-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz CactuS #165465 üzenetére
Ehhez a képhez milyen adatok társulnak?
Én is szeretnék egyszer 2. autónak MX-5-öt, nem ültem még egyben sem, de amelyek mellé odaálltam az utcán, azok olyan picikének tűntek, hogy kételkedem beférek-e. 185 cm vagyok és 116 kg. Hasonló testalkat mint Te, kicsit kisebb hassal.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CactuS #165465 üzenetére
Igen, emlékszem erre a képre. De legalább kipróbáltad!
(biztos nem állítottad legalacsonyabbra az ülést, meg nem toltad teljesen hátra )Nekem biztos jó lenne. Persze idén kerti faház, kamasz lány szobájának felújítása és ki tudja még milyen pénzügyminiszteri ötletek vannak... szóval idén lőttek az autóvásárlásnak...
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
válasz CactuS #165462 üzenetére
Nem elfelejtik, hanem pusztán nem veszik majd ki. Kell pótolni az utóbbi dőben kiesett mellényzseb-összegeket.
Amióta szomszédban először játszottam NFSU 2-őt (need for speed underground), azóta Miata-t akarok...
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #164853 üzenetére
Azzal rá is állhattál volna megérdemelné a parasztja
EQMontoya és rbalint88: a casconál nekem C10 van, ugyanolyan, mint a B10, hogy cascos balesetmentes évekkel gyűlik, nekem 2004 óta minden autón volt casco, akkor hitellel vettem a vectrát, majd új skoda fabia volt, majd új kia ceed, i30- ra meg kötottem, mert megért 40eFt-ot egy 3M Ft-os autónál, i20, tiponál szintén 40eFt volt. (Teljeskörű cascoról beszélek)[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
pube111
senior tag
válasz CactuS #164781 üzenetére
Ennyire nem vágom. Erre gondoltam.
-
nagyúr
válasz CactuS #164460 üzenetére
Hehe, félek a garázsban a lépcső alatt nincs elég hely, csak ha simán egymásra rakom őket, de majd kirámolom aztán meglátjuk. A kavicsokat kiszedegetem belőle az fix, de gumiápolóm pl. nincs :(
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
válasz CactuS #164174 üzenetére
Ezt az előzés közben való gázadást soha nem fogom megérteni. Pár hete én is jöttem haza főúton, családi egyterűt előztem és apuka elkezdte nyomni. Nézek rá, röhög, közben meg ott ül a családja hátul. Ugyanez pepitában mikor M6-on utolérek valakit, előzném, de elkezdi nyomni. Nekem mondjuk nem derogál visszasorolni mögé a tempomat miatt, de mikor harmadszor játszuk ezt el, akkor azért le szoktam hagyni.
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #163998 üzenetére
"A tulaj Saab fanatikus volt, de ezután inkább kért egy Jag-et. "
csöbörből vödörbe Jaguarról van egy sztorim, ami nem webpublik, de mióta olyan helyen dolgozom, ahol a felsővezetői autók Jaguarok, bizton állíthatom, hogy nem lett sokkal jobb a minőségük, de már talán nem kell kettő belőle (Egy szervizben, a másikkal jársz), de másfél nem ártana ügyvzetőnk XF-ével az adblue meg valami szelep miatt annyit járkáltunk szervizbe, hogy az Alfa ha még meglenne, elbújhatna mögötte.
-
Reggie0
félisten
válasz CactuS #163767 üzenetére
Igazabol az F1 pilota se tudja kimagyarazni, ugyanis neki az a munkaja, hogy ismerje ki a palyat, az autot es annak megfeleloen a hataron belul vezessen. Itt nem az tortent, hogy muszaki hiba miatt eltort egy csavar/varatlanul elkopott valami es baleset lett, hanem csak rosszul ismerte valamelyik tenyezot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #163778 üzenetére
Én láttam durva dolgokat még biztosítósként amik beleégtek az agyamba. A csávó aki nem volt bekötve és az orrcsontját a tarkóján lökte ki a lufi, a csaj aki a lábát feltette a műszerfalra és nyílt a lufi (túlélte de soha többet nem állt lábra), a motoros aki elesett és a derekánál szabályosan kettévágta egy közlekedési tábla oszlopa. Ezek miatt nem annyira hiányzik az a meló de amúgy szerettem abban a közegben lenni (nem a hullákéban, a kollégákéban).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #163767 üzenetére
Az elso keprol kerdeznem kezdo riporteri stilusban, hogy “es ezt igy hogy???”
Szerintem azt a mondatot te is felreertelmezed. Ez is azt igazolja, hogy o volt a gyenge lancszem a rendszerben - de lehet ki kellene szerkesztenie belole, hogy ne legyen felhaborodas.
Qru: az ilyen ovcsatosokat meg maga mogott bekotosoket dupla lovera buntetnem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #163767 üzenetére
Ha nem vagy bekötve nem nyílik, az újabb autóknál legalábbis tutibiztos. Az más ha magad mögött kötöd be az övet, vagy az anyósoldalit csatolod be a saját oldaladra, vagy veszel egy biztonsági öv csatot... Nálunk sok kolléga használ ilyeneket sajnos.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #163739 üzenetére
Előző télen ki csúszott meg innen a piros kocsival? Akire kihívta az önkényrendőr a zsarukat. Ő is alig koccant és légzsákok nyíltak. Szerintem ilyenkor az autó hiába halad lassan, de az érzékelőnél megvan a kellő erőhatás, mert annyival távolabb van a mozgási energia középpontjától. Vagy maga az érzékelő van pont ott.
És mivel kis sebességnél nem csapódsz előre ezért a légzsák sem veszélyeztet, csak feleslegesen nyílik ki, így nem érdeke a gyártónak ezzel foglalkoznia több szenzor elhelyezésével, legalábbis olcsóbb autóknál.[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz CactuS #163431 üzenetére
Igen, ebben is van valami, a H Astrában ülve el sem tudom képzelni, hogy milyen biztonsági és vezetéstámogató rendszereket fejlesztettek az elmúlt pár évben
kisza25: ok, de pl. a Mazda 3-nál 7 millió feletti listaárnál csak egy manuális klíma fér bele a legolcsóbb felszereltségi szintbe? És ahogy nézegettem a konfigurátort, nem is találtam olyan opciót, hogy bepipáljam az automata klímát, csak ha másik felszereltséget választok, akkor lesz automata klíma (de lehet, hogy én nem találtam csak meg).
Az XC40-es cikkben a tesztautó árán eléggé csodálkoztam, nagyon kevés olyan élethelyzetet tudnék elképzelni, hogy ha van 20 millió autóra elkölthető pénzem, akkor ezt venném meg.
-
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #163498 üzenetére
Nem tudom mikor vette őket és mennyiért, de van aki befektetésnek veszi, mert az értékük így is nő és ebben a formában a raktározáson kívül nem kell pénzt rafordítani, csak ez szomorú.
Mondjuk rozsdát nem láttam egyiken sem, de port és leengedett kerekeket igen, 10+ éve állnak ott
kb mindegyik úgy működne , ha szétbontanák őket teljesen és minden folyadékot, tömítéseket, gumi alkatrészeket lecserélnék.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
válasz CactuS #163470 üzenetére
Szerintem ez nem annyira egyértelmű. Volt már ilyen autóm, és az nagyon megkímélt volt. De van olyan haverom ami napi szinten jár (expressz) a Debrecen-Miskolc vonalon, és úgy vezet mint egy őrölt. Amikor utoljára ültem az autójában (Superb) már visított az első fék, pedig az autóban nem volt még 15e km sem. Na "tőle" mondjuk nem kéne autó. De van olyan ismerősöm is, aki úgy vigyáz a céges autójára mint én az enyémre. Szval soha nem lehet tudni. Mondjuk ezeket az autókat általában max 50e kilométerrel adják le, és elképzelhető, h az ebből adódó problémák csak később jelentkeznek?! Ezt nem tudom. Én mindig eladom az autóimat mielőtt belekerülne a százezredik kilométer.
De az mondjuk mindenképpen hátrány, h ezeknél az autóknál biztos, h nem végeztek köztes olajcseréket. Szval ha biztosra akarsz menni, tényleg érdemes lehet magánszemélytől vásárolni. Csakhogy a minőségi, fiatal használtatópiac legnagyobb szeletét nem a magánszemélyes autók adják. Mondjuk érthető is. Magánszemélyként kevesen engedhetnek meg maguknak egy akkora bukót amit egy 1-3 éves autón lehet "elszenvedni".[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #163439 üzenetére
Ja és van is mit kerülgetni én még a nagyjából szintben lévő csatornákat is kerülöm
Sőt, gondolkozok, hogy merre menjek (merre jobb az út)
Amúgy tényleg elég gokart érzés, pláne, hogy a kerekek az autó négy sarkában vannak.
Jobban megy alacsony fordulaton, mint a tipo, megszokott útvonalakon sokkal hamarabb elérem a megengedett sebességet.
Gondolom euro4 vs euro6
1100 vs 1200kg
És 5000 -nél 86 ló vs 6000-nél 95ló
3800-nál 132Nm vs 4500-nál 127NmAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #163439 üzenetére
Meg azt is, amit nem kell
nalunk csak 1” van, 16-17, de ugyis erezhetoen mas lesz a mozgas. Erdekes modon a nagyobb kerekkel harmonikusabb, kb a 17” lehet az optimum az audira. A telivel olyan imbolygoska, valoszinu a gyari “sport” futomu is a nagyobb kerekhez van kitalalva -
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #163416 üzenetére
Jó kérdezz már rá pls. Kíváncsi lennék mert nálam továbbra is benne van a kalapban a 4WD-s Vitara. Használtan majd pic pénzért telekjárórnak pont jó lenne. Az egyik szomszédnak 1.6i 4WD van belőle és teljesen rendben van a hajtása, feljön azzal is télen. A V60 PHEV is meg ez a Vitara is tudta abszolválni a kihívást. Eddig csak a Skoda 4x4-e bukott meg (Octavia mk2)... Ja ha már Skoda: a hét elején mostam de megint ráférne.
máyköl: A hivatalos álláspont szerint nem, amúgy meg tudjuk, hogy itthon kb bármi, bármilyen állapotban átmegy... Csak Kisza rosszallóan nézett rám, hogy ne propagáljam a dolgot. Igaza van.
MasterMark:
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #163416 üzenetére
az allgrip nem állandó 4 kerék hajtás, hanem kapcsolható, ha jól tudom, max a + súly miatt eszik többet alapon
Jorus:
Qru:
CactuS: na igen, engem is győzködnek a felni/gumi csoportban, hogy cseréljem le, mert drága méret, de lemezfelnin semmit nem mutat[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #163380 üzenetére
A 4wd sokat rádob a fogyasztásra, ezt Subaru tulajként bizton állíthatom. Alap esetben is pár %-ot tol hátra, tehát is a kardánt és a hajtás egyéb részét is forgatni kell (difi, féltengelyek, kerekek), plusz hozzájön ezeknek a hajtási vesztesége. A többletsúlyról nem is beszélve (kardán, féltengelyek, difi és a benne lévő olaj).
mod:
Nekem inkább az "fáj", hogy visszarakták az EGR-t a hibrid verzióba (korábban nem volt bennük EGR).
Gaben92: Jó nagy árdifi. Nem csoda, hogy hasít a "szürkeimportos" kivitel. Azaz itthon megveszik szalonból de kint állítják forgalomba a kocsit. És még az áfa-t is meg lehet pörgetni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #163341 üzenetére
Ez Németországban van.
Itt - én legalábbis - még nem láttam matricás rendörautóból mérni sose, minden esetben jelöletlen, sötétített ablakos verdákból csinálják (Sprinter, Caddy, ilyesmik). Vagy a másik, amikor kipakolják az út mellé a cuccot, de az autót a legtöbbször akkor sem látod, mert az út melletti susnya túlfelén hüsölnek.Olyat múlt héten videóztam (extra gecó hely, mivel a szakaszon nincs limit, leszámítva ezt az egyetlen felüljárót, a le- és felhajtók miatt itt 100 km/h van), ezeket legtöbbször már csak akkor veszed észre (mivel az eszközök is zöldes/szürkés színüek, hogy beleolvadjanak a környezetbe), amikor csoki van:
Itt még messze, ha tudod mit keress, akkor kiszúrod, de ha tempót mész nem azt figyeled:
Nos, ha itt kapcsolsz, akkor már célszerü vadul mosolyogni, hogy legalább egy jó képed legyen a pénzedért.
Itt meg már minden mindegy. De van azért valami "ijesztö" a két nagy rácsos dobozban.
De ugyanezeket a kirakodós méröket pl. városban az út szélén parkoló autósorban két autó közé is kirakják (30-as zóna), ott szoktak aratni.Mondjuk fura módon én ezt a módszert százszor "hasznosabbnak", célravezetöbbnek gondolom, mint a fehér matricázott H Astrákkal felparkolni a járdára, és úgy próbálni lövöldözni, bár azért így is megdöbbentöek a számok egy-egy elöre bejelentett otthoni "akciós hét" alatt. Majd keresek itteni számokat is.
-
Redneck
nagyúr
válasz CactuS #162856 üzenetére
Nem boyracerkedni akarok, csak rendezni az állapotokat, és kitolni az élettartamát. Ha esetleg a futóműben is van cserés alkatrész, mindenképp a könnyebbet valasztom, ha az nem megy a minőség rovására. Szigorúan csak ésszerűen.
Megkérdezem a klubtagokat, mi a véleményük. Gyanítom marad majd a felni méret, a kisebbtől kicsit bumfordi a kinézete.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #162829 üzenetére
Gratu, szep darab es tenyleg nagyon jo ez a szin! Nekem meg a bordo es a sotetszurke adja ezen a generacion.
Audi olajcsere ugy lett 31k, hogy benne volt a levegoszuro es pollenszuro is, Mann mindketto. Igy meg baratsagosabb az arazas.
Budaorsi Auchan kuton nem lehet 98-ast tankolni, ugyhogy kapott Shell vpower racing fullfullfull 100-as E5-ost. 349,9/liter, utoljara Auchan 98 ment bele meg 396Ft/l arfolyamon
-
footy
addikt
válasz CactuS #162672 üzenetére
Azért van elszállva az ára, mert ez nálunk(Magna Steyr) készül. Nem fostos amerikai minőségben, hanem értő kezek szerelik szét a Mustangokat/F150-eket és aztán megy rá a tuning és újjáépítés.
(ui nyilván az anyagminőséggel nem lehet csodát tenni, de ezek már nem is annyira szarok mint az előző generációknál)[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz CactuS #162672 üzenetére
Nyilván kicsit más a dolog mert ez egy Shelby szóval meg kell fizetni. De úgy összességében nem értettem soha, hogy miért kerül annyiba egy Mustang (sima V6 mondjuk), mert azt az összeget amit Magyarországon elkérnek/elkértek értük a mögöttes műszaki tartalom - szerintem - rohadtul nem indokolja.
Mondjuk ha jól tudom ebben már nem merev híd van, de az előző generációk árképzése vicc volt...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #162487 üzenetére
Igen, a márkától, típustól függő különböző profilmélységet sejtettem. Viszont azzal nem nyugtattál meg, hogy a gyári szerelésű abroncsok kevesebb ideig bírják. Jelenlegi állás szerint 4 évre (és becslés alapján 100-140e kilométerre) egy nyári és egy téli garnitúra van.
-
nagyúr
válasz CactuS #162441 üzenetére
Remélem jön még ezekre a "kutyákra teherautó"...
Be kéne vezetni a tilalmat, és komolyan ellenőrizni, mindenkit megbüntetni aki megszegi.
Így csak tolódik, azt nem tudunk menni se nyaralni, sehova emiatt a sok gyépés miatt[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #162294 üzenetére
Pont ma használtam idén először. Vízhozama nem túl nagy, de ereje szerintem elfogadható. Szóval öblítés a kerti slaggal gyorsabb. Tartósságról nem tudok nyilatkozni, még csak egy éves, sokat nem volt használva. Mondjuk az egy napos térkő és kerítés tisztítást bírta probléma nélkül, pedig ott használtam a 30-35 fokos hőségben 4-5 órát kisebb megszakításokkal.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #161518 üzenetére
Suli oldalról látom némileg a dolgokat, helyi konyhát gyakorlatilag kiürítették, emberek elküldve
Agrár a fő csapásvonal nekünk, munkahely otthon 😌 Némi finanszírozás ketyeg, de a szektor gyakorlatilag éves ciklusokban működik, kaja kell (élje túl mindenki a vírust), gázolaj ár és gyenge Ft ad egy pici pluszt.
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #161518 üzenetére
Köszönöm, ez van, legalább nekem volt mihez nyúlni.
Globálisan gáz a helyzet, itt nincsenek igazán nagy cégek, de múlt héten volt olyan hely amelyik 50 embert küldött el. Az összes gumis bezart minimum 2 hétre, de a cukrászda, elektromossági bolt ... Meg egy csomó más bolt is.
Igen most a gyerek miatt amúgy is itthon kell valakinek lenni (3,5 éves, ovi ugye nincs, de lenne akkor sem menne) páromnak meg szezon van, mert kertészboltban dolhozik, a stiga egyedüli beszállítói az országban, 3-ig vannak nyitva, de 17:30-18:00 ér haza (5perc kocsival) Azt csak halkan jegyzem meg, hogy a stiga olasz, szóval ki tudja meddig...[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #161514 üzenetére
Nem lesz upgrade csak vicceskedett qru, hogy biztos v8-at veszek, mert olcsó a benzin.
Komolyra fordítva a szót. Kifizettem a tipo-t a helyzetre való tekintettel és igen, eladom, mert kb 2 hete megszűnt a munkám a kialakult helyzet miatt (elméletileg nem, csak gyakorlatilag). Amíg ez tart addig házakat nem fognak venni, a napi szokásos 10-30 hívás helyett, az elmúlt két hétben hívtak ketten és azok is csak érdeklődtek. Az összes iroda bezárt, mutatni se nagyon mutatnánk, de nem is hívnak, ügyvéd se nagyon vállalná a dolgokat. kb július-augusztusig lehúzhatjuk a rolót, vagy ameddig tart a dolog.
A másik pénzforrásom a nyaraltatás, még nem mondták le a július-augusztusi foglalásokat, még nem. A másik szakmám szakács...
Itt nagyon nehéz munkát találni, pláne a jelenlegi helyzetben.
Szóval most mivel kb sehová sem kell mennem (maradj otthon) és amúgy van egy másik autó, ez tűnik a legegyszerűbbnek arra, hogy anyagilag bebiztosítsam magam, amíg ezt a buzi vírust legyűrjük.
Biztos észre vettétek, hogy komolyan elkezdtem figyelni az autó piacot és egy hét alatt 20%-ot, két hét alatt 40%-ot esett az autópiaci eladások száma. Ezért gyorsan kellett cselekednem, hogy még gyorsan el tudjam adni az autót és ne nagyon nyomott áron.
Tegnap lefoglalózták és ahogy kezemben a papírok a banktól, könnyes búcsút veszek tőle.
Ez van, sok mindennel lehet előre számolni, ezzel nem számoltam.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #161141 üzenetére
Mérd körbe, hátha megúszod az alábújást köcsög kis parkolóhelyek vannak, körülöttük általában genyó határoló kövekkel, förtelmes. Egyik kedvenc élményem volt, mikor boltba menet furcsa zajra lettem figyelmes. Körülnéztem, hát bácsika épp a Focus-áról fúrta le a sárvédőt (meg volt húzva, mellette várt a cseredarab) Viszont nagyobb arányban hordják márkakerbe az autókat, az nem hátrány.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon kevés GeForce RTX 5090 készül, és senki sem tudja, hogy miért
- BestBuy topik
- Nők, nőügyek (18+)
- E-roller topik
- BMW topik
- Ég veled, KEndre! :(
- EA Sports WRC '23
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest