- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Leépítésre készül az európai chipgyártó
- Milyen routert?
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Arch Linux
- Milyen program, ami...?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- A YouTube is nagy veszély lehet a fiatalokra
- Facebook és Messenger
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz
radi8tor #278464 üzenetére
Megjött az email.
Részletezték, mire mennyit ajánlottak, a korrekt tételek:
- Lakatos munkadíj 26,5k
- Fényezés kb. 40k
Ami kevésbé korrekt, alkatrész: 16,5kQru: mivel minimal casco, így nincs besorolás
Úgyhogy nem ugrik a bónusz, de négy év alatt nem is nőtt
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz
radi8tor #278492 üzenetére
Egy tapolcai ismerősömnek van egy hatodik generációs V6, sárga csíkokkal, lehet már valaki találkozott vele autós talin.
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
brumi1024
veterán
válasz
radi8tor #278390 üzenetére
Sok van amúgy, főleg Oslon kívül, de újabb modellek (pl Golf 8) nem igazán, valószínűleg nem nagyon régi az ilyen mértékű büntetőadó. Dízel személyautó az, ami nem igazán van, napi 2-3-at látok 6+ óra vezetések mellett.
Tesla a népautó, több van belőle mint a cseheknél Skoda, Taycanból meg érzésre közel annyi van, mint otthon Teslából. VW villanyok, etronok (SUV) viszonylag gyakoriak, Ioniq 6 is van pár, EV6 viszonylag ritka, Enyaq-ot meg pl nem is láttam.
Kis villany szinte nincs, egyszerűen nem éri meg (ki vesz 11-12 millióért elektromos 208-at, ha 12 egy Model 3), a városok meg jobban meg vannak tervezve, nincs szükség városi autóra.
[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
veterán
válasz
radi8tor #278184 üzenetére
Véleménye mindekinek lehet, de tekintve hogy Almássy volt Tarlós egyik közlekedési főembere fura lett volna ha bármi pozitívumot is talál a mostani helyzetben.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
tomszli11
tag
válasz
radi8tor #278131 üzenetére
Néztem a tárcsákat és a felni kupak alatt, de nem melegszik egyik se jobban mint a másik (lézeres hőmérővel is néztem).
Autót megemeltem és próbáltam tolni húzni a kereket de nem kluttyog. Viszont a jobb oldali kicsit jobban fog kevésbé forog, mintha a fék fogna be. Ez is utalhat csapágyra? -
diegho
nagyúr
válasz
radi8tor #278178 üzenetére
Nekem eddig jó a normál ülés, igaz 2 óránál többet nem ültem még benne egyszerre.
A zörgés nálam is néha van, néha nincs, de megnézzük majd pontosan honnan jön és jelzem is majd a szervizben.
Amit az előbb észrevettem, amikor messziről láttam az autót, hogy középen valami lóg lefelé az alján, majd megnézem mi az, mert messziről nagyon szabályos négyzetet láttam.Amire nem jöttem még rá, hogy ha meleg van az autóban, beülök, elindítom, akkor miért kapcsol klímát? Van ennek valami beállítása?
-
válasz
radi8tor #278178 üzenetére
Menetzaj?? Ugyan már! Alacsony fogyi mindenek felett!
grizlisandor: Jogos a felháborodásod, én a héten egyszer már felba**tam ezen az agyam!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
válasz
radi8tor #278176 üzenetére
Jaja, akkor hajrá! Nekem egészségügyi okokból sarkalatos pont az ülés minősége, próbálom mindig a lehető legjobbat választani. A jelenlegi autómban is komfortülés van, nem a legszebb az Audi kínálatában, viszont a legkényelmesebb.
Szerk.: 90%-ban én is egyedül utazom.
"Akár ki is kaphatnám a többi ülést hogy kevesebb legyen a fogyi.
" - jó ötlet! Hátsó sor is kukázható!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
-
Snoop-y
veterán
válasz
radi8tor #278146 üzenetére
En is most megyek a jobb elsovel. Tavasszal volt cserelve a bal. Meg kerdeztem is miert nem csereljuk le a masikat is? Ahh csapagyat nem kell parban cserelni mondtak.
Hat a masik ki is birt +4 honapot…New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
6030D
őstag
válasz
radi8tor #278104 üzenetére
Persze éles helyzetben okozhat meglepetéseket a tükörből tolatás/parkolás,
Öcsémék cégénél volt, hogy az egyik szervizes a dobozos Dokkerrel lassan kezdett tolatni tükörből egy szupermarket parkolójában, majd hallott valami kopogást. Megállt. A kopogás abba maradt. Elindult lassan, megint kopog. Megáll. Nem kopog. Azt hitte, valami bójára, vagy dobozra ment rá, kiszállt megnézni, és egy néni állt a kocsi mögött, bottal a kezében. Amikor közeledett a kocsi, akkor kocogtatta az ajtót, hogy álljon meg. A kérdésre, miért áll a kocsi mögött (az úton), és miért nem áll félre, az volt a válasz, hogy mindjárt jön a papa, és felveszi, itt beszélték meg a találkozót.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #277973 üzenetére
Én csak ilyen visszafogottabb gargalizálást akartam volna, de a gyári katalizátor megléte miatt nem ajánlották LA-chipék. De igazából nem is baj az eddigi műszaki vizsgás tapasztalataim alapján, hogy így alakult.
-
-
-
bandus
veterán
válasz
radi8tor #277823 üzenetére
ugyanmár, és hogy kapod el? leszorítod? meg hogy bizonyítod, hogy pont ő verte fel a kavicsot és nincs ott a felverődés két hete
én csúnyán körberöhögnélek, ha ezzel kopogtatnál be az ablakomon a pirosnál
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
hdanesz
őstag
válasz
radi8tor #277212 üzenetére
Nem feltétlen, bár gondolom a miénk elszigetelt, egyedi eset.
Igaz, ez kb. 15 éve volt - és valószínű a szerelők sem álltak a helyzet magaslatán - de minket faterral két helyen is azzal fogadtak, hogy megpróbálják..de ha valami úgy szakad/törik a lökhárító levételénél, hogy baj lesz belőle akkor nem vállalják a felelősséget.
Ezek után visszakullogtunk a márkaszervizbe.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
radi8tor #277214 üzenetére
Szeptemberi OT-ra megyek, szerintem októberre lesznek papírok, rendszám és jövő tavaszra már finomhangolva lesz minden. Ha akkor lesz valami találkozó, akkor lehet elmegyek, mert az MX-5-öt megnézném. Mennyire különböző hasonló stíluson belül, mekkora a kontraszt. Már ha focvis is jönne.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
radi8tor #277196 üzenetére
Úgy tűnik nekem, is, hogy a Daytona lesz végső soron
Grand Touring Daytona
The Mustang GTD – a name derived from the International Motor Sports Association "GTD" racing class for cars built to FIA GT3 technical regulations, rather than something of a pumped-up oil burner, draws every ounce of inspiration from Ford's upcoming return to Le Mans. [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz
radi8tor #276947 üzenetére
Ezzel az autóval?
Akkor szoktam kikapcsolni, ha pl ki kell lőni kereszteződésből. Klímával jelentősen nagyobb gáz kell az elinduláshoz, különben lefulladok a fenébe. Egyszerű motor: se változószelepvezérlés, se váltózó szívócsőhossz, se nyomaték.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
ArthurShelby
addikt
válasz
radi8tor #276556 üzenetére
Ok, akkor sík terepen így teszek majd. Csak elvileg ilyenkor feszül a váltó (bár gondolom sík terepen ez elhanyagolható, így ott nyugodtan lehet).
A hátsó fékek tudnak izzani egy hátsó kerekesnél, ha megdolgoztatom a kipörgésgátlót? Mintha onnan is jött volna hő/fékszag múltkor.
Illetve az e39-en asszem másik fék a kézifék hátul, de a tárcsa még lehet forró.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz
radi8tor #276142 üzenetére
Bármi is lehetséges... jött egy új változat pár hete teljes csendben a long range rwd (csak awd volt belőle eddig), azt elkapkodták mint a cukrot. Mondjuk ha ideér az újabb árcsökkentés hullám, lesz pár 10M alatti Modell 3 a hahun hirtelen.
Nekem továbbra is kérdés, mi az a futás amivel be lehet vállalni őket... mert lehet nem balgaság, venni 100-150e km futásút se, ha az kellően olcsó. Ilyen áringadozás esetén pláne. 1,5-2 hónapja Y-t nem láttam nagyon 20M alatt, most meg 18,9-ért van/volt fent performance... -
brumi1024
veterán
válasz
radi8tor #276142 üzenetére
El, készletes autók száma 1-re redukálodott a minap. Brutál akciókat csináltak, nem csodálom (a használtpiaci árakat is komolyan átrendezték). Meg ott negyedévente van szállítás, akkor bejön mind (nincs sok konfiguráció ugye), kiszórják őket és megint üres a szalon.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #276144 üzenetére
Élt ez anélkül is, csak nem akarom, hogy összekaristolja a padlót. Habár ebben nem valószínű, hogy kárt tett volna.
Amúgy mással is egész jól jártam. Az íróasztalhoz való konténerrel az volt, hogy az olcsóbb, sima fehér ára volt a drágább tölgyfiókosra akasztva a luccban, amit utólag az eladó vett észre, de mivel ők hibáztak, odaadták annyiért, vagyis 16k-rel olcsóbban. De asztallal együtt így is volt 162k.
A fenti járólapból meg kevés volt már az óvári Hufbauban, 13k helyett 8,5k volt /m².
De a legtöbbet a munkadíjon spróroltam, apum és én csináltunk mindent.[ Szerkesztve ]
-
válasz
radi8tor #275833 üzenetére
2002-ben még nem volt kötelező az ABS. Nincs ABS lámpa indításkor meg amúgy se. Vagy lehet kiégett?
De én lennék a legboldogabb, ha kiderülne, hogy mégis van benne, csak nem működik.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
kisza25
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nagyon kevés GeForce RTX 5090 készül, és senki sem tudja, hogy miért
- SONY LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Nők, nőügyek (18+)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Diablo II: Classic és Resurrected
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest