- OpenMediaVault
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- Játékfejlesztés
- Microsoft Excel topic
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz focvis #194597 üzenetére
Azért írok ide, hogy beszéljünk/vitázzunk róla, mindig érdekes más véleményét is meghallgatni, főleg ha kultúráltan adja elő!
RS-t nem akarok, leírtam miért nem (a 13M-s keret már túl van a 10,5M-on amim van rá) és 1-2 apróság még (ülés, kemény futómű, stb).
Most olvastam újra a Winkler 1.5TSI tesztjét, neki jól ment, szerintem vagy velem van a baj, vagy az az autó ment szarul valamiért... Vagy a Fóka egy csoda
A Fókának menni kéne, nagyon. Most még ér valamit (remélem), később csak esni fog az ára, annál többet kell beletenni egy másik autóba. Plusz elegem is lett belőle, nem bízok meg benne.
Nem veszek Tesla-t, csak lottónyeremény után
Látod azon megy a zuhavona, hogy ennyi pénzért új oktáv legyen, vagy használt prémium. Ez is kérdés kéremszépenMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #194601 üzenetére
Teljes mértékben focvissel tudok egyetérteni, 11 körül szerintem nem jó deal az 1.5 TSI Oktáv (se a többi Golf származék).
MC Pite:
Azt hogy vezetni milyen volt az automata 320d-t, le se írom, mert elharapják a torkomat, de röviden, nem jó.
Mi volt vele a baj?[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
1 kivételével mindegyiknél jelen lévő 2x6 centis oldalsó és kb 2 centis felső káva senkinek szúrja a szemét? Vagy ez prémiumnál belefér, de egy focus/ceed esetében már ciki?
Fóka kombi után lehet még a hármas is kicsi nekik, szerintem asszony náluk nem menne bele az 1xx-be.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Motion_Blur
félisten
Baszki, nem kellett volna belinkelned ezeket
bár a V6 2.5 Lexus IS250 FL nálam még mindig előzi ezekethasználtan 5M-ig tényleg olyat veszel hogy megszólal
én akkor vennék új autót (főleg 11m-ért) ha nyugdíjas lennék, vagy a cégem finanszírozná
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #194615 üzenetére
Az a 2. ezust elegge tetszik :-)
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz CactuS #194544 üzenetére
Nekem egyre jobban tetszik. Minden irányból.
#194598: +1. A BMW-nél sokszor kritikán aluli a beltér minősége. Korábban volt egy négyes kabrióm, amiben volt bőven kopogós gagyi műanyag elem. Plusz abban az autóban a Dakota "bőr" is elég olcsónak hatott. Viszont szerintem az új hármas/négyes sokat lépett előre ilyen téren (is). Pont ma ültem egyben, meglepően korrekt volt a belső tér minősége. Az Audinál egyébként jóval kisebb a különbség a kategóriákon belül.
Más: Megint meg kellett tapasztalnom, h mennyire nehéz minőségi használt autót vásárolni Magyarországon. Telis-tele van a piac áfacsalt fiatal prémium autókkal, a sérültekről már nem is beszélve. Mai "sérülésmentes":
Röviden: kitört mindkét jobb oldali kerék, plusz sérült a bal hátulja is. Köszi CarVertical![ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz bulikavagyok #194623 üzenetére
Kopasz is mondta, hogy kell a kormányszög, bár valószínűleg nem erre gondolt. CarVerticalon hogy van fent fénykép? Eu-s autónál elvileg nem tehetik fel, nem?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterMark #194625 üzenetére
Igen, volt már arra is példa.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #194608 üzenetére
Szeretek vezetni, mindent is, legyen roller, autó, motorcsónak, hómobil, mozdony, akármi, bármi.
Még anyám fostos Agiláját is szeretem (a futóműve egy fos, de a motor szeret pörögni, kaszni könnyű, sebességérzet hatalmas a valódihoz képest).
-kormány: Nagyon nincs középen. Szinte semmiben sincs, és nem szokott zavarni, de itt nagyon kifelé van 2-3 centivel. A nagyobbik baja, hogy olyan, mint amikor a régi Logitech kormányomon kikapcsolom a force feedbacket. Nagyon könnyű, és nagyon semmi visszajelzés nincs. Ezt mint közhely szokták emlegetni, de nem érzed a kanyarban hogy mennyire tapad vagy nem tapad, átterhelt-e...
-de nem terhel, mert nincs motorfék. Sportban nincs, normálban nincs, eco-be még ki is teszi neutralba.
-így kanyarban tök vakon esel be, a szokásos érzékszerveidtől nem jön infó mennyire tapad. Kénytelen vagy picit rálehelni a fékre, terheljen előre, a kormányzott kerékre, majd a kanyar közepén rálépsz a gázra...
-aztán azt is elfelejted milyen kanyar volt, mire felpörög a turbó, a motor, és a váltó is úgy gondolja hogy újra hajtunk. Sport módban ugyanez, csak +300rpm a fordulat. Kicsit kiábrándító. Vezettem automatákat, robotváltósokat, a jelenségre számítottam, de eeeeeekora lagot még életben semmiben sem tapasztaltam.
-külső könyöklőt nem érem el, mert ahogy közeledik felém, nullára keskenyedik, a középső könyöklő nagyon mélyen és hátul van, csak akkor érek hozzá, amikor hozzányúlok az ülésmagasságállítóhoz (szerencsére övmagaságállítóra nincs gondom, a 155ös kolléganőt és a 194cm-es kollégát zavarta, nekem 175cm-vel nem volt rossz helyen) majd hirtelen lezuttyan az ülés, akkor erre támaszkodok hogy visszanyomjam magam olyan magasra ami kényelmes - amit nehéz megtalálni, mert a lábam 10 centivel magasabban van mint a hátsó utasé, mocskos széles a kardánalagút, nekem kényelmetlen az ülés, ráadásul a jobbkormányos autón nem volt (az automata váltós autóban!) lábtartó. Szóval a sportos vezetést elvetettük, mert egy Rapid/Toldeo is élményautó ehhez képest, de kényelmes pozíciót sem sikerült találni (pedig már az első úton 2-3 órát vezettem, lett volna rá idő). A műbör izzasztó (és nyikorgó) benne, pedig a klíma random egy csomószor nekiállt szétfagyasztani minket ('nehéz' dolga volt, 14-18°volt kint, mi meg 21et kértünk az autótól automatán.
-a defektmentes abroncs az írek közepesen jó útjain is ütöttek, ráztak, pattogtak, szintén nem jó sem komfort, sem tapadás szempontjából.
-vizes csatornafedőn, vízelvezető rácson érezni hogy moccan a segge, vezetés közben (határozottan) az orrát tolja
-bónuszként a halogén lámpája trágya, akkora pingpongasztalt tolok magam előtt mint állat (egy belül kicsi autóban), ami főleg szűkebb helyeken, Y-ozáskor kellemetlen. Íreknél spec kicsik a parkolóhelyen, sok a szűk út, kicsit ciki, hogy hasonló méretű autók amit egy Y-al megcsináltak, az nekünk legalább kettő volt, akkora helyen fordul mint egy pótos IFA, idegesítő.
A fullszintetikus Rapidról, Aygóról, a régi Agiláról, mindenről tudok jó is írni. Erről semmi jó nem jut eszembe (de van még egy csomó dolog ami nagyon béna/zavaró benne).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #194627 üzenetére
Ha okosban vt javitva akkor soha nem is lesz rola adat a nyilvantartasokban.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #194628 üzenetére
“Még anyám fostos Agiláját is szeretem (a futóműve egy fos, de a motor szeret pörögni, kaszni könnyű, sebességérzet hatalmas a valódihoz képest).”
A WagonR-ünk ugyanez, csak még pörgősebb, akarattal telibb motorral (M13A VVT).
Bár én a magas súlypontot érzem az egyik legnagyobb hátrányának, kanyarokban fokozottan óvatosnak kell lenni, különben felborul. -
nagyúr
válasz Tsebacsi #194634 üzenetére
Tökjó, senki se tudja elképzelni a 10M-t egy skodára, de a KIA 10M-ért szintén túlzás, akkor mit vegyen az ember újként 10M-ért, ami tudja mindazt, amit a Skoda?
Miért vegyek egy 6-7 éves BMW-t 5M-ért, amin pont most jönnek ki majd a hibák, és ugyanúgy ellocsolok rá még 1-2M-t, míg jó lesz, aztán majd eladom 5 év múlva 2M-ért valami faszjancsinak? Ebben mi a deal???[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #194633 üzenetére
Váltóra(és motorvezérlésre) az a panaszom főként hogy nincs motorfék (hidrodinamikusnál ez ilyen, bár a soknál magasabb fokozatokban összezár kuplunggal), az hogy gázadásra lassan talál magára, az kisebb mértékben a váltón múlik. Közlekedni ettől függetlenül jó, de hát autópályán meg nagyon kanyargós utakon vezettem, és utóbbinál ez zavaró mértékű volt (főleg mert szinte végig vizes volt az aszfalt, és jobban igénylem ilyenkor a visszajelzést).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Magnum_
nagyúr
Faszjancsinak erzem magam.
I humbly and respectfully decline™
-
Buster17
addikt
Hali! Nektek merre kerekített a NAV a súlyadó díjával?
Nekem felfelé, de most nem az a pár száz forint, de ha XY forint a díja akkor mi jogon hajt be többet? Önkormányzatnak ez régen sikerült, navnak miért nem? Ennyire kell a dolgozóknak a bónusz? -
Kickass
őstag
válasz Tsebacsi #194635 üzenetére
Lehet Qru-nak van igaza hogy te ezt mar fejben eldontotted. Ha neked megfelel a Skoda 11ert akkor miert nem azt veszed? Topiknak veszel autot vagy magadnak?
Konnyu mas 'f@$zaval' a csalant verni, meg valaki leirja O 11ert nem Skodat venne, aztan lehet a segget a foldhoz verne, ha lenne 11 misije barmire....Azt meg egyebkent is mindenki tudja hogy ennyibol Alfa Romeo Giuliat kell venni
-
Buster17
addikt
válasz MasterMark #194642 üzenetére
Hát akkor ennyi erővel a boltban is kerekíthetek ezres kerekítéssel és akkor kevesebbet fizetek pár százzal
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Path of Exile (ARPG)
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FÜLhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OpenMediaVault
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...