-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz kovacsroli #52600 üzenetére
Amelyik meretben jo es teljesitmenyben nem marad a gyari alatt.
I humbly and respectfully decline™
-
kovacsroli
senior tag
válasz kovacsroli #52600 üzenetére
Kicsúsztam sorry...
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Skillet
addikt
válasz z123456789 #52520 üzenetére
Nem tudom, mennyire belpiacos... de ez a 4A92 moci volt eu-s vasakban is, semmi extra.
Tudtommal
De természetesen köszönöm az infót, még jól jöhet
Írok is neki.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
pit stop
addikt
Nem tudom mi bajuk az öt ajtós kivitellel Tipo-ból. Szerintem sokkal jobban sikerült forma, mint a szedán. Kíváncsi leszek eladásokra.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
z123456789
addikt
Emeltfényű izzó téma.
Utolért engem is.
Sajna a szervízes dokumentációm részlethiányos, szóval nem tudom pontosan megmondani, hogy melyiket mikor cseréltem, a lényeg, hogy nem hogy 1 évet nem bírnak ki, de valószínű a bal oldalim kb 4 hónapnál nem húzza tovább.
Mik azok a folyamatok, amiket végig lehet zongorázni az ügy érdekében?
Osram és Tungsram emelt fényű izzókról beszélünk.Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #52586 üzenetére
most kíváncsivá tettetek az elmúlt 50k km alatt sima shell dízel ment főként a kocsiba, néha 1-1 tank prémium, de a következőnél megnézem az auchant mit tud.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
Richard!
addikt
válasz Evil Snowman #52611 üzenetére
A Prius önmagában is hányás. Ezzel a bódiguszti tuning-gal pedig.......
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
zoo8800
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
lenko
aktív tag
Az enyém 5 hengeres, hőterhelés is kisebb valamivel, nagyobb a hely a motortérben, azért mégiscsak könyebb leadni a hőt, mintha nem lenne hova, és benne van a pakliban, hogy lehet cserélni kell a hengerfejtömítést, nem egy nagy kaland úgy gondolom...Elég sokan cseréltek az itt olvasottak alapján egy szar 1.2-es motornál is...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Legyen egy blokk is...Valamint itt is szerepel. top-10-unortodox-motorok
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lsc
nagyúr
válasz z123456789 #52607 üzenetére
Nálam a jobb oldali szokott először kimenni /osram nightbreaker/, de azért fél évet minimum ki szokott bírni. Raktam fel nappali menetfényt [link], így kevesebbet van bekapcsolva a fényszóró, szerintem mást nem nagyon tudsz tenni.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
dellfanboy
senior tag
most hogy kiegett a polo6n (1999) verdamba az izzo, gondoltam lecserelem valami jo ar/erteku termekre.
mit ajanlotok? evi kb 20k km-t megyek nagyreszt varosban.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
barnam_
nagyúr
válasz dellfanboy #52619 üzenetére
Ha emelt fényerejűt szeretnél, akkor pl. a Tungsram 120% jó árban van.
Vagy kicsivel drágábban Osram Night Braker/Laser.Ha sima izzó kell, akkor jó egy alap Osram/Tungsram.
-
őstag
válasz dellfanboy #52619 üzenetére
Jó kompromisszum az Osram Silverstar 2.0, ami ugyan csak +60%-os, de tovább bírja, mint a nagyon kihegyezett társai.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dellfanboy #52619 üzenetére
Vagy ha nem szeretsz gyakran izzót cserélni akkor Osram Ultra Life.
mod:
Kicsit sárgás a fénye de városban a közvilágítás miatt úgy sem annyira a látni mint inkább a látszani a lényeg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
McSzaby
őstag
Hi,
mi a helyzet a kormánykerékcserével nem légzsákos és légzsákos autók esetén? Lehetséges cserélni egy típuson belül különböző kivitelű kormányt papírozás nélkül? Légzsák megmarad persze.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Aki jártas Bécsben, az megtudja nekem mondani, hogy bent a városban (Wiener Stadthalle környékén első sorban, vagy attól pár km-es távolságra) van lehetőség ingyen parkolásra?
Az egyértelmű, hogy kijutni kitudok matrica és egyebek nélkül, ez az egy ami kérdéses.Köszönöm a segítséget előre is!
Üdv, Balázs
-
kalmanchris
tag
Én utoljára nyáron tankoltam. Fogyasztás nőt decikkel, mást nem vettem észre. Gondolom az oktánszámnövelő alkoholok meg miegymás miatt, ami ugye ront a fűtőértéken és megbontja az egységes szénhidrogénláncot, ami a jó égés feltétele.
Tudtommal nem az oktánszám határozza meg legfőképp a benzin minőségét. -
gooool
őstag
válasz z123456789 #52627 üzenetére
Nekem bármi jó, csak némi városnézés és a koncert erejéig le tudjam támasztani az autót költségmentesen.
Üdv, Balázs
-
z123456789
addikt
válasz gooool #52628 üzenetére
Hát így hirtelen ingyenes megoldásnak az tűnik, hogy a Donau Zentrumnál lebököd erre a placcra, aztán bemetrózol. Viszont itt elég nagy az autómozgás, lévén, hogy egy nagy inygenes parkolóról beszélünk egy bevásárló központ mellett. Jól mondja Vili. Előre be kell írnod, hogy mennyi időt akarsz parkolni, és nem olcsó. Meg kell pár kört menned, mire találsz helyet. P+R, vagy ez a DC parkoló, amit tudok neked most ajánlani.
-
gooool
őstag
Na tessék, haverom közli, hogy a jegy áráért betolta volna nekem tecsőn a banda egyik lemezét és még ordítozott is volna a fülembe, Te pedig az utazás szépségeit ecseteled...minek az embernek ellenség...
brumi1024:
Ez egy jó hír, a 4 jegy nem lesz meg, de 5 euró nem a világ és az az időintervallum nekem megfelel.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
brumi1024
veterán
Azaz. Nyilván ez nem egy reális érték, azért átlagosan többet eszik a sok város miatt, de jelentősen nehezebb a lábam. Hosszabb utakon (most volt egy abszolút téli útviszonyok közötti Zakopane négy fővel, megpakolva, dinamikusan haladva) viszont lemegy szépen 6 körülre (mérve).
(#52635) z123456789: Azt már nem tudom, erre régről emlékeztem, hogy valami ilyesmi volt és a honlapról szedtem ezt az infót.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #52638 üzenetére
Nem még. Fura, ha rendszeresen használja az autót ez biztos nem fordul elő, elég sokat állhatott, ha ennyit felhalmozott a kis rágcsáló, na ja és ha akkor beindította már mindegy volt.
Durva egyébként, hogy a vezess.hu mekkora egy hulladék click-bait oldal lett mióta megújult (szar is a dizájn). Az a baj, hogy emellett vannak tűrhető minőségű szakmai cikkjeik is, anélkül már rég kukáztam volna.
-
a8l
aktív tag
válasz brumi1024 #52637 üzenetére
Jól fogyaszt nagyon. Én beállítottam vcds-el pontosra a fed komp kijelzését, mert kb fél liter eltérés volt a valóság és a kijelzett között. Most 104%-os beállításon pontos, vagy 1-2tizeden belül van mindig, ez lehet a nem egyformán tele tankolás miatt is.
Nekem 15,63L az elmúlt kb 28e km átlaga. (TFSI 4.0L V8), papíron ez is keveset eszik, biztos velem is van gond, de ragaszkodik a 15,5L környéki fogyasztásokhoz. Országúton elvileg 8L alatt kéne ennie, ezt sehogy sem lehet összehozni, autópályán sebhatáron belül 10L összejöhet, városi(agglom.) finoman haladva dugó nélkül vannak 12L-es etapok, de ha kicsit is nyomom és vagy dugó is van akkor már megy is felfelé 15-16régióba. Autópályán is 15 körül eszik mert 200-al megyek. 230 meg már 20L, 160 még csak 12L. Hát ez van. A lényeg hogy nem eszik 20felett. Ez elfogadható egy 5.3m hosszú 2tonnás autótól. Jövőre tervben van egy kis tuning hogy jobban harapjon, bár így sem megy rosszul. ZF8-as nagy részt vállal a jó gyorsulásban.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Túl jó a hűtő a kocsiban, bakker.
Gondoltam, légtelenítek ma, ráálltam a garázsfelhajtóra, hogy az orra legyen felfelé, sapka a hűtőn lecsavar, aztán járjon. Bakker, le kellett csuknom a motorháztetőt, hogy beinduljon a venti, mert 0 fokban, nyitott motortér mellett egyszerűen nem melegedett annyira, hogy szükség legyen rá.Same rules apply!
-
i-sti
senior tag
Hogyan lehet megtudni, hogy ha a termosztátom nyitva állásban halt meg?
Kb mikor 70 fokot mutat a tű, akkor meg kellene nézzem a hűtő kivezető csövét (amit még nem tudom melyik oldalon van)? És ha meleg, akkor vágjam bele a fejszét?
20 km út után, fele város, fele külváros, mikor megállítottam olaj 79 fok, és a víz tű is kb annyit mutatott.
Úgy, hogy teljesen le van takarva az eleje!!Kinti hőmérséklet -10 volt/van.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Nekem is tervben van, hogy módosítsam a számítógép mérő skáláját.
Nekem akkor eltérések vannak amit mutat és amennyit tankolok, hogy kb 110% kell kezdjem
Ez a tank lesz a mérvadó, ez után fogom először módosítani utána már csak optimalizálni fogom.
Nekem is a cél 1-2 decis eltéréssel megtudni, hogy mennyi az annyi.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #52643 üzenetére
Láttad a képeket a 2 polikarbonát "lemezről".
Még nem vettem le őket.
Akkor szerintem nem is melegedne be.
Mikor az olaj 70 fokos lett akkor állítottam be a klímát 19 fokra, AC nélkül, csak AUTO-t hagytam. Így tettem meg még 15km -10 fokban.
Mikor megállítottam, ahogy írtam 79 fok volt az olaj.Lehet hülyeséget kérdezek, de a kereszt motoros vs hosszmotoros szerelés nem befolyásolhatja ezt?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
Az olaj nem is fog jobban bemelegedni, ha csak nem kezded el rúgni, az normális ebben a hidegben. A hűtővíz el kell hogy érje az óra szerinti 90 fokot, a valóságban az óra 79 foktól 90-et mutat egész 110 fokig.
Mindegy hogy van beépítve a motor, be kell melegednie. Sőt, talán a hossz motor még jobban is melegszik.
[ Szerkesztve ]