-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #103701 üzenetére
"Egyáltalán milyen autó volt ez? Úgy tudtam csak Audi és Merci, azokból is csak szedán a "lopakodó"."
Rosszul tudtad, Skoda Fabia, Suzuki Swift, Vitara, stb. Mindegyik autóval dolgozhatnak ilyen módszerrel ami rendőrségi állományban van. És direkt ezért változtatják/cserélgeti, mert hírverést kaptak. Engem pl egy rendőrségi civil Fabia próbált meg beugratni a 3-ason.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Johnny_vT #104122 üzenetére
Múltkori IS250-es kalandom során a tulaj elmondása alapján óra szerint tudta a 240-et, ami a valóságban 230 körül volt, szóval az is 10-et dob rá.
Szinte biztosan nem fixen 10-et csal, valószínűleg olyan, mint az enyém, minél gyorsabban mész, annál nagyobb a különbség.
50-et mutatni, miközben 40-nel mész, az gáz lenne.Same rules apply!
-
-
-
barnam_
nagyúr
válasz Johnny_vT #104405 üzenetére
Az mindegy, mert a műszaki a tulajdonosváltástól függetlenül érvényes marad.
Inkább az átírás a lényeg, tudtommal nem mindegy, hogyan, milyen formában (összeg) történik meg az "adás-vétel", az illeték szempontjából.(#104437) hacki87: én ráérek, szerintem fél 5 - 5 magasságában ki tudok érni.
Más téma:
(elnézést a minőségért, kaputelefonnal fotóztam)
-
z123456789
addikt
válasz Johnny_vT #104895 üzenetére
Huh az az átállás egy középkori lépés volt tőlük.
14 nappal korábban kell megvenned a digitális matricát, hogy érvényesen használhasd. Vicc!(#104894) nandow
Határon átérve jobb oldalon első shellnél tudsz venni, addig nem vágnak meg.
Vagy akár a határ előtti Hunoilnál is.
+1 (#104910) focvis(#104902) bitpork
Szerintem nem olcsóbb kb ugyanaz, németeknél meg még drágább mint osztrákoknál.(#104908) [vilike]
Ez egy vér ostobaság...(#104912) Johnny_vT
Ez egyszerűen az ő ostobaságuk. Mindenhol működik már évek óta. Még nálunk is, a "Balkánon". Nem elég hogy kellett nekik 10 év hogy rájöjjenek ez egy hasznos dolog (lenne) az amúgy is használhatatlan autópályáikon, ezek után még létrehoztak egy haszontalan opciót.
Ráadásul a rendszer még mindig nem automata, mert van hogy azt is megállítják akit a kamera nem bír beazonosítani. Indok: régi magyar rendszáma van....[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #104948 üzenetére
Hatásfoktól (is) függ, amelyiknek rossz a hatásfoka az több (hulladék)hőt termel és gyorsabban bemelegszik. Ami ilyen téren előny, a fogyasztást viszont megnöveli mert (a számunkra) hasznos munka azaz a haladás helyett hővé alakul az elégetett benzin.
Egy korszerű FSI lassabban kb 5 km egy régebbi MPI hamarabb kb 3 km alatt. Ugyanez egy turbósnál simán van 6-7 km egy turbódízelnél meg 8-9 km.
Persze függ sok mindentől a külső hőmérsékleten kívül: az olajtöltet nagyságától (pl sor5be kell 5,5 liter olaj míg egy boxer4-esbe csak 4 liter miközben mind a kettő 2,5 literes), felhasználástól (mennyire pörgeted hidegen) és egy csomó egyéb technikai finomságtól (zárható hűtőlamellák, kiegészítő fűtés, stb).
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Johnny_vT #104996 üzenetére
Nem rozsdamentes gyárilag ha jól tudom. Kis felületi korrozió nem vész de ha málik akkor az már gáz.
Ha nem is szántóra de azért legyen hirtelen terhelésváltás tempónál ha kopog/ropog akkor az nem jó jel.
mod:
Nem szabad rántva váltania, sem hidegen sem melegen. Ha lelépsz a fékről szépen egyenletesen kell kúsznia a gépnek. Padlózva is szépen rántás nélkül kell visszaváltania.
Jó lenne tudni mikor/milyen gyakran cseréltek benne olajat. Kb ezek a sarokpontok.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz Johnny_vT #104996 üzenetére
Automata teszt:
Berakod D-be es hagyod gurulni. Max nagyon finom doccenest szabad csak erezned mikor megindul magatol de utana ha nem piszkalod a gazpedalt akkor nem szabad rangatnia.
Innen lehet probalgatni mennyire rangat.
Ha van benne manual uzemmod akkor probald ki azt is ,hogy mennyire siman valt felfele lefele mukodik e benne a limiter ami vigyaz arra hogy ne tedd tonkre a valtot. Pl gurulsz negyesben 70-80 kozott hirtelen kezdj el levaltogatni 1-be mar nem szabad levaltania (hacsak nem fer bele a fordulatszam limitbe)
Mivel ez inkabb egy luxus utazoauto kicsi az esely hogy szejjeltiportak de persze elofordulhat egyes helyeken nagy kedvenc mint "JDM" pimp auto ebben az esetben kerulendo. Ennek jelei:
Tuning felni. Nem eredeti kipuff. Ultetes etc
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz Johnny_vT #105068 üzenetére
Nem feltétlen lenne az jó. Pl. műszaki nálam úgy néz ki, hogy leadom a szerelőmnél az autót, átnézi, fékeket kitisztítja, aztán elviszi a vizsgaállomásra.
Más: sose találjátok ki ki araszolt tegnap mögöttem a 6-oson a dugóban... Mr Pumped, egy lerottyant (nagyon) 30 éves bimmerben
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
-
BigBlackDog
veterán
-
Snoop-y
veterán
válasz Johnny_vT #105400 üzenetére
Mar jar a motor valoszinuleg nem volt beinditva eddig azert magas a fordulatszam.
Ergo a check engine es a VSC miatt en mar neznek mast egybol.
Check engine csak a gyujtas pillanataban van (nem birom elkepzelni emberunket ,hogy egybol akkor lotte volna a fotot amikor inditja)New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Okos Otthon / Smart Home
- Xbox Series X|S
- Villanyszerelés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...