-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz norbert1998 #109812 üzenetére
Mindig a legegyszerűbbtől indulunk a bonyolult felé.
Bár így nehéz lesz, hogy ez+az valószínű jó.
Azt kisakkoztad már, hogy melyik henger nem akar dolgozni?
-
válasz norbert1998 #109812 üzenetére
A melegen nem indulás az 99%-ban főtengely jeladó, a kihagyáshoz nem tudom van-e köze, de azt mindenképpen megéri kicserélni.
-
Magnum_
nagyúr
válasz norbert1998 #110041 üzenetére
170 tartosan ugy, hogy 1 henger nem megy?
I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #110041 üzenetére
Alapjaraton jar ossze vissza, fullad le? Ha igen, akkor folytoszelep el van koszolodva, tisztitsd/tisztittasd ki, szenzorokat szinten.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #110063 üzenetére
Alapjaratod rendben van, vagy hullamzik? Mikor fullad le?
"Bad reklám is reklám too"
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #110066 üzenetére
Szóval, ötletek?
Jelentem, a tengerpartra lehozott. Az inditason kívül más baja nem igazán volt. Kétszer elment az ereje fél percre
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Magnum_
nagyúr
válasz norbert1998 #110145 üzenetére
Nekem van otletem: vidd el szerelohoz.
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz norbert1998 #267140 üzenetére
Textar tarcsa nekem 6.000km utan egy nagyobb fekezes hatasara lett hullamos az accordon. Ilyen hugy minoseguek ezek Utana gyari honda tarcsakat vettem, erdekes modon azok bírják. (De 2x annyiba is került)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267140 üzenetére
Gyenge minőségű a tárcsa, pontosabban nem ekkora terhelésre lett tervezve. Ha szerencséd van akkor lekopik ez a lilás réteg és olyan lesz mint volt. Illetve olyan nem lesz már sosem, mert másodjára könnyebben fog elmelegedni. Egy cementit réteg keletkezett (ez a lila rész) aminek a tapadása gyengébb mint a nem megégett tárcsáé, azért lett más a fék érzésre is (és persze fékhatásra is).
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
Brembot ne. Zimmerman megér eg ypróbát, arról jókat szoktak mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
Biztos van más gyártó is. Ez az EBC passzol a tiédhez, nem?
Zimmerman amúgy tényleg jó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
Reméljük, talán lekopik a felkeményedett rész. Nem vagyok biztos benne. :/
Sima Zimmermannt - semmi lyuggatás - vennék magamnak, jó minőség baráti áron.Brembo-val mi a gond?
A Brembo közepes minőséget gyárt az aftermarket piacra.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #267152 üzenetére
EBC-re +1, bár a Jazz nem képes olyan tempóra, amiről lefékezve elmelegedhetne.
Majd a MiTóra és a 4 dugyattyús nyergeire leszek kíváncsi, ha az is megkapja majd a YellowStuffot Black Dash tárcsákkal.Még a StopTech-re vagy az MTEC-re is vethetsz egy pillantást.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
nekem sima zimmerman van a gitin, yellowstuff betéttel, rengeteg 230-130 fékezés, +hungaroring után sincs semmi baja. Én ajánlom. Annyi hátránya van hogy brutálisan eszi az ebc, kb 20e km és cserélhetem, az ebc tárcsa sokkal sokkal jobban birta. (abból a sima mart volt fenn). De normál betéttel ez sem áll fenn.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267152 üzenetére
Bremoboval? Az hogy eltávolodtak attól a minőségtől, amit korábban képviseltek.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #267162 üzenetére
Egy foscsi gumimárka, de szerintem ez esetben Golf GTI-t jelöl.
-
mandleee
tag
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
Nekem is a Zimmermann van fent elöl hasonló méretben (2.0 dci). Nincs vele gond. Előre szólok a hátsók jó drágák lesznek, mert egyben van a kerékaggyal. De ha intenzív használat a cél, akkor én EBC felé nézelődnék.
-
grizlisandor
addikt
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
ATE előlre 296 mm tárcsát hoz, egy Ceramic betéttel megpróbálnám, vagy Zimmermann/TRV szellőztetett tárcsa+betét, szerelő múltkor magas széntartalmú TRW tárcsákat dícsérte.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267191 üzenetére
EBC Turbo Grove is kb így néz ki csak az bírja is a hőt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #267194 üzenetére
Megpróbálhatod megvasalni, kimész autópályára és amikor nincs mögötted senki akkor közepesen erős nem túl intenzív fékezéssel
150130-ról lassítasz mondjuk 90-re. Aztán hagyod visszahűlni a tárcsát (pár km fékezés nélkül) és újra 2x-3x. Ha ez nem hozza le akkor semmi. Köznapi fékezgetéssel kb az életben nem kopik le a megégett réteg.#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #267140 üzenetére
Nekem az is fura egyébként, hogy miért csak a felület fele ilyen?
Tippre (láthatóan) nem fog teljes felületen a fék, emiatt nem a teljes felület melegszik és adja le a hőt."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
EBC nincs? Ate powerdisc is játszhat. Nem pályanapra való, de sportos használat még ok.
Szerk: látom van.
Én
-betétet ki enném, üvegen picit felcsiszolnám
-mosogató dörzsivel akár a tárcsát is összebaxnám, gyorsítandó a folyamatot
-legalább az alsó 10-15 centiből leengedném, cserélném a fékolajat. Kb egy óra az egész[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Zizmand
aktív tag
válasz norbert1998 #267140 üzenetére
Ilyen tárcsa elszíneződés velem is előfordult már korábban. Amikor észrevettem, szakszerűen rápillantottam, hümmögtem felette kettőt és pár nap után megjavult, a fékhatás sem romlott utána.
-
Szoszo94
őstag
válasz norbert1998 #267257 üzenetére
Kolléga 3-as Mégane-ja szintén kattog elindulás és kitekert kormány kombónál, máskor nem. Alánéztünk, megmozgattuk és a féltengely van ott kikopva, kotyog, úgyhogy plusz 1 szavazat a féltengelyre
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Arcképgyáros
válasz norbert1998 #267309 üzenetére
A gumi az lemegy róla... a méret meg pénteken érkezik elvileg.
-
BigBlackDog
veterán
válasz norbert1998 #267455 üzenetére
Nem, nálam 150 lovas eTSi van "csak".
-
válasz norbert1998 #267455 üzenetére
Nálam az 1.8TCe 8-9 liter között eszik vegyesben.
Hetessel kezdődő fogyasztás, bár nem lehetetlen, de az nagyon odafigyelős.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz norbert1998 #267650 üzenetére
Ja, ott így hívják a tipot, hát egy 1,3- as euro 6d diesel 3 hengetrel nem egy gyorsulási bajnok
De a fogyi jó
Az első 7-8 ekm olyan mintha szoftveresen fojtva lenne a motor, legalábbis nálam ez volt mindkettő tiponál, mondjuk azok 1,4 szívók voltak.
Amúgy jól leírtad, nekem csak egy kis+erő hiányzik, ezétt nézem most a turbós benzineseket.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz norbert1998 #269026 üzenetére
azért évi egyszeri 42k-t ne nevezzünk már eszement drágának két tank benzin.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz norbert1998 #269034 üzenetére
Ez az "olcsóbb" kötelező szerviz, 2 évente van a drága.
-
Vismajor01
addikt
válasz norbert1998 #269026 üzenetére
Tudtommal nem jogszerű egyik forgalmozótól v importőrtől sem, hogy márkaszervíz látogatásokhoz kösse a jótállást. A kötelező szervíz intervallumok betartása lehet követelmény, hisz az a rendeltetésszerű használat része, de az nem hogy márkaszervízbe csinálják. De sose ástam bele magam sose lesz új autóm.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
MC Pite
veterán
válasz norbert1998 #269769 üzenetére
Nem leszek népszerű, de kettes focusok futóműve is hasonló. Nem rossz, de nem éreztem, hogy ez fasza lenne.
Titanium szintnél progresszív rugók, meg talán alu lengőkar járt, biztos javít valamennyit, de engem nem nyert meg, oktávnál jobb, azt ennyi. Megane 3 ügyesebb (nem orrtolós és kényelmesebb is, hirtelen terhelésváltás is kicsit kiszámíthatóbb, főként a kombikra értve) szvsz. De Honda, Pug, Seat is lazán hozta, akár überelte ezt a szinte (autóként egyben meg röhögve ugrották meg).Érdekes mód a C amax jobban tetszett, vagy csak kevesebbet vártam tőle, de minőségbe is kicsit jobb volt, és kevésbé zavart ülés, zajszigetelés is, plusz abban az erősebb 1.6 volt, ami megint rengeteget dobott a
szánalmas1.6 101 lovashoz képest.Hja, M3 hangrendszere elég karcsú (Bose alatt). Most a C4 SpaceTourer egy koncertterem hozzá képest az alap hangcuccal . Abszolútban is korrekten szól, más autókra sokat költöttem/dolgoztam, hogy majdnem így szóljanak.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz norbert1998 #269769 üzenetére
Nekem volt 17es Fókám, abban azért a belső rész könyöktől fel puha volt. A futómű szar szerintem is, dettó orrtoló volt télen pl hóban minimálisan bohóckodva. A 2009es civic esp-je klasszisokkal biztoságosabb volt. Tempomat nekem jó volt bár az enyém automata váltós volt. Lámpa automata volt de a xenon fénye nem volt extra és nagyon lefelé világított. Nem sírom vissza a BMW után.
Az 1.6 tdci motor viszont szerintem jó volt főleg kézi váltóval, ez cégautó volt, szerettem azzal menni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz norbert1998 #269769 üzenetére
"...350 km alatt nem bírtam megszokni, hogy a RES vagy a + hol van, pedig még városban is tempomatozok" - nekem erre néha 1000km is kevés. Lehet, h velem van a baj, de sohasem zökkenőmentes az átállás.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #269795 üzenetére
Én addig szerettem a fűthető szélvédőt, míg nem lett nekem is. Onnantól meg zavart, a kamerát is zavarta, örülök, hogy nincs, nekem szerencsére nem is kell a garázs miatt.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz norbert1998 #269801 üzenetére
Igaz, de arra meg ott a légkondi, a BMW-ben pl. az elmúlt 2 évben sosem volt gond a pára, a Fókában gyakran.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #269847 üzenetére
Normalisnak nem normalis amugy de valoban ha a turbo nem tudja az elvart legmennyiseget tolteni akkor bizony kormolni fog. Volt tobb dizel autom ami kormolt, mind a kehes turbo miatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #269859 üzenetére
Passat EU5 volt és füstölt padlózva. 280k km es gyari turbó. Arra azért már ráfért volna egy felújítás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #269861 üzenetére
Hát nem. Az megjárta a hadak útját. Városoztunk vele sokat és tartották a 25k km-es olajcserét a márkakerben.
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #270192 üzenetére
Nem az illesztés miatt jött ki szerintem nehezen a kerékcsapágy, hanem mivel már a végét járta melegedett, és bele gyógyította magát.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Terentius
őstag
válasz norbert1998 #270265 üzenetére
Akkor ezt vehetem átverésnek? Van valami tipped?
Poco F5 12/256 Gb
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #270352 üzenetére
A lefújós dolog egyszerű a talján 1.4 T-Jetnél, csak egy csőkönyököt kell kicserélni egy kis szűrőre és egy dugóra, így nem a szívócsőbe vezeti vissza, hanem a szabadba engedi. 5 perc DIY.
A többiről egyelőre nem tudok bővebben nyilatkozni.
szerk.: Itt egy másik videó is, amiben szerelnek.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz norbert1998 #270352 üzenetére
Írj típust, évjáratot, teljesítményt és megírom mit lehet kihozni belőle.
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #270382 üzenetére
Az olasz szerencsére nem hisztis rá, csak arra, ha kompletten kicserélik a BOV-t egy aftermarket darabra. Itt marad a gyári, csak a levegő útját változtatom meg.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz norbert1998 #270383 üzenetére
210/360 stabilan. Nem sok tartalék van benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...