-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Evil Snowman #51697 üzenetére
Nekem kb 100k-ra jön ki a többletfogyi miatt. Ha nem toljuk neki (nagyon) akkor olyan 12 literből kijönnék sztem.
Benyókút ott valóban nincs, szóval lehet érdemes lenne kannában egy kis tarcsi nyálat vinnem. A pinyóban van egy 5 literes kanna, az mondjuk 50 km-re elég is lenne... ha nem nyomom.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
#03969024
törölt tag
válasz Evil Snowman #51705 üzenetére
A cégesem pont ilyen, jól felszerelve.
-
roberto211
őstag
válasz MunezXBK #51515 üzenetére
Kiderült mi a problem, elvittem opelszakihoz, rádugott wifis hibakódolvasót, bement megnézte laptopon p1405 egr szelep... Sejtem h ellehet kokszolódva, mert alapjáraton úgy rángat h már a fogamba a tömés körül is fáj.
De ha valóban ez, akkor örülök is mert én már gondoltam mindenre, átugrott a vezérlés, motorral van valami nagy gebasz stb.. Ezt meg vagy lefalazom, vagy kitisztítom és megint jó lesz 2 hónapig utána meg majd lefalazom.
De ezek a torx csavarok semennyire nem akarnak kijönni , vettem torx készletet de annyira belevan "állva" hogy elnyalja a menetet tehát lehet belevágok a csavarba és akkor egy nagy lapos csavarhúzóval kicsavarozom.. Most wd40be ázik adok még egy esélyt neki.
Alapjárati motort tisztítom még ki, akkor a csöveket amit opel topicba ajánlottak ami elkokszolódhat brutál módon, utána kötelező szerviz aztán januárba elviszem forgalomba helyezteni.. Vagy helyettem valaki, nem tudom, majd eldől..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Ironizer
tag
Céges parkolóban egyre több a roadster, már vagy három mx-5 van. Ma viszont láttam vmi újat, ráadásul nem is tudom mi ez: [link]
-
szőröscica
addikt
Megvolt az első szerviz, 310 rugóba került.
-olajszint jeladó
-diffi oldalsó tömítés
-olajszűrőház tömítés
-szelepfedél tömítés
-olajcsere, összes szűrő csere
-gyertyacsere
-fékolajcsere
-ablaktörlőlapát elöl-hátul
-összes szíj és feszítő csere
-csomagtérroló pöcök bal oldali motor csereMég visszaviszem egy hét múlva a HUD tükröt beállítani, illetve még a vanos olajcsövét kell kicserélni. A fényszórókat januárban felújíttatom, és végül a vezetőoldali ülőlap fűtését nem csináltatom meg, mert kicserélem komfortülésre úgyis.
Ez egy garantáltan 195 ezret futott, végig márkaszervizbe hordott autó, az évjárat legdrágábbjai közül. Ilyenre számítson mindenki minimum, a 2 vagy 2.5 körül árult hulláknál pedig ennek többszörösére E61 esetén.
-
mdani01
aktív tag
válasz szőröscica #51720 üzenetére
Huu basszus én 325-ért vettem a Suzit😂
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-
-
Jaffa75
őstag
válasz Evil Snowman #51722 üzenetére
a Corollában olyan 12-t be is kapja , különösebb erőltetés nélkül! Azért ennyiből jóval harapósabb egy Type-R is!
Lassan én is erre cserélném a z R18a2-t inkább - K20Z3 vagy K20Z4 blokk bele !! -
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #51722 üzenetére
Viszont szerintem sokkal olcsóbb cserélni a kocsit egy Corolla TS-re, ami azért egy masszívabb gép, a teljesítményhez való fékkel, futóművel.
Szóval tisztelem a srác kitartását, de a végeredmény szerintem csúnyán orrnehéz egy Yarisban, és vagy elköt még többszáz ropit egy komoly fék/futómű upgrade-re, vagy félmunka az egész.Jaffa75, Tboy93: az ufó Type-R azért annyira nem jó, amennyibe kerül. Sosem lesz olyan kultusztárgy, mint pl. az ITR.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #51720 üzenetére
Hehehe, szép .. igen, ezek sajnos a valós számok, aztán ebben még benne sincs pár dolog úgy látom M54-nél hűtés elég neuralgikus, nekem a listámon van még ilyen termosztát, vízpumpa, kiegyenlito tartály, hűtő csövei .. minden ajánlás alapján azonnal cserélném. Váltóban olajcsere.. Difiben olajcsere.. CCV ..
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #51725 üzenetére
Corolla TS-ben gyenge a gyári fék a méneshez mérve.
Yarisos meg azt csinálja amit én anno, bedob egy 50 kg-os cementes zsákot és meg van oldva a súlyelsoztási kérdés (és egyben az ültetés is). Csak a 120L-ben előre kellett itt meg hátra...
mod:
joamilestoné: Szép lista de semmi megrázó hiba. Nem drága. Tök komolyan. Nekem csak a vezérléscsere volt 160k és ez még a közelébe sincs a prémiumságnak...
to all:
Thalia hirdetés: [link]
Ez a szöveg...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #51730 üzenetére
számla is van némelyik cseréjéről
Az jó, látszik akkor volt gazdája
-
Ironizer
tag
válasz Tsebacsi #51718 üzenetére
Ah, szóval egy smart roadster. Hát ilyet se láttam még. Ilyen szempontból hiába "randa", - amúgy szerintem egész jópofa-, még mindig jobb, mint a többi tucatautó. Úgy értem szívesebben látok vmi olyat, ami ritka, és nem praktikus. Szeretem a nem praktikus autókat. Biztos önigazolás.
[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #51725 üzenetére
Általában úgy szokták, hogy megkapja a Corolla TS fékeit (pont befér a 15"-os felnik alá), ami Qru elmondása alapján valóban elég retek a Corollára. De míg szemben a Corolla TS 1300 kg, addig a Yaris TS 950 kg. Azért az a 350 kg számít. Kap még egy Tein állítható futómű szettet és a fékezéskori bólogatás a múlté, egyedül a kanyarokban lévő esetleges orrtolás lehet gond a nehezebb motor/váltó miatt.
Ilyen jellegű tuningnál, már szerintem nem kell az ár-érték arány ésszerűséget keresni. Mindenki tudja, hogy ez így baromi drága és nem is éri meg mindenkinek. Ellenben vannak olyan őrültek - köztük én is - akik arra gerjednek, hogy egy sleeper-t tegyenek össze egy - helytelenül - női bevásárlókocsinak aposztrofált szekérből, na azt nem lehet pénzben kifejezni.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Evil Snowman #51734 üzenetére
Szerintem engedd el ezt a vonalat.
Tudod, én is szeretem a japán, kis sportos vonalat, de ez teljesen értelmetlen mutatvány, és sose lesz kész.
Ha erős autót akarsz, add el ezt, az árából kapsz egy clio RS-t, ami mindenben jobb autó.
Vagy ha "büdös" a francia, akkor kicsit ratéve kapsz egy colt CZT-t, az alá egy normális futómű kell csak, meg talán egy stage1 chip, még mindig olcsóbban jossz ki, mint amit felvázoltal, és sokkal erősebb autód lesz. -
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #51734 üzenetére
Azért mire a 2zz, a hozzá tartozó váltó, a nagy fék és minden bemegy, lesz 1100kg ez is, de legalább csavarodni fog, mint gyoda a határon. 😊
Same rules apply!
-
válasz Kornel #51735 üzenetére
és @EQMontoya: Egyelőre várakozó állásponton vagyok, kíváncsi leszek a srác tapasztalataira. Az a nagy büdös helyzet, hogy a legutóbb ide linkelt TC teszt óta (BMW 320, Lexus IS200, Toyota Altezza) nagyon rá vagyok izgulva egy IS200-ra. Jó lenne már egy olyan autó, ami jó helyen hajt.
"legalább csavarodni fog, mint gyoda a határon" - LOL ezt így kifejezésként még nem hallottam, de engedelmeddel lopom.
-
Kornel
veterán
válasz Evil Snowman #51737 üzenetére
Is200...
Lehet jó helyen hajt, de gyenge, és nincs benne tuningpotencial, mint egy turbosban. -
McAdam6
tag
-
Magnum_
nagyúr
Matador MP47 Hectorra 3 XL megrendelve.
csak mondom.kocsi lemosva, bár ma reggel már nagyon hideg volt.
Tomcsi, készülj, 1 hét múlva szerelünk!
I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz Evil Snowman #51734 üzenetére
1210 kg a Corolla TS és 1020 kg a Yaris.
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
Úgy tűnik, igen, és eddig égbekiáltó turpisság sem derült ki róla, mióta megvan.
Most kitakarítottam belülről, az látszik, hogy nem csak gumi-, hanem szövetszőnyeget is kell majd vennem. Gumiból csak gyári jöhet szóba, mert a többi undorító szerintem, szövetből meg majd tavasszal csináltatok.
-
-
Integrale
veterán
válasz Evil Snowman #51748 üzenetére
Ahány oldalt néztem, mindegyiken mást írtak. 920-120-ig volt 3-4 különböző adat.
Corollára egységesen 1210/20-at találtam."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Bluetooth hangszórók
- Formula-1
- Anime filmek és sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- World of Tanks - MMO
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen processzort vegyek?
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest