Hirdetés
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz CactuS #213590 üzenetére
Ilyenkor kellene kiküldeni egy adag rendőrt és szarrá büntetni a nézelődőket.
Érdekes ilyenkor senki nem siet... de mikor lehetne menni mert nincs semmi akkor a belső sávban meg máshol tosszák azt aki a világra tolta őket
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #213756 üzenetére
Lásd a bordó kisbusz tegnap, amelyik a kamiont trafálta telibe, csak ott a vétkes soför magán kívül a 4 utasát is megölte.
Az a baj, hogy szándékot sem lát az ember, hogy az ezért felelös szervek/vezetök megpróbálnák valahogy rendszabályozni, elrettenteni a soföröket ettöl... baleset okozása miatt kap majd valami pénzbírságot, esetleg elveszik a jogsit (már ha van), amitöl ugyanúgy vígan rodeózik tovább, pedig egy ilyenre sokkal inkább illene a "gyilkossági kísérlet", kb úgy festett a videón...
-
stickermajom
addikt
válasz CactuS #213828 üzenetére
Akkor esetleg volt valahol egy lemondás menet közben és hozzánk rendelték. A hajó amin - valószínűleg - érkezett szeptemberben hagyta el Shanghai-t, akkor még bőven nem volt alvázszámunk.
Tesla is így csinálja amúgy, akkor osztják ki az alvázszámot amikor úton van már.
-
-
nagyúr
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #214824 üzenetére
Én ezt tudom, de akit nem érdekelnek az autók (lásd asszony), ő nem a műszaki dolgokat fogja nézni. Egyébként a Skodára is húzta a száját először, aztán azóta nincs egy szava sem, mert bőven elfér benne (165 cm, de az E11 Corollában hátra volt tolva az ülés, hogy nyújtva lehessen a lába), kényelmes (nekünk), és rengeteg dolgot elnyel, ami most pont jól jön.
Beltérben nem érzem nagyon a különbséget a 6(-8) milliós Skoda és a 9,8 milliós XCeed között, utóbbiban több a fényes anyag, de ugyanolyan kopogós mind. A kinézet meg olyan, amilyen, mindenkinek más tetszik.Anyámék egy első generációs dízel Ceeddel járnak, azzal sincs gond (mínusz a turbó fütyülés, de az feature), haveromnak ajánlottam, mert "olcsó" nagyobb kombit keresett. Ő vett egy 1,4 szívó benyát belőle, kíváncsi vagyok milyen lesz. (Érdekesség: 1,6 M Ft volt 5 éve a dízel kombi és most a benzin kombi, mindegyik 120-130e km, azonos évjárat )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #215318 üzenetére
Igen, tudom
Navigációval kapcsolatban kérdeznék:
Hétvégén Ausztriába voltam, telefon navigáció volt tükrözve.
Olyan problémám volt, hogy telefonon elindítottam a navigációt, kiválasztottam azt az útvonalat amit én szeretnék, mert háromféleképpen is ki lehetett menni, Szlovénián keresztül,
autópályát nem használva
és a harmadik volt az én választásom Körmendnek.
Miután csatlakoztattam a telefont, azt vettem észre hogy gyanúsan lecsökkent a menetidő és ez az miatt volt hogy át tervezte a legrövidebb útvonalra. (Amúgy párom telefonja is ezt csinálta.
Ezt oda is eljátszotta, meg visszafele is.
Visszafele be is szívtam mert elindultam és egy 15 perc múlva vettem észre, hogy nagyon hamar haza érnék és Maribor-nak hozott, az A9-en, az A2 helyett amit beállítottam, így mehettem vissza Graznak.
Mikor észre vettem, lejöttem a pályáról, hogy beállítsam a navit, nem is volt hajlandó abba az irányba tervezni az útvonalat, be kellett állítanom Fölöstömöt, hogy jó irányba vigyen. (Vissza Graznak dobott egy tpms nyomás csökkenést, csak, hogy izgalmasabb legyen😆 megálltam, sárga mellényben körbe jártam az autót, persze semmi nem volt, csak most vette észre a gumicserét, Fölöstömig sárga mellényben vezettem )
Sehol nem találtam olyan beállítást telefonon hogy ne a legrövidebb útvonalat válassza, hol kéne keresni, milyen beállítást vagy lehet hogy az autó állítja át?[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz CactuS #215333 üzenetére
Lett egy nemreg ismerosi korben, hat tenyleg nem nagy. De nekem a CVT a legfurcsabb benne, a begetes gyorsitaskor nem tul inspiralo.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #215340 üzenetére
Gondolom nem volt ideje a holttérbe benézni ezért inkább jobbra húzta nem balra, amerre a biztos szabad út van. Csak éppen nem számolt a poros
ívsáv okozta tapadásvesztéssel de nagy mázlija volt. Ha balra húzza és van ott vki akkor az megint nagy balesetet okozott volna.#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
válasz CactuS #215339 üzenetére
Még 3 éve 3-an béreltünk egy fusiont 2 hétre Gyakorlatilag hátul 2 ülésen is cuccunk volt, annyira kicsi a csomagtartó. Városban nem nagyon mentünk vele, inkább pályán, nekem 7 liter körüli fogyasztás, bégető hang de mellé nem érezhető gyorsulás maradt meg főleg. Leginkább a csavargatós váltó, illetve a b oszlopon lévő világító pin kódos megoldás tetszett benne.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
nagyúr
válasz CactuS #215406 üzenetére
*sajnos nem túl jól. Mostanában elég sok Z4 M40i tesztet néztem, abba is betették ezt az idióta hanggenerátort. Az amúgy is hibátlan hangzás mellé. Érthetetlen.
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #215417 üzenetére
Ha az infrastruktúra meglenne, akkor aláírom hogy az elektromos kéne nyomatni, mert hatásfoka sokkal jobb mint egy benzines vagy dízel autónak, és nem itt pöfög, bár az áram eljuttatása és a töltés is veszteséggel jár.
De egy átlag kispolgár, aki nem céges autót hajt, évente elmegy 10 ezer kilométert, az körülbelül 10-15 év alatt kezd el kevesebbet kibocsátani elektromos autóval, mint hogyha vett volna egy kis benzinest. Mert elvileg a globalis co2-ről van szó.
Mondjuk ha úgy nézzük hogy azért is állunk át, mert a fosszilis tüzelőanyagok el fognak folyni akkor még érthető de egyre több helyen találnak És igazából még mindig 50 évig elég lenne.
A játszótérhez: majd csinálok egy fotót, amikor a szomszéd befűtött fával és kicsit nagyobb a légnyomás, az udvaron nem látok ki a kapuig, nesze neked dieselEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #215420 üzenetére
De ez is az miatt van, mert rövid távra kellett minél gyorsabban, minél olcsóbban megvalósítani, gyorsan gyorsan.
Sokáig elég volt a korábbi technikát reszelni, addig egyre kifinomultabbak lettek és egyre kevesebb gond volt velük.
Aztán minden FL-nél már új motor is kellett, na ott kezdődtek a problémákEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #215419 üzenetére
Vannak próbálkozások, ez pozitív igen, csak sajnálatos módon ezt a területet meg sem próbálják olyan elánnal fejleszteni, mint ahogy a mostanra kikiáltott bünös autózást..
Egyébként - maradva a Mekinél - kísérlet szinten a "helyben fogyasztásra" el lehetne hagyni mindenféle csomagolást, és lehetnének a poharak nagy müanyag (elmosva újra és újra használható), de akár a szendvicsek és a krumpli is olyan müanyag héjban, amit utána átküldenek egy mosógépen, és újra és újra lehetne használni.
Csak ez nem érdeke a politikának, mert azzal nincs pörgetve a fogyasztás, mint a kieröszakolt elektromosautós váltással, tudom.
Egyébkébt pedig, amíg egyesével ülünk az autókban, legyen az elektromos/fosszílis üzemanyagú, addig mindenképpen eszeveszetten pazarolunk, és gyanítom ahogy elterjednek az EV-k, és megugrik majd az áramfogyasztás, amiatt pedig az elöállításból fakadó szennyezés, akkor elöbb-utóbb majd ott is jönnek a "napi töltési limit", drágább töltés és társai, mert hirtelen a túlzott áramfogyasztás lesz "piszok szennyezö".
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #215417 üzenetére
"aki szerint egy 200-300 lóerős autó kell a napi ingázáshoz"
Az nyugodtan buszozzon a Volvo 7700 pl 275 ló és 1200 Nm. Látod [vilike]-nek is bejött.
Jelen felállásban az elektromos autózás is az. Majd ha lesz nem ritkaföldfémből előállított akksi akkor megint más lesz a helyzet, ahogy írod.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ ASUS ROG Chariot Core gamer szék SL300
- HYUNDAI (HYD-1803) 1.300 w kombinált gérvágó és körfűrész
- SAMEBIKE MY275 Elektromos Kerékpár 27,5 500W 625Wh
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen