-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
veterán
válasz Micsurin #325034 üzenetére
Gyorsan átpörgettem 5x110-re keresve, nincs nagy választék sajnos. Főleg gyári Opel felnik, néhány tetszetősebb Alfa felni, a maradék inkább középszerű cucc. A PSA kinyírta az Opelt 7 éve, nincs utánpótlás.
àt is fáradok a gumis - felnisbe.
Felesleges. Azt át lehet nevezni négyévszakos-fényező topikká. Én is erősítem egy kínai szettel. Bár mintha kicsi változás történt volna, többen kezdik felismerni a korlátait. -
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #325031 üzenetére
Egy - két lengyel oldalon meg 11kg-ot írnak a 16-ra és 12-öt a 17-esre . Akkor most mi az igazság.
focvis 5x110 6,5x16 ET35 (R16) vagy 7x17 5x110 ET37. (ET41 még értelmes 7J szélesben, ha nem csak gyárit nézünk.)… mielőtt Qru / radi megcsap, àt is fáradok a gumis - felnisbe.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #324654 üzenetére
Kifutottam az editből, most három opció játszik fejben:
A., sikerül végre a porlasztó gremlint legyőzni (vagy megcsinálja patikára / vagy megfelezünk egy új készletet...)
B., ha más miatt kopog akkor varázsol valamit a gyerek és olyan hibátlan lesz mint a fehér XER apuméknak.
C., végképp felnyomja az agyam, megy vasárban én meg veszek valami visszaadott cégest a flottából... kifejezetten szép darabok szaladgálnak ~170k körüli futásokkal több típusból is. Belsősként az áruk is igen korrekt.A-B esetén lehet pár apróságot még megkap, mint csinosítás. Amennyiben végre lefutunk ~2-3 ezertől többet hibamentesen. (Esetemben ez mennyi? ~1,5-2 hónap lenne végre hiba nélkül? )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ármester
válasz Micsurin #324192 üzenetére
Képben kell lenni mi mennyi, de kis kedvezményt azért van amiből el lehet csípni. Meg lehet venni kintről is dolgokat, sőt.
Kamelot
Passz, én fékbetétet/folyadékot vennék - mondjuk ma pont mentem egy pár Brake Burnishing kört, egészen hatékony volt, lehet rászánok ennél több időt is erre.tboldi
Nekem ezek az órák nem jönnek be, mondjuk órám is 1 van azt se használom, mikor öltönyös melóm volt akkor “kellett”. -
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #324154 üzenetére
Ja, anyum is szokott panaszkodni, hogy akkor kezd el langyulni a Lancia, mikor már majdnem hazaér. Mondjuk dízel értelmezési tartományban ez a ~4 km elég jónak számít, kicsi motor, kevés felmelegítendő folyadék.
A turbóbenya MiTo bezzeg 1 km után már meleget fúj, sőt még ülésfűtés is van.
Nem csoda, hogy 10+ literes átlagokat hozok.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #324103 üzenetére
Nálunk az a vicces, hogy én is többet fizetnék az Alfára, és anyum is többet fizetne a Hondára, ha átüzembentartóznánk a kettőt egymás közt.
Legutóbb meg a mostani Ypsilont számolgattam ki mindhármunk adataival, új, A0-s szerződéssel úgy volt a legolcsóbb, ha apám nevére kerül, de ez azért is jó, mert ha végre elmenne a WagonR, akkor a B10-et is át lehet rá vinni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
nagyúr
válasz Micsurin #324120 üzenetére
Kertes házban lakó, családoknak sztem ok. Nem való mindenre. Futároknak sztem sz.pás, területi képviselőknek szintén, ha egyénként sokat utazol / nincs kiépült napirended stb. akkor szintén nem jó. Akinek unalmas élete vna mint nekem, minden nap ugyanoda megy dolgozni és ugyanoda haza, mindez összesen 40km, annak perfekt (lenne)
-
-
-
Shadowbull
addikt
válasz Micsurin #324097 üzenetére
A valódi gond az, hogy a fizikát nem lehet megbaszni.
A benzin energiasűrűsége akkora, hogy egy tank benzinben annyi energia van, amit durván két és fél tonna akkuba tudnánk beletölteni, és 5 perc alatt megint meg lehet tankolni olcsón, minden sarkon.
Így aztán a lőtéri kutyát nem érdekelte soha, hogy durván 10-15%-os átlagos hatásfokkal égetjük el a motorban, aztán ha fűteni kellett akkor fűtöttünk a hulladékhővel.
A BEV világban ez már nem megy. Ez semhttps://marharepaszerint.blogspot.com
-
sharp4
őstag
válasz Micsurin #324097 üzenetére
Míg 1 liter benzinből/gázolajból 8-9 kWh energiát lehetne előállítani, addig még szerencse, hogy a fűtésre nem pazarol többet!
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5 Tesla Model 3 LR
-
Ármester
válasz Micsurin #324007 üzenetére
Aki ilyenkor még esetleg kopott nyárin megy, az oroszrulettezik... sajnos sokszor azok mennek így akik semmilyen műszaki érzékkel nem rendelkeznek, pláne nem tudják megfogni az autót ha épp gond van, vagy egyáltalán nem érzékelik időben mikor még tenni lehet bármi is.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz Micsurin #324007 üzenetére
Ja, ahogy bejonnek a fagyok. Szerencsere en annyit veszek eszre, hogy kapok mailt, hogy valami fura sarga felkialtojel lett a muszerfalon, illetve az elso teles fordoksoktol, hogy sarga vagy piros (0fok alatt) "hibajelzes". Kicsit hianyozni fog a ford, en szerettem oket flottaba tenni.
Diffidati Con Noi
-
Shadowbull
addikt
válasz Micsurin #323431 üzenetére
"Hogy ne kelljen komplett pakkban cserélni hanem lehessen cellázni"
Ezt gyakorlatilag elfelejtheted. Jönnek a modulok nélküli, cell to pack szerkezetű, ragasztóval/műgyantával/tűzgátló habbal kiöntött akkupakkok, amiket lehetetlen lesz javítani, meghibásodás esetén csere, és a hibás pakk megy a darálóba.
Ennek meg lesz egy csomó egyéb negatív következménnye.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Dare2Live
félisten
válasz Micsurin #323431 üzenetére
Cellázgatás szerintem elektromosnál nem jó megoldás csak hibrideknél.
Hibridnél egy roncstelepes cella is tök jó nem számít csak 60%os, nagyon lassan degradálódnak mert mindig ideális tartományban van az aksi... Nem ver oda a hatótávnak, hogy EVben a hibridben csak 1kmet tud nem 3at.
Jövőre elkezdenek terjedni az 1millió km = "végtelen" élettartalmú aksisk onnan még egy 7-10év és megszűnik az aku para.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
válasz Micsurin #323400 üzenetére
Szerintem roahdt jó amúgy az autó, nagyon kényelmes, nem hiányzik egyáltalán a turbólyuk, rezonancia, bemelegítés, váltó lassúsága stb. Beszállsz azt padlózhatod kb, "büntetlenül". Ha az akku kapacitás, degradáció kicsit javul még, akkor ez simán a jövő, tényleg.
Btw simán kéne nekem elektromos, picit nagyobb hatótávval, mondjuk ilyen valós 250-300km pályán.
-
szebe
addikt
válasz Micsurin #322081 üzenetére
Maximálisan egyetértek.
Ha egy sört lehet inni, ő úgyis jobban bírja (dehogy bírja), úgyhogy kettő lesz az. Magyarok vagyunk aperitif is jöhet természetesen, aztán beül a kocsiba, reflexe meg mint a döglött lóé."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
kisza25
félisten
válasz Micsurin #322081 üzenetére
Én soha nem iszok, ha tudom vezetni fogok, de jártam úgy hogy nyaraltattam és este 7kor füvet vágtam, ittam egy sört, mert már nem készültem sehova, 21 körül hívott a vendég, hogy nincs melegvíz, ültem kocsiba (2 km -re kellett menni) mentem kb 1 km-t és akkor esett le, hogy ittam egy sört 20 óra körül. Szonda tuti kimutatja, de vezetést már nem befolyásolja. Akkor ezért elveszik a jogsim...
Vagy ha van gyereked, akkor kb soha nem ihatsz semmit, mert bármikor bármi történhet és viheted az ügyeletre. Idén kb 10* voltunk korházban (nem csak gyerek miatt, párom, anyós.... Taxi nem opció, mert 36 és 50 km-re vannak korházak.
Az egy sör/pohár bornak bele kellene férnie.
Aki iszik az most is iszik 0 tolerancia mellett is.
Tudok olyat akinek már többször ugrott a jogsi, de vezet az nélkül is ittasan.
Ausztriában működik a dolog.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Redneck
nagyúr
válasz Micsurin #322081 üzenetére
Tudom, ismerem a társadalmunkat, csak meglepő egy büntetlen előéletű embernél, akinek közlekedési kihágása sem volt.
Bezzeg a sok jogsi nélküli renitens, meg full piás visszaeső alak, simán közlekedik.Qru:
Tényleg nem gondoltam volna, ez ijesztő.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #322042 üzenetére
A WagonR esetén 15k-ből kihozom Shell vagy Total olajjal, Mann olajszűrővel és Filtron légszűrővel.
És én úgy gondolom, hogy ha vonzóbbá akarjuk tenni a többi eladó WagonR-rel szemben, akkor ilyenekkel lehet kiemelni, mint a friss olajcsere meg műszaki. Sőt aki ebben az árkategóriában keres, annak valszeg nem kis előnyt jelent, ha nem kell azonnal rákölteni egy százast.
-
avl
senior tag
válasz Micsurin #322042 üzenetére
en is, de szerintem azert, mert nem ilyen autoban gondolkodunk
...esetleg mert nem bizunk annyira, de ha az elado igen megbizhatonak nez ki es mutatja a friss vasarlasi blokkot, a 4l-es kanna megmaradt olajat stb.az a javaslat tetszett: megveszi es adja az autoval; az nálam is szép gesztus ...csak jo olajat vegyen ;-)
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #322004 üzenetére
Én csak azt tudom írni, amit a sajátommal tapasztaltam. 3-4-ben olyan vonyító hangja volt már, mint egy metrókocsinak, a kar is meg-megbillent 1-esben, aztán a szerelő mutatott képeket, hogy volt 1-2 csapágy, ami rögtön szétesett megbontáskor. Mindez 165k km után.
[ Szerkesztve ]
-
#214
aktív tag
válasz Micsurin #321997 üzenetére
Ha nem hetente van megszakított regenerálásod, akkor egyszer-egyszer sok vizet nem fog zavarni. Fb csoportokban olyan szeánszokat szoktak erre írni néha, hogy az már nálam is erősen túllépi az "én vagyok az autóért" határát, pedig minden autómra az átlagnál jobban odafigyelek, vigyázok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #321987 üzenetére
Hát azért csak óvatosan (főleg, hogy túl sok cuccot tettél most bele), mert a túl magas cetánszám sem jó. Pont ezért ezek a szerek alig javítanak érdemben a cetánszámon és prémium GO mellé pláne nem javasolt ezeket öntögetni, már csak azért sem mert nem tudni, hogy a GO gyári adalékokkal nem veszik-e össze pl.
A túl magas cetánszámtól megnő a fogyasztás (ez pont ellentétes hatás fejt ki mint amit várnál/ígérnek) és lerontja a kibocsátási értékeket is (annak a DPF sem örül). Szóval olyan 45-60 közötti érték jó. A 70 felett már elég jól kijön a hátránya a dolognak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #321966 üzenetére
Megkérdeztem havert ő a VW 2.0 CR TDI-be Spurti tölt. Nem vett észre semmi különbséget (se járáskultúrában, se fogyiban). De biztos jó valamire, pl hogy vékonyabb legyen a bankszámla. Mondjuk eleve szkeptikus voltam ezekkel de az LM adalék botránya óta pláne nem öntögetek ilyen vackokat a kocsimba. Utoljára a 120L-nél pacsáltam de ott muszáj volt a ólompótló adalékkal szórakozni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #321880 üzenetére
Kb minden európai gyártó próbálja magát felülreprezentálni, mert a drágább modelleken van az nagy nyereség. Látod szép sorban szűnnek meg a kicsi autók Fiesta, Fabia ezek mind megszűnnek pl. Egyszerűen nem éri meg gyártani őket. Tehát a szabályozás rossz, mert kb az ellenkezőjét érték el mint akarták. A kicsi és kevésbé szennyező autókat kipusztítják.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest