- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- 20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
- Videó stream letöltése
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Vírusirtó topic
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
-
Declare
őstag
Ha kombi autoba kellene ülnöm, azt en is Audiban szeretnem megtenni...hiaba imadom a bmw t, az audi az egyetlen ami olyan kombikat tud gyartani, ami tetszik. A bmw meg a vw röl mindig egy eltorzitott sedan jut eszembe-
Igazabol az A6 allroad vagy A4 allroad, amik nekem a best kategoria a kombik között.
(#51939) mycso ez egy vicc.... nincs is annal szebb, ha az ember ilyen hülyesegekkel kell, hogy foglalkozzon.....meg azert a biztosito is, hogy agyatlanul nyomja a leveleket....
(#51925) brumi1024 ez hogy jön ide? Valszeg jo gyorsan
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Mai napon már két vászontetős MX5 áll a cég előtt. Múlt hétig csak egy volt. Nincs ezekben hideg ilyenkor?
-
válasz BigBlackDog #51954 üzenetére
Bp.?
Nincs egy kék MJT... rendszámú közte?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Declare
őstag
Pont van egy kepem a tegnapi nagy Q7 vagy nem nagy a Q7, meg a hasonlit e a C merci az E mercire temakörhöz gyakorlatilag alig megmondhato, hogy az egy E merci
A q7 meg szep, csak tulsagosan "dobozos" lett es szerintem nekem ettöl erzödik tul nagy es hivalkodonak.
(mondjuk feherben meg nem is mutat jol egy ilyen nagy auto szvsz)[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz BigBlackDog #51956 üzenetére
ki tudja? este a hidegbe osszebujnak mi tortenik ott
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
roberto211
őstag
Sztrííít részing with p renccám end béjemvéé
BMW-re tellett de regadóra már nem... Tipikus. De azért nem volt rossz a mutatványa.
Evil Snowman: "Valaki elmagyarázná nekem, hogy ugyan mi értelme van a tolató radarnak/kamerának?" Vidéken semmi, de Bp-en azért sokszor jól jöhet pld mikor kivan centizve egy hely, bár én szűk helyre csak nagyon ritkán állok pont ez miatt mert lehet a hátam mögött lévő meg meghúz,stb,stb....
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz BigBlackDog #51950 üzenetére
Jön a tél, az egynyári vezetők jobbik fele felismeri, hogy:
a, alkalmatlan a téli útviszonyok közötti vezetésre
b, nem futja téli gumira és a nyárival nem akar megölni senkit
c, nem bírja kifizetni a téli időszak miatt fellépő 1-2 literes többletfogyasztástTegnap persze találkoztam a fenti ellentétjével is. BMW X5, ránézésre 3 mm-es profilmélységű nyári gumik. A szomszédnak télen is villantani kell, még ha nem is futja téli gumira na.
más:
Valaki elmagyarázná nekem, hogy ugyan mi értelme van a tolató radarnak/kamerának?
-
Declare
őstag
válasz Evil Snowman #51960 üzenetére
Ezen mit kell elmagyarazni? Rengeteg autobol nem lehet kilatni hatra, pl az enyemböl sem. Ha centizni kell parkolaskor, irto nagy segitseg. Ezen kivül biztonsagi szempont is.
Nekem a legnagyobb segitseg akkor volt, amikor bevasarlo központban a bevasarlo kocsi tarolo mellett altam. Hatra jobbra a faltol semmit nem lehetett latni. Tolattam ki araszolva, nezegettem jobbra balra, tükörböl, neha hatra lesve is (de annak sok ertelme nincs), majd pont a bal tükör fele forditittam a fejem, amikor felüvöltött a tolatoradar, mert egy öreg neni tamaszkodva ment vegig a bevasarlo kocsik mellett es kilepve a takarasbol, nem foglalkozva azzal, hogy en tolatok a semmiböl bekerült mögem.
Meg gondolom millio egy ilyesmi pelda van. Kisgyerek, kisebb akadaly, amit nem is lathatsz, ezeket a tolatoradar mind besipolja.Tolatoradar nelkül is talan eszrevettem volna, mert mondom nyilvan jobbra balra neztem, de olyan gyorsan biztosan nem. Raadasul ha faradt az ember vagy valami meg roszabbak az eselyek....szvsz nagyon nagy talalmany.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Evil Snowman #51960 üzenetére
Valaki elmagyarázná nekem, hogy ugyan mi értelme van a tolató radarnak/kamerának?
Én legfőképp parkoláskor használom a kamerát; nagyon jó még arra is, hogy véletlenül se karambolozzak a szomszédban lakó 2 óvodás és 2 bölcsis műanyag-motoros-streetfighter kiscsávóval mikor kitolatok az udvarról.
-
válasz Declare #51961 üzenetére
Hát nem tudom. Nem arcoskodni akarok, de lehet akkor én valami übermensch vagyok, mert tolattam már full dobozos Ducato-tól elkezdve, 9 személyes Tranziton át egy rakás autóval szűk helyekre, de nem hiányzott egyik segédeszköz sem. Tükör kellett azt csókolom, még ezt a gúnározást (nyak tekerés) is igyekszem mellőzni.
Fater 3 hónapja találta ki, hogy rendel Aliról ilyen tolatókamerás 2 DIN-es fejegységet a Lacettibe. Kérdeztem is tőle mi a f@sznak, amikor rendelkezik C + PÁV II-vel (hivatásos sofőr volt anno) és a seregben Krazokkal, meg Zilekkel tolatgatott az erdőben aztán azokkal is ment, pedig nem volt rajtuk se radar, se kamera.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #51962 üzenetére
Meselj akkor miröl vakertal? leirtad, hogy csillioszor több a merga valamerre...erre leirtam, hogy ezen nagy csodalkozni valo nincs, hisz a merci egy sokkal könnyebben elerhetö/fenntarthato auto, nyilvan, mindenfele több merci lesz, mint porsche. Erre beirtad, hogy nem egy orszagrol beszelünk, amire en megkerdeztem, hogy akkor melyik orszagban nem allja meg a helyet, amit irtam....szoval akkor mondd kerlek
(#51964) Evil Snowman pedig ez pont eleg arcoskodasnak tünik minden ember hibazik, mindenki lehet faradt stbstb. Egy nagyon jo plussz vedelmi vonal szerintem. Nem az hogy nem lehet megoldani nelküle a helyzeteket, de sokkal egyszerübb es biztonsagosabb....akkor miert ne?
Ez amit irtal olyan feeling, mint a "gyökereknek kell az ABS, mert en adagolom a feket veszhelyzetben is"....jah.
Amugy az utolag beepitett cuccokkal ovatosan, azok között rengeteg sz@r van, ami inkabb csak hamis biztonsagerzetet ad, de pont akkor fog cserbenhagyni, ha kell
-
válasz Declare #51965 üzenetére
Persze, mindenki hibázik. Én is lehúztam egy hónapja a jobb tükröm szélét a parkolóházban, de azon a tolatóradar sem segített volna, az sokkal inkább ha előtte nem 3 órát alszom csak. ABS rossz példa, mert az életet és anyagi kárt menthet. A tolató radar/kamera meg csak egy esetleges anyagi kártól ment meg.
Végül GPS-es verziót rendelt, a tolatókamerás megoldás ott maradt. Meglátjuk milyen.
-
veterán
válasz Evil Snowman #51964 üzenetére
nézd, azért néhány évtizedig megvolt az ember nélküle, nyilván nem létszükséglet, de kényelem+biztonság. akár milyen faszagyerek vagy, azt érezheted, hogy milyen messze van a mögötted lévő kocsi, de a hátsó ablak alá nem látsz a kamerával, ha éppen betigrisbukfencelne alád egy gyerkőc a labdájáért. meg kényelem, mert nem kell 3 tükörben kapkodni a fejed. sokáig vezettem olyan autót amiben volt, a mostaniban nincs és hiányzik. persze általában mindenhova beállok, de nyilván jobb kamerával.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Evil Snowman #51966 üzenetére
Ha tolatás közben karambolozok egy 10 kilós streetfighterrel, abból nagyobb baj is lehet. :-(
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #51964 üzenetére
Azért ha a vatta új 10 millás passat variantoddal kell centizve parkolni, meg az asszony is azzal hordja a gyerekeket, ő meg mondjuk már a szaladgálós pólóját is "lerendezte" párszor, akkor szerintem szeretnéd, hogy legyen benne Egyébként szerintem akármennyire is érzi valaki az autót, ha nem is húzza meg, tolatókamerával sokkal gyorsabban abszolválható a manőver. Na meg lehetnek ám olyan tereptárgyak is, amit kitakar a C oszlop, vagy nagyon lent van, hiába érzed az autót, azt nem látod ..
Pár napja épp mellettem fél méterre tolatott rá Király utcában egy kisteherautó egy mögötte álldogáló mazda 3-ra szegény .. ott parkolt, ül benne a gyerkőccel, teherautó meg szó nélkül elkezdett tolatni, beleállt a dudába, de későn már, addigra felmászott a géptetőre hát jól lerendezte a lököst meg a motorháztetőt
[ Szerkesztve ]
-
NorDezs
senior tag
Sziasztok,
2009-es 1.4 Benzin H Astrába kellene aksit vennem. Honnan és milyet érdemes? Olyan 20+-5k környékén nézelődnék.
-
lenko
aktív tag
válasz Evil Snowman #51960 üzenetére
Sedannal/Limuzinnál van értelme, viszont ahol nem sokkal a hátsó ablak után véget is ér az autó, oda nem igazán sok...
Az előző limuzinomon volt egy kis szárny, amit pont lehetett látni a tükörből tolatáskor, már az is nagy segítségemre volt, ha centizgetésről volt szó.(#51969) [rvilike]
Varianttal az égvilágon semmi nehézség centizgetni... Másrészt ezekben kivétel nélkül van már tolatóradar, ha kamera nem is.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
sowi
őstag
válasz BigBlackDog #51954 üzenetére
nincs, a kardanalagut is melegit, de amugy is jo a futesuk
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
válasz bandus #51967 üzenetére
ha éppen betigrisbukfencelne alád egy gyerkőc a labdájáért: Most ezzel azért több problémám is van. Természetesen értem amit mondasz, de:
1, azért sajnos kamera ide vagy oda van egy olyan rossz tulajdonsága az embernek, hogy reakcióidő. Tehát, ha a kisgyerek beugrik az autó mögé, akkor a kamerával csak azt érem el, hogy premier plánba látom ahogy elütöm (reakcióidő +fékút még ha csak 10-el is gurul az ember), maximum annyit "nyerek", hogy nem megyek át rajta pluszba.
2, aki arra nem képes megnevelni a gyerekét, hogy autók közelében nem ugrálunk, vagy arra nem képes, hogy legalább figyeljen rá, nos akkor erre azt tudom mondani, hogy természetes szelekció (jöhet a sav nyugodtan )
@focvis: ezt nem igazán értem. 100 kg-os emberre gondoltál? Arra ott van a kétrészes kormányzáram no para.
@[rvilike]: ezért kell a hölgyeknek kicsi és "nem kár érte" autó. Teherautóshoz nem tudok mit hozzá fűzni. Most lehet én csinálom rosszul, de ha megvan a kívánt hely felmérem mi van körülöttem és úgy számolok. Szerintem ez ésszerű nem?
@lenko: szedánnal sem ördöngösség. Az ember megnézi, hogy az utolsó viszonyítási ponttól (pl. hátsó szélvédő alja) mennyivel lóg túl a segge és annyit rászámol fejben, amikor tolat. Én legalábbis így szoktam.
Nem hittérítési akarok csak az a bajom ezekkel a kényelmi vackokkal, hogy az ember hozzászokik, aztán visszaül egy fapados kocsiba és összeb@ssza másét, mert várja a kib@szott csipogást, ami meg nem jön soha ugye (kollegámat meg lehet kérdezni mennyire örült ennek).
Igazából egy autóba az ABS, ESP, lufikon kívül minden más elektronika szvsz felesleges vagy kényelmi funkció. De ez csak az én szubjektív véleményem.
-
raczger
őstag
válasz NorDezs #51970 üzenetére
Exide premium +1
Felesleges Ebayről vásárolni, nem olcsóbb.
Elvileg ez passzol 100%-osan a kocsidba: [link]
Viszont ha esetleg elférne (1,5cm-rel magasabb), akkor én eggyel nagyobbat vennék: [link]Az akkugarancia megbízható, vettem nemrég náluk akkut (és ahogy nézem szinte a legolcsóbbak).
Egyébként egészen pontosan ezt találtam, hogy ilyen akkuval szerelték gyárilag az Astrád:
Kategória: L1Bj
Doboz méret: 207x175x175 mm , jobb pozitívos (B)www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
lenko
aktív tag
válasz Evil Snowman #51974 üzenetére
Persze, fejben ki lehet kalkulálni, de többeknek könnyebb a sedannal hibázni, mint hatchbackkel.
Én még sosem mentem neki senkinek, na nem is azért, mert annyira számít más értéke, de az enyém annál inkább. Így végül mindenki jól jár... A sajátom védelmében pedig, megnézem milyen autók közé állok be, ha be kell, mert a márka is meghatározza többnyire a sofőrt, de ha ez mégse jött be, mert látom az autója tiszta karc/meghúzás, akkor állok is odébb.Az embereknek fáj az igazság!
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #51974 üzenetére
Kicsit túlgondolod ez a világ már csak ilyen, jönnek dolgok amik régen nem voltak, és nem úgy csináljuk a dolgokat ahogy régen.
Nem hittérítési akarok csak az a bajom ezekkel a kényelmi vackokkal, hogy az ember hozzászokik
Hm, az internet of things korában akkor neked sok minden mással is bajod lehet amikor mindig ott a mobilnet a zsebedben, szarni is gps-el járunk már meg sorolhatnám.
2-re: hát látom nem 3 gyerekes apuka vagy
(#51976) Qru: én is nyomulni akarok a mátrában >:
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Evil Snowman #51974 üzenetére
1: más kérdés, hogy látsz valamit és tudsz rá reagálni akármilyen reakcióidővel, és más kérdés, ha nem is látod. ezt mondjuk nem értem miért kell magyarázni
2: ezt meg igazából kommentelni sem érdemes, úgy gondolom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Evil Snowman #51974 üzenetére
Nem egy 100 kilós motorosra. A szomszédban lakó 2 ovis és 2 bölcsis műanyag-motoros-steertfighterre gondoltam, akik nem éreznek se félelmet, se veszélyt. Ördögfiókák.
-
-
-v-
addikt
Na, ebben aztán van minden [link]
Ok, hogy audi meg bimmer stb. modellek elég összekeverhetőek, egyenarculat.. na de legalább valami felismerhető meg jellemző van benne, ez mi .. összemixelték amiket láttak más márkáknál Na meg remekül néz ki 20-as (!) felnivel, minden kisebbel ostobán fog ... opel sose okoz csalódást, még mindig a legalja[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Mert mi a baj vele? Szerintem végre teremtett egy új designt csoporton belül ami jól is néz ki.. Se nem túl csicsás, se nem minimal hanem pont jó.. Félre ne értsd nekem se tetszik minden opel, de ez megint olyan valakinek bejön valakinek nem, de azért nem kéne lefikázni mikor még élőbe senki nem látta. Régen lehet legalja volt de most miért? Elég jól felszerelt példányokat adnak alsó közép-közép kategóriában és nem horror áron.
De hozzáteszem én is astrat meg insigniat vennék új opelekből.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Ezt látod nagyon jól gondolod. 8 éve foglalkozom napi 8 órában emberekkel és siralmas az a szellemi leépülés, amit tapasztalok. Az emberek 60%-a elfelejtette használni az agyát, hiszen minek is, amikor a neten mindent megtalálsz. Egy kettő már olyan zombi szinten van, hogy egy mezei telefonbeállítást nem tud úgy megugrani, hogy az ember szó szerint mondja neki, hogy milyen menü pontot kell keresni.
Szellemileg épülnek le, mert ez az egész rendszer arra tanítja, őket, hogy minek használd az agyad, ha a góglén (na ez még a halálom, amikor ezt mondják) megtalálsz mindent. Tudatosan hülyítik el az embereket. Szánalmas.
-
EQMontoya
veterán
Komfortos lesz ez a malomkerék...
És az benne a szomorú, hogy ez tényleg a praktikum rovására menő design, mert a rohadnagy rugózatlan tömeg miatt kell csomó erősebb futóműalkatrész, és komoly mennyiségű extra súly van a kocsiban csak azért, hogy kiadja a 20 colos felnivel az optika. Nettó ökörség. Mondjuk az Opelek eddig is sárnehezek voltak, sokat nem ront rajta.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #51950 üzenetére
Igen, én már tegnap érzékeltem a gyérebb forgalmat.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #51986 üzenetére
Igen, ez így van ahogy mondod. Amúgy sosem a változással van a baj, csak alkalmazkodni kéne.
Mi mondjuk különösen jó irányba megyünk -
válasz bandus #51980 üzenetére
1. Azért írtam, hogy max annyit előz meg, hogy nem mész át rajta.
2. Most meg lehet ezen sértődni, hidegen hagy. Azt amit a mai szülők nevelés címen művelnek (tisztelet a kivételnek) az szánalom. Párom édesanyja általonos iskolai alsó tagozatos tanár. Amiket szokott mesélni. Felsírnál, mint egy újszülött azokon a sztorikon. Csak pár a teljeség igénye nélkül:
- gyereknél 3db! okostelefon, mert az egyik az SOS telefon(wtf?!), másikon apucit tudja hívni, harmadikon meg anyucit. Másodikos gyerek. Érted?
- tudatos szülő már reggel fél 7-kor leadja a gyerekét és fel van háborodva, hogy legkésőbb délután 5-kor el kell vinni. Látszik mennyire fontos neki és mennyire szereti. És nem egyedülálló szülők gyereke.
- gyerek kapott egy karót a dolgozatra, mert b@szott tanulni. Szülő reakciója szerinted mi volt? Nem az, hogy legalább szóban megdorgálja otthon, nem helyette a gyerek előtt áthúzta az egyeset az ellenőrzőben és bekommentelte, hogy nem fogadja el, mert a gyereknek nem volt ideje készülni a dolgozatra. Kurva szép példát mutat mondhatom. Meg ezzel szépen aláássa a tanár tekintélyét a gyerek előtt.
- 7 évesen kurva anyáznak (nem kisebbségi kölkök), leszakítják a fűtéscsövet, naponta poénból eldugaszolják a wc lefolyókat.
Milyen nevelést kapnak ezek. Egy állat nem viselkedik így. Ezek után valóban nem lep meg, hogy a mostani "szülők" arra nem képesek, hogy egy minimum életösztönt beléjük neveljenek. Nem is nevelik őket. Akkor miről beszélünk.
@[rvilike]:valóban nem. De azt már most tudom, hogy az alapvető dolgokra (illem, tisztelet mások iránt stb.) meg lesz/lesznek tanítva és ha nagyon szükséges és megérdemlik, akkor a seggük is ki lesz porolva. Az utolsó két fiatal generáció ékes példája, hogy milyen elbaszott embereket képzett ez a liberális nevelési mód, ahol nem ütheted meg indokolt esetben a gyerekedet vagy nem torkollhatod le őket szóban és emellett minden meg van nekik engedve, meg mindenhez joguk van.
-
Declare
őstag
Azert ehhez a passathoz nem csinalsz tul nagy kedvet basszus Azon kivül, hogy 3 -ikban padlozva huz, van meg benne valami ami jo?
Nekem pl az opelben eleg jol müködik. Kb ilyen 10cm nel közelebb van az akadaly, ha elkezd folyamatosan sipolni (ezt parszor leellenöriztam), igy pontosan tudom, ha mar sipol, akkor meg mennyit mehetek ha manöverezeskor kell.
(#51977) lenko en fotot is nyomok az autorol, ha nagyon balfekül all, de muszaj a közelebe parkolnom.
(#51983) [rvilike] szerintem jo. A felniben van igazsag, amit mondasz, de ez igazabol az összes nagyobb limora igaz. Neked csinaljon am jot egy autogyarto... amugy annyi modell van mar a piacon, hogy kb szerintem nem lehet olyan vonalat huzni, ami ne hasonlitana valamire . Mindenesetre a K astratol elter azert ez. Szerintem amugy jo lett, ha a technika is jo lesz, akkor azert az opel visszakerülhet a palettara. Itt a Nemeteknel rengeteg K astrat latni. J böl nem volt sok.
(#51992) trassher nekem a szögletessege miatt joval nagyobbnak hat. A regi q7 orra is sokkal gömbölyübb, meg a segge is. Ez egy kicsit összenyomja. Ez a nagy tejesdobov viszont nem szegyelli, mekkora
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nyilvan, ezen semmi meglepö nincs, az opel mindig is a vw konszern ala volt pozicionalva, csak az elözö generaciot ugy elszurtak, mint annak a rendje. Most a K astra azert abszolut elörelepett es ertelmes versenytarsa a golfnak. A golf jobb, de a K astraban azert vannak olyan dolgok, amik, pl a vw ben nem. Led (az egyik legjobb volt megjelenesekor a piacon az opel led matrix a kategoriajaban), ülesszellöztetes (meg a 3er bmw ben sincs ilyen opcio) es allitolag az 1.0 ecoboostja is jobb, mint a sok kinlodassal indult 1.2 tsi a vw konszernnel, illetve az 1.6cdtiröl is sok pozitivumot hallani.
Szoval azert csak ugy latatlanban nem kell dobalozni, normalis autokat kezdtek gyartani ujra a K astraval, en remelem, hogy az insignia is folytatja a sort Nyilvan nem akar es nem is lesz 1:1 ben vw konkurencia.
(#51999) trassher elfogadnam...ha csak ennyi lenne vele a teendöm
[ Szerkesztve ]