Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz zsole84 #61864 üzenetére
Emission System Protection. Részecskeszűrős motorokhoz jobb ilyet használni. R18A nem igényli. Sima is mehet bele.
Saccco: teljesen jobbra tekerve nem változik. Attól enyhén balra van egy kis kattanás, ott illetve attól balra tekerve a lámpával leveszi a műszerfal fényét, és arányosan balra tekerve sötétíti.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jaffa75
őstag
válasz zsole84 #50761 üzenetére
A Civicen sem volt tökéletes, még ott sem ahol nem volt sérült... sőt a gyári rétegvastagság mellett is elütött a két szomszédos elem színe, ha úgy esett rá a fény.
Szerintem ha nincs messze el kell menni megnézni élőben. Ha nem jön be mert tényleg rossza, akkor is gyűlik a következő autóhoz a vásárlási tapasztalat, és az összehasonlítási alap! Az elsőt ritkán szabad megvenni... -
martillo
tag
válasz zsole84 #50087 üzenetére
Nekem a heten eddig csak varos volt vele, hetvegen tankoltam igy tiszta a meres, BC szerint 7.2 jelenleg.
A szokasos hasznalat mellett, ami fele varos fele M0, 6.2-6.5 szokott lenni. Videken, anyoseknel vagy otthon 5.9-6.
Szerintem lehet vmi abban, hogy ez egy koztes celra szant auto... -
BigBlackDog
veterán
válasz zsole84 #49611 üzenetére
Basszus, pedig olvastam is, csak mire a kocsihoz értem, elfelejtettem.
Mindjárt megnézem...Hát, csak úgy férsz hozzá, ahogy leírtad, szóval szerintem arrafelé kell indulni. Tippre a szedános kollégáknak nagyobb a tapasztalatuk, náluk mintha az összes első izzó cseréje hasonló szopás lenne, ha jól rémlik.Melegben próbáld mindenképpen, nehogy törjön valami. Kis segítség errefelé. Remélem nekem nem fog kiégni.
-
-
demars
addikt
válasz zsole84 #47384 üzenetére
Nem biztos, hogy lengéscsillapító. Nekem inkább valamelyik stab pálcának tűnik. De rengeteg más oka lehet, egyszerű silent is okoz ilyen hangot, ha annyira gatya már. Mindenképp nézesd meg szakival.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tag
válasz zsole84 #47153 üzenetére
Kiváló a táblázat, köszi!!
Most már csak azt nem értem, ha az Eneos 0w20 ennyire pöpec olaj (legalábbis a leírt paraméterek szerint), hogy a fenébe adják ennyire jó áron... (TypeV Lacitól kértem 4l Motul 0w30 econergy-t (14.900 volt), 4l eneos premium ultra 0w20 pedig már 8-9000-től kapható....)
Amikor októberben megvettem az első Hondámat (9.5 Civic, 1.8i, 5D), a korábbi 1.6-os szívó benzineshez képest eléggé sokallottam a fogyasztást. A Corollát 14 évig hajtottam új korától, és végig egyformán fogyasztott, nem volt olyan, hogy bejáratás után csökkent volna a fogyi.
A Civic viszont felbosszantott. Ugyanazon az útvonalon (rövid városok közti és városi szakaszok napi szinten többször is, 50-60km) az első adatok (board) 7,8l-t mutattak, és a valós is 7,6l volt. 3000km-ig 1-2dl csökkenés összejött, nyilván én is megszoktam az autó karakterét. Ekkor olajat cseréltem benne (Motul 0w30 econergy). Az első változás, hogy 3500-4000 rpm felett lényegesen csendesebb lett a motor, addig bőgött, most sokkal kultúráltabb. A másik a fogyasztás... jelenleg 7000km van benne, és (városi-elővárosi forgalommal, sok hidegindítással) a board szerint 6,7-6,8l, a valós 6,3-6,4l.
Nem tudom, mennyit játszott az olaj, a motor összekopása, vagy az én vezetési stílusom változása, esetleg mindegyik egy kicsit, de egyelőre itt tartok. Ez számomra teljesen elfogadható egy 1270kg-os autótól ilyen használati körülmények között.
[ Szerkesztve ]
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz zsole84 #47137 üzenetére
Ez így tévedés. A 0w40 hideg azaz 40 °C-on mért viszkozitása kb. 75 cSt, míg a 0w20-é 42 cSt.
De bármely hőmérsékleten alacsonyabb. 100 fokon 13,5 és 8,9... De mínusz 20ra is találhatsz korábbi értékeket.
Vagyis nem csak üzemmeleg állapotban, de minden hőmérsékleten takarékosabb vele a motor. Persze csak amelyik eleve megfelelő konstrukció. Hideg állapotban azonban a kopás is csökken általa.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
nagyúr
válasz zsole84 #45773 üzenetére
Semmi baja nem volt tőle, nem ette akkor se, most se eszi, nem történt érdemi változás sem abban, hogy 5w30 vagy 10w40 van benne. Se halkabb, se nem megy jobban vagy kevésbé, és a fogyasztás is ugyanolyan.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tag
válasz zsole84 #44248 üzenetére
Másfél hónapos új Civic-em ugyanezt csinálja.... Elhozva a szalonból, ültem a dugóban hazafelé és csak meredten hallgattam, hogy mi ez a hang.... Később visszavittem a szervízbe, hogy ez most mit jelentsen?
Makogott a szervízvezető, párszor befújták wd40-nel, de nem lett jobb. Majd kimentünk a szalonba, pár zsírúj civicbe beülve ugyanez a hang és érzés fogadott.... Szomorú!
-
demars
addikt
válasz zsole84 #44248 üzenetére
Én bekentem a pedálnál is és a munkahengernek is adtam kicsit a motortérben. Néhány napig jó volt, aztán ismét ropogott.
Már nem foglalkozok ezzel, pedig én csináltattam perselyt is, de nem cseréltem ki.[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
válasz zsole84 #43310 üzenetére
Szokj hozzá! Hidd el nem ér annyit, ha megfelelően működik.
WD40 kevés, zsír kellene minden hova. De gondolom időnként azt is pótolni kellene.
Itt is sok eszme csere zajlott anno.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest