- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Adobe Lightroom topic
- Linux kezdőknek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz concret_hp #51149 üzenetére
Felni a lényeg, nem az autó.
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz concret_hp #51154 üzenetére
Itt tudsz keresni autó szerint. Viszont ha kijön egy gyári 14-es felni 185-ös gumival, és ezt lecseréled egy normálisan kinéző 17-18as felnire arra már eleve nem veszel 185-ös gumit.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz concret_hp #51156 üzenetére
Úgy elég nehezen megy át ha nem a felnit kérdezed, hanem a gumit eleve...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz rbalint88 #51159 üzenetére
Lehet én vagyok a hülye, de most kiderült a felni mire megy fel az lenne a kérdése, azaz ha nekem van egy gumi méretem XY kocsi gyári felnivel, akkor ami kocsi gyári gumi mérete ugyan az, felfog menni a meglévő felnije bármire? Szerintem nem, de lehet én látom rosszul.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Osram night breaker laser megrendelve. Remélem beválik.
Sok esti autózáshoz remélem jó cucc lesz -
válasz sagesz93 #51124 üzenetére
mondjuk 4 évszakost sosese semmire
Ádám16: a téli nem fagy bele a tartályba csak annyi
a táli melegben kenődik csak a szélvédőn+ bogároldó a nyáriban[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
tomiii.
aktív tag
Az alábbi mondás viszont örök: Ingyen ebéd már pedig nincs. Olyan meg pláne nincs, valami télen is 100% és nyáron is 100%. Max nálad ez nem jön ki.
(#51166) aero.: Miért indok nélküli? Az elég indok, hogy nem a maximumot nyújtja. Szerintem teljesen érthető. .
[ Szerkesztve ]
-
-
zoo8800
veterán
válasz z123456789 #51116 üzenetére
Anno a Golfomon tizenpár évig nézegettem ezt a habot. Akkor keletkezik, ha sokat városozol. Hogy miből van/keletkezik, azt nem szakérteném meg.
rip and tear, until it is done
-
kalmanchris
tag
válasz B-L-A-C-K #51142 üzenetére
Oké. De mondja meg mi a sz.r benne. A motor nem jó választás, vagy mindegyik laguna2 elektronikája pocsék? Vagy az automata váltó, ami minden v6-al párosul? Az ilyen válaszhoz nem kell tapasztalt neppernek lenni. A TC ebben a cikkben is újra megmutatta mennyit is érnek.
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #51165 üzenetére
Olyan okos mindenki, releváns tapasztalat nélkül.
Ez a nem lesz 100%-os duma tok jó, de mihhez képest nem lesz 100%-os?
A Conti sc6-hoz és a ts860-hoz képest biztos egyik se lesz az, a saját évszakában, de mondjuk egy falken hs449-hez képest pl. simán jobban viselkedik a középkategóriás apollo negyevszakosom, ebben az átmeneti időben.Az alábbi ábrák pont jól szemlélteti, hogy melyik gumi hova van optimalizálva:
Ebből következően belátható, hogy a magyarországi télnek a 95%-ban biztosan jobb egy minőségi negyevszakos, mint igazából bármelyik téli, mert egyszerűen télen is inkább a pozitív tartományban mozog a napi középhőmérséklet.
Van az a ritka kivétel, az esetek kb. 5%-a, amikor -15 fok alatt van az éppen aktuális hőmérséklet, és mondjuk esik a hó, ekkor nyilván jobb lesz egy minőségi téli gumi, mint egy minőségi negyevszakos.
Csak az a kérdés, hogy mire optimalizálsz, az esetek 95%-ara, vagy az esetek 5%-ara.A helyzet az, hogy szeptembertől áprilisig a jelenlegi magyar éghajlatra a negyevszakos az optimális, májustól augusztusig pedig a nyári gumi.
Aki ezt nem látja be akar a fenti ábra, akár tapasztalat alapján, annak kar további érveket felhozni, menjen nyugodtan téli gumival a mostani jellemző 20 fokos aszfalton telivel, biztos rövid lesz a fekut. (Amúgy nem) -
Skillet
addikt
válasz hacki87 #51023 üzenetére
Helyes. Sok boldogságot! Akkor ma van a nagy nap?
Rendesen letérdelni, meg minden!(#51169) kornelka
Olyannyira igaz ez, hogy én maradok a nyári guminál. Talán így optimalizálok legjobban arra a 95%-raAnnyiban nem értek egyet, hogy ide szeptemberre tutira nem kell téli vagy 4 évszakos
De még most novemberben sem volt olyan szituáció (itt Budapesten), amire azt mondtam volna, hogy már gázos.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
nagyúr
válasz zoo8800 #51178 üzenetére
Asszony gepet vetel utan apos vitte olajcserere, 4k km utan ilyen habos fos lett az egesz. Lecsereltem gyorsan 5w40 total 9000-re, azota jo. A szart, a viszkozitasra is ertem, egy asvanyi 10w rosszabbul birja mint egy szintetikus 5w. Ha viszkozitas es olaj minoseg is jo, akkor szerintem az eletben nem lesz habos a motorolaj. (Persze emberi periodusban hasznalva...)
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz zoo8800 #51167 üzenetére
De ez pályán és főúton van használva. Szinte mindig. A kép készültekor is épp a pályáról gurult le. Elvileg Total olajat tettek bele cserekor. Szóval eddig, amiket írtatok, szerintem kihúzható. Bár, hogy valóban milyen olajat tettek bele...ma világban sose lehet tudni. :/
-
nagyúr
-
z123456789
addikt
válasz tboy93 #51182 üzenetére
Elvileg ilyet.
Miért? Ezzel is van valami baj? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #51116 üzenetére
Valahonnan vízpára kerül az olajba, ami ott kicsapódik. Ha sokat közlekedsz hideg notorral, akkor ok, de ha nem, meg kell keresni az okát. A víz nem tűnik? Milyen motor ez?
[ Szerkesztve ]
-
-
zoo8800
veterán
válasz z123456789 #51180 üzenetére
Jaaa, az más. A Golf sokat ment 1-2 km-es "távokat".
rip and tear, until it is done
-
K Norbi
addikt
Jó estét a kedves uraknak! Tessenek csemegézni [link]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #51169 üzenetére
Végig néztem az összes nagyváros havi középhőmérsékletének az adatát. 6-6 hónap a nyári-téli és 4 évszakosok optimális alkalmazásánk az aránya középhőmérséklettel nézve. De ez túl általános, nézzük a csúcsforgalom idejét, ahol kb mindenhol a téli van jobb pozícióban az elmúlt napokban legalábbis. Szóval spórolásra ez logikus, de nem látom a húú de nagy különbséget, nálad lehet pont kijön az előnye, de aki télen a hegyekben jár, meg aki jobb időben nyomja neki, ott nem hinném, hogy dominálni.
Azt hiszem jól látható ki volt a főszponzora az utazásainknak, így volt mikkel kísérletezni, beleszólni a gumik fejlesztésébe, de így sem sikerült jóformán 10 fok különbséget sem lefedni egy gumival.
Tudod mi következik ebből ezek szerint? Hogy a megfelelő hatás érdekében mind a 3 féle gumitípust kéne alkalmazni.
Szóval a te móriczka "ábrád" azért végtelenül leegyszerűsített. Ebben szerintem egyetérthetünk.
-
concret_hp
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Firestormhun #51143 üzenetére
Nem gáz én is inkább a nagyobb akksit választottam takaró nélkül. Igazából azoknál a motoroknál amik nem termelnek sok hőt simán elhagyhatóak.
Az 1,6 szívó meg nem termel sok hőt.mod:
aero.: 2. szezont nyomom a CC-vel, úgy hogy a másik gépen a nyári egy Conti PC5 a téli meg egy TS850 tehá magas a mérce hisz' mind a kettő high-end gumi.
De újra CC-t fogok venni.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Politika
- Robot fűnyírók
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...