-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
válasz Integrale #108647 üzenetére
Lehet fullos casco-t is, de sok helyen el sem kezdik 10 évnél idősebb autókra. Allianztól nekem kijöttek és festékvastagságmérővel vagy fél órát méregettek körbefényképezték meg műszakilag is átnézték az autót, Ebből lett egy igazolás amivel engedték a szerződést megkötni.
Má' nem
-
Coyot
őstag
Szedett már ki gázszettet valaki autóból? Az tiszta sor, hogy KPM-es műszaki és új forgalmi kell, van ezen kívül bármi intézni való?
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz molnarpeter #113063 üzenetére
Találtam egy autót most ami szóba jöhetne, minden klappol vele de a legtöbb ilyenben ahogy ebben is sajnos gáz van szett van. Hamarosan lejár a tartály engedélye - még kb 1,5 év - gondolom ezért is adják el időben.
Csak olvasgatva meg szerelő haverokkal dumálva nem jó a helyzet, egyöntetűen azt mondták sok gázzal futás jobban koptatja a motort.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Használtátok már az ügyfélkapus kórtörténeti előzményeket? Marha jó még 2007ből is vannak képek az autóról.
És az is most derült ki, hogy a Corsánkat lefoglalta a rendőrség és árverésen vette meg a kereskedő, mindez a kereskedőnél így hangzott el: "egy papé volt az autó már vagy 10 éve"
https://szuf.magyarorszag.hu/jszp_szuf_nyilvanosadatvalasz
Szerk.:
Valamint egy kis aggályom is van a rendszer felől, nekem pl minden személyes adatomat beleírták a vételkor a megjegyzés mezőbe. Mivel szabadon lekérdezhető bárki bármikor megtalálhatja rendszám alapján az autó tulajdonosát minden azonosítására alkalmas adattal? Szerintem nem éppen GDPR kombatibilis.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Kicsit spammelni kell a formot és megy szépen, de nagyon nem jó szerintem a sok személyes adat.
Az meg hogy tesztüzem a kutyát nem érdekli. Elérhető bárki számára, ha teszt üzem lenne akkor nem lenne publikus.
Má' nem
-
Coyot
őstag
Akinek volt benne személyes adat milyen mezőbe volt írva? Nálam ez rendszerint megjegyzés volt, amit akár a hivatali tisztségviselő is írhatott rossz helyre vagy simán csak feleslegesen rögzítette újra.
Jelenleg nálam nem nagyon megy a rendszer, lehet megkapta a nyilvánosságot és gyorsan lelőtték. Nagyon helyesen.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz kisza25 #121827 üzenetére
Maga a tény hogy pénzbe kerül, csak bankkártyás fizetéssel lehet lekérdezni már egy visszatartó erő, ahogy azt is hogy be kell fáradni a hivatalba - ezzel elérik hogy csak az használja akinek kell is.
Így viszont ha esetleg belefutsz egy baromba (egy szorgosabb fajtába) az úton aki rendszám alapján jó eséllyel tudja ki vagy hova mehet zaklatni, revansot venni stb stb. És ez csak egy érv a személyes adatok eltüntetése mellett.
szerk.:
És autó vásárláshoz egyáltalán nincs szükség a tulajok vagy hitelesek adataira, pusztán az autó történelme az ami érdekes.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Richard! #121947 üzenetére
Dehogy állt meg, viszont a Decathlonból kifelé öröm volt nézni az S400 vagy 420 vagy milyen mergát 2 vel menve, mert folyamat mászott a segge. Ott alatta a jó a autó és nem használja Sebaj, paszullyal gyorsan megelőztem
A rendszerből nálam is eltűntek amúgy a személyes adatok, és velük együtt a bejegyzések is, így meg ugye kevés lesz az infó, de gondolom majd helyrerakják.
Má' nem
-
Coyot
őstag
-
Coyot
őstag
válasz EQMontoya #122258 üzenetére
Félreértés ne essék volt egy smile abban a mondatban. Vittek párszor Tökölön a reptéren drift edzésen, és tényleg böszme tempókat mennek ahogy mondod. Az gond hogy utána már kisstílű a hóban játszadozás.
Pedig régen Ladával meg Skodával mentünk parkolóról parkolóra míg a rend éber őrei nem tetszésüket fejezték kijoamilestoné:
Igazából biztonságosan csúszkálsz és még a gumi is ép marad, win-win.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Az mennyire gyakori, hogy a SZÜF lekérdezésben nincs adat az előző műszakikról?
MŰSZAKI ÁLLAPOTRA VONATKOZÓ ADATOK
A jármű műszaki előélete nem azonosítható be, vagy nem szolgáltatható róla adat.Nem tudom mennyire gáz ez, a kiszemelt autó 2003 óta 1 gazdásként van hirdetve, a sajátom ami 2004-től van az országban 2006 óta minden műszakiról fotók és bejegyzésekkel teletűzdelt a PDF, a keresett autóéban pedig semmi infó. Km számláló bejegyzés 3 van az elmúlt 6 évről.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #131221 üzenetére
Legtöbbször az a gond minden tanulmánnyal, hogy bármikor jön egy ami cáfolja. Ahhoz hogy egyszerű paraszt - mint én - meg tudjam ítélni hogy mennyire elfogult vagy objektív egy adott tanulmány nagyon képbe kellene lenni.
De az biztos hogy ráérünk még temetni a dízelt. Minél több futás, minél hosszabbak a távok annál inkább maradnék a dízelnél. Ezekkel a nagy hibridekkel is mint a CRV, RAV4 stb. az a baj hogy ott jók ahova nem valók, városba ki az az állat aki nagy
terepjáróizé szóval ilyen autót vesz? A mérete miatt felesleges, városba kisebb autók kellenének szerintem, hoszabb távon már jól jön a hely, ahova ezek pont nem jók mert közúton és pályán bőven dízel szint felett fogyasztanak.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz szabonagyur #131248 üzenetére
Én nem láttam még ilyenért büntit, de akkor már a jobbra nem tartást is büntetném. Tipikus esete hogy már Siófokon tudja hogy Pesten balra fog kanyarodni.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #131566 üzenetére
A rövid tengelytáv terepen a fordulékonyság miatt szokott jól jönni, jellemzően jobb a nagyobb tengelytáv ha szar úton mész vele - rég kijön az eleje a nagy gödrökből mire a hátulja belemegy így nagyobb "lukakat" is át tudsz hidalni vele anélkül hogy jobban megérzéd és veszítenél a kontrollból nomeg a tempóból.
Kirándulósnak amugy egy SJ413 széles hidakkal spirálrugósra alakítva lehet jó - aki persze befér ezekbe a kis autókba. Ez még elég költséghatékony aztán mehet bele az 1.9 tdi ha kell egy kis power
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #131569 üzenetére
Túrázáskor jellemzően nem a méteres letöréseket keresik az emberek, az egy másik sztori. De a felülés ellen a legjobb megoldás ha nem hagyod felülni - lehet hülyén hangzik, de vagy elég lendülettel vagy nem mész bele oda ahol simán felülsz, bármit fel lehet ültetni ha elég béna a vezető. Nomeg ugye nagyon sokat segít az ha tesznek egy 10cm emelést az autó alá
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz gzbotii #131574 üzenetére
Gondolom a tulaj már tudta mit tud az autó és miket vállalhat be. Én próbáltam általánosságban amolyan túra kategóriára értve fogalmazni valahogy úgy jött le kb ez lehet a hobbi szint. Minden terepre más válik be, de mivel régebben elég aktívan navigáltam off-road versenyeken az alapján mondom hogy ha béna vagy felülteted minden szaron.
Próbáltam már lerugni Pajero-t a murvabányában mikor felült a leereszkedő előtt a peremre olyan helyen ahol bármit fel lehet ülteteni és bármivel át is lehet menni - ügyesség/helyzetfelismerés kérdése.Má' nem
-
Coyot
őstag
Ha valaki nem ismerné: [www.wheel-size.com]. Számomra új volt, pedig ilyen faszás kalkulátort nem láttam még.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Elektrosokk #133092 üzenetére
Mindig is érdekelt mik a pontos infók arról, hogy Kína valóban fegyverrel őrzni a nyersanyag lelőhelyeket. És amennyiben ennek van valóságalapja, miért van ez így? szerk.: Miért hagynák/hagyják.
De én egyelőre azt is megkérdőjelezem, hogy ez tényleg így van.Mint a Mr. Robot című sorozatban, ott is ugye Kína éppen Kongót próbálja annektálni.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz rbalint88 #134935 üzenetére
Passat b5.5-re próbálgattunk Depo utángyártott fényszórót, gyárilag be volt ragadva 2ből kettő garnitúra mindegyik fényszórója, feszegetve sikerült csak beállítani. Ezen felbuzdulva maradtam a Hellánál mikor én is csere mellett döntöttem, na ezzel nincs gond. Nem tudom milyen Audihoz kellenek a lámpák, a Passathoz 60 volt a garnitúra hella, Depo lett volna 40 körül. Felújításra pedig a két lámpára pedig 45+szállítás ajánlatot kaptam - ez persze újragőzölős felújítás, bár a fél évente bemattuló búrával nem tudom mit csináltak volna, azon a sokadszori polír sem segített.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Hegyeshalom már az osztrák oldal, ahol a sátor és az ellenőrzés miatt gyakran van némi torlódás. Belső sávban 500 méteres sor külsőben senki. Ilyen esetben simán lehet menni előre majd a végén zipzár elv szerint szépen a két sávból egyet alakítani. Imádom mikor ilyenkor jönnek ezek a rendőrök és kikérik maguknak, az hogy valaki el mer menni mellettük. Nagyon érdekes hogy pl az osztrák és német automatiksan így csinálja minden esetben, Magyarországon ez valamiért nem akar működni, holott teljesen logikus és jó dolog is.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Motion_Blur #136855 üzenetére
Írd be az adószámod akkor azonnal él a matrica, mint cég veszed. Az oldal tud magyarul is, nem nagy varázslat az egész. Az biztos hogy meg nem állnék egy szaros matricáért, meg utána kapargassam, ha 3 perc alatt online is meg lehet venni.
Qru:
Igen, vagyis teljesen korrekt akkor vagyok ha azt mondom: év elején még elfogadta, egyik ismerősöm így vásárolta.
De nem gondolom nagy dolognak bármelyik katás vagy sima ev ismerősét beírni, ha nincs ilyen cimbora akkor meg evvan.Az osztrák matricát én mindig farmeron megjárattam, de ettől nem igazán jött le szebben, pedig rendszeresítve van a nyeles penge erre a célra.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Nekem mindig éves matricáim voltak egyik sem jött le normálisan se magyar se osztrák, ami kevés ideig volt fenn szlovák volt régebben azokkal nem volt gond. Szerintem simán olyan sokat voltak fenn hogy teljesen mindegy volt már nekik a farmerezés.
Egyéb kérdés erről az vezetéstechnikai tréningről: azon filóztam, hogy valóban marha jó lenne, de kérdés hogy van-e értelme az én öreg "roncsommal" megjelenni? 2001es Passat b5.5 1.9PD erő semmi, mert az alap 101 lovas verzió.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz stickermajom #136865 üzenetére
Igen ez mondjuk jogos.
Idén szerettem volna egy RS Octavia-ra cserélni, azzal nem gondolkodnék ilyenen. De persze épp lezúzta a kedves szomszéd a hátulját + hetente rányitják az ajtót, így annyira tele lett a hócipőm, hogy én ezért biztos nem veszek értékesebb autót.
Má' nem
-
Coyot
őstag
Jolvan, időpontfüggő lesz a dolog gondolom, ahogy írták tényleg lehéz lesz közös időpontot összehozni, jómagam Győrből jönnék amennyiben sikerül kitalálni mikor esedékes. És köszönöm a lehetőséget is
xEon1337
Ha napközben megveszem online kinyomtatom a kis cetlit, akkor nem kell se benzin se gondolkodni rajta hogy legyen leszedve és nulla energia eltüntetni a nyomait, nem kell pénzt váltani megvenni, vagy csak nem kell megállni a vételhez. Szerintem ez a legjobb megoldás.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
A táv nem kérdés mászkálok én eleget mindenfelé, a karcolásokról meg épp lejebb írtam: hetente b*ssza rá valaki az ajtót a sok pályázástól pedig a motorházon már körömnyi nagyságokon hiányzik a fényezés, hamarosan megy fényezőhöz, immár a hátuljával együtt, most hogy beletolattak a szabályosan és jó helyen parkoló autómba.
Az ESP-ről pedig nem tudom micsoda
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz molnarpeter #136956 üzenetére
Persze, de mivel eleve egy régi autóval járok - 2001 es Passat b5.5 - igazából nem beszélhetünk értékvesztésről. Sőt mivel mindent megcsinálok rajta amire van időm és nem szoktam elspórolni semmit így szerintem drágábban is adhatnám mint vettem 5 éve
stickermajom
Hát mostmár én is nekilátok a mobil appjuk használatának, egész jónak tűnik.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Reggie0 #137182 üzenetére
Az osztrákok jellemzően sokkal előzékenyebbek mint a magyarok, sűrűn hagyják magukat a belsőben az biztos, de a GPS szerinti 128-131km/h azért simán megvan mindig. Section control alatt is mindig +1km/h ra állított tempomattal megyek és sosem volt még ebből gond, halad a forgalom is így.
Reggie0
Én jellemzően pályán közlekedem ott viszont sokat.Rendőrkössel kapcsolatban én magyaron kívül mást még nem láttam rendőrködni, a határ magyar vagy osztrák oldala sem kivétel ezalól. De legalább idiótán csinálják, és szabályszegés sem történik de az önérzetese lator az rendőrködik.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
Megkövetem magam a múltkori 36ft/km költségemen, immáron 38ft lett. (beírtam a futóműfelújítást)
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Reggie0 #138291 üzenetére
A Mustang főleg az élményt adja, nem kell mindenkinek pályaversenyre alkalmas utcai autó - arra ott a Porsche GT szériája (picit más ársávban persze).
Ülj be egy ilyenbe a nagy értéke nem más, mint az érzés. De azzal nem spórol. Főleg ahogy észrevettem az igazi benzifejűek értékelik igazán, remek motor lett az a v8 5.0. Egyik ügyfelemnek van mentünk már vele pár kört, nagyon "fílinges". Arról nem is beszélve, hogy más vonalon kettes szorzót kell fizetni hasonló teljsítményért, és akkor fenntartásról szó sem esett.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Motion_Blur #138588 üzenetére
Kiegészítésként: az osztrákok rendszeresen nyitják a leállósávot nagy forgalom esetén, természetesen legálisan táblákkal jelezve pontosan mettől meddig lehet haladni benne.
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz hülyegyerek #138616 üzenetére
Bécs A4 kis országunk irányában rendszeresen van nyitva a leálló a délutáni csúcsban, az a bazinagy pontmátrixos kijelzőn meg viribül a szép zöld jelzés a végén pedig a piros X. Én nagyon jónak találom, igaz lenne jobb ötltem ilyen bővítésre, de az ott nem megoldható a rettungsgasse miatt.
Amúgy az abszolút igaz, hogy sűrűn hagyják magukat a belsőben, igaz engem csúcsban ez annyira nem szokott zavarni, rendszerint összefüggő sor van - kb én tartok egyedül jobbra ilyen helyeken.
De ez a belsőben meg középsőben felejtés itthon szerintem rosszabb.Én azt vettem észre, hogy lehúzodnak, de kell nekik hagyni egy kis időt, sok önérzetes van de az rendszerint nem osztrák
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz MunezXBK #138636 üzenetére
Nem tudom Bécsben mennyi időre van megnyitva és mitől függ hogy nyitják-e, de az elmúlt pár hónapból 7-8 alkalomra emlékszem - én heti szinten járok csak ki így azért elég sűrűn volt használható.
Dugóban nem jó, mert oda sorolsz ki ugye bildelni a rettungsgassét. Ellenben városból kifelé ahol már kezdődne a haladás, de nem lehet menni, mert tömve van busszal, kamionnal a külső és a belső is, tud segíteni.
A szakasz amugy nem hosszú, érzésre viszont segítség.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz hülyegyerek #138651 üzenetére
Így van, az ott mostanában sokat volt megnyitva. Ugye utána már hiába nyitna bármit mivel 3 sáv van Fishamendi lehajtóig - és most építik ugye még vagy 20km-en a pályát. 6 éve sokkal többet szívtunk dugóban amúgy, láthatóan jó irányba haladnak a fejlesztésekkel, csak ugye ez nem egy gyors folyamat.
Szvsz a 130as szakaszokon nem is fogják soha megnyitni a pályát, inkább építik meg a 3. sávot is - ahogy teszik most is. Viszont a városból kifelé legalább ad valami kis pluszt.Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz aero. #138861 üzenetére
Népszerű téma ez. Én inkorrektnek tartom az egész alkatrész és szerelés bizniszt ebben a formában ahogy most tetőzik. Azt meg végképp, hogy nem engedi a szerelő a hozott alkatrészt. Nem értem miért kell titkolni hogy mennyit keresnek a szereléssel, a korrekt az amikor megmondja ennyi a munkadíjam kerek perec, aztán döntsd el hozol-e alkatrészt vagy hozzak neked, ha nem akarsz te magad keresgetni és akkor az egész dupla árazás mehet a kukba.
Én is ugyan abból a forrásból viszem oda neki mint ő maga rendeli, ráadásul ugyan abból a rendszerből válogathatom ki az alkatrészt mint ő: unix, bárdi, stb.. Vannak pesze speckó esetek de itt most az általános helyzetről van szó.
Egy biztos inkább megyek olyan szerelőhöz aki meg meri mondani, hogy x a díja és hozhatod a cuccot mint aki x/3-ért dolgozik, de az alkatrészen keresi a nagy lóvét.
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000