-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ironizer
tag
"Azt meg el ne mesélje nekem senki, hogy egy erős autóban 140-nél gyorsabban nem tolja."
Pedig tudnék mesélni... Nincs extrém erős autóm, de az átlagnál erősebb, és nincs gondom a jobb lábam kontrollálásával.
Nem akarok álszent lenni, nekem is volt már 200 fölött a mutató, mikor kétszer megnéztem, hogy hol a vége, de egyrészt én nem akarom úgy beállítani, hogy ez nem gond, igenis gond, másrészt azon a két alkalmon kívül nem szoktam 140 fölött közlekedni.
Ahogy te is mondtad, defenzíven kell vezetni, és itt nem arról van szó, hogy nem megyünk akkor ki az utcára egyáltalán, mert bármikor lehet olyan baleset, amit nem tudsz akkor sem elkerülni, ha szabályos vagy, hanem arról, hogy nem növeljük a rizikófaktort a szabályok adta kereten felül. Avagy igen, meg lehet halni szabályosan 130-al is, de ez nem valós indok arra, hogy akkor tehát 200-al is nyugodtan lehet menni. -
Ironizer
tag
válasz deicide #26031 üzenetére
Én is tudok olyan kanyart országúton, ahol nincs tábla előtte, de 90-el én még nem mertem bevenni. A megengedett maximális sebesség az csak a megengedett maximális sebesség, nem azt jelenti, hogy annyival menve nem lesz semmi gond. Az csak azt jelenti, hogy ha az úton tudsz maradni, és nem okozol semmit, akkor nem basznak meg érte, ha annyival mész. De azért van az ember szeme, meg a bal lába, hogy biztonságosan tudjon közlekedni, alkalmazkodva a körülményekhez.
-
Ironizer
tag
Ez a cikk így wtf? Aszongya: "bírságcsapda". Miért, nincs szeme az embereknek? "nem veszik észre a táblát", hát befosok.
-
Ironizer
tag
válasz lorcsi #27620 üzenetére
Olvastam. Jól kereshetnek a nepperek, ha ennyire nem kell nekik a pénz. Oké, az a 20k Bécsbe utazással együtt nem olyan nagy összeg, de én egyszer 20k-t ajánlottam egy neppernek, csak azért, hogy elvigyük egy szervizbe átvizsgálni az autót. Legyen egy ilyen művelet mondjuk 3 óra, azért az nem rossz órabér, főleg úgy, hogy semmit nem kellett volna dolgoznia érte. Nemet mondott. Ott egy kicsit felhúztam a szemöldököm.
-
Ironizer
tag
válasz stickermajom #27639 üzenetére
Én sem, de ez egy különleges eset volt, egy különleges autóról volt szó, nem az a szitu, hogy holnap megyek és megnézek másik kettőt ebből a típusból. Azt mondta, hogy csak akkor megy bele az átvizsgálásba, ha utána megveszem, ha a szervizben azt mondják, hogy semmi baja. Mondom ezt nem tudom garantálni, szeretnék aludni rá egyet. Erre ő, hogy hát pff akkor nem, ő nem megy potyára, neki nincs ideje ilyesmire. Mondtam oké, semmi gond, "kifizetem az idejét". De nem ment bele.
Edit:
kornelka: ez is benne van a pakliban, vagy ahogy a tesóm mondta, lehet, hogy itt már nagyobb volt a büszkesége, mint a pénz. De tény, hogy nem volt egy jó pont, a többi mellett. Igazából már szarul kezdődött, kicsit előbb érkeztünk a megbeszélt időpontnál, és akkor kente glicerinnel a gumikat. Mint vmi rossz nepper (és tényleg). Nagyon gáz volt.
Az egyetlen baj, hogy az autó kurvára bejött, és mint mondtam, nincs másik. Szóval kvázi kényszerhelyzet, vagy úgy is mondhatom, hogy keresleti piac, ő volt lépéselőnyben. Legalábbis az én szemszögemből. De persze azért mindenáron nem veszünk szart, szóval nem is vettem meg (még ha nem is szar, csak erről nem tudtam megbizonyosodni).[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz MunezXBK #27645 üzenetére
"A hozzáállás/viselkedés sokat elárul."
Valóban. Lehet, hogy ha nincs a többi rossz pont, akkor máshogy állok én is hozzá, és vica versa, simán lehet, hogy ez visszatükröződött a viselkedésemben is, és ezáltal ő is adott módon állt hozzám. Nem csak a megfelelő autót, de a megfelelő eladót is meg kell találni.
-
Ironizer
tag
Szerintem nem szabadna, hogy halmozódjanak. Tanuld meg kiszűrni és leszarni az ilyeneket, a saját egészséged érdekében. Persze tudom, különböző habitusú mindenki, én szerencsére egy csomó hülyeséget el tudok nézni másoknak.
Más: tegnap ültem haver mellett az autójában, ő vezetett, országúton mentünk. Megjelent mögöttünk egy mentő megkülönböztető jelzéssel, már messziről észrevettük, és mivel nem is ment sokkal gyorsabban 90-nél, így kb 1-2 perc volt míg beért minket. El is kezdtünk beszélgetni, hogy ilyenkor (országúton találkozva mentővel) mi lenne a helyes teendő, én mondtam, hogy én ilyenkor, ha még messze van, simán megállok, lehúzódva a padkára figyelve arra, hogy lehetőleg egyenes, belátható szakaszon legyen (vagy bekötőútra, buszmegállóba, ha van ilyen, akkor még beláthatónak se kell lennie), hogy kényelmesen ki tudjon kerülni. Ő azt mondta, hogy szerinte az rosszabb, ha megállunk, mert hogy fog kikerülni, ha jönnek szembe. Hát mondom megállnak a szembe jövők is, legalábbis sztem ez elvárható. Amint a példa mutatja, mégse mindenkitől. Egy kanyargós, beláthatatlan szakaszon tényleg lehet, hogy nem ez a legjobb megoldás, mert több időt veszít azzal, hogy lelassít, kikerül óvatosan, plusz ugye a szembejövők sem látják előre, tehát nem fognak előre felkészülve megállni). Ugyanakkor viszont még mindig ez a legtisztább megoldás szerintem, mert ez egy tiszta helyzet, megállsz, ő kikerül, innentől neked nincs közöd a dologhoz. Míg ha előtte mész, ki tudja, hogy mi fog történni a következő kanyarban, vagy akármi.
Ő nem is állt meg amúgy, mögénk ért a mentő, és egy egyenes szakaszon megelőzött minket (épp nem jöttek tán szembe).
(de amúgy tegnap is volt bekötő út és buszmegálló is, szóval sima ügy lett volna szerintem megállni, még mielőtt utolért volna minket, és akkor az aztán tényleg a legtisztább helyzet)
-
Ironizer
tag
Ígértem képeket a Camaro-ról a "Milyen autót vegyek?" topikban, de még nem volt rá időm, hogy jó képeket lőjek, le sincs mosva az autó, stb. Addig be kell érjétek ezzel:
Hétvégén mentem vele 300km-t, kezdünk összebarátkozni. Persze még csak óvatos duhaj vagyok, első rwd-m, plusz a lóerőért se kell a szomszédba menni, szóval csak egyenesben, száraz úton próbáltam ki, hogy mit tud (90kmh-ig). Jól megy.
Annak ellenére, hogy a szín nem igazán jön be, meg a formája sem volt az álmom (V8 manuálisból nem nagy a választék, kompromisszumokat kötöttem), azt kell, hogy mondjam, hogy azért csak jól néz ki, jól esik rá visszanézni kiszállás után.
A hangja meg, hát, egy álom.[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz M_o_g_y_i #29130 üzenetére
Hatoo, en ezt sosem ertettem, hogy miert kene lathato helyen allnia a traffipaxnak. Az autosnak egy dolga van: mindig az aktualis sebesseghataron vagy az alatt hajtani. Minden mas csak mellebeszeles.
Meg azt sem ertem, hogy hogy lehet beleszaladni egy tablaba. Szeme meg fekje minden autosnak van. -
Ironizer
tag
válasz Kornel #29135 üzenetére
Ha tenyleg van ilyen jogszabaly, az eleg vicces. Ha anyu nem nez oda, akkor bele szabad enni a tortaba? Azert nem az ovodaban vagyunk. A szabalyokat mindig be kell tartani, nem csak akkor, amikor ellenoriznek. Es nem is azert kell betartani oket, mert ellenoriznek/ellenorizhetnek, hanem a sajat jol felfogott erdekunk miatt. Ezert nem is ertem, hogy mi szamit az, hogy lathato/tudhato-e egy traffipax vagy sem.
Szerk: de tudom, hogy ezzel a felfogassal kb alien-nek szamitok. Folyton a seggemben vannak, ha jon egy 60-as tabla orszaguton, de nekem nem derogal lassitani, meg egy camaroval sem. Aztan amikor meg vege a korltozasnak akkor valahogy lemarad kicsit, mikor visszagyorsitok 90-re.
Nem vagyok en sem szent, nem azt mondom, en is altalaban +10-el megyek, van ahol tobbel is, de egy percig sem hibaztatnam a rendoroket, ha megvagnanak. Felnott ember vagyok, tisztaban vagyok a szabalyokkal, es a kovetkezmenyekkel. Basztak mar meg lejart muszaki es jogsi miatt, nem problemaztam, tudtam mit csinalok, es mi jar erte, fair deal.[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
Urak, van vmi tuti tippetek arra az esetre, ha nem találok itthon olyan méretű gumit, ami az autóra kell? Konkrétan 245/50R16-ból csak egyetlen egy (nyári) találatot dob a neten talált boltok 90%-a (a maradék 10% még azt az egyet se): KUMHO TIRES KU31 ECSTA SPT. Bizonyára jó ez is, de gondoltam veszek egyszer az életben vmi prémijum (sic) gumit. Hát nincs.
Guglin keresgélve ilyen méretre azt látom, hogy BFGoodRich-ből, meg Firestone-ból van, mindkettő amerikai márka ugye, tudtok esetleg olyan magyar boltot, ahol forgalmaznak ilyeneket? Kellett nekem amerikai autó mi? Amúgy pedig, szintén gugli alapján, ez a méret van pl. toyota supra-n meg lexus sc-n is, jó, azok se kifejezetten európai autók, de szóval ja, continental, good year, meg ilyesmi gyártók oldala sem ad találatot ilyen méretre, szóval esélyes, hogy tényleg nem készítenek ilyen méretet európában ismertebb gyártók.
Most 235/60R16 van az autón, nem igazán váltóméret, de most már kezdem érteni, hogy miért.
Igazából a hátsón még nagyon sok a minta, de 8 évesek, szóval nem tudom.Szerk: ja, most nézem, bfgoodrich.hu, nincs ilyen méret. Oké.
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz endruboy1 #29461 üzenetére
"De ezt jó tudni hogy akkor nem érdemes egész a pirosig kipörgetni"
Ez azért nem feltétlen igaz így. Az egy dolog, hogy az adott fokozatban ott már csökkenőben van a nyomaték, de a következő fokozatban jó eséllyel még kevesebb lesz (a keréken), hiába esik vissza kisebb fordulatra a motor, és lesz nagyobb a főtengelyen a nyomaték, de a nagyobb fokozattal jobban le is osztod azt a nyomatékot, így kevesebb jut a kerékre. Persze ez attól függ, hogy milyen pontosan az a görbe, és milyenek a fokozatok.
-
Ironizer
tag
Én úgy vettem észre, hogy ez az ülés téma megszokás kérdése is, első pár nap fájt a hátam a camaro-ban, de most már nincs ilyen. Sőt, két hét camaro után először ültem újra a vectrában, és rohadt fura volt, az ülés is, a pedálok pozíciója is, minden (tisztára olyan érzésem volt, mintha egy buszban ülnék ).
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz Qtya123 #30148 üzenetére
Igen, én ezt megjártam, amikor 330Ci-ket is nézegettem, nincs belőlük nagy választék.
De ez érthető dolog, ezek rétegtermékek. A 2 liter fölötti benzines eléggé luxusnak számít magyarországon, coupé meg nem elég a gyerek miatt, nem lehet vele nagymamához menni sok cuccal, stb. Erre megoldás a két autó, de hát az se sok embernek fér bele anyagilag. Vagy csak simán az emberek többségét nem érdekli a lóerő, meg a hátsókerék, ennyi. Mindenkinek más a dilije.Btw hétvégén voltunk barátomnak nézni 350z-t (ez volt az első, amit megnéztünk), de nem ez lesz a nyerő példány. Több jel is arra mutatott, hogy estek vele (tudom, melyikkel nem). Ami poén volt, hogy a belső tükör nem volt fenn, a csávó ilyet szól, "így olyan forma-1-es". Jah, vagy csak nem ragasztották vissza az esés után.
-
Ironizer
tag
Az elektromos ablak egész addig jó, amíg nem szarik be úgy, hogy nem bírod felhúzni. Kurva szar ám esőben lehúzott ablakkal szopni. Haver mondta, hogy ő hogy örült, hogy az autójában hátul kurblis az ablak. Akkor legalább az az egy dolog van, ami soha nem fog beszarni.
-
Ironizer
tag
válasz stickermajom #30715 üzenetére
Jaj, ezt rühellem, hogy amikor meglátnak egy rendőrt/trafit, akkor mindenki befosik, és 40-el, 80-al haladunk. Az külön jó, amikor megelőz a gyorshajtó barma, és utána csinálja ezt. Hát szedd össze a tökeidet barátom, és csináld rendesen.
-
Ironizer
tag
válasz Tsebacsi #30807 üzenetére
"Ez a visszaszúrok kettőt padló, na ebből nőttem ki."
Ez rendben van, csak akkor legalább olyanokat ne írj, hogy "De kis emelkedőn 80-ról kínkeserves", mert ez így baromság. Vagy írd oda, hogy "mert lusta vagyok visszaváltani" vagy azt, hogy "nem értem a nyomatékváltó működési elvét".
Tudom, hogy reménytelen harc, de én ettől falnak megyek, hogy odavannak az emberek attól, hogy "fú, milyen nyomatékos a dízel, és hogy tol". Nem a nyomatéktól gyorsul az autó, hanem a teljesítménytől.
-
Ironizer
tag
válasz Tsebacsi #30812 üzenetére
"kettesbe meg nem fogod neki visszaszúrni 80-nál szerintem."
Hát pedig de. Ha annyira félted, akkor egy gázfröccsel megoldható, hogy sima lesz a váltás.
"A nyomatékváltó hogy is jön ide egy kézinél???"
Huh... Nyomatékváltó a neve annak az eszköznek, ami a motor és a kerék között van, és amit kézi esetben te, automatikusnál meg az automatika pakolgat egyik sebességből a másikba.
"dízel egyedül és pakolva is kb. hozza ugyanazt a gyorsulást"
Huh #2... ezt gondold át mégegyszer. F=m*a.
-
-
Ironizer
tag
válasz runner 125 #33492 üzenetére
máj 5 - máj 8
Én is kerestem vagy 5 percig mire megtaláltam.Más: UV ellen van értelme fóliáztatni az ablakokat? Nem sötétíteni akarok, teljesen áttetsző kéne, de ha az UV-t kiszűri, az már jó lehet, elméletben. Gyakorlatban megérezni vmit, pl. hogy kevésbé fűt a nap így benne?
-
Ironizer
tag
válasz stickermajom #33494 üzenetére
Ja, tényleg, azon az oldalon már máj 9 szerepel. ekkora szart
-
Ironizer
tag
Tudja vki, hogy az Euroring melletti kút üzemel-e egyáltalán, illetve ha igen, akkor nagyon elszállt árai vannak-e vagy vigyek marmonkannát magammal, teccikérteni. Mondjuk még ha 50 ft-al drágább is, akkor sem az a +3k huf lesz a jelentős összeg a pályanapozásban, de hát na. Mindenesetre kíváncsi leszek, mennyit fog enni a gép.
-
Ironizer
tag
válasz MunezXBK #33670 üzenetére
Haver haverja vmi nagyon durva mennyiséget mondott, de azt nem hiszem el. Még... Őszintén szólva meglepődnék, ha 40L fölött lenne (per 100km).
Találtam egy 350z-s írást, pont Euroring-en ment vele az ember, neki 34L/100km lett. Persze az csak egy kis 3.5 literes fűnyírómotor. -
Ironizer
tag
Na megvolt a pályanap, végülis nem volt szükség a kútra. Ha nem a saját szememmel látom, soha nem hiszem el a fogyasztást. De még így se. Pedig... csak nem termeli a benzint. Na szóval 17,7l/100km lett, annyi kicsit a trükk, hogy ez nem tiszta versenypálya, hanem az odaút, és a visszaút egy része is benne van. Kb 72km-t mentem a versenypályán, és kb. 178km-t autópályán. Na de teccikérteni, 14l-es átlagok szoktak kijönni sok autópályával, kevés várossal, szóval annyira az nem húzta le az átlagot.
Nagyon nagy élmény volt, rohadtul élveztem, első pályanapom volt. Nem voltak sokan, csak kétszer értem utol vkit, amúgy tiszta köröket lehetett menni. Nagyon fognak az új gumik, főleg azon az aszfalton, nem igazán mocorgott a segge kettő padlónál kanyarban sem, persze nem a drift volt a cél, "időre" autóztam. Vagy csak még nem voltam eléggé a határon. Nyilván nem egy fél nap alatt ér el oda az ember, hogy elérje az autója határait, jó néhány másodperc lehet még benne, amit sok gyakorlással lehetne kihozni.
Volt 1-2 parás helyzet, legalábbis így tapasztalatlanul. Az egyik a célegyenes végén a balos kanyar, kanyarban kell fékezni, ráadásul pont ott van egy átmenet az aszfalt kifelé/befelé dőlésében, és van egy kis hepehupa is (persze versenypálya mércével, nem hétköznapi kátyúra kell gondolni), ami így kissé elbizonytalanítja az autó seggét fékezéskor. Ez 140-nél (kb ennyivel érkeztem meg a célegyenes végébe), első alkalommal befosatós volt.Készült videó (belülről, és kívülről is), majd linkelem, ha feltöltöttem őket. Persze nem igazán izgalmasak, a videó nem tudja visszaadni az élményt, nem érezni a sebességet, meg az oldalerőket sem.
-
Ironizer
tag
válasz BigBlackDog #33775 üzenetére
Lehet, hogy a sebváltó a világoskék.
Néhány fotó a napról: https://picasaweb.google.com/118123252484037445252/6282417241511526273
Volt ez a Ferrari, fizetős élményautó volt, jöttek az emberek, mentek pár kört, oszt örültek. Borzasztó hangos volt, azon poénkodtunk haverral, hogy mi azért fizetnénk, hogy végre leállítsák. Hangosabb volt, mint ahogy ment. Jó, persze nyilván egy egyszeri utas nem tud olyan tempót menni vele, de ettől függetlenül is, amikor elindult, azt hallottad, hogy hamar ment felfelé a fordulat, hangos volt, mint a rossebb, és közben alig ment. Iszonyat rövid lehetett az első fokozat, vagy én nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
Itt van az egyik belső felvétel a pályanapról: https://www.youtube.com/watch?v=d_CzSNackcY
Ahogy mondtam, kezeljétek a helyén, sebességérzet zéró, remegő kép, fos hang, kép harmadában műszerfal. Nem készültem rá komolyabban, bár gondoltam rá, hogy odamegyek az élményautós srácokhoz, egyik alkalommal vagy 5 gopro-t aggattak arra a sárga camaro-ra, "sziasztok, látom van sok gopro-tok, nincs egy fölös kölcsönbe?".
-
Ironizer
tag
válasz raczger #33809 üzenetére
Értem én, hogy versenyautó, de mi hajtsa. Na szóval persze, meg hát nyilván baromság a hangosságon fennakadni egy versenyautónál, versenypáláyn, autóbuziknak (bár nem tekintem nagyon annak magam). Csak poén volt, meg tényleg fura volt, hogy nagy a hangja, aztán látszólag alig megy. De nyilván ha értő kezekben van, akkor nem csak a hangja nagy.
A kupás swift az nem tudom micsoda, mármint hogy mennyire van átszerelve szériáról versenyautóra. Nyilván egy versenyre felkészített autó utolér egy utcai autót, még akár egy 1.3-as porszívó motorral is. Nekem még így is megmarad a szép V8 hang, mint utolsó mentsvár. Na meg hát a pilóta se mindegy, nem kell első alkalommal csodát várni, persze sokat lfs-eztem, de nem én vagyok a Mihelisz Norbert, teccikérteni.
De az tényleg durva, hogy mennyit számít az aszfalt. Persze tudtam eddig is, azért nem ma kezdtem, szóval közúton is észrevenni, hogy vannak olyan helyek, ahol jobban csúszik, mint máshol. De azért durva, hogy a pályán sehol nem bírtam megcsúsztatni a seggét, éles kanyar, kettőben padló, azért 275LE, teccikérteni. Ma reggel meg jöttem a melóba, és itt a tesco-nál egyenesben (!) harmadikban (!) egy erősebb (nem trepni) gázra már rázta a seggét.
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz focvis #33819 üzenetére
Nem látszott semmi számottevő kopás, de tényleg. Pedig nagyon új gumik, két hete vettem újonnan és rakattam fel őket. Semmi prémium márka, khumo, azért ez, mert nem is volt más márka egyátalán a gyári méretben. A minta élein látszik kis radírozás, de a futófelületen még ott a felirat, ami kb fél milliméteres árok, szóval elég hamar le kéne kopnia.
Amin még csodákoztam, meg persze örültem neki, hogy a fékekkel nem volt semmi gond. Annyira mindenki mondja, hogy hát utcai autóval versenypályán három kanyar után elmelegszik a fék, nem fog semmit. Hát itt semmi ilyesmi nem volt, pedig tapostam derekasan, tényleg. 3-4 köröket mentem egyszerre, de tényleg semmit nem éreztem, hogy kisebb lenne a fékhatás.
-
Ironizer
tag
Ha még nem unjátok a pályanapos szarjaimat akkor itt egy videó külső kamerával is: https://www.youtube.com/watch?v=khiHzXNIs4Q
-
Ironizer
tag
válasz Reaper #34051 üzenetére
Nem mész hétvégén az amcars találkozóra Jakabszálláson? Én lehet elnézek vasárnap.
Többiek: lesz tc-s parkolóparádé szombaton 15-től: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/05/06/hianyzott_mar_most_megkapod/
Lehet oda is kinézek. -
Ironizer
tag
válasz Skillet #34054 üzenetére
Én nem, nem bp-i vagyok. Nem is tudtam, hogy van ilyen.
A másik hsz-edben lévő 2. autó gondolatához: én is filóztam már ezen, hogy lehet, hogy majd idővel be kéne szerezni vmi kisautót a camaro mellé, városba/munkábajárni, de egyelőre napi használatban van a camaro, és tényleg így érzem én is, hogy nem akarnám csak hétvégére korlátozni a használatát.
Meg van egy másik dolog ezzel kapcsolatban, hogy nekem a "végső" álmom egy c3-as corvette (80-as évek), ideálisan OT minősítéssel használva. Na egy olyat viszont nem volna szívem napi használatban tartani, de ugyanúgy hiányozna, hogy nem mehetek vele, csak "különleges alkalmakkor". Ez nekem vhogy nem adja ki, nem egy szobrot szeretnék, amit a garázsban nézegetek, annak nem sok értelmét látom, legalábbis így fotelből így gondolom, aztán ki tudja mi lesz, ha egyszer oda jutok. -
Ironizer
tag
Én 4 db (2 az enyém, 2 az eladóé), adatokkal számítógépen kitöltött (csak az aláírás volt kézzel írva rajta), és aztán kinyomtatott szerződéssel vettem autót, nem problémáztak rajta.
-
Ironizer
tag
válasz Skillet #36693 üzenetére
Csakis szívót. There is no replacement for displacement. Nincs turbólyuk, mégis van megfelelő teljesítmény már alul is.
Én nemrég amúgy szomorúan konstatáltam, hogy az általam amúgy annyira rühellt "nyomatékos motor" tábort erősítem az autómmal. Csak amerikában nem a dízel vs benzin viszonylatában megy a vita, hanem "alacsony fordulatú nagyköbcentis amerikai, kis fordulat, nagy nyomaték", vagy "sokat pörgő kisköbcentis japán, kis nyomaték, nagy fordulat", de ugyanaz a baromság.
[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz deicide #37589 üzenetére
Hát kíváncsi leszek erre az osztrák benzin legendára én is, holnap indulok 1 hetes alpok autós túrára.
14 liter körül szokott lenni az átlagom (vegyes, kevés várossal), amit amúgy kicsit sokallok, mert spritmonitoron, meg fórumokon jóval alacsonyabb értékek is szoktak szerepelni ( [link] ). Igaz, múltkor egy tényleg majdnem tisztán országutas/autópályás szakasz után 10.5 liter lett, az már elég közel áll azokhoz a számokhoz amiket mondanak. Persze ki tudja, hogy milyen aránnyal van város/országút mások számaiban. Vagy csak az van, hogy az a kevés város, amit én kevésnek gondolok, az ennyire nagyon megdobja a fogyasztást.[ Szerkesztve ]
-
Ironizer
tag
válasz z123456789 #37646 üzenetére
Mások veszélyeztetése mindenhol tilos.
-
Ironizer
tag
Akkor rossz videót néztél. Nem épp a szabályos vezetést mutatja be a felvétel. Szép dolog a reggel 7, meg a kis forgalom, de a baleset pont attól baleset, hogy nem látod előre (hiszen ha látnád, akkor nem lenne baleset), és akkor is bekövetkezhet, amikor a legbiztosabb vagy benne, hogy nem fog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban