-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #194751 üzenetére
Sztem kollega is palcebo halksagot hallott. En nem hallottam halkabbnak, a sajatomat sem pedig abban tuti vt cserelve az olaj. Egyedul a friss szurot vettem eszre egyszer (konnyebben felporgott a motor).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Köszönettel RBálintnak, aki nyugodtan felcsaphatna nőgyógyásznak, bekerült.
Tesztkörrel együtt 3 óra, ebből az első félóra fejvakarás, én ott feladtam, Bálint viszont beműtötte csáposemelő nélkül.No check engine, no limp mode. 288 ló, 450 Nm az ígéret 98-assal, annyi biztosan nincs.(Természetesen puruttya van a tankban.)
Szépen megy.
Majd mérek 100-200-at ON / OFF, és úgy döntök.A bluefin sárkányosabb volt, emiatt nem aggódom.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Anaren91
senior tag
válasz focvis #194754 üzenetére
[link]
Egy ilyet még dobj mellé a kosárba, aztán igazi racse lesz De am kb az összes ilyen tuning box kígyóolaj... Inkább vidd el egy rendes helyre, ahol normálisan megírják, a kocsidhoz igazítva a programot.
[link]MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
válasz 6030D #194758 üzenetére
Úgy értelmeztem, hogy további 2 autóra felprogramozzák.
Van valami állítási lehetőség, előtte rákérdezek Joachimnál.Tsebacsi: Azt túlzásnak éreztem én is (2x).
Snoopy: Az eredeti terv az volt, de csak szolidban, max. 280 lóra.
Ez konkrétan 100 ezerrel kevesebbe fájt, itt nincs kolbászból a kerítés, a különbségből 10* alkalommal elmegyek a cimborákkal kocsmába. Ez sokkal többet ér nekem.(*Aranyhīd Söröző, 4-5 pálinka, 4-5 korsó sör, 1 k.jó pizza jattal ~10 K Ft.)
-
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #194754 üzenetére
Pontositok, az elso felora fejvakaras, a masodik felora a meggyozes, hogy megy az fentrol is
Sztem ennel erosebb auto nem kell 180 kenyelmes utazo, azt is eleg gyorsan eleri.
Tsebacsi: en nem vehetek most autot, pedig igeny az volna ra
[link] ez tetszene*, de lassan olyanok leszunk, mint egy automenhely Es nem nagyon porognek ezek az S4-ek, tuti rajtunk marad.
* cserelt lanc es kuplung, alcantara mind nagy pluszpont -
Snoop-y
veterán
válasz focvis #194760 üzenetére
Viszont az legalabb mukodne normalisan. Most meg egy tomeggyartott szart radugtal ami jo esetben emel a turbonyomason valamit de kb olyan mintha suket Irmaneni tologatna potmetereket a mixer pulton keresve a tokeletes hangzast. Mondjuk nekem mindegy te baszod szet az autodat csak gondoltam szolok
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Anaren91
senior tag
válasz focvis #194761 üzenetére
Hát ha egy rendes tuningra sajnálod a pénzt, és a különbözetből inkább elmész sörözni, akkor nem értem miért éri meg azt az akármennyit is kifizetni egy kamu boxra. Annak az árát is el lehet inni a haverokkal.
Nekem mind egy mit pakolsz a kocsidba, csak nem értem a logikádat.
Ez kb annyit ér (ha egyáltalán ér valamit) mint amikor haver elvitte az alfáját egy olcsó "tuningmesterhez", jól felrángatott mindent, aztán a hazafelé vezető úton leforgatta a kuplungot.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #194764 üzenetére
Kicsit tobb befektetes, mint a casioak es nem is (nem csak) a “megvenni” a baj, sokkal inkabb a “fenntartani” rovattol felek - nem a tankolastol, az szamolhato, de a sima A4-hez se olcso a (minosegi) alkatresz, az S betu meg 2-3x-os szorzo sok esetben. Arrol nem beszelve, hogy eselyesen be lesznek tiltva ezek az autok addigra, masreszt meg nem valoszinu, hogy idealis elso auto lenne egy 340 lovas gep
-
Anaren91
senior tag
-
veterán
válasz Snoop-y #194765 üzenetére
Tömeggyártott, nem kérdés.
- 2000-ben elvittem egyedi tuningra az Astra GSi 16V-t az ATC-hez. Tönkretették az ECU-t, egy hétig nem volt autóm. Maradt inkább gyári.
- 2004-ben német boxot kapott a 3.0 CDTI-m, jobb lett. Mentem vele 100 K km-t gond nélkül.
- 2006-ban német konzerv programot (EDS Motorsport) kapott az 1.9 CDTI, nagyon jó lett. 200 000 km gond nélkül.
- A kettővel ezelőtti GTI-m 2x kapott bluefint (Superchips), másodjára kapott módosított programot is. Nagyon ment, de nem éreztem életbiztosításnak a technikát illetően, ment vissza a gyári.Mindet összevetve az EDS konzerve volt a legjobb (500€). Laptop-tunerhez nem vinnék autót.
Most ezt majd meglátom a mérés után; 8 kocsmázás ára. (Új májat szerezni, sajnos nem olyan egyszerű.)
Jövőre meg úgy is eladom. 🤗 -
-
-v-
addikt
-
-
veterán
válasz rbalint88 #194775 üzenetére
Könnyen lehet. (Szuper gép volt, visszavásárolnám, mindjárt rákeresek a JSZP-n.)
Szerk: 3 éve volt benne 300 K km, még gurul. [kép]
A 3.0-ban 1,5 éve 350 ezer km. [kép]@ molnarpeter: Hmm... Eredetileg abban gondolkodtam, így nem kizárt, hogy azzal keverem.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Valami új divat mostanság úgy a kanyarodni kocsival, mint nyergessel, meg csuklós busszal? Konkrétan ma országúti bringával mentem a bringa sávon kb. 15-20-al, mert emelkedő. Megelőz egy volvo suv, kihúzza elém jobbra közben satufék és bekanyarodik balra. Majdnem nekimentem De másokat is látok ilyet művelni, a legszebb, hogy utána meg gyök kettővel kanyarodik.
-
Veron
őstag
Van érdemi különbség az 1.4 (125 LE) és 1.5 (130 LE) TSI között? Utóbbi hengerlekapcsolásos, tehát elvileg takarékosabb, kicsit erősebb, de nem nyomatékosabb. Leendő Seat Leon vásárlása miatt kérdezem.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
válasz Tsebacsi #194764 üzenetére
Gondolom poénnak szántad,
nálam majd vesz magának a gyerek, ha 18 lesz, max kipótolom neki, meg leszervizelem, hogy rendben legyen, biztos nem kap első autónak egy 4,2-estEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
szabonagyur
félisten
válasz stickermajom #194789 üzenetére
+1, rokon srác a harmadik (vagy negyedik?) saját autót zúzza le a saját hülyeségéből (mert ugye falun veretni kell). Most vette a következőt, szülőkkel lakni úgyis jó.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Veron
őstag
válasz diegho #194786 üzenetére
A 125 lovas 1.4 is szijas, ugye?
Szép Leont találtam 1.4 TSIvel jó áron. 400 eFt-tal többért (5,4 mFt) mennek az 1.5 TSI-k egy évvel és 15 ezer kmrel fiatalabban, de alacsonyabb felszereltséggel. Nem tudom ennyit megér-e az újabb motor."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
diegho
nagyúr
válasz Veron #194791 üzenetére
Az összes Leon3 szíjas. (Bár lehet a Cupra még láncos, nem tudom) Jó az 1.4-es, nekem nagyon bejön, imádom. Enyém 2013/11-es, még Euro5-ös, Style felszereltség, 80k-val vettem január elején 3,2-ért. 4M felett már 5 éven belüli keveset futott darabok vannak, át kell nézetni szépen, vannak apró típushibák az autóval. Zörög az ajtókban a hangszorót körülvevő műanyag keret (hangszigetelő szivacs megoldja), zörög a műszerfalban az óracsoport (hangszigetelő szivacs megoldja) állandó lassú tempós haladásnál van egy fütyülő hang a motortérből (tankszellőztető csövet kell kicserélni 12k ebay-ről), a hársó lámpák hajlamosak néha párásodni - én nem foglalkoztam vele, ilyen. Nagyjából ennyi. Érdemes benézni a Leon 5F csoportba facebook-on.
-
Anaren91
senior tag
Na nekem is megjött a súlyadó. Annyi amennyire számítottam, 37000Ft vagy 2x 18500.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
tegnap gyor odafele 6.7, ma vissza bp-re 6.1 a BC szerint, tempomat 135-re allitva, ez a waze szerint pont 130. meglepo, hogy benzines letere tud ilyen keveset fogyasztani az 1.5 tsi. probalgattam visszafele kicsit, lepadlozva egesz szepen megy 190-ig, nekem bosegesen eleg.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Snoop-y
veterán
20 colos felnire van valakinek otlete?
Az SRT-ala kellene teli felninek.
5x127
10Jx20 ET50TUV engedelyes kell.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need