-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én Keszthelynek mentem, amúgy percre ugyanannyi lett volna komppal.
Amúgy vicc, hogy mennyien voltak badacsonyban[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #194050 üzenetére
Decemberben már 5 fölött volt a Tjet, ráadásul a Leont nagyon imádom, tágas, dinamikus, termeli az üzemanyagot és baromi jó vezetni. Az apró zörgéseket tavasszal megszüntetem. Ajtóban a hangszóró körüli keret cicereg hidegben, valamint az óracsoport borítás, ez mondjuk ideiglenesen megoldva. Kap egy 4 évszakos szettet, valamint egy mankókerék jön még a defektjavító helyett.
-
oliwire
őstag
Azt hiszem sikeres lett a kalibrálás.
A kalibrálás után most tankoltam vissza tele a tankot, és már a board computer mutat picivel többet, mint a tényleges fogyasztás.
7,27 a visszatankolás után a fogyasztás, és 7.4-et mutatott a computer.
1000-res értékről 900-ra tudtam levenni, 100-as értékekkel lehetett csak léptetni, de így sokkal közelebb van a valósághoz, és jobban szeretem, ha a computer kicsit többet mutat, mint a valóság, mint fordítva.
Ebben a fogyaszásban főként 60% országút volt, maradék város meg egy kis autópálya. -
-
Qtya123
őstag
válasz DeathAdder #194015 üzenetére
Én a GS-t probléma és költségmentesebb autónak tartom, mint a Chryslert, igaz semmi tapasztalatom és nem is ismerek senkit, akinek 300C-je lenne. Abból indulok ki, hogy más típusú Chrysler tulajok azért találkoznak hibákkal.
Ahogy előttem is írták a GS motorja elnyűhetetlen. Egy nagyon precíz műszer. Azért abban az esetben, ha egy 16-17 éves GS-ről van szó bele lehet futni kopó alkatrészek miatti zsebbenyúlásokba, de mint minden autónál, itt is az számít, hogy volt-e gazdája az adott példánynak. Ha igen, akkor a rozsdára és az egyéb alkatrészek miatti költségekre nagy eséllyel nem kell túlzottan számítani.
Igaz nekem nem GS, hanem egy 2003-as IS van, de nem rohad. Ennek viszont több oka van. Egyrészt magyarországi forgalomba helyezésű, tehát nem a sz@rrá sózott német és osztrák utakat rótta, másrészt én mániákus kasztnimegóvó vagyok. Nekem 5 évente program a teljes karosszéria átnézés rozsda után kutatva és szintén 5 évente viszem alváz és üregvédelemre (eddig 2x volt, egyszer megvételkor és rá 5 évre újra). Most lesz nálam 7. éve, komolyabb nyűg nem volt vele, az alvázvédelmen kívül a legnagyobb összeg, amit költöttem rá az az első szélvédő csere és ezzel egybekötve a tető fényezése, illetve a vezérlés csere.
Ezen kívül az alját majdnem minden mosásnál alaposan lecsapatom, a tél után meg kap emelőn egy alapos alvázmosást mindig. Télen meg igyekszem nem használni akkor, amikor épp sós latyak van az utakon. Általában egy télen 2-3 nap az, amikor sós latyakkal találkozik. Így nem nehéz rozsdamentesen tartani.
Viszont vannak ismerősök, akiknek szintén van 2000-es évek eleji IS-e és sokaknak német/osztrák autóként kezdte, illetve nem tolják ezerrel az alvázvédelmet, alvázmosást, mint én. Közülük néhányuknál előfordul a rozsda, de nem vészesen. Tipikusan a kintről származó autóknál a hűtőt kezdte meg a rozsda, illetve a hátsó keréknél a küszöbnél indult meg, de nem vészesen, egyáltalán nem azt kell elképzelni, hogy levelesre rohadós területek lennének, nem csillió összeg a javításuk. Erősen korrodálttal egyszer találkoztam, de az a polc aljáról választott, 900ezer Ft-os elhanyagolt csapatós hülyegyerek autó volt.
Gyanítom, hogy rozsda ügyileg a hasonló évjáratú GS-ek esetében is kb ez a helyzet, bár abból csak egyet ismerek, az nem rohad. Viszont egy megkímélt és karbantartott GS430 esetében még 17 éves korában is igencsak a zsebbe kell nyúlni, meg egyre ritkább is.
Kedvcsinálóként egy szép GS: [link]Amúgy a feleségemmel pont nemrég beszéltük mi is, hogy mikor eladjuk az IS-t, utána kicsit lehet kitekintünk egy amerikai V8-ra, mert én főleg, de az autók iránt abszolút nem érdeklődő feleségem is bele van szerelmesedve ezeknek a dögöknek a formájába és a hangjába. De ez tényleg csak kitekintés lenne, mert 2-3 év után eladnánk, pedig nagyon nem szoktunk ilyen rövid távon autót eladni.
Persze ezt majd még alaposan át kell gondolni. A Dodge Charger a kiszemelt, mert az klasszikus szedán forma és 4 ajtós. Nekem meg ez ilyen hülye becsípődés, hogy igazán csak a 4 ajtós szedánok tetszenek. Aztán persze lehet borul az egész, mert csak akkor áll ez a terv, ha ez a típus nem egy betegágy és nincs tele nyűgökkel. Még nem ástam bele magam, majd mikor aktuális lesz, de remélem nem rossz cucc, mert akkor zöld utat kaphat majd.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #194064 üzenetére
Penteki, ki akartam jarni a novemberi e10-et a tankbol. Nagyjabol sikerult is.
Az akksi miatt paraztam kicsit mert november ota csak 1x vt hasznalva az auto akkor se mentem tul sokat. Koszorulni nem kellett de azert erezhetoen gyengebben indult.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz pècsimunkás #194066 üzenetére
Van e5 csak 98/ 100-as benzin formájában
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #194066 üzenetére
Mert Nemetorszagban nem tetszett a polgaroknak, vt is kampany ellene anno, igy ott lett E5 95-os is. Meg a TC is irt cikket rola.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeathAdder
veterán
válasz Qtya123 #194061 üzenetére
Nyilván nem arra számítok, hogy egy tizenéves autóra nulla pénzt kell majd költeni, és fél-1 millát bármikor rá lehet locsolni ezekre is, főleg kezdetben, csak ne rendszeresen Bódéval viszont lehet foglalkozni ha nem elhanyagoltan, szétrohadtan veszem, csak a motor, váltó ne legyen betegágy, amibe folyamatosan a pénzt kell locsolni, és lerohad az út szélén, mert arra háklis vagyok
Chrysler onnan jött, hogy haverom munkatársa jó lakmuszpapírja hogy mik váltak be nála, és mik nagyon nem. Meglepő módon Grand csirkében levő hemi nagyon jól teljesített nála, nyilván szervizben mindent megadott neki, de rendszeresen használta, még tengerre is járt vele, rengeteg métert beletett, és soha semmi gondja nem volt vele, és ahogy olvasom mások sem panaszkodnak rájuk, ellenben pl. a w211 E500-as mercivel, amivel akármit csinált orrán száján dőlt az olaj mindig.
Ezért szimpatikus a Chrysler is (meg mert már két Voyagerem is volt ebből a korból, amik elég jól beváltak), na de biztosan nem olyan precízre hangolt műszer mint a GS430, épp tegnap néztem újra meg a kopasz videóját, amit linkeltél, neki is nagyon tetszik
Haverom IS200-a is szuper jó autó, de neki is már kellett foglalkozni a rohadással, nagyjából azért tudom mostmár, hogy mit érdemes nézni, szóval köszi, tényleg
-
zsoika
addikt
Van itt v.ki Ford c-max plug in hybriddel?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
OK, megtörtént.
Tsebacsi: A héten megnéztem ezt az autót a debreceni BMW kereskedésben, kívülről eléggé visszafogott, de a belseje nagyon tetszik. Annak ellenére, h full koszosan árulják. Nem tudom, h kinek akarják így eladni? Egyébként ilyen világos szőnyeggel nem nagyon merném bevállalni. Igazából csak azért néztem meg, mert épp arra jártam, és korábban még nem ültem ilyen autóban. Azt mondjuk nem értem, h miért nem gyártják zongoralakk panelek nélkül ezt az autót?! Audi A6 ugyanez.
MunezXBK: Köszi, megnéztem!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #194085 üzenetére
Felesegem baratnoje csapatja ilyen 335i-vel, abban is vilagos szonyeg van, en konkretan nem mertem cipoben beleulni.
#nincsbennetarcsi
-
Ádám16
addikt
Egy darabig elengedem az E5-öt asszem, pedig "nem szabadna". Szerintem tényleg elmegy 500ig néhány helyen a 100as benga.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #194085 üzenetére
Van zongoralakk nélküli belsővel, csak feláras.
-
nagyúr
Én eléggé rend és tisztaságmániás vagyok, ezért legszívesebben levenném a cipőmet mielőtt beülök egy ilyen autóba.
brumi1024: Megnéztem már kb 100 ilyen autót a hahun és a mobilén, de még nem láttam olyat amiben ne lett volna egy csomó zongoralakk elem. Középen a szellőzőnyílások körül, a klíma és az audiovezérlő körüli rész és talán a váltó mellett is - ezek a részek szerintem minden általam nézett ötösben zongoralakkosak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz bulikavagyok #194085 üzenetére
Világos szőnyeg miatt nem félnék. S60-ban hetente-kéthetente volt porszívózás, meg vizes ronggyal át voltak törölve. Kora tavasszal, és ősszel pedig alapos mosás, kefélés majd kárpittisztító géppel átmentem rajtuk. Így eléggé újszerűek maradtak. Persze, egy feketén azért kevésbé látszik a fű/olaj, de a világos nagyon kellemes szemnek (legalábbis az enyémnek).
Mondjuk én vagyok annyira körülményes, hogy bevásárlásnál komolyabb útra viszek váltócipőt is, hogy a vezetős "pacsker" csak tiszta helyen járjon.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #194093 üzenetére
Szerencsére nekem fekete a szőnyeg a világos kárpit mellé az azért úgy sokkal kevésbé kényes.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #194093 üzenetére
Sajnos a klíma körül marad (elképzelhető, hogy individuallal lehet valamit alkotni), de a nagyon nagy részét le lehet cserélni matt fára/alu hexagon mintára.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bulikavagyok #194085 üzenetére
Meg Rotalla gumival Alkudj bele egy normalis abroncsot, mert ez ciki... amugy elegge tiptop gep nekem kifejezetten szimpi, hogy nem mpackettes fekete pusztito, hanem visszafogott, elegans szinu. Ugyse sportauto, nem kell ra “böse optik”
ja vilagos szonegtol nem kell felni, konnyen tisztan tarthato, ha jo minosegu. Feketen is latszik a kosz ugyanugy, ezoval csak az lesz mas, hogy itt sotetebb a kosz a szonyegnel, nem vilagosabb
[ Szerkesztve ]
-