-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Hm ez érdekes, eddig Shellen tankoltam, rendre 7,1-7,1-7,3-7,3-7,3... volt a fogyim, 7 alatt még egyszer sem.
Múltkor kaptam egy kedvezmény kupont MOL-ra így hát ott tankoltam és azóta is kétszer.
Valahogy úgy jött ki hogy akkor nem mértem a fogyit, de mutató szerint kevesebbnek tűnt a fogyasztás.
Mindig második kattanásig töltöm
22,55 litert tudtam beletankolni 342km-re. (6,6)
Ez egy Balatonlelle- AMTS oda vissza.
Tehát autópálya oda 130-x50, Bp táblától 50 -55 perc dugóban araszolás. Visszafele 45-50 perc dugóban és elég nagy volt a forgalom 120-130 tudtam jönni és mivel Lellénél le van zárva lefele is meg visszafele is már szárszónál kellett lejönni a pályáról.
Szóval ideálisnak nem mondható fogyasztás tekintetében az út.
Ha jól számolok akkor 6,6-ra jött ki a fogyasztás 🤔
Úgy érzem jobban járok ha a MOL kúton tankolok.
Most majd mindig mérem ott is a fogyasztást.
Ja és téli gumi 15-20fok. Annyi, hogy fel voltak fújva frissen 2,2- re[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz BigBlackDog #299559 üzenetére
Mondjuk ez is vw motor, csak 1,4 szívó
Most majd figyelni fogom, azért 0,5 liter/100 km nem mindegy (ha tovabbra is így lesz)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Hachiko95
aktív tag
válasz tboldi #299353 üzenetére
Ez igaz, hogy szépen be lehet tolni fokozatba, de hogy azok nem élnek úgy mint egy direktebb kapcsolat az is biztos.
1.8-as UFO Civic-ben legalábbis ezt éreztem, hogy szépen ment fokozatba, de érzetre olyan elszigetelt. Gondolom bowdenes lehet.
Focus ST-t is próbáltam de csak álló helyzetben, az meglepően szépen kattant, de hogy menet közben mit csinál azt nem tudom.
Az Alfa Spiderbe közvetlen a váltókar van belógatva, itt nincs kérdés. A gázpedálnak rudazata van, csak a szivató bowdenes.Most néztem/nézek pont erről egy videót, hogy mennyire a végét járja már a kéziváltó: [link].
-
Hachiko95
aktív tag
-
tboldi
nagyúr
válasz Blindmouse_ #299540 üzenetére
Remek.
Többször is olvastam már panaszt az elmúlt pár évben az EBC-kre, de sajnos nem nagyon van más, ami a gyárinál jobb és itthon is könnyen elérhető. -
ArthurShelby
addikt
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #299567 üzenetére
Nem átlagot néznek én úgy tudom. A 95-nél 3,1 energiaszázalékról (ezt 4,8% térfogat% aka E5) 6,1-re növelték kötelezően (9,6 térfogat%, így lett E10 a neve ) az Európai Parlament és Tanács 2009/30/EK irányelve alapján (ez a Kiotoi Egyezmény betartásához kell amit aláírtunk). Mondjuk érdekes, hogy vannak EU tagok akik még ezt nem ratifikálták...
A többi benzinnél (98/100) nem kötelező az emelés, így az maradhat E5 vagy lehet E10 is.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Fene se tudja, 3 éves cikk, ebben 6,1%-ot írnak:
"Legutóbb tavaly, január elsején változott a benzin bioetanol tartalma, amelynek hatására a 95-ös oktánszámú hivatalos jelölése E10-re változott az E5-ről. Ez azt jelenti, hogy a öt helyett már 10 százalék az etanol mennyiségének felső határa. Persze megmaradt az E5-ös is, de az a 100 oktános, drágább benzin kiváltsága. Tavaly egyébként az uniós előírások alapján, hivatalosan 6,1 százalékosra nőtt a biorész aránya a benzinben, amely után a szakma azt várta, hogy idén tovább növekszik.
A gázolajra ugyanúgy szigorú előírások vonatkoznak, ám ezen a téren sincs változás, a bio összetevők határértéke 7 százalék maradt. A kormányrendeletben egyébként a fejlett bioösszetevők arányát (a teljes közlekedési energiafogyasztásra vetítve) 2022-re 0,2 százalékban, 2025-re 1 százalékban, 2030-ra pedig 3,5 százalékban határozták meg.
Az Európai Unió pedig 7 százalékos felső határt enged az első generációs bioösszetevők arányában, míg a második generációsok aránya 3 százalékos lehet. Ezt azért fontos figyelembe venni, mert az első generációs összetevőkkel kevert üzemanyagok negatív hatással lehetnek néhány régebbi autótípusra, a második generációsoknál viszont nem áll fenn ez a veszély állítólag. Ugyanakkor Magyarországon például még nincs olyan finomító, ahol második generációs bioösszetevőkkel készülne a végtermék." -
veterán
válasz Snoop-y #299576 üzenetére
Csak feltételezés:
A csillagrombolóra való méret elterjedtebb az amerikai SUV-ok között. Míg a 340mm-es, 57-es középfuratú VAG féktárcsa csak kevés autó kiváltsága (Golf R, GTI-ből a PP/CS/TCR, nagyobb Cupra, S3, esetleg a 280+ lovas Passat/Arteon), ezért limitált az utángyártott kínálat. -
6030D
Ármester
Tavaly amikor elindultam felrakatni a nyárit valamikor április elején, akkor elkezdett esni a hó 10 percig. Röhögve várt a gumis, hogy "Na, mi legyen?"
Ma reggel kinéztem az ablakon, deresek voltak az autók. Délelőtt felkerültek a nyári gumik.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tasiadam
veterán
válasz 6030D #299582 üzenetére
Újabb megerősítést nyert a "télire 4évszakost". Tegnap elött jöttünk haza, elindultunk 20+ fokban, tavak mellett 3c, néhol meg minusz, meg eső, BP-n meg . A téli meg agyrákot kap, hogy akkor most mi történik. A nyárira meg még mindig várok...
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tboldi
nagyúr
válasz 6030D #299582 üzenetére
Röhögve várt a gumis, hogy "Na, mi legyen?"
És meghallgattátok közösen Alanis Morissette örökbecsűjét.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #299566 üzenetére
Jaja, a "szokásos" 340-es tárcsa megy rá, de már a 340-es is közel a duplájába kerül mint a 312-es.
Még korábbról van egy pár új tárcsa a pincében, így ezt a kört megspórolom, még valami 70€ körül vettem a fehér Cupra idejében.Na de a 370-es Brembo fékre meg a 3-4x-ese a tárcsa a 340-es tárcsa árának...(szerencsére Brembo nélküli az autó, az mint a púp, úgy hiányozna).
-
macilaci78
nagyúr
válasz MunezXBK #299583 üzenetére
Szomszéd délelőtt cserélt kereket az udvaron.
Tegnap este 10-kor hüvös volt a robogón hazafelé, pedig ugyanúgy voltam felöltözve, mint 5°C-ban. Ma meg már nem tudom, melyik kesztyűt vegyem fel...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Qru
MODERÁTOR
218 kilométer per órával repesztett a magyar férfi az osztrák autópályán, elvették a jogsiját - [link]
És még az autóját is lefoglalták. Az szép, akkor 218-ról a gyalogos kb 5 km/h-ra esett vissza a tempója.
#nincsbennetarcsi
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
nincs valakinek Kecsón ismerőse, aki okosba tud fújni egy elemet az autón? a költség hatékonyság a lényeg
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen