-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz DeathAdder #127485 üzenetére
-
grizlisandor
addikt
válasz DeathAdder #127487 üzenetére
Céghez kitelepült 3 ügyintéző laptopostul, volt egy kérvény, amit kitöltöttél(adataid, e-mail címed, kívánt felhasználóneved) meg okmányaiddal igazoltad magad, mondták, hogy pár perc múlva kapok a megjelölt e-mail-re levelet és kész. Szumma 10 perc volt az egész.
-
Doki16
addikt
válasz DeathAdder #133013 üzenetére
Nem tükrözik a valóságot azok a számok. Ha egy autó hiteles volt akkor minden papírozás egy tulajnak számít. Kereskedésbe kerül az is egy "tulaj" stb. Nagyjából kettővel kell osztani az ott látható számot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz DeathAdder #133013 üzenetére
A kereskedőt is bele számítják, a hitelesnél a bankot is.
A második tulajnál már 3, harmadiknál 5, de a 14 még így is soknak tűnik, lehet a kivonatás és forgalomba helyezést is tulajnak veszi a rendeszer[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gombinyó
őstag
válasz DeathAdder #133030 üzenetére
Ha lejár a lízing, akkor nem kell eredetvizsga csak a forgalmit és az új törzskönyvet fogják kiállítani a bank utáni új tulaj számára (aki eddig üzembentartó volt). Amíg hitel van az autón a bank a tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeathAdder #140817 üzenetére
Attól függ mennyit használod. Ha mész vele kb 100km-t, az feltölti teljesen. Ha nem, akkor dobd fel, nem árt neki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #140817 üzenetére
Ha a közeljövőben nem mész vele huzamosabb távot városon kívül, akkor érdemes töltőre tenni.
#nincsbennetarcsi
-
Peter.70
őstag
válasz DeathAdder #140820 üzenetére
Ezzel én nem hagynám fent éjszakára
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #152716 üzenetére
viszonylag új R-es rendszám egyébként
Lecserélted az EP3-at?Doki16: Grat!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #152716 üzenetére
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tboldi
nagyúr
-
dugynok
senior tag
válasz DeathAdder #152723 üzenetére
Szerintem úgy van, ha 1db rendszàm kell, mert baleset történt, akkor megkapod ugyan azt. Ha 2db (első+hàtsó) akkor új rendszàmot kapsz és forgalmi csere. Ezzel kevered lehet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeathAdder #168521 üzenetére
Rendszám szerintem a matrica miatt kellett, ami pediglen már nincs, szóval nem tudom
-
#89309696
törölt tag
válasz DeathAdder #168521 üzenetére
Szerintem nem kell a rendszám, mert már nincs rajta matrica és csak a forgalmi 6 ezres árát kell kifizetni.
-
barnam_
nagyúr
válasz DeathAdder #168521 üzenetére
Ma voltam én is műszaki vizsga után forgalmit cseréltetni.
Nekem - mint kiderült(*) - az volt a gond, hogy Mercedes-Benz helyett Mercedes volt a forgalmiban. Fizetni nem kell - miért is kellene, nem te tehetsz róla, hogy ki kell cserélni a forgalmit.
* Keszthelyen a vizsga állomásról azzal küldtek el, hogy nem jó a környezetvédelmi besorolás... már akkor se értettem mi nem jó rajta, ha mind a rendszerben, mind a forgalmiban, és a műszaki vizsga papírján is ugyanaz az érték szerepel.Az is kiderült ma, hogy a Kormányablak app által kiírt várakozási idő erősen fenntartásokkal kezelendő. Budaörsön ma 10 perc helyett 1 órát vártam (ráadásul munkaidőben) Nepperek ezt úgy csinálják, hogy lepacsiznak a biztonsági őrrel, és kapnak bentről sorszámot...
-
#89309696
törölt tag
válasz DeathAdder #169217 üzenetére
A laser emelt fényerejű és emelt színhőmérsékletű, a silver csak emelt fényerejű.
-
Csabroncka
addikt
válasz DeathAdder #169219 üzenetére
200-300 K különbséget nehéz észrevenni! Egy öreg hagyományos izzónál már rögtön látod, hogy fehérebb!
"in medias res"
-
MasterMark
titán
válasz DeathAdder #169219 üzenetére
Nem kék, még a Cool Blue Intense is éppen hogy csak fehér, a Laser ennél melegebb fényű.
Switch Tax
-
válasz DeathAdder #169219 üzenetére
En semmi különbséget nem vettem eszre a laser meg a sima nightbreaker kozott sem
-
#89309696
törölt tag
válasz DeathAdder #169222 üzenetére
Nekem 700Ft-os Tungsramok voltak benne, tökéletesen láttam. És 100 évente egyszer kell kicserélni.
Na a motorom más tészta, pedig dupla biluxos gyárilag 35W, új akku van bene, töltés is van és mégis biciklilámpa az egész. Még jó, hogy nem vagyok éjjel motorozós férfiállat.
Mondjuk motornak hívni is túlzás, akkor egy Lupo is muscle car.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #193705 üzenetére
Nekem megy a wifis iCar 3, de iPhone-om van, úgyhogy nem tudok segíteni a Torque-kal.
-
rbalint88
addikt
válasz DeathAdder #193722 üzenetére
Nekem szifonon van (ingyenes verzios) car scanner, abban van egy data record ikon, azon belul lehet meglesznek
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #193722 üzenetére
Nekem is a Car Scanner van telepítve, de én megvettem a fullos verziót.
szerk.: A csatlakozás pedig simán, a Beállítások → Wi-Fi menüben.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #194015 üzenetére
De mi a cel? Ha sportolas ott a Ford Mustang GT de ha mondjuk egy eros GT kell ott a Lexus IS-F.
#nincsbennetarcsi
-
válasz DeathAdder #194015 üzenetére
A GS430 jo, ABS hibái szoktak lenni, de az kezelhető. A 300C még a pápaszemes Mercire épül, így futómű rohadás, kerékjárati ív rohadás előfordul, a motor az jó. E39 540i is jo, ellenben drága és az is tud rohadni.
-
válasz DeathAdder #194024 üzenetére
A lexusnál nem a motor a költség. Pl az LS400nál kormányszervó tömítés tudott anyagban 1500€ hibát csinálni vagy a kurva pohártartó mindig letört és a sok pici 100€s tétel gyorsan dagad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz DeathAdder #194024 üzenetére
Nekem volt első gen 430, rohad, mint minden japán abbol a korból, de 17 évesen is porszáraz volt a motortér. Örök az a motor.
Kormányszög jeladó szokott kimenni, nekem magától megjavult valahogy. Nem firtattam.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #194015 üzenetére
SRT8
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BigBlackDog
veterán
válasz DeathAdder #194015 üzenetére
Ha jól látom, még senki nem írta; S80, esetleg XC90 is volt V8-al. Előbbit azért simán elfogadnám, a SUV nem annyira az esetem.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz DeathAdder #194015 üzenetére
Én a GS-t probléma és költségmentesebb autónak tartom, mint a Chryslert, igaz semmi tapasztalatom és nem is ismerek senkit, akinek 300C-je lenne. Abból indulok ki, hogy más típusú Chrysler tulajok azért találkoznak hibákkal.
Ahogy előttem is írták a GS motorja elnyűhetetlen. Egy nagyon precíz műszer. Azért abban az esetben, ha egy 16-17 éves GS-ről van szó bele lehet futni kopó alkatrészek miatti zsebbenyúlásokba, de mint minden autónál, itt is az számít, hogy volt-e gazdája az adott példánynak. Ha igen, akkor a rozsdára és az egyéb alkatrészek miatti költségekre nagy eséllyel nem kell túlzottan számítani.
Igaz nekem nem GS, hanem egy 2003-as IS van, de nem rohad. Ennek viszont több oka van. Egyrészt magyarországi forgalomba helyezésű, tehát nem a sz@rrá sózott német és osztrák utakat rótta, másrészt én mániákus kasztnimegóvó vagyok. Nekem 5 évente program a teljes karosszéria átnézés rozsda után kutatva és szintén 5 évente viszem alváz és üregvédelemre (eddig 2x volt, egyszer megvételkor és rá 5 évre újra). Most lesz nálam 7. éve, komolyabb nyűg nem volt vele, az alvázvédelmen kívül a legnagyobb összeg, amit költöttem rá az az első szélvédő csere és ezzel egybekötve a tető fényezése, illetve a vezérlés csere.
Ezen kívül az alját majdnem minden mosásnál alaposan lecsapatom, a tél után meg kap emelőn egy alapos alvázmosást mindig. Télen meg igyekszem nem használni akkor, amikor épp sós latyak van az utakon. Általában egy télen 2-3 nap az, amikor sós latyakkal találkozik. Így nem nehéz rozsdamentesen tartani.
Viszont vannak ismerősök, akiknek szintén van 2000-es évek eleji IS-e és sokaknak német/osztrák autóként kezdte, illetve nem tolják ezerrel az alvázvédelmet, alvázmosást, mint én. Közülük néhányuknál előfordul a rozsda, de nem vészesen. Tipikusan a kintről származó autóknál a hűtőt kezdte meg a rozsda, illetve a hátsó keréknél a küszöbnél indult meg, de nem vészesen, egyáltalán nem azt kell elképzelni, hogy levelesre rohadós területek lennének, nem csillió összeg a javításuk. Erősen korrodálttal egyszer találkoztam, de az a polc aljáról választott, 900ezer Ft-os elhanyagolt csapatós hülyegyerek autó volt.
Gyanítom, hogy rozsda ügyileg a hasonló évjáratú GS-ek esetében is kb ez a helyzet, bár abból csak egyet ismerek, az nem rohad. Viszont egy megkímélt és karbantartott GS430 esetében még 17 éves korában is igencsak a zsebbe kell nyúlni, meg egyre ritkább is.
Kedvcsinálóként egy szép GS: [link]Amúgy a feleségemmel pont nemrég beszéltük mi is, hogy mikor eladjuk az IS-t, utána kicsit lehet kitekintünk egy amerikai V8-ra, mert én főleg, de az autók iránt abszolút nem érdeklődő feleségem is bele van szerelmesedve ezeknek a dögöknek a formájába és a hangjába. De ez tényleg csak kitekintés lenne, mert 2-3 év után eladnánk, pedig nagyon nem szoktunk ilyen rövid távon autót eladni.
Persze ezt majd még alaposan át kell gondolni. A Dodge Charger a kiszemelt, mert az klasszikus szedán forma és 4 ajtós. Nekem meg ez ilyen hülye becsípődés, hogy igazán csak a 4 ajtós szedánok tetszenek. Aztán persze lehet borul az egész, mert csak akkor áll ez a terv, ha ez a típus nem egy betegágy és nincs tele nyűgökkel. Még nem ástam bele magam, majd mikor aktuális lesz, de remélem nem rossz cucc, mert akkor zöld utat kaphat majd.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DeathAdder #199718 üzenetére
Nem érdemes vele spekulálni csak ha nem számít a pénz - aminek 40-50k méternél több van az órájában nem nagyon lesz gyűjtői darab.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz DeathAdder #199755 üzenetére
Autón csak bukni lehet ha nem valami extrém gyűjtői darab. Ez van. Szerintem akkor is érdemes bevállalni mert úgy megdögleni h az ember nem élte meg az álmait nagyon kaGa.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nandow
aktív tag
válasz DeathAdder #199755 üzenetére
Azt az IS-F-et nem március közepe környékén tették fel?
-
elbandi2
tag
válasz DeathAdder #199755 üzenetére
Miért csodálkozol azon, hogy csapágyakat cserélni kell időnként? Ezek gyakorlatilag utcai autókba kiadott versenymotorok, finomítva hogy legálisan utcai forgalomba mehessenek.
A versenymotorok meg üzemórásak..
Értéktartása a különleges típusoknak lesz idővel, de nem az olyan rétegautóknak mint pl. az említett Lexus. Eleinte a keveset futott gyűjtői darabok ára megy fel, de ahogy fogynak el belőlük a normálisak, már majdnem mindegy lesz a futásteljesítmény, az állapot lesz a lényeg. Ismeretségi körömben van jópár ilyen ritka régi autó, látom hogy mi a trend. Bmw M-széria, Merci AMG vonal, 911, én ezen a vonalon maradnék. Ha szeretnéd, és ha megteheted, akkor tedd meg, mert különben minek van az egész.... -
elbandi2
tag
válasz DeathAdder #199775 üzenetére
Igazad van a szerelőkkel kapcsolatban. Keresni kell adott márka, típus elismert szerelőjét (van itthon is) kivárni, és megfizetni. Ezért sem jó ötlet ilyen autót napi használósnak venni, mert ha hobbi, akkor ráér pár hetet, ha épp nem tudják rögtön fogadni. De alapvetően nem akkor kell javíttatni, mikor már tönkrement, hanem nagyon sok mindent meg lehet előzni.De ezzel gondolom nem mondtam újat
Nekem ebből a szempontból könnyű dolgom van, mert szakmám, bár saját és pár barátom hobbiautóját leszámítva már aktívan nem csinálom. -
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #200404 üzenetére
Havernak van a 3.7 V6-os. Annyira nem gaz de en eleve puritan japo autokhoz vagyok szokva.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz DeathAdder #200413 üzenetére
A 8gen hátsó futóműve nem merev tengelyes, hanem csatolt lengőkaros tudomásom szerint. Szerintem manapság merev tengelyes kivetelűek legfeljebb dobozos kisteherek szoktak lenni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #200413 üzenetére
Vezetni nem vezettem sajnos csak utaskén ültem benne, szóval az úttartásról sokat nem tudok mondani. Az ESP elég polgári szóval vigyáz rád. Ha alázattal közelítős típus vagy akkor nem lesz gondod vele. Ha meg próbálgatnád akkor el kelle menni egy veztési tréningre ott lehet próbálkozni büntetlenül. Mikor új volt a kocsim én is elmentem, ez a technika bőven többet tud mint amit én tudok/merek közúton...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz DeathAdder #221148 üzenetére
Szia! Jó hír. Havonta tölteném okostöltővel (Lidl is oké).
-
veterán
válasz DeathAdder #221154 üzenetére
Ha nincs használatban az autó, az akkumulátor akkor is merül lassacskán, viszont nem kap utántöltést.
-
veterán
válasz DeathAdder #221169 üzenetére
Pontosan és hidegben az olaj is sűrűbb, nagyobb ellenállást kell legyűrnie az önindítónak, akksinak.
-
brumi1024
veterán
válasz DeathAdder #228264 üzenetére
Nagyon dicsérik a G20 kasztnit, plusz ebben már benne vannak a jóságok (pl sperr). Ezen a pályán amúgy is jobb egy jobban balanszolt kasztni, meg jó gumi, mint a teljesítmény, nincs igazán hely kihasználni az utóbbit. A 4WD viszont segít az állórajtnál.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz DeathAdder #228264 üzenetére
Mert a Type R-ben a gázpedál csak a hangerőt állítja.
-
-v-
addikt
válasz DeathAdder #228264 üzenetére
Hát ez egy lendület pálya ... összkerék + dízel nyomatéka meg a jó súlyelosztás, jól fordul, jól át lehet vinni a lendületet a kanyarokon, jól lehet kigyorsítani. Na meg ennél a kis 50mp-es köröcskénél az első körnél a rajt rengeteget számít ám, ott 700Nm összkerékkel van ám előny: [link]
Jópofa műsor ez a laptiming, de azért annyira nem mérvadó, a régi köröket még gumimelegítés nélkül futották, az újaknál már mindig melegítenek .. állórajt ezen a kis rövid körön irreálisan sokat számít arányaiban, plusz azért ez a vonalvezetés igazából egy gokartnak meg mx5nek való valami.
(ja meg bmw hazudik is, összes ilyen performance autójuk jóval erősebb padon mint amit állítanak)[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz DeathAdder #228264 üzenetére
type r-nel nagy a power veszteség amit le is ad az útra plusz nem is tudják általában a mondott lóerőt padon, a 320 lovas változatot nem sokkal, de 100-230ba lehagytam a 270 lovas gtivel, pedig egy súlyban vannak. kb 1 autót kapott. De a focus rs ugyanez a téma, az 350 ló de ott az awd vesz el rengeteget, 100-200ba annyit tud mint egy 250-255 lovas golf. Szóval nem minden a lóerő
ez a zeperf meglepően pontos amúgy, nekem a legjobb mért 400m 13.8 lett még gyengébb programmal, 100-200 13.5 körül.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #228264 üzenetére
A newton hianya…
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BigBlackDog
veterán
válasz DeathAdder #235615 üzenetére
Milyen automata ez, hogy ennyire gyűlölöd?
-
barnam_
nagyúr
válasz DeathAdder #235615 üzenetére
Annak ellenére, hogy néha lassan vált vissza, én szeretem az automatát. Az esetek 90%-ban észrevétlenül teszi a dolgát, pont jó így nekem hogy nem kell vele foglalkoznom.
Plusz autópálya tempónál jól jön a 9 fokozat, segít alacsonyan tartani a fogyasztást és a zajokat. -
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz DeathAdder #235976 üzenetére
motorremegés lehet a motortartó bak is, és ha amiatt meg van süllyedve a motor akkor feszítheti a váltóházat és attól esetleg lehet ez. Egy szaki megnézhetné a bakokat hogy rendben vannak-e!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...