Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Mozilla Thunderbird
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Windows 11
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Gmail
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
gamma (is) kényes az olajra. 10w40 + a 15.000kmes olajcsere garantálja, hogy 90-150.000kmnél ugrik a lánc.
A fő probléma, hogy nincs nagy előjele, nincs komoly csörgés. Márkaszervíz nem néz rá.
0w30, 5w30al 12-13.000kmnél cserélve azért sokkal jobb a helyzet úgy 300-400.000kmet megfutnak.Amennyire én látom a komplett benzines felhozatal kényes gamma, kappa és a theta is. Néha pl mpi gammanal /kappaknal segít a 0/5w30 meg a gyakori olajcsere de egy GDI gammánál vagy egy thetanal tök8 mit csinálsz. A theta szerintem a csúcs. USben cserlik/javítják őket, EUban meg elhajtanak a francba miközben tök uaz a gond.
@Robi73: Régi 1szfe/2szfe yarisokban aki rendesen rakja bele 15kkmenként a 0W/5Ws olajat annak 600.000km után is gyári a lánc és 0dl olajat eszik 15.000km alatt. Az újak ott is kényesek.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Robi_73
őstag
Én is mikor mesélek a Ceedjeimről, hogy mennyi hiba fordult elő náluk sokan csak hüledezzek, egyszerűen nem akarják elhinni amiket mondok. 16e kilométerrel, 1,5 évesen adtam el a 2007. áprilisában vásárolt, 1.4-es Ceedemet és meglepődve láttam a járműplatformon, hogy motorcsere történt 116e kilométerénél. A Suzuki hasonló kialakítású vezérműláncokat használ (RS Swiftől), mint amilyen a Kiákban is található, de ott az autó élettartamára van kalkulálva a lánc várható élettartalma, ami a gyár szerint hivatalosan 300e km. Soha nem találkoztam vezérműlánc problémás Suzukival, legtöbbször a tulajdonosok okozták a problémákat úgy, hogy 110-130 km/h felett visszaváltottak a nem megfelelő fokozatba és a dugattyúk belevertek a szelepekbe. Utána pedig nem volt alapjárat. Azért tudnak motorokat tervezni a japánok.
Robi73
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Jövedelem
- Autós topik
- ZIDOO médialejátszók
- Villanyszerelés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest