Hirdetés

A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft

Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.

A napokban közölte a Microsoft, hogy új AI-alapú eszközöket ad az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek. A cég igyekszik különféle üzleti ágazatokba betörni a technológiával.

A Copilot call centerekbe szállításával olyan területre törnek be, ahol eddig nem voltak meghatározóak – de azt remélik, hogy piacot vesznek el az olyan riválisoktól, mint a Salesforce vagy a Zoom.

Az új AI-eszközök az ügyféltámogatás során képesek a cégek kézikönyveit és tartalmaik áttanulmányozni, így a chatbotok jobb válaszokat adnak a kérdésekre. A feladatok nagy része már automatizált, és ezt még jobbá tenné a redmondi cég.

Azt remélik, hogy a legnagyobb fejlőd az emberi ügyfélszolgálatosok telefonálását érinti majd. Ezek a dolgozók ugyanis általában egy gép előtt ülnek, több alkalmazást néznek egyszerre. Olyanokat, amik régiek és lassúak, ezekből pedig próbálják kiszedni az információkat az ügyfél számára. A Microsoft eszközei az összes információt egybegyűjtik, így a dolgozó már könnyebben navigálhat és kaphat válaszokat. Erre szükség is lesz a cég szerint, mert ez az ágazat most arról szól, hogy a legegyszerűbb feladatokhoz is sok folyamat és tonnányi eszköz szükséges.

Azóta történt

Előzmények