- Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
- Vírusirtó topic
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Olyat tett a Netflix, amire senki sem számított
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Asustor NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- DIGI internet
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #46372352 #122696 üzenetére
Akkor ezért?! 1$-al olcsóbb így minden egyes autó legyártása, ezek még még a feléért is megba…
Degeczi: Pont amiért írod is. Sorompó, leengedem az ablakot elveszem a jegyet és húzhatom a gombot amíg fel nem ér az ablak. Mert lefelé automata felfelé nem. Közben vezessek mert a sorompó sincs nyitva örökké ugye...
Doki16: Itt csak a 4. generáció kapta meg (2011-től) hogy felfelé is automata legyen. De még ott sem automata mind a 4! Ehhez csak az 5. generáció nőtt fel.
426os: Akkor ebből is a becsípődésgátló hiányzik tutira mert lefelé automata csak felfelé nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Degeczi
nagyúr
-
426os
őstag
Az Alfánál 4db ellenállás+dióda beforrasztásával lehetett "pótolni" a becsípődésgátlót (plusz engedélyezni kellett a computerben). Nálad nincs ilyen utólagos
kókányolásmegoldás? Szerintem nagyon hasznos funkció az automata ablak. Arról már nem is beszélve, hogy azóta a távirányítóval is fel lehet húzni mind a négy ablakot (előtte csak lefelé lehetett)..
-
#89309696
törölt tag
Pffff, nekem a 2002-es Rönó tudja. Ha egyszer nyomom full felmegy vagy full lemegy és becsípődésgátló is van, sikeresen odacsuktam idióta haverom ujjait, de meg se nyikkant miatta. Bár vissza nem húzta magától, csak lekapcsol. Mondjuk nem fapad, hanem közepes felszereltségi szint.
Én egyébként utálom. Ha csak 1 centire akarom lehúzni az ablakot nem tudom megtenni, mert ha rányomok egyszer akkor lemegy teljesen, ha hosszan nyomom 1 másodpercre akkor meg már 5 centire megy le és vezetés közben szarakodhatok vele.
A céges VW két végállású kapcsolója sokkal normálisabb, átlag erővel szakaszos, ha erősebben nyomom (második katt) akkor végigtolja az ablakot minden irányba. Marha drága lehet az a kapcsoló....[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Elektrosokk #122711 üzenetére
Itt élnek az ősök + régi barátok - a tegnapi sörözést pihenem ki.
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz 426os #122709 üzenetére
Melyik Alfa ez?
156, 159 alapbol tudja a 4 le-fel automatat.
Nekem is automata mind a 4, de telen "kikapcsolom" ezt a funkciot, mert a taviranyitorol is kezelheto le-fel, aztan felek, hogy lakasba menet megnyomom zsebben.
Stickermajom: en pont a nem bajuszkapcsolon levo lampakezelest nem ertem. Megis miert jo kulon tekerentyun matatni? Tipon es testvereiben a bajuszkaocsolon van a kodlampa es a tukor/szelvedo futes is. Nagyon kompakt, keznel van minden, raadasul vilagit, ami azota is hianyzik.
Az Audin nem tudtam megszokni a kulon tekergetos vackot, raadasul bimbambolt is ha ugy hagytam, ahelyett, hogy lekapcsolna...
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz stickermajom #122708 üzenetére
Nekem kézreáll, hogy minden egy helyen van a Subaruban, a bajuszkapcsolón. Helyzetjelző, tompított, refi, ködfényszóró, ködzárófény.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
(#122669) richie900812
(#122672) Jorus
(#122673) bbubby00
(#122679) stickermajom
(#122681) tboldi
(#122683) focvisköszi
[ Szerkesztve ]
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz brumi1024 #122693 üzenetére
Mièrt utáltam ?
Mert eleinte sosem ott állt meg ahol akartam . Öcsém vezetett múltkor haza Nèmetorszâgból , ő is káromkodott rendesen . Mondtam neki is , hogy eleinte utáltam , de ma már tetszik.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
brumi1024
veterán
válasz pècsimunkás #122724 üzenetére
Nem kétállású a kapcsoló lefele és felfele?
(#122716) Integrale: "Megis miert jo kulon tekerentyun matatni?" Egyszer bekapcsoltam, azóta úgy van, nem kell hozzányúlni. Van elég dolog a bajuszkapcsolón így is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #122722 üzenetére
Simán újra lehet húzni, bár talán egy tisztítás is elég - bár telefonon néztem
Téboly: szép találat, valamit akartam lehúzni, de biztos nem nagy cucc, mert elfelejtettem
Szerk: kesztyűtartó fedél az ilyen, hogy nem fut egy vonalban? Egy gumiszőnyeg szettet hiányolok, mint rendes földműves 👨🌾
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #122727 üzenetére
En kapcsolgatom, csak esoszenzorom van, a vilagitas nem automata. Igaz gyujtas levetelevel lekapcsolja, de nem szeretem rajtahagyni, ne inditson lampaval.
Bitpork: az A3-mam nem volt automata, felkapcsoltad vilagitott, ha le akkor meg nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
Jaffa75
őstag
válasz szőröscica #122728 üzenetére
A 190-es Mercin, még hagyján, de egy W204-en már azért gáz... Még jó, hogy a tempomat funkciók kaptak egy külön kart, de ott meg a határoló (max sebesség) egy véletlen megnyomásra is korlátoz. Sikerült 2x eljátszanom, hogy az automata váltós dízelnek hiába nyomtam, nem ment, csak 30-cal ennek köszönhetően. Ha azt mondom hogy ez a megoldás nem szerencsés, akkor finoman fogalmaztam...
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #122716 üzenetére
156fl-ben nekem így volt: b.e. le-fel automata, j.e lefele automata.
nekem bejött ez az egyszer bekattintott fix tompított, legalább tutira fel volt kapcsolva mindig. inkább lenne mindig így, mint hogy akár automatán kapcsolgat... mondjuk ha csak motorindítás után adja rá a fényt, az pozitív, de még a xenonnal se volt problémám úgy, hogy az izzítás idejére felkapcsolt, majd beröffenés után újra. -
pècsimunkás
addikt
válasz brumi1024 #122727 üzenetére
Picit hozzá èrsz le megy elèg gyorsan . Persze ott áll meg ahol akarom most már . Megszoktam - talán meg is szerettem . Sokszor hagyom - főleg nyáron , hogy teljesen le menjen mind a nègy ablak . Eleinte nem tetszett . Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #122737 üzenetére
A hatsok nem voltak automatak? Fel lettek tanitva? Ha meg van szuntetve az aramellatas, akkor leengeded az ablakot, gombjat nyomva tartod 5 masodpercig, aztan felhuzod es nyomvatartod abban az allasban is 5 masodpercig, es kesz.
A Lybra es a 156 komfortelektronikaja megegyezik, furcsallnam, ha nem automata a 4 ablak."Bad reklám is reklám too"
-
Degeczi
nagyúr
válasz Integrale #122734 üzenetére
Ez érthető, de normál esetben nem kell sokáig ráadni a gyújtást álló motor mellett. Ha a rádió van úgy bekötve, h csak gyújtásra menjen, azt érdemes megváltoztatni akár fix 12V-ra, vagy ha van, egy olyan szálra ami a gyújtás első ráadása után a kulcs kihúzásáig van feszültség alatt, az tökéletes ilyen célra (német autókon gyakran van ilyen)
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #122744 üzenetére
Kormiban is van auto mód én nem szeretem és nem is használom.
A xenon nem szereti a sűrű fel-le kapcsolásokat (a trafóját nagyon öli), nem tudja mikor vagyok városon kívül és mivel nincs DRL amúgy is nekem kell fel-le kapcsolnom. Ha mégis felkapcsolja magától és ablakot mosok a fényszórót is mossa aminek az a következménye, hogy sokkal gyorsabban fogy a mosófolyadék és még a lökhárítót is összekoszolja.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
- Fotók, videók mobillal
- Assetto Corsa Competizione
- Vírusirtó topic
- Politika
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Futás, futópályák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Házi hangfal építés
- További aktív témák...