, 1,6M egy refurb motorcsere márkaszervizben, 1M körül van használt motor ha valakinek “kell”.
Gariba megy, nincs hibaüzenet, nincs fizikai jel, csak csapagyhang.
Picit azért levelezgetek velük, miért is refurb meg ki írja le mennyi méter volt a felújítottban, mert azért nem mindegy, teszem azt további 100-150e km esetén.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz ParmaBoy #330827 üzenetére
Azért az tegyük hozzá, user error ezek többsége, 70e km-t mentem le egy szett nyári meg egy szett téligumival az I3-al… sokan egyszerűen mint süket a csengőt csak nyomják, fogalmuk nincs mikor van az a környezet/útfelület/hőmérséklet amikor totál értelmetlen, csak kopik a gumi feleslegesen. Z4-en is egy szett gumi fogyott el nálam… persze sose füstölgettem eszetlenül.
Jó ez a béta sötét üzemmód, ezt is most vettem észre!
[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz kisza25 #330590 üzenetére
Ennyi, így kell kimatekozni, mi az ami neked kell, ennél persze összetettebb picit, szerviz, meg az egyéb napelemes nyereség az ingatlannal, de ezek vannak. Sajnos van sok tervezhetetlen tényező is, pl 5 évre előre a benzin, a villany ára, annak az elszámolása, esetleges autókra kiszabott adó, ez EV-re meg hagyományos autóra is vonatkozik. Pl én 2,5 éve nem fizettem se üzemanyagot (Z4-ez nem számolom bele, nagyon keveset mentem a végén vele), se fűtést (+egyéb fogyasztókat) napelem nélkül éves szinten ez 1M Ft fölött lenne piaci áron a villanyfogyasztásom. Benzin is amúgy közel ennyi lenni nagyjából évente 850e Ft (~22e km, 6,5l fogyasztás, 600Ft-al számolva, de ha már 7 litert bekarmol és nézek egy napi átlag 625 Ft-ot…)
Én mondjuk szürke ló vagyok napelem terén is, sok napelemmel kompenzálok nem gazdaságos fűtést, cserébe nulla karbantartású a fűtési felépítés, amin megint akár már rövid 4-5 éves távlatban sok kiadást fogok meg, nem beszélve a bekerülési összegről. Pl 1M Ft alatt volt a fűtés a házba, egy hőszivattyús megoldás ennek 5-6 szorosa + karbantartás + meghibásodás. Nekem a napelem befektetésem az idei téllel megtérül (nem számolva benzin vs villany közlekedés árkülönbséggel, utána az auto többletára ketyeg, ez puszta matek.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz tototos #330544 üzenetére
Nehéz összevetni, amúgy is, mert valahol nem lesz pariba, hatótáv/le, éppen melyik javára, meg ugye kinek mi fontos egy autóban, aztán megint totál más egyénenként.
I3-at kell összevetni az 5M-ós ársávban, szerintem ott az nagyon erős.
Azért ez picit felé hajlik, ami az eladási értéket illeti, nagyobb értékű autó nagyobb értékvesztés, de közben meg megy el az életünk, teszem azt 5 éves távlatban nem mindegy miben ülsz nap mint nap, 10 évesben meg pláne, főleg ha család is ott ül melletted. -
Ármester
válasz bulikavagyok #330494 üzenetére
Közlekedési morálban teljes mértékben, ha gyorsan megyek az a baj, ha lassabban megyek az a baj, pályán rendszeres, én egy tempót megyek nem libikókázok, ha sietek akkor sietek ha nem akkor nem, de mindig van aki feszegeti a határokat, rámelőz, elkezd gyorsabban menni, aztán rájön, hogy nem 10m-en fogok annyival menni és lemarad. Ezt képesek megcsinalni 110-120-nál is, aztán vissza lassítanak 100-ra és újfent ki kell kerülni, vagy megyek a belsőben és elkezd “versenyezni” a középső sávban, miközben előtte 20-30-al kevesebbel ment. Ezek többnyire tucat átlag autósok, nem tudom mi van a fejükben.
Azzal nincs bajom ha valaki tényleg gyorsul picit és összeveti az autóját az egy teljesen más dolog, meg másként is csinálja.Online megnyilvánulás engem se izgat, görgetek, max itt reagálok dolgokra.
Ilyen kulcsolásos dolgokat én nem hallottam, nem tapasztaltam, mondjuk “vidéki” vagyok, este/éjjel garázsban a kocsi, nappal meg kevesebb az ilyen rongálás szerintem, ha épp Bp-en belül vagyok.
-
Ármester
válasz tboldi #330478 üzenetére
Mikor volt az árstopp covidos időszakban, akkor 720 Ft-ért is tankoltam a Z4-be, nekem az ott betette a kaput a fejembe, mennyire tehetem meg… szóval sehol se vagyunk még, lesz még itt csavar és meg is fogják csavarni ha kell.
Qru
Sajnos a legjobb spórolás ha úgy alakítod a dolgokat, hogy ki lehessen kerülni a használatát.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
-
Ármester
válasz brumi1024 #330461 üzenetére
Nem akartalak példának felhozni, úgy is tudod…
Qru
Nem élek álomvilágba, úgy is folyamatosan menni fog a kasza hegyezése az EV-ken, hogy ne legyen már “annyira” jó.Tsebacsi
Jó aki még extra lovakat is tett be az bírja a tankolást. Az a helyzet, amíg nem lesz ez is rommá adóztatva addig kell menni minél többet villannyal. -
Ármester
válasz radi8tor #330442 üzenetére
Teslánál is jön a zöld akku fűtés ikon, meg a nem fékez akkorát az autó, mi lehet a baja… semmi, hideg akkuba kevesebbet enged visszatölteni és nincs akkora regeneratív fékezés.
Készülj, Tsebacsi ha netán elektromos autód lesz, őket jobban utálják az emberek mint a Péjenvéseket. Nemcsak burzsuj leszel hanem ingyenélő is, aki biztos lopja az áramot.
-
Ármester
válasz bandus #330393 üzenetére
Márcsak 1,5 tank. - amúgy írásos azért jó, mert van nyoma, telefonál nincs, sokkal nyomatékosabban érzi az ember. Sok esélyt én se látok ilyenre, ha utal bármennyit is el kel fogadni élből. Bármi amit hivatalos formába kell terelni azt megette a fene… saját tapasztalat. (ugyan nem auto, meg uj termék, de a vége úgy is a saját elköltségelés)
-
Ármester
válasz grizlisandor #330365 üzenetére
Az emberek adóztatása, meg a gyárépítések serkentse nincs párhuzamban.
-
Ármester
válasz radi8tor #330183 üzenetére
2 ember kell egy ilyenhez, max 3, nem kell több és igen tény rohadt sok meló. Tesztautót szerezni, felszerelést venni/karbantartani, nyersanyagot feldolgozni, no meg posztolni, reflektálni a reakciókra. Ez egy teljes állású munka, vélhetően soká fordul plusszba… ha egyáltalán.
-
Ármester
-
Ármester
válasz radi8tor #330179 üzenetére
Figyeljetek, szerintem a személyes brand építés sokkal jobb és kifizetődőbb, ennek a világát éljük azért valljuk be… kevesebb a politikai nyomás mint egy ilyen nagyobb gépezetet, nem kell iroda nem kell fix stáb, mert ha belenyúlsz max nem kapsz tesztre adott helyről autót. Kapcsolatépítés is egy emberhez kötődik, nem egy névhez…
Ott a Sámán, a hőn szidott Handrás, szerintem élhetőbb koncepció. -
Ármester
válasz rbalint88 #330134 üzenetére
Én meg serényen kapcsolgattam fel le a hátsót, mivel nem előztek meg hazafele, egy idő után elengedtem, fel se kapcsoltam. Első meg pályán totál felesleges. Villogni meg senkinek nem villogtam a hülyeséget miatt, annyi idióta volt, hogy nem láttam értelmet egész úton ezzel “szórakozni”.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple notebookok
- Politika
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Diablo IV
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Google Pixel topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest