- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #52302 üzenetére
Gondolta emberünk, és beletört hármat. Ha soha nem volt cserélve, hidegen kijön. Ha valaki már cserélte és nem tartotra be a 11Nm megúzási nyomatékot, akkor szopás lesz. Lefúrni, kivakarni csak az asztalon lehet. motortérben erre nem sok esély van.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #52302 üzenetére
az otthoni izzítógyertya csere pont az a műsorszám, amivel sokkal nagyobb bajt lehet csinálni, mint amennyit spórolni tud.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #52269 üzenetére
Csapvízzel öblíteni mennyire eretnek tett? A 8 évet állt Jumper valamikor elengedte a hűtőfolyadékot, a fagyok beállta előtt 1-2 órán át folyamatosan nyomatva a friss vizet a tartályba próbáltuk öblíteni, miközben a tartályba visszatérő 2 cső le volt húzva, aztán kapott
rózsaszínGlicosam ALU koncentrátumot desztillált/ioncserélt vízzel (nem rémlik pontosan, de lényeg, hogy nem csapról lett töltve). Sajna még mindig zavaros a lötty, érdemes a folyamatos vízzuhatagot nyomatni, vagy inkább minden nap feltölteni reggel, menni vele, aztán este leengedni/elég lehet néhány perc járatás is? Citroen Jumper 1996 1.9TD D8C 92PSkgergely23: Multimétered van? Ellenállást mérve ha kiugró érték van, az biztosan rossz (persze nem 100%, hogy meg lehet így mondani, hogy jó-e egy gyertya). Esetleg egy égőcskével is megpróbálhatod csekkolni, de az csak 2 vagy több szakadt izzítónál működőképes módszer emlékeim szerint - bár ha nehezen indul, valószínű ez a helyzet.
rbalint88: Klasszik dízelekkel házi cseréknél szerencsénk volt, de én is csak lebeszélnék róla mindenkit. Mondjuk lehet azért jöttek ki könnyen, mert néhány havonta elromlott valamelyik utána jött 4 Bosch izzító a fent említett Jumperbe, azóta nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
HellGreg
őstag
válasz szőröscica #52302 üzenetére
Állítólag csipegeti az olajat és fel kéne újítani mert megsínylette az injektoros problémát. Az injektorok is be voltak rohadva, valami céget kellett hívniuk ami kiszedte őket. Menet közben ciccegett ahol az üzemanyag jött ki.. Ezért volt darabja 110k az injektorfelújításnak. Szóval elmondásuk szerint a turbót is fel kéne újítani, azt 120k-ra saccolták. A gyertya tudom hogy nem tétel, viszont láttam cégeket amik darabja 60k-ért szedik ki ha berohadt. Ha mind a négy akkor megint 300. Lehet inkább el kéne adni a francba.
Mivel valami azt súgja, mind a 4 be lesz rohadva természetesen, akkor is ha valójában nincs. Valahogy nem bízom a szervizekben
[ Szerkesztve ]
-
HellGreg
őstag
válasz molnarpeter #52305 üzenetére
Van jelentősége annak, hogy csak hidegben csinálja ezt? akkor, ha fagy. ha melegebb van, könnyebben, általában simán indul.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #52279 üzenetére
Meg 10 évig nem kell cserélni nekem is még gyári víz van benne 8 évesen.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #52309 üzenetére
Vagy előtöltés. Nekem se akart hidegben indulni, túl magas előtöltéssel.
Mióta belőtték, -7 volt a leghidegebb, de 2. fordulatra indul.
-
Jaffa75
őstag
válasz HellGreg #52306 üzenetére
Nem biztos hogy nagy gond lenne, ha kérnél innen segítséget egy megbízható szerelő személyével kapcsolatban! Lassan tényleg összejön még egy autó ára... vagy egy komplett motoré biztos !
Ha én lennék a helyedben több helyen is megnézetném - jó fizető kliens vagy, előfordulhat hogy vastagabban fog a cerka is! -
Declare
őstag
válasz HellGreg #52294 üzenetére
Jo cucc az a defa, en is neztem es biztosan segit is (motornak is, környezetnek is, soförnek is). Viszont amiket alulra leirtal az autoddal kapcsolatban, szerintem van ennel meg egyelöre magasabb prioritasu dolog is, mint a motorfütes. Elsönek en azokat tennem rendbe.
-
rii
nagyúr
sziasztok
1998-as skoda felicia
ma reggel a halásztelki dugóban sikerült lefullasztanom a kocsit. (nem votl vészes a sziutáció)
amikor lefullaszton nehezen lehet beindítani, mintha nem kapna benzint (eddig csak rükvercebn sikerült lefulasztanoom 3x-4x, biztos kevés gázt adok)amikor araszolok reggelente a dugóban, 1-esben, 20-30 percen át, látom,hogy a lámpa halványodik.
ez minek a jele? le akar fulladni?
utána már nem volt ilyen, de mostanában egyre többet halványkodik a lámpa a dugóban való araszoláskor.
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Declare
őstag
Jobbara szerintem regen volt ez a xenon-bixenon dolog. Akkor valoban kettö xenon izzo volt. Nekem pl az opelben olyan (es a legtöbben igy van szerintem), hogy egy xenon izzo van es amikor refit kapcsolsz, akkor a xenon blende jobban szetnyilik, meg megemeli a magassagat es ugy lesz a tavolsagi feny. Ha lekapcsolod, akkor visszahuzza normal magassagra es összeszükiti az izzo elött a nyilast.
Az opelben nekem van kettö darab H7 es izzo is, de azok csak erösitik a reflektor hatasat. Az audiban (A3 2008) ott ugyan ugy müködik, mint nalam az opelnel, csak ott asszem nincs H7 izzo bonuszkent.
-
rbalint88
addikt
Csak szarul volt beallitva akkor. Alfa nekem ilyen es elegge legvedelmi fenye van a tavolsaginak. Azt hiined a xenon utan gyertyalang, de nagyon szepen vilagit. Nyilvan nem bixenon szint, de fain. Amugy az avensis is a megalightokkal kurva jol vilagitott, a b5.5 meg uj hella fenyszoroval se volt olyan hude. Projektoros h7, gyari, az is megalight vagy nightbreaker +90% izzokkal.
-
veterán
válasz Declare #52318 üzenetére
Nekem pl az opelben olyan (es a legtöbben igy van szerintem), hogy egy xenon izzo van es amikor refit kapcsolsz, akkor a xenon blende jobban szetnyilik, meg megemeli a magassagat es ugy lesz a tavolsagi feny. Ha lekapcsolod, akkor visszahuzza normal magassagra es összeszükiti az izzo elött a nyilast.
Ezt hívják bi-xenonnak.
A 90-es évek közepe táján terjedtek el a xenonos autók - kezdetben csak a tompított volt xenon, a távfény halogén maradt. Utána jöttek a bi-xenonok (lásd fent). Olyanra nem emléxem, aminek 2-2 xenon izzója lett volna (szerintem nem volt ilyen).
Az első xenonos gépem (Vectra B) 99-ben kaptam - abban ahogy Qru is írja - az volt az érdekes, hogy a tompítottal kb. jobban láttam, mint a távfénnyel. Asszem távfénynél lekapcsolta a xenont. -
veterán
válasz rbalint88 #52322 üzenetére
Nagyon régen volt, de így emlékszem:
- ha felkapcsoltam távfényre, akkor lekapcsolta a xenont (1999 év végi, face liftes Vectra B, rendszám: HBX-300 [talán])
- ha tompított mellett ráhúztam a fénykürtöt, akkor világított csak mindkettő.Fura volt, vadveszélyes utakon (pl. 76-os) soxor fénykürttel mentem. Tudom, hogy nem tesz jót a ki-bekapcs. a xenonnak.
-
K Norbi
addikt
Háát igen [link]
-
veterán
Emberek!
Valaki meg tudja mondani, hogy az M7-en Velencénél , a MOL kútnál az HUGO vagy VÉDA kamera?
Köszönöm!
-
roberto211
őstag
válasz HellGreg #52324 üzenetére
Én is egyet Érden.. De a dízel centrum gyanánt lenne egy kérdésem.
Ugye nem Érden a bzdt dízel centrumba hoztad a kocsidat? Mert azok hangoztatják ennyire,hogy mekkora nagy dízelcentrumok és még azért is elkértek ezer forintot az ügyféltől h ránéztek egy alfába arra h nem mozog a lámpaállító motor. Kb 20mp volt az egész művelet.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
-
nagyúr
Jártam ma kicsit vidéken, hát a 2x 2 órás autóút alatt 5 balesetet láttam. 90%-a ráfutásos volt, pl. egy rönyó fluence-es egy távolsági buszt talált meg hátulról
Reggel egy nőci kanyarodott ki elém halál lazán, fénykürt, duda, melléérek, beint... Ezeket kiszedném a kocsiból és úgy rúgnám valagba hogy hazáig repül...
A kocsim fos, pályán is úgy ette a benyát (134 óra szerint) mintha muszáj lenne neki, megint olyan 440-450-et megyek egy tank (43l kb.) benzinnel ==>Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Jaffa75
őstag
válasz Tsebacsi #52334 üzenetére
az rettentő sok Hogy a rákban van ez, hogy ennyire sokat kajál?? Mégsem veszem meg Tőled...
Bár egy hétre cserélnék Veled, hátha csak a lábad nehezebb!Ma hétkor átvágtam a városon (17--> Budaörs) nullázott fogyasztással és tankolással, 6,4 a BC szerint - igaz ..azze vezetett, nem volt ügyetlen!
Ha gondolod, holnap beállítom az M5-ön a tempomatot 134-re, megyek Halasra... fotó előtte (v. videjóóóó) - utána! Megsassantjuk!
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz K Norbi #52333 üzenetére
Komoly.
Nyomok én is valamit. Ezt csak én nem ismertem ezt a tagot? Ki ez?
-
K Norbi
addikt
válasz z123456789 #52336 üzenetére
Supra, Subaru, EVO, GT-R, NSX nem játék.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #52336 üzenetére
Cigi!
szerk: A Totalcar is csinált vele egy videósorozatot tavaly.
[ Szerkesztve ]
-
HellGreg
őstag
válasz roberto211 #52329 üzenetére
De azt hiszem pont oda vittem.
Azt meg kell hagyni hogy azóta az autónak szép hangja van, nem füstöl és nem büdös, kevesebbet fogyaszt és jobban is gyorsul. Más kérdés, hogy ez tényleg 430k-s szerelést igényelt vagy csak engem basztak át -
veterán
Ma tudtam sietni, mert adódott a ritka alkalom, hogy feleség nélkül mentem pályán.
A pálya végén 9,6 volt, Zegig lement 9,1-re. Ehhez elég parasztba' kell nyomni, nem is álltam meg pisálni a pálya pihenőben. Nehogy valaki szájon vágjon.@Jaffa: köszönöm, igen azt ismerem, ott mindig vigyázok. +Waze +Traffi Hunter.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Revolut
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen