-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
Szerintetek ez ezust. Vagy gyongyhaz feher? Tudjatoo, miert kerdezem...
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #122155 üzenetére
Ezt még a tűzoltók is csak néznék ölbetett kézzel. Elég nehéz egy égő elektromos autót áramtalanítani ugyanis. Ha mákod van nem a mucsaröcsögei önkényes tűzoltók jönnek IFA-val és tudnak oltani habbal víz helyett, azzal neki lehet menni és akkor az autó fele még kiárulható marad.
Amúgy szvsz ez fehér.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Doki16
addikt
válasz máyköl #122151 üzenetére
1470 Ft-ért át lehet íratni a "matricát". De csak akkor ha egy időben vetted. Ha van több mint egy hét eltérés a vásárlás között megyei matricánként akkor annyiszor 1470 Ft ahány darab van.
(#122152) Saint_: Na erre nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi történt. Ha tudsz valamit írd majd be légyszi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
zoo8800
veterán
A km óra lekérdezgetésről jut eszembe: ha egy kocsit átrendszámoznak, azzal vajon ugrik a regisztrált múlt, vagy a nyilvános előzményben ott lesz a rendszámcsere a korábbi adatokkal együtt?
rip and tear, until it is done
-
-
nagyúr
válasz zoo8800 #122179 üzenetére
Ott lesz az előzményben, mert nem rendszám alapján vannak nyilvántartva. Az enyém pl. céges bemutató autó volt, céges rendszámot kapott, majd, amikor a cég eladta, akkor kértek neki új rendszámot, de a lekérdezésnél ott van az összes adat az elmúlt 8 évből, az olyan műszakikról is, amikor még a régi rendszáma volt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Johnny_vT
senior tag
Lehet hülye kérdés, de egy hátsókerék-kormányzásos RWD Lambónál nem kéne fellépnie némi hajtási befolyásnak? Vagy feltehetném a kérdést úgy is, hogy vajon meddig bírják az így terhelt alkatrészek?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Integrale
veterán
Rendszámot milyen kétoldalas ragasztóval teszitek fel (már aki így teszi fel), és milyen módszerrel?
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
Integrale
veterán
válasz Evil Snowman #122192 üzenetére
Honda Prelude-ben is volt mar, aztan az mar kozelebb van lassan a 40-hez.
"Bad reklám is reklám too"
-
anorche1
őstag
A minap elgondolkoztam valamin, de sajnos a fizika nem az erossegem, igy nem jottem ra a "megoldasra":
Nagyobb, vagy kisebb tomegu autoval lehet hamarabb megallni? A nagyobb tomegu auto nagyobb erovel nyomja az aszfaltot, ezert jobb a tapadasa, de a tehetetlensege is nagyobb."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz anorche1 #122194 üzenetére
Szerintem több dologtól is függ még, pl. gumi minősége, típusa, szélessége, futómű, tömegeloszlás a tengelyek között. Eddig mondjuk az volt a tapasztalatom, hogy a könnyebb autókkal (régi Swift szedán, Thalia) könyebben megcsúsztam, mint a testesebb jószágokkal (Zafira, UFO Civic, S60). De az első csoportban lévők kisautók, szóval a fékek és a futómű is viszonylag buta a második adaghoz képest. Ha a fékek ugyanolyan teljesítményre képesek és a gumik tapadása is azonos, akkor a kisebb tömeg ugye előny kell legyen, mivel kisebb lesz a mozgási energia is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz anorche1 #122194 üzenetére
Sok mindentől függ (fék, útviszonyok, gumik, lengéscsillapító állapota, stb) de azonos körülmények között a könnyebbet hamarabb megállítod. Mondjuk ülj be egyedül az autódba meg 4 másik felnőttel együtt és nézd meg melyik esetben rövidebb a fékút.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi