-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Speeedfire #28085 üzenetére
Alfa 145 1.4 TS 103le/124nm 4500=130km/h asszem nyertem.
EQMontoya:
Pedig muszáj voltál, mert ha 1100-nél forog 3000-et, akkor a 4500-as fordulathoz 165-nek kell tartoznia. Különben análisan meginzultáltuk a fizikát.Miért is? 158km/h a vége annak a Golfnak, plusz ebbe a közegellenállás is beleszól.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Skillet #28116 üzenetére
3500-nál 100-at, 6000 körül van 170 körül szalad. 6300-nál adja le a 103 pónit, és 6800-nál leszabályoz. Pályatempónál lehet beszélgetni benne, nem üvölt, csak jó fordulaton kell tartani a motort, mert 4500 körül vált a vezérlés, és akkor csendesedik kicsit.
Viszont pályán torkos.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #28177 üzenetére
Mind a ketto jo motor. Olaszorszagban ugy hallottam ottaniaktol, hogy a 210 lovason modositottak valami bizbaszt ami a 200-on problemas volt. Valami csatlakozorol van szo a motorterben, ami kontakt hibas lehet, es hibat kuld a computernek, akksisaru le- vissza es jo, de csak ideiglenes a javitas, a csatlakozot kell megregulazni.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #28237 üzenetére
Ismerosi koromben sokan csajos autonak tartjak az ufo civicet, ferfi no vegyesen. Haveromnak az ex baratnoje azt mondta, hogy megkerdojelezne az iranyultsagat, ha egy ilyen autoban latna. Es ez csak egy pelda.
Nekem speciel tetszik, de ebbol kiindulva nem gondolnam, hogy a Civic tekintelyesebb ilyen teren.
A szegeny ember azt se tudja mit vett, kicsit eros annak fenyeben, hogy van egy olyan szempont is, hogy ar ertek arany, a Bravo ebben jo, mellesleg jol is nez ki, de ugye kinek mi.
Ugy mondod ezt a Civic dolgot, mintha annak nem lennenek koztudott hibai.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #28254 üzenetére
Pl az elso valtozo szelepvezerleso motor Alfa 1980-bol, aztan Nissan vegul a Honda, ha a dobogos harmast nezzuk, utana 90-es evek eleje korul a BMW.
tomiii: A Lanciaban 320e van es gyari a kuplungja.
Speedfire
Nem mellesleg 200 loero feletti ezer eves szivok kozott nem keves BMW es olasz is van. Japanok ekkor meg sehol sem voltak.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Speeedfire #28259 üzenetére
60-70-es evekben a Giulia GT Veloce, Junior, GTA, 1.3-1.6-2.0 motorokkal 115 es 240 le kozott.
De anno a 2.0 V8-ak is 240 lo felett tudtak, termeszetesen szivokent. Ferrari muzeumban van par erdekes Maserati, Alfa es Ferrari aminek a teljesitmenyen leesett az allam.Qru: az Alfanal nem adtak neki nevet, allitolag volt valami variator megjeloles, de a TwinSparl motorok mind valtozo szelepvezerlesuek, 1980-tol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Úgy tudom, hogy a BMW rendszere nem tudja szelepenként változtatni a nyitás idejét, nagyságát, nyitva tartás idejét. A Fiaté elektrohidraulikus, a vezérműtengelytől függetlenül is tudja nyitni és zárni a szelepeket.
Na meg dízeleken is alkalmazható, ami nagy előny lesz a későbbiekben.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #28380 üzenetére
Gyari felni, Carismakon is volt ilyen, vagy ehhez nagyon hasonlo fazonu!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #28386 üzenetére
Volt munkatársamnak egy ilyentől pattant el az agya. Tolta az M1-en egy Toledo VR5, de lehúzódni nem lehetett volna, mert kamionsor volt a szélsőben. Elengedte aztán rostokolt előttünk a belsőben, az út pedig szabad volt előtte, aztán tolta ~200-ig. Majd a Seat lehúzódott és elköszönt
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz runner 125 #28403 üzenetére
Inkább rutinhoz kellene kötni. Tehát én ne vezethessek jobb kormányos autót, pláne ne olyan helyen, ahol még a közlekedés is jobb oldali, úgy, hogy nincs gyakorlatom benne, csak a balosban.
És perse vice-versa.
Említett rokonok évente hazajárnak 1-2 alkalommal 2 hétre, és nagyszerűen vezetnek. (kiköltözés előtt 10-15 évig itthon vezettek, majd 10 évet ott)bandus: Nézd meg ezt, vagy keress Google segítségével, adott modell és felni szó kombinációjával, angolul nagyobb lesz a találat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Qtya123 #29166 üzenetére
Ebben meg tudlak erositeni.
Pest Nagykata kozott ingazok, meg havi 1-2-3 alkalommal Gyôr, Pápa, Bakony.
Eg es fold, utobbi helyeken is vannak alkalmatlanok, de itt (Pápa, Bakony) meg nem talalkoztam azzal a jelenseggel, hogy a kint allo rendor miatt beletaposnak a fekbe, araszolnak a rendor mogott orszaguton.
Felnek megelozni orszaguton a 70-nel halado rendort, es feltartjak az egyebkent sem kicsi sort."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #29302 üzenetére
“Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak, trolibusznak, az iskolabusznak és a gyermekeket szállító autóbusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) – ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető – lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni.”
Ez a hatályos, viszont pár éve volt változás, akkor volt olyan, hogy kötelező kiengedni, majd olyan is, hogy nem vagy köteles, és fentebb pedig a mostani.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
[link] aztadurva.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz AMD Power #29517 üzenetére
A kategoria atlaganal joval nagyobb a csomagtartoja (420l) Octavia, Delta ami tulno rajta ilyen teren.
De ikabb kombi, az mar nevezheto praktikusnak, tengelytav is nagyobb 6 centivel, es jobban pakolhato.
En 1.5 dCi-n tanuktam vezetni, 6 evvel ezelott is mar 430e km volt benne, de a mai napig latom az oktatot.
Egy rokonomnak van 2.0 dCi szedan, illetve volt egy 5 ajtos 1.6, de azzal voltak nyugok, foleg motorikusan, elektronikai egyikkel sem volt.
Beltere elegendo meretu az 5 ajtosnak is, szerintem a belteri anyagok sem rosszak, tarolorekesz rengeteg van az autoban.
Viszont vigyazz a kinalat aljaval, csunyan le lehet lakni a belsejet.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Declare #29627 üzenetére
+1, és köszönöm. Értem azt is amit Zack mond, de a Te álláspontoddal tudok azonosulni.
Ha kezdetektől fogva úgy van nevelve a gyerek, hogy becsülje meg a dolgait, illetve megfelelő értékrendet kap, és lát a szüleitől, az meg fog becsülni egy ajándék autót is.
Nyilván van metszete a két halmaznak, de egy jó nevelés, az jó nevelés marad."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #29681 üzenetére
Elhiszem, nem megkerdojelezlek. Csak pont a napokban olvastam, hogy a modern dizelek is izzitanak, csak nem vesszuk eszre, VW-ek pl ajtonyitasra mar izzitanak, igy amikor behuppansz az ulesbe mar csak forditod a kulcsot.
Persze ez lehet pontatlan is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #29717 üzenetére
Na ja, Olaszországból tréler számra hordták a törött 159-eket, hazai példányokkal jársz a legjobban, vagy te magad hozol be jót, nem pedig a szarból várat veszed.
Ez amit most nézel jónak tűnik, Alfaamore tag? Ha igen, akkor nézz szét az oldalon, írj a facebookos alfás csoportba, ismerik-e az autót, mit tudnak róla."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ezeket nem tudom, hogy honnan szedted, de nagyrészt valami ősi magyar berögzött baromság. Semmivel sem megbízhatatlanabb mint bármi más adott kategóriában, olyat pedig mindenről lehet mondani, hogy úgy hallottam ettől meg attól, hogy ennyit meg annyit költött rá.
Heti 3000-et kap az utóbbi hónapokban a benzines Alfa itthon, 250-e nél megírom a listát, hogy mibe került az elmúlt 140e km alatt.
El kellene már felejteni ezeket a népi mendemondákat. "Az Alfa sosem volt megbízható." Vannak kényes motorok, és modellek, miből nincs?
Minden drága hozzá? Talán hétvégén írta kornelka, hogy mi mennyibe kerül, pláne összevetve egy "kortárs" Accorddal.
159-nek kicsit nézz utána mielőtt pénztemetőnek titulálod.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Arra nem gondoltál, hogy szervizbe hordta? Gyári intervallum ennyi, (mint egyébként a gyártmányok 90 százalékánál), szóval ebből nem az következik, hogy máson is spórolt.
Mágus2: Ezt most nekem?
A délelőtti témára, úgy tudtam, hogy ajtónyitásra izzít a legtöbb VW konszernes dízel, hülyeség, vagy van benne igazság?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"