- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- VMware
- Mobilinternet
- TP-LINK routerek
- Joomla! topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szoszo94
őstag
válasz stickermajom #137088 üzenetére
Tempomat 150kmph, Debrecen-Győr tegnap. 8,2L átlag fedkomp szerint, ma fogok tankolni szintén kattanásig és számolok egyet. 130-as tempónál a pillanatnyi 5-6L közt ugrált, százas Shell nyállal. Úgyhogy tényleg sokat számít az a 20kmph mind fogyasztásban, mind időben egy hosszabb úton.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Speeedfire #137157 üzenetére
130-nál lepadlózva visszagangol hármasba és onnan kezd el tolni. Azt még nem volt időm megfigyelni, hol rakja a 4-5-6-ot, de valószínűleg itt Mo-n nem is nagyon fogom
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Ez a fogyasztásbeli különbség a 95-100 oktános benzinek közt nálam közel egy liter vegyes használattal. Sőt, eddig egyszer tankoltam a 95-ösből, nagyrészt autóúton és főúton mentem, odafigyelve a sebességre és így evett 9,5-et százon Ehhez képest tempomat 150, néhányszor
200130 pályán és fele tank város lett 8,5L/100km.
MaxxMotion volt egyébként a 95-ös, százasból pedig csakashell Augusztus első felében megyek horvátba, kifelé szintén Shelles anyaggal, hazafelé pedig Ina kúton akarok tankolni. Kíváncsi vagyok mennyi lesz az átlagom, szabályosan közlekedve, 90% pályávalLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Jogos, el is felejtettem - sosem használtam mobil nézetet és amíg van lehetőség, addig továbbra is a logout asztali nézetén pörgetem mobilról a fórumot. Valahogy jobban bejött nekem így, emiatt mehetett ki a fejemből, hogy van olyan helyzet mikor nincs aláírás
Kinek van a fórumból még ilyen gépe? Ezt a topikot csak nem régóta követem
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
válasz MunezXBK #139663 üzenetére
Ez mondjuk igaz, múltkor beültettem barátomat a Lexusba, hogy hajtsa meg kicsit. Hát, igaz csak kétszáz ló, ráadásul hozzá vagyok szokva erősebb autókhoz is, de elég fura érzés volt anyósülésből. Nem tudod mire számíts
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz stickermajom #139836 üzenetére
Én Kanizsán állok majd meg százas Shelles nyálért, azzal elvileg ki kell érjek Starigradig.
Hazafele meg INA, valahol csak találok arrafeleLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #140234 üzenetére
Én (mi) is köszönjük a talit, jó volt beszélgetni egyet!
z123.. láttalak ám, csak sávváltás közben már nem tudtam inteni Meg az Opeles srác villantását is láttam, csak utólag esett le, innen is üdv!Amúgy ezt a képet hogyan, mivel? Tetszik ahogy kitakartad a kocsikat
Qru: nemadom, párom letekerné a fejemet IS
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz BigBlackDog #140239 üzenetére
Pedig mindent észre szoktam venni, de erről tudomásom se volt Dehogy probléma, utólag gondolkoztam is, hogy nem lőtt senki képet a taliról - el sem hiszi majd senki, hogy megtörtént
Az a Civic nekem is nagyon tetszett, pedig az eddigi összes generációja nem mozgatott meg különösebben. Az OPC Line Opel is adta, a Jazz meg kis méregzsáknak tűnik az OZ felnikkel és sötétítéssel.
Jövőre talán már nekem is rajta lesz pár tervezett dolog az IS-enLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz csabyka666 #140317 üzenetére
Maradjon a kesztyűtartóban pár szofita, biztos ami biztos
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Sáp-Debrecen,belváros-M3-Keleti-M1-Győr
Így 8,2 volt BC szerint, 150 tempomat, néha 200-ra odalépve.
Aztán ezt elcsesztem Győrben, városban odalépősen közlekedve és 10L lett a vége Titkon bízom kerek 8L-ben 140 tempomattal, papásan, nyugisan, nyaralósan[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MunezXBK #140433 üzenetére
Négyen, csomagokkal, nyaralni menve át tudok kapcsolni nyuggerbe Pláne, hogy olyankor a hétvégi sofőrök is kocsiba ülnek, úgyhogy sokkal előrébb nem lennék akkor se, ha tolnám neki. Amúgy is, néha vissza kell venni ebben a rohanó világban, hiába csábító a fordulatszámmérő
Egyébként 210-nél rakja az ötödiketQru: Én is utazósnak vettem, Mondeo, 318d E91, IS250 voltak a végső típusok amikre szűkült a lista. B4-es Passatot váltott, horror volt már a fenntartása.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MunezXBK #140439 üzenetére
1.4T-hez képest az viszont becsületes! Mennyi volt így az összsúly, 2t körül? Pacival hogy áll, 150-60?
Qru: nálunk ez úgy indult, hogy csak utazós lesz, illetve bevásárlós, mert egyébként motorral praktikusabb melóba járni, főleg csúcsforgalomban. Na meg majd' tíz literrel beljebb is vagyok. Lennék...ha nem lennék lusta f@x és nem járnék még a legjobb motorosidőben is autóval melóba
Szerk.: Ugye nem igaz a 101ló amit most olvastam a neten Le a kalappal akkor a kicsikocsi előtt
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Coyot #141112 üzenetére
Nekem elég sokat kamuzik a BC, van, hogy egy litert is elcsal
tboy93: Csak egyszer tudnék vele nyugodtan, dugók nélkül hosszabb utat menni, szabályos tempóval...de vagy dugó, vagy valaki feltart, vagy ha végre minden tiszta akkor én cseszem el a gyorshajtással Egyébként nagyjából ennyire számítottam, ahhoz képest pedig tényleg jó a 10-es átlag, hogy a fele méter városban megy bele rövidtávon (2*10km).Tegnap, ahogy jöttem le Debrecen alá Győrből, volt jópár baleset az M3-ason így végül a nullásról egyből a négyes főút felé vettem az irányt. Mihelyt kiértünk az útépítéses hatvanas korlátozós szakaszról, tempomat
11090 és a fedkomp szerint a pillanatnyi fogyasztás 4-6L közt ugrált. Ha rászámolom az egy literes csalást, még úgy is átlag 6L lehet 110-es tempónál a fogyasztás, amin eléggé meg is lepődtem. Négy személy, kettő ebből elég megtermett volt, csomagtartó pedig tele cuccokkal. Más lába alatt még kevesebbet enne a kis dög[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Én meg kaptam egy tükörpacsit Hajdúszoboszló és Debrecen közt, szembejövő átjött a sávba mikor mellém ért. Nekem kicsit kék lett a tükör alja, neki összetört, amúgy két tezsvír volt.
Megálltam, utánuk mentem, aztán meglepetésemre elismerte, hogy elbambult. Itt átváltottam én is emberi módra és elmagyaráztam neki mi lett volna, ha kamionnal találkozik így. Kezet nyújtott, ki akarta fizetni a tükröt, de mivel csak festékes lett és egy erős törléssel lejött (pedig mindketten legalább 90-el mentünk), így útjára engedtem. Fene a jó szívemet, most lenne egy új tükrömEgyébként párom átváltott vadállatra, még meg sem álltam már mezítláb ugrott ki a kocsiból, alig bírtam visszafogni. Ha rajta múlik, elővehettem volna az ásót a csomiból
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Nekem Passaton Nexen Nblue 4Season volt, pontosabban azt vettem rá. Télen és nyáron is elég volt rá, városban, pályán. A tíz éves gumijainál (nyári és téli is annyi idős volt) milliószor jobb volt, és mivel nem egy erőgép volt az autó, így tök jól el lehetett vele mászkálni. Pálya 150 nem melegedett el nyáron, városban pedig nem csúszkált összevissza télen, mint előtte.
Évi 15k alá és középkategóriás kocsihoz én simán ajánlanámIS-en azért nem raknám fel, pláne ahogy sokszor megyek vele. Mindenhol IS keresztben mennék szerintem De nem is kell szerencsére, van külön felni télre.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Egész jó gumikkal vettem, eleje betapad bárhová, hátulját már sikerült bekapcsolt TRC mellett is táncoltatnom párszor, de abban volt szándék is Ide már kell a tapadás, nem is akarok négyévszakost venni rá. Jövőre majd elkezdek nézelődni, mert a hátsó gumiknak az ideje lassan lejár, a mintából még olyan 3-4mm viszont van.
Jövőre tervben van vezetési tréning, jó lenne még jobban kiismerni a kocsit. Most ez a tömény két hét autókázás jó volt, pláne Bükkszentkereszt és környéke, sok arrafele a szerpentin, lehetett kicsit feszegetni a határokat. Apropó, Olaszliszka és Boldogkőváralja közti utat kerüljétek, ahogy csak lehet. Ötvennel halálfélelmem volt, rángattam a kormányt, mint az a valaki azt a bizonyosat...kátyú kátyú hátán, a futóművet szétrázta az út, oda még SUV-val se mennék ki újra. Talán traktorral haszmálható az az út, mással nem igazán. Sok út elég gyér arrafelé, de ez kifejezetten az volt
MunezXBK: Azt elhiszem!
Qru: Passat B4 1.9TDI ukrán csempészautó volt, kb 110L volt a tankja. 1200km-enként jártam tankolni, de akkor benyelt hetven litert és még volt bőven a tankban anyag Csak nem akartam negyed alá engedni. Na ez most hiányzik, kétszer sűrűbben járok a kútra. Ráadásul ugyan annyit hagyok ott, mint ezelőtt, csak dupla olyan sűrűn
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Igen, kétszéles, ráadásul ha eljön a gumicsere ideje, 19-es felnit akarok rá pattintani. A kettő együtt ki fogja tenni egy városi szaladgálós autó árát
Akkor valószínűleg nekem is ez volt a Passatnál, meg is lepődtem az első teli tankolásnál - nem számítottam akkor közel 40k üzemanyagköltségre.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Egyszer élünk, nemde? Egyébként nekem szélesebb felnik rémlenek, hátra 10 vagy 10.5, előre meg 9. De lehet rosszul emlékszem, gépen már lementettem a gyár által előírt váltóméretet
Ha egyébként maradna 225/245 páros, csak nem 18-ban, akkor azzal nagyon rázós lenne a kocsi, igaz?Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Gyárilag Sport felszereltség, így a futómű is keményebb, illetve gyárilag 18-asak a felnik is. 225/40R18//245/40R18 jelenleg.
Rázós lesz valószínűleg, de Győrben viszonylag jól az utak, máshova meg pályán megyek, ritka mikor sz@r útra tévedek. Úgyhogy a szépségért ezt az áldozatot hajlandó leszek meghozni
#483: arra soha többé, még UAZ-zal sem[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
-
Szoszo94
őstag
válasz grizlisandor #141516 üzenetére
BMW-s pepitában ma Győrből Kőszegre tartva, Kapuvár után. Hosszú egyenes, 110 tempomattal megyünk hárman egymás mögött, 320d E91 egy 60 éves faszival elsuhan mellettünk, bevágódik az első autó elé, satu, jobbra elmegy. Úgy néz ki ezt így szokás a bajoroknál
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz gzbotii #141567 üzenetére
US $5.91 45%OFF | Baseus Gravity Car Phone Holder For iPhone Xs Max X Samsung S10 S9 Air Vent Mount Mobile Phone Holder For Phone In Car Stand
https://s.click.aliexpress.com/e/L2K1r00CNekem ilyen van, a működési elve ugyan az, én szeretem. Stabilan tartja a nagy telefonokat is, könnyű betenni-kivenni a telefont. Már a Passatban is használtam, viszonylag sokféle szellőzőre felrakható. Ha vennék, megint ilyen elven működőt vennék, nekem bevált
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Reggie0 #141697 üzenetére
Pedig aztán a Teslában van gyűrődőzóna rendesen. Nem néztem utána, hogy hogyan törik, de látatlanba egy elektromos autót simán biztonságosabbnak mondanék, mivel ugye nincs motor az elejében és van hol ütközést elnyelő zónát kialakítani. Meglepett amit írsz, majd ha időm engedi megnézek pár töréstesztet, hogy képbe kerüljek
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
Szoszo94
őstag
válasz kisza25 #141760 üzenetére
Khm, nézd meg az utat...még most sem tudom, hogy mentem oda fel, lefele meg aztán pláne...
Tarcal, 3915 közelében
https://maps.app.goo.gl/dF4i4XVvizB3gt7M7Ja, nem ért le sehol! Leszámítva a koptatót az első lökösön mikor megfordultam és a segge még fent volt, az eleje meg már a patakmederbe - mert nem út volt ez, az tuti
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz szabonagyur #141783 üzenetére
Oda is. Meg még a megyerhegyi tengerszemhez, Aggtelekre, ésatöbbi. Másfél hét alatt 3k km, abból több, mint a fele itthon ment bele. Horvát út csak 2*600km volt
Északkeleti régió kimaradt eddig, mindenhol máshol voltunk már. Úgyhogy a passzív tengerparti pihenés után jött három napnyi aktív pihi.
Na meg sikerült az összes sz@r utat megtalálnom ott a környéken
Mondjuk a Bükkszentkeresztig vezető szerpentint élveztem, jópár autós állt félre mikor meglátta hogy közeledem. Párom már kevésbé élvezte, pedig zacsit is készítettem be neki, ne a kárpitra menjen az ebédjeLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz szabonagyur #141785 üzenetére
Olvass vissza, találtam ennél cifrábbat is. Traktorosok csak nevettek rajtam, látták, hogy vonóhorog nélkül nem ekét húzni jöttem
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz szabonagyur #141787 üzenetére
Végül is amiket láttam és tapasztaltam, azok után elhiszem
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Peter.70 #141824 üzenetére
+1, IS-ben is lábas.
Egyszerű, benyomod rögzít, még egyszer rálépsz kienged. Keresztbe rakni vele az autót viszont nem merném vele, arra a kézi jobb voltEgyébként ritkán használom, egyenes úton elég a P, dombon pedig üresbe rakom a kocsit, addig fogom fékkel, berakom a rögzítőt, kiengedem a féket és ezek után teszem csak P-be, így nem feszül semmi.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #141890 üzenetére
Én amúgy is akartam másikat az öccáz forintos zörgős helyett, ez a Würth táblatartó viszont nagyon frankó Herenden a nyári talin lehetett venni, olcsó az épp nem volt (3k a pár), de kapóra jött.
Minek vetted meg ha nem is tetszett?
Saint: Találkozókra járkálás, illetve nálumk van egy kártya aminek van egy éves díja, ezzel segíted a klubodat. Aztán ebből a pénzből lesz a nyári tali helyszíne, az őszi tali ami most 09.14. Kakucs ring, ésatöbbi
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz MasterMark #141894 üzenetére
Csinos, ezt miért nem láttam eddig?
bitpork: így így![ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Integrale #141926 üzenetére
Ezzel a felnivel és gumival kitöltené az egész dobbetétet
Coyot: szerpentinezés alatt gyorsan el lehet melegíteni egy egyszerűbb betétet, még kis kocsin is. Féken én sem spórolnék, EBC megy majd bele ha elkoptak amik most benne vannak. Hétvégén osztrákiában szerpentineztem egyet barátommal, végére már nyúlt eléggé, elmelegedett. Nem tudom milyen van most benne.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Richard! #142012 üzenetére
Szerintem is veszélyes az a pók a gumin!
Nem tudtam először, hogy mit kell nézni, de így már világos!Szerk.: Innentől kezdve rovarriasztóval fogom kenegetni a gumit, nehogy nekem megegye egy pók
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
válasz Akula #142061 üzenetére
Ha csak hosszútávon használná, lehet. Nekem a havi 1500-2000km harmada rövidtáv és még így is inkább benzinest vettem. Egy újabb dízel nem tolerálná a sokszor 10km-es melóba járást, pláne hidegebb időben
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- BestBuy topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- iPhone topik
- VMware
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...