- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Crypto Trade
- Google Chrome
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Photoshop
- Windows 11
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Vírusirtó topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz stickermajom #122340 üzenetére
Nekem 3000-3500- ig hagyja, aztán már belenyúl, de alig venni észre, a hátulja eddig még nem mozdult meg, mondjuk nem is rángattam benne a kézit, annyira még nem szoktam meg az autót, nagyobb kormányszögnél túrja az orrát, amúgy kezelhető, első nap úgy tűnik kicsit bátrabb voltam, vagy jobban csúszott, hogy párszor kanyarban kimentem a fűre.
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #122353 üzenetére
Nem érted, hogy nem lehet Nem jó műgyantán, tehát sehol sem lehet vele elmenni. Hozzáteszem semmi gondom nem volt nekem sem a CC-vel.
Más kérdés. Neked csinált már olyat a kocsi, hogy a visszatöltés közben automatikus fékezés túl erős volt és megcsúszott a két első kerék? Múltkor nálam jégen bejátszotta ezt az Auris és elég érdekes egy élmény volt[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz szőröscica #122353 üzenetére
nem az, hogy nem lehet, de én mondjuk megállok 10 méter alatt akkor te 15 és, ha mögöttem jössz és nekem vész fékeznem kell, akkor ...
[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #122340 üzenetére
Nekem erre az az elméletem, hogy a kipörgés segít hóban egy bizonyos szinten, hiszen a gumi barázdáiból a gyorsabb forgás miatt fellépő centrifugális erő eltávolítja a bele tapadt havat/latyakot, így jobban tud kapaszkodni. Legalábbis más magyarázatot eddig nem sikerült találnom arra, hogy miért ilyen "lusta" az ASR a Kormiban is. Azt elvetném első körben, hogy nem tudnak rendes szoftot írni hozzá...
BBD: Pont teszteltem múl télen a tapadást havas körlények között azonos útszakaszon. Kormin TS850, Bubin CC és nem túl nagy hóban (azonos a méret!) néztem hamarabb megáll a téli az tény de nem másfélszeres a fékút a CC-vel hozzá képest. Igaz Bubi könnyebb, jobb a súlyelosztása de akkor sem másfélszeres. Jégen már biztos meglenne de simán kevés hóban én nem tapasztaltam a nagyságrendekkel hosszabb fékutat alacsony sebességnél. Minden esetre hóban én sem nagyon forszírozom az autós közlekedést a CC-vel, max kicsit forogni de oda meg előny a ratyi gumi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #122352 üzenetére
Motorikusan nem volt rá panasz, sem másmilyen szinten (az utólagos riasztó kavart be de az ki lett szedetve). Elég tágas volt (a 3 ajtós 5 centivel magasabb mint az 5 ajtós) az utastér és elvitt Frankfurtba, meg nyaralnia Horvátokhoz, stb. Sajnos a rozsda megette de becsülettel leszolgált 18 évet meg egy kicsit. Közben belement 150k km meg egy kicsi, ami javarészt városi futás volt és az kb duplán számít.
Fapados létére a Jazz pl visszalépés belső anyagminőségben hozzá képest.
Jorus: Így-így.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
máyköl
veterán
Kormányablakban mit kérnek parkolási engedély kiváltására?
Forgalmi, lakcímkártya? Bérleti szerződés is szükséges? Mennyit kell fizetni? (II.ker)
-
szőröscica
addikt
válasz Doki16 #122355 üzenetére
Nekem a teljesen letaposott, jegge fagyott hoban volt ilyen, en alapbol a legerosebb visszatoltessel jarok, fekeznem szinte sosem kell igy, de ezen megcsuszott. Adtam kis gazt es stabilizalodott
Kisza: ha veszfekezned kell, nincsen semmi. Megallok mogotted, mert nem 5 meterrol kovetlek. Nem lefagyott hegyi utakra valo, de ezt leirtam a linken is. En Bp-n ingazom napi 2*30km-t, alig jarunk valahova telen, max Szegedre, Miskolcra csaladot latogatni. Tokeletes volt most es a december 15-i havazas alkalmaval is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szőröscica #122353 üzenetére
Az E39 kipörgésgátlója meg mondjuk híresen szar kéziváltó mellett, nem egyszer vállaltam be kifordulást a kikapcsolása nélkül, aztán rendesen beégtem, mert 2 másodpercre elveszi a gázt, persze ez a helyzetben egy örökkévalóság, szinte ment is a szomorú hegedűszó a fülemben. De talán minden korabeli ilyen, a Volvo sincs a helyzet csúcsán, de legalább később avatkozik be, egyesben ritkán, nem úgy, mint a bmw.
-
Evil Snowman
őstag
válasz Doki16 #122355 üzenetére
Cikket nem ártana elolvasni srácok.
Télen is autóznál? Mutatjuk, miért vegyél téli gumit!
Gumi: Michelin Alpin 5 (1 éves)
Tesztautó: Skoda Octavia Combi 1.6 CR TDI (gumiméret: 205/55 R16)
30 méter megtétele emelkedőn: 12,4 s
Fékút 40 km/óráról: 26,4 mGumi: Michelin Cross Climate (szinte új)
Tesztautó: Skoda Octavia Combi 1.6 CR TDI (gumiméret: 205/55 R16)
30 méter megtétele emelkedőn: 12 s 9,5 s
Fékút 40 km/óráról: 40,5 mGumi:Barum Polaris 3 (4 éves)
Tesztautó: Toyota Prius II(gumiméret: 195/55 R16
30 méter megtétele emelkedőn: 9,5 s
Fékút 40 km/óráról:27,1 mTehát itt 14,1 és 13,1 méter különbségről beszélünk, ami azért nem kevés.
-
nagyúr
Após 2017-es benzines 4wd CR-V-ket nézeget. Mit kell ezekről tudni?
-
Doki16
addikt
válasz Evil Snowman #122365 üzenetére
Olvastam. Egyet értek vele nagyjából. Én többször is írtam már más topikba is, hogy a CC nem jó hóba. De hó kb. fél napig van és onnantól kezdve meg már csak vizes latyakos útról beszélünk. Átlag felhasználásra a CC nagyon jó választás. Az év 365 napján sokkal többször van száraz vagy vizes út mint csak hó. És első kettő említett útviszonyon hibátlan a Michelin gumija.
Hóban leszerepel ez igaz. A hegyekbe nem ezt venném.Most látom, hogy ez nem is CC+ a tesztben. Sima CC-t nem lehet már évek óta kapni, tehát ez nem lehet új.
Arra a CC+-os tesztre is kíváncsi leszek.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Integrale
veterán
válasz Evil Snowman #122365 üzenetére
Én most cseréltem le a 3 éves, de még szőrös, Michelin Alpin 4-et Kleber Quadraxerre, ég és föld a két gumi, és érdekes módon a Kleber javára. Stabilabb, jobb fékezni vele, később rinyál az ABS is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #122371 üzenetére
Én vagyok csak igazán gyilkos, életbiztosítás téli gumit cseréltem 4 évszakosra.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Evil Snowman
őstag
-
Integrale
veterán
válasz Evil Snowman #122377 üzenetére
Az Alpint cseréltem le, nyári van külön.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Evil Snowman #122377 üzenetére
"még nem találták fel azt a gumi alapanyagot, ami +38 fokban és -15-ben is mindig a legjobbak között teljesítsen"
pont ugyan ezt mondta múltkor a gumisom
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Evil Snowman #122380 üzenetére
A Michelin nem tetszett, nem volt stabil, pedig nem volt régi gumi, de keménynek tűnt a felülete.
Egy ismerősnek köszönhetően pedig k. olcsón megkaptam az új Klebert, annyiért, hogy el is múlt az a késztetés, hogy téli szettem legyen, ha jövőre lecserélem, akkor is megérte.Tudom mire gondolsz, hülyeség a 4 évszakos télire és nyári nyárra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
golfvariant
aktív tag
válasz Evil Snowman #122365 üzenetére
Városban elég a 4 évszakosnak csúfolt valami, de télen autópályán/országúton szerintem mindenképp szükséges, vagy otthon kell maradni ha szar az idő...
A téli gumi is megtudja viccelni az embert, nemhogy egy nyári/4évszakos.
Pár éve M5-s autópályán rohadt nagy hóesésben, majdnem sikerült leamortizálnom a fél éves autómat. Nem annyira vicces, amikor az egyik barom külső sávból bevág eléd épphogy beférve, majd a kamion előzés (közben kb 100m-el később) az előtte haladó forgalom miatt besatuzik...Ha fél méter volt a 2 autó között amire megállunk sokat mondok TS860-al így is kicsit keresztbe állt az autó alattam. Balról szalagkorlát, jobbról kamion
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Gézengúz #122376 üzenetére
Az van benne, de vegyuk eszre, hogy az elektronikanak ez a kiporgesgatlo funkcioja.
Mert tok jo dolog a sperr, en is kikapcsoltam tegnap az osszes elekronikat, de nem vonak boldog, ha mondjuk az asszony vagy a kocsimat kolcsonkero cimbora dobna egy piruettet esoben az elso kikanyarodasnal, amikor keresztezi a villamossint.
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
-
nagyúr
válasz golfvariant #122382 üzenetére
Fater G astráját vezettem 1 hétig, volt kis hó, csúszott mint a picsa, hazaérek, megnézem mi van rajta -> hankook 4 seasons ... szárazon nem volt gond vele, de amint bejött a téli időjárás szerintem botrányos az a gumi
-
Evil Snowman
őstag
A hétközi budapesti szeánszokat mikor és hol szoktátok tartani?
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #122381 üzenetére
Nem hülyeség, ha megnézed mennyi hó esik egy télen mostanában meg az átlaghőmérsékletet. A 0-20 fok közötti intervallumban meg sokkal jobban tapad mint egy téli vagy nyári. Hóban helyén kell kezelni a 4évszakost de összességében nézve a szezon nagy részében jobban jársz ha téli helyett egy télies 4évszakost teszel fel.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
Az áron felül ez volt a másik gondolatom.
Olvastam teszteket róla, vízben az élmezőny ez a gumi, havon fékezés teszten AutoBild szerint pedig a legjobb.Mindegy, jó ez nekem. Hegyekbe úgysem megyek, pályák vizesek, óvatos vagyok, tartalék pedig úgysincs.
"Bad reklám is reklám too"
-
Automata váltónál (Astra G 1.8 AF17-es váltó) ha sokáig kell állni forgalomban (pl vasúti átjáró, hosszabb piros lámpa) használhatom-e a kézi féket az autó rögzítésére ha nem szeretnék állni a féken?
Azt tudom hogy fölösleges P-be kapcsolni, mert D-be ha 3 másodpercig álló helyzetbe vagyok a féken akkor kirakja üresbe (leírása szerint is úgy működik) és nem terheli a váltót. De vajon kézifékkel is kirakja üresbe? -
szőröscica
addikt
válasz MasterDeeJay #122393 üzenetére
Nyugodtan hasznald, semmi baja nem lesz, de P-be is rakhatod ha nem 1-2 masodpercre allsz meg.
-
Doki16
addikt
válasz MasterDeeJay #122393 üzenetére
Ez olyan váltó, hogy kúszik ha felengeded a féket? Mert akkor azt azért megvizsgálnám, hogy kézifék használatakor nem húzza-e folyamatosan a hajtást. Nálam a Toyotában például olyan, hogy ha csak a kézifék fogja akkor kúszik a kocsi, csak nem tud haladni mert fogja a kézifék.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Johnny_vT
senior tag
Tegnap lejárt a jogsim
Mindezt délután négykor konstatáltam. Szerencsém volt, aznap hatig nyitva a hivatal. Elviharzottam fotót csináltatni, aztán haza papirokért, aztán 17:35-kor letéptem a sorszámot. Negyed óra alatt kész voltunk, hála az égnek csak szóbeli látásvizsgálat volt.
- Jó a szeme?
- Jó.
- Akkor jó.
(Tényleg jó, csak az opcionális mellékletek közt szerepelt ennek az igazolása is és fostam nehogy kérjenek, mert az plusz 1 hét...)
6,5 eurós felárért expressz elkészül péntekre az új, immáron német jogsim. Viszont már nem korlátlan ideig érvényes mint eddig, hanem 15 évig. Így is korrekt.Apropó, nektek megegyezik minden kategória érvényességi ideje? Egy haverom szólt, hogy nézzek már rá, mert együtt csináltuk és neki most jár le. Baromira meglepődtem, mert az igazolvány, illetve a T, M és K kategóriák egyszerre járnak le április végén (ez lenne a kerek 10 év), a B meg 3,5 hónappal korábban, tegnap. Hogy van ez?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
válasz Doki16 #122395 üzenetére
Ez kúszik igen előre, hátra, meg megtartja magát emelkedőn is. (tehát kézifékes elindulásnak emelkedőn itt nincs értelme)
Azt tudom hogy üresbe nagyon picit ingadozik az alapjáratom, onnan látom hogy üres de nagyon kell figyelni.
Ma kipróbálom mit csinál, mert ha terheli akkor inkább állok a féken vagy P-be rakom. Fölöslegesen nem pazarolnám sem a váltót sem a benyát.[ Szerkesztve ]
-
marilllyo
veterán
Srácok!
Lomiztam egy ilyen fejegységet. CA014A-6246U
Ezt egy Opel Corsa C (2004) szeretnénk belerakni. Kell ehhez rendelnem valami átalakítót még ebayről?
Nyilván...vigyem be egy szervizbe és ők belerakják...de azért mégis csak érdekelne, hogy házilag meg tudnám-e csinálni. Levágtátok nyilván, hogy nem vagyok egy nagy autómágus.
Köszönöm szépen!
Autó-hifi-s topicból másolom ide a kérdésemet. [link]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips LatteGo EP 2230/10 kávéfőző Frissen szervízelt, 2025.04.06-ig garanciális
- Govee RGBICW Okos állólámpa WIFI + Bluetooth Amazon+Google kompatibilis
- Használt nyári és téli gumi, lemez felni szett
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro / 2 lite kefe új!
- Eladó Gamer asztal JYSK HALSTED 60x120 pohártartóval (Carbon mintázat)!