Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
drsanya
aktív tag
Sziasztok,
Nos máris jelentkeznék egy kérdéssel. Adott egy 5 éves, Olaszországból behozott Kia Ceed SW ( [link] ), amit szombaton vettem át. Szükségét éreztem annak, hogy a garanciát tisztázzam a magyarországi márkaszervízben. Sajnos voltak a szervíz előéletében az intervallumokban pici csúszások. Mielőtt megvettem, láttam ezeket, de úgy gondoltam, talán nem lesz gond. Nos felvilágosítottak, hogy de, így már itthon nem vállalják a maradék két év garanciát. DE az "importőr jóindulatúságán múlhat a dolog". Ezt azért tettem idézőjelbe, mert ezt mondta az a szervizes, akivel beszéltem. Mit gondoltok fussak egy kört náluk, vagy engedjem el a dolgot? Baj nincs, apróságok vannak csak, hálaisten nem műszakilag (meg az ennyi idő alatt úgyse derül ki), hanem pl a kalaptartó roló rakoncátlankodik, a fedélzetin a szervíz figyelmeztetés offline, meg az egyik kulcsnak a háza a kettő közül elég leharcolt, meg pár ilyen apróság van még. Nyilván futott 84 ezret, szóval ezeken annyira nem lepődtem meg, csak jó lett volna ilyeneket gariban intézni, illetve az a két év amit tervezek vele, teljes biztonságban érezni.
Várom az építő jellegű véleményeket ezügyben, meg hogy Ti mit tennétek a helyemben. Esetleg ha más is járt így a fenti apróságokkal kapcsolatban, azt hogyan orvosoltátok amit lehetett házilag? Kulcs oké, azt találtam 4000 ft-ért, csak át kell szerelni.
Köszönöm a megtisztelő válaszokat
[ Szerkesztve ]
I am iRacer
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest