Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Ide is bedobom, hátha valaki nem olvassa az autós topikot. Szombat délután egy győri talira esetleg jönne valaki?
-
mahutz
újonc
Sziasztok!
Honda CR-V hez ( 2009 -es ) keresek olyan hátsó ajtót, vagy csak inkább az ajtó azon része érdekelne, amibe be van építve napfény roló.
Tudtok ebben segíteni?
Köszönöm. -
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Ismerkedem az 1 hónapja vett 7. gen Accorddal. Nagyon jó vezetni az autót.
Olyan kérdésem lenne, hogy mekkora ennek a típusnak a tankja?
A kézikönyv szerint 65 liter, illetve 62, ha van gumijavító készlet. Nekem van egy pótkerék, meg emelő, akkor gondolom az enyém 65 literes.Viszont hétfőn jöttünk vissza Orfűről, kigyulladt az üzemanyagjelző, ami a kézikönyv szerint azt jelenti, hogy kevesebb mint 10 liter üzemanyag van már csak. Ezután mentünk még 50 km-t, az üzemanyagszint jelző mutató kb már a nullán volt, a fedélzeti is azt írta, hogy ~20 km-t tudok még menni. Ennek ellenére "csak" 55,6 litert tudtam beletankolni. Vagyis ha 65 literes a tank, maradt még benne kb 10 liter, ami még legalább 100 km-re elég.
Ezek szerint picit csal a mutató és a fedélzeti kiírása?
-
demars
addikt
válasz tboldi #50585 üzenetére
Én szeretem a kis sedanom, de következő kocsi egy CR-V lesz. Kezdek "öregedni" (meg szüleim is picit ).
Mindenki mást fog tanácsolni neked, az én tanácsom: azt vegyél ami örömöt okoz és tetszik!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
-
gerner1
nagyúr
válasz tboldi #50583 üzenetére
Szubjektív, de ezek a rövidtávon (is!) legnagyobb értékvesztéssel járó dolgok. Persze, ha az ember úgy áll anyagilag, és vastagon hoz a konyhára a munkája is (főleg hoszútávon), akkor hajrá. Én sem állok éppen "rosszúl", de inkább befektetném azt az összeget. De mindenképpen spórolnék, mert sosem tudni mi is lesz pontosan x év múlva (?)...
Az 1,1 Bar szerintem magas érték. Főleg benzines motornál. Biztosan alacsonyra van véve a kompresszió, hogy ezzel a töltőnyomással ne "csörrenjen be" az égés. Az ilyen motorokra jellemző, hogy rengeteg kokszot termelnek, ami nem éppen a hosszú motor-életciklus segítője. A Suzuki erőforrásokat én is úgy ismerem, hogy azok megbízható, átgondolt konstrukciók. Ezért remélem, hogy ezek a feltöltős új block -jaik is olyan tartósak lesznek, mint az atmoszférikus motorjaik, de erre érdemi véleményt mondani, majd csak akkor lehet, amikor már ezek is futottak legalább ~150e km -t.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #50584 üzenetére
Nem biztos, lehet, hogy marad az eredeti terv.
Tetszene egy új Civic is, csak sajnos az 1.5-ös motorral már nem férne bele a keretbe. A Suzuki ár/érték arányban verhetetlen. És az a 1.4-es turbó* is elég jól megy.
*Fun fact: A Suzuki valószínűleg a megbízhatóságot tartotta szem előtt a motor megtervezésekor, ugyanis nincs benne EGR, és a turbó is csak 1,1 baron tölt. Ez azt is jelenti, hogy van benne potenciál.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Volt, aki 15-ért is vállalta volna, de az csak most kezdte a szakmát. Inkább biztosra akartam menni, és egy olyat választottam, aki már tizenvalahány éve közlekedési balesetekkel foglalkozik.
Egyébként igen, nagy valószínűséggel a Honda fog menni, ha autót veszek. A WagonR kb. 800k-et ér, a Jazz legalább a dupláját. Én meg szeretnék egy MacBook Prót is, ha belefér.
-
tboldi
nagyúr
Amúgy ma voltam egy szélvédősnél, mert van egy kicsi kavicsnyom, amiben meg tud akadni a körmöm. Kérdeztem, hogy lehet-e vele kezdeni valamit, nehogy esetleg télen a fagyok miatt elkezdjen repedni, de azt mondta, hogy ez olyan picike, hogy ő csak rosszabbat tud csinálni és nyugodjak meg, nem lesz semmi baja.
Mellesleg megdicsért, hogy milyen szép az autó, látszik, hogy gondos gazdája vagyok. Jól esik az elismerés. Pedig most jó koszos, mert poros volt és hétfőn meg is ázott.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Csak azért kérdeztem, mert nekem HP Pro 15 van, és így ránézésre kb. ugyanolyan.
-
xigris
őstag
Sziasztok! jazz 2006-hoz lehet kapni aktívszenes pollenszűrőt,s milyen árban lehet,
Egy-két néztem de nem írták oda(3000-12000 közt nézegettem)
Egyébként megéri ilyet venni?[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #50564 üzenetére
Ez tényleg elég jól néz ki így!
Megfontolom a dolgot, hogy már most télire vegyek egy 16-os lemezfelnit, és akkor nem kéne cserélgetni a gumikat.
Ha meg úgy gondolom, hogy nyárra szeretnék 17-es alut, akkor a mostani 16-os alut eladhatom... -
demars
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #50564 üzenetére
Nekem csak a "teszkós" dísztárcsákkal van bajom, amik többnek akarnak látszani, mint amik valójában és már messzíről ordít róluk, hogy milyen gagyik.
Egy gyárival, vagy a tiéden szereplővel semmi bajom.A WagonR-ünkön is gyári van lemezfelnivel: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
LeNoob
csendes tag
Sziasztok nemrégen én is vettem egy 2005-s diesel civic-t
a gumis témához ma jelent meg a totalcar-onaz előző kocsimon ts850 volt és én is elégedett voltam vele .. viszont a civic-kel adtak riken téligumit és ez is egészen vállalhatónak tűnik az árához képest mindenképpen
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
A mostani egyetlen szett felnim az gyári 16-os alu.
Szerintem most egyelőre az lesz, hogy veszek egy 16-os téli gumit, felrakatom erre a felnire. Aztán jövőre meglátom, hogy mi legyen. Esetleg nyárra 17-es alu vagy 16-os alu, vagy vegyek télire 16-os acélt.(#50558) mtgabor007
Igazából nem is a 17-es mérethez ragaszkodnék, hanem hogy mindkét szett alu legyen. Lehet az én hülyeségem, de azt gondolom, ehhez az autóhoz csúnya lenne egy acél felni.
-
BlacKSouL
addikt
Hát tegye össze a kezét mindenki akinek olyan hondája van, amiben 20 másodperc alatt lehet pollenszűrőt cserélni...
Eddig 2 Opellel kerültem szorosabb kapcsolatba, bár abból az egyik valójában Renault, és mikrobusz, de hogy mind a D Corsa, mind a Vivaro tervezői úgy gondolták, hogy a pollenszűrő az egy szükséges rossz, és aki megveszi inkább soha ne cserélje, az is biztos. A Corsánál ketten másfél órát basztunk el hanyatt, a padlón fejjel lefelé fekve 2 elemlámpával és 2 fogóval, mire egyáltalán a régit ki tudtuk műteni, és valahogy vissza tudtuk erőszakolni az újat, de a Vivaronál derékig a műszerfalban, könyékig a szellőztetőben, csuklóig a szűrőházban turkálva se lehetett kiszedni legalább hogy megnézzem hogy áll. A fészek eleve alacsonyabb, mint a szűrő, vagyis a szűrőt oldalról be kell nyomni vagy 10 centit, hogy kétoldalról a merevítős oldala annyira behajoljon, hogy felül is kiférjen, így viszont nincs minél fogva megfogni, hogy kifelé lehessen húzni, ráadásul egy műanyagba húzott kábelköteget is pont előtte keresztben kellett behúzniuk, tehát ha meg is indulna, a vezeték miatt nem férne ki sehogy. Aztán még a régit ha kidobja is az ember, de miért kell szanaszét szaggatni, mire kijut, és akkor hogy gyűri be az ember az újat?
Komolyan mondom, hogy a tervezőket addig nem hagynám enni inni, míg 500 autóban ki nem cserélik.[link] A negyedik képig volt kb. 1 perc, de az 5. kép nagyon nagyvonalúan csak egy nyíl, valójában a megadott 19 percből biztosan el kell .szni 18-at, hogy kiműtse az ember. Nekem 15 alatt nem sikerült, fel is adtam, nem akartam szétszaggatni, mert nincs új, csak rá akartam nézni egy év után hogy néz ki. Hát majd egy év múlva ránéz a szerelő ha akar, addig meg szíjjuk azon keresztül a levegőt....
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
mtgabor007
csendes tag
válasz nandow #50552 üzenetére
Nekünk 8. gen. Civic van június óta. Csak a 17-es alufelni és a nyárigumi volt rajta.
Erősen gondolkodom, hogy nem csak a most beszerzésre kerülő, téli acélfelnik lesznek 16-osak, hanem lecserélem a nyári alut is 16-osra. Tényleg szép a 17-es, csak baromira visszaadja az úthibákat, ami alapvetően jó, mert kontrollálható, hogy mennyire jó az útminőség, mennyire lehet nyomni a kakaót, de a Pilisben ez legtöbbször hátrány: qrvára ráz a rosszabb minőségű országutakon. Nem lesz olyan szép, ez biztos, de talán kénylemesebb lesz, és megelőzhetem a belső zörgések kialakulását. Mindez csak feltételezés, IT-s vagyok[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz Manitou #50541 üzenetére
Én mikor lecseréltem a hűtőfolyadékot, kiszereltem a tartályt is. Kívül belül lesikáltam, most szépen látni a szintet. Igaz jazzben jobban rálátni, de előtte én se láttam.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz nandow #50552 üzenetére
Télre inkább acélt vennék, mert ugyan vannak télálló alufelnik is de azok elég drágák míg a sima acél
- jobban bírja a sózást (nem marja meg)
- erősebb a legtöbb alufelninél (kivéve a nagyon drága magnéziumötvözetű alufelnik)
- ha esetleg sérül olcsóbban javítható mint az alu (a későbbi felújítása is olcsóbb)
- könnyebb mint az aluk többsége (kivéve a nagyon drága magnéziumötvezetű alufelnik)
- olcsóbban szereli a gumismod:
i-sti: Nagyon rég ültem olyan Leonban fakók már az emlékeim... Egy üléspróbát tegyél a Jazz-el feltétlenül.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
veterán
válasz nandow #50552 üzenetére
Acéllal olcsóbban jársz, nem olyan szép.
Nekem az 7gen accordon most a téli és a nyári is 17".
Ha eladom akkor csak 1felniszettel adom el +téli garnitúrával. Én ezért választottam mindkét fajtából a 17-es méretet.Tehetsz fel 17" papucsokat.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Vettem ugye 1 hónapja egy 7. gen Accordot.
Az autóhoz 1 szett 16-os alufelnit, meg 1 szett 205/55 R16-os nyári gumikat adtak. A gumi 2010-es, de mivel az autó keveset volt használva, és garázsban tartották, még megfelelő állapotú, 1 szezont szerintem még bőven kibírna.Az volt a tervem, hogy erre a 16-os alufelnikre veszek most téli gumit (205/55 R16), jövőre meg vennék 17-es alufelniket, és az új nyári gumik már R17-esek lennének. Így lenne két szett felni meg gumi is, és a 17-es felni mégis csak jobban mutatna az autó alatt.
De megnéztem a kézikönyvet, 17-es gumiméretet nem is ír. Viszont a 2007-es Special Edition Accordok meg ha jól tudom, alapból 17-es felnikkel jöttek ki.
A kérdésem az, hogy tehetek én a 2006-os autó alá 17-es alufelniket? És ha igen, milyen méretű gumival?Valamit páran inkább azt javasolták, hogy télire vegyek acél felnit. Erről mi a vélemény?
-
Qru
MODERÁTOR
-
BlacKSouL
addikt
válasz Manitou #50541 üzenetére
Hűtővizet én mindig úgy nézem, hogy a tartály tetszőleges pontjára rányomom a lámpát, és úgy már szépen világít a kék. Azt persze már tudom, hogy hol a min meg a max vonal.
Ha sikerül 5 percen belül megtalálnom, talán már linkeltem is róla képet...[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
i-sti
senior tag
[Honda Jazz 1.4 i-VTEC Comfort Klimaaut]
Ebben gyári könyöklő van?
Novum Forum Siculorum
-
Manitou
veterán
válasz tboy93 #50540 üzenetére
Holnap akarok venni téli szélvédőmosót, meg még ki is kéne spriccolni a meglévőt . Nem tudom , hogy az előző tulaj milyet tett bele legutóbb.Ja meg egy másik kérdés. A hűtővíz kiegyenlítő tartályon neked látszik hogy hol áll? A min és max közötti részre gondolok. Elég elcseszett egy helyre sikerült tenniük, plussz kb alig látni belőle valamit.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
Valaki nem tudja a 7 gen civic (ES) ablakmosó tartály kapacitását ?
-
demars
addikt
válasz zolynet #50531 üzenetére
Most cseréltem olajat, már megvolt minden hozzá, így ment bele a szokásos bevált motul 8100 x-clean 5w40
Legközelebb 8100 x-max 0w40 -et szeretném kipróbálni.
Napi 2x 10 km t megyek vele melóba. (R16A2 motor)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz martillo #50533 üzenetére
Durván átlag 12ezreket megyek 1 év alatt, és kicsit több a nyári fele, mint a téli, vagyis olyan 7000 körül van a nyári, és 5000 körül a téli. Néha összességében kevesebb, de az arány hasonló.
Mivel második szezon a w20-al, már önmagával is van összehasonlításom, és első alkalommal még ez is sötétebb volt, meg fogyott is, most nem tartom lehetetlennek, hogy kitisztult belőle a korábbi sötét olaj, esetleg lerakódás, olajteknőből ezmegaz, nemtom. De mindenesetre elsőre is világosabb maradt, mint a vastagabb olajok.
Nem tudom, mert annyi szezonon még nem vagyok túl, hogy mindkét márkából végigpróbáljam a w20-w40 sort, de nekem a mobil jobban bejött egyelőre.JoolsNOS: nem az esőt húztuk le, hanem a vizet, mert az utolsó öblítésnél kezdett el esni, közben beálltunk a garázsba(haver tolatott befelé én meg bőszen sétáltam a kocsi után nyikorgatva a szilikont ) De figyeltünk, nem lett baja.
Az üvegre való szernél először fel kell vinni vékony rétegben a folyadékot, és eldolgozni rajta egyenletesen. Ez utána kifehéredik. Majd száradás után alapvetően száraz kendővel kellene letörölni, de a használatiban is benne van, hogy ettől maradatnak homályos foltok, ilyenkor egy enyhén nedves kendővel kell áttörölni, és utána a száraz már maradéktalanul leviszi. Szóval az első száraz törlést meg lehetne spórolni, de az legalább a fölösleget lehozza.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
martillo
tag
-
-
martillo
tag
válasz BlacKSouL #50530 üzenetére
Es ez alatt a 6 honap alatt mennyi km kerult bele?
Nekem is sotetedik a Castrol 0W30 es also harmadnal van ~ 6500-700 km utan, ilyenkor toltom ra a maradek 3 decit a kannabol es ugy elvan 10k-ig.Vajon a Mobil1 w30/w40 is hasonlo tapasztalat lenne vagy ennyivel jobb lenne a Mobil1?
-
BlacKSouL
addikt
válasz zolynet #50531 üzenetére
Szerintem is mehet bele, főleg ilyen használatnál.
Én már utólag bánom, hogy pont akkor tettem a civicbe 0W40-et, mikor én is hasonló 8+8 km-eket mentem vele télen-nyáron.Viszont szombaton sikerült néhány óra alatt télre felkészíteni kívülről. Vagyis alaposan lemosni (magasnyomású, samponosvíz, magasnyomású, samponos szivacs, mikroszálas bogárkendő, magasnyomású), majd nyilván azonnal elkezdett esni... Garázsba be, szilikonnal vizet lehúzni, maradékot törölközővel alaposan leszárítani, üveget rávalóval, fényezést szintén arra való keményviasz nanocuccal bekenni, gumikat műanyagokat szépen megkenni saját ápolóval, majd fényezést puha mikroszálassal áttörölni, üvegeket először szárazzal majd alignedvessel majd ismét szárazzal szintén áttörölni, lámpákat műanyagápolóval majd keményviasszal áttörölni, és kész. Ez nagyjából délben kezdéssel, 20 perces ebédszünettel, némi beszélgetéssel és napellenző szereléssel együtt eltartott 20:30-ig. A derekam még mindig nem érzem, viszont a kocsi olyan tiptop állapotban van így, hogy mindig mondogatjuk haverokkal, hogy nincs még ilyen három állat mint mi, hogy ennyire odafigyelünk a kocsira, hogy kenegetjük, simogatjuk, bár az átlagembernek nincs is rá szüksége, hogy a kocsi tiptop nézzen ki, de mi akkor vagyunk elégedettek, ha max. 1-2 évesnek néznek ki a 8-9 éves autók is. Ez persze tartott tegnap délig, amiko muszáj volt kivinni a retekbe. De a bevonat jól működik, csak úgy hányja le magáról a vizet meg a mocskot
Amúgy az alján az alvázvédő faszán tartja magát, bár most pont a száraz szezonnak van vége, de majd megnézem tavasszal is mit mutat.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
veterán
válasz BlacKSouL #50530 üzenetére
Motul 8100 ECO-nergy 5W-30 után most
Motul 8100 Eco-nergy 0W-30ra váltok az ats-nél.
Úgy alakult hogy egy héten két napot 2x10km megyek, a maradék három napban meg ilyen 6-5-7km x2. Imi mondta hogy akár még a 0w20-at is rakhatnánk bele, ha már amúgy az gyári előírás, nomeg van neki jó áron.Life is too short to stay stock!
-
BlacKSouL
addikt
Erdekes tapasztalat a mobil1 0w20-al kapcsolatban. Majusi olajcsere utan nyari szezon vegen 6 honappal kesobb mindig ranezek az olajszintre, minosegre. Korabban a w40 es w30 castrolokkal ilyenkorra az olaj szine sotetbarna lett, feher papirtorlon. Es altalaban ilyenkorra minmax fele ala fogyott. Most a w20 nal az olaj majdnem teljesen alapszinu, es a szintje alig csokkent.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
dany27
őstag
válasz szabonagyur #50525 üzenetére
Értem. Mi egy 111.000km futott 2010es 1.4-es majdnem fullos jazz-t néztünk ki.
-
félisten
-
dany27
őstag
válasz szabonagyur #50523 üzenetére
Annyi lenne, hogy nem ismerem a Jazzbe épitett CVT váltót s igy nincsenek tapasztalaim a karbantartási igényével. Pl.: a benne lévő indító kuplungot mennyi időnként kell cserélni? Ha jól tudom az egy nagyobb összegbe kerül.
Nem tudom a Citybe is ugyanúgy CVT-t raktak-e.
-
félisten
-
sunny84
senior tag
válasz -cobra- #50516 üzenetére
törés miatt is de viszont mikor még bejön az fl és dobálják ki az utolsó nfl kocsikat megesik hogy keveredik .. anno civicem volt ilyen belseje segge oldala fl , eleje nfl és új kora óta nálunk volt a kocsi
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #50515 üzenetére
Nyilván mindenki azt vesz amit akar, amit a tárcája megenged. Viszont ha valaki afelől érdeklődik, hogy melyik a jobb, nem biztos, hogy középkategóriás gumit keres.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy van-e valakinek tapasztalata a 2. generációs Jazzekben lévő CVT váltóval kapcsolatban.
Főként az élettartama érdekelne és hogy mennyire hajlamos a meghibásodásra a váltó.Előre is köszönöm a válaszotokat!
-
félisten
-
-cobra-
aktív tag
Pusztán érdekesség képen, Ti elképzelhetőnek tartjátok, hogy 8gen Accord-ban az FL én nonFL elemek keveredjenek? Itt van pl. ez a hirdetés: [link]
Eleje: FL lökös, lámpa, hűtőmaszk
Hátulja: FL króm csíkos csomagtérajtó
Felni: nonFL alufelni (FL-ben a felni közepe polírozva van gyárilag)
Beltér: nonFL kárpitozású ülésekIlyet még nem láttam... lehet hogy modellváltáskor alkalom adták keverék modellek gurultak le a sorról?
-
hülyegyerek
addikt
Hálistennek hamar kinőttem a "nekemalegjobbgumikell" időszakot. Még a legelső Puntomra vettem Alpin A4-et, aztán januárban kaptam egy defektet.
Azóta középkategóriát veszek mindenből (Hankook, Barum), és az én felhasználási körülményeim között (kevés város, sok pálya, Kisalföld) teljesen ugyanolyanok, mint az Alpin vagy a Conti.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
honda23
aktív tag
Még jó, hogy nem adac teszt és itteni ajánlás alapján veszek gumit. Számomra a conti egy tök átlagos gumi. Type r civicem alatt sikeresen le is vizsgázott megbukva. Persze mindenki azt vesz, amit akar. Nem vitatémának szánom.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mtgabor007 #50501 üzenetére
Ha a legjobb kell akkor a Conti TS860. Ha egy kozepes eleg akkor meg Hankook.
#nincsbennetarcsi
-
-cobra-
aktív tag
válasz Winner_hun #50507 üzenetére
Én a héten tetettem fel az új Krisalp HP3-at. Szerintem ár-érték arányban nagyon jó (talán még jobb is, mint a korábbi bestbuynak kiáltott Hankook W452), vizes(aquaplaning) és havas teljesítménye kiváló. Nyilván ezeket a tulajdonságait én még nem tudtam kitesztelni, de halknak nagyon halk.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz Winner_hun #50507 üzenetére
A család járgányán is ts860 van és nagyon jó,az enyémen jelenleg alpin5 de már hóban nem az igazi.Én is 860-ra váltok elől tuti.
-
Winner_hun
titán
válasz honda23 #50505 üzenetére
Erős tulzás hogy az lenne a legjobb 2 téli gumi. UG9 hány éves fejlesztés amúgy? 3-4?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #50504 üzenetére
2 vagy 3 éve ajánlották itt, akkor vettem. Nem bántam meg, jó gumma.
Adac teszt nem szentírás, de azért ad némi támpontot. A nagyon xar gumik elvéreznek, persze mindig a michelin nyer szinte, kicsit reklám szagú, de nem kötelező azt venni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz mtgabor007 #50501 üzenetére
Good year ug9 vagy michelin alpin5.
Én alpint rendeltem. Jövőhét elején jön németből.Most accordon alpin 4 van. Nagyon jó volt.
Adac tesztet felejtsd el. Most jelenleg ez a két legjobb téli gumi.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz mtgabor007 #50501 üzenetére
Mivel hegyi, kanyargós úton mész én prémium kategóriás gumit javaslok.
Michelin, Dunlop, Continental
Nekem 16 os a nyári alu szett is és a téli acél felni is. Azonos gumi méretek vannak:
Nyári michelin energy saver, téli: continental conti winter contact TS850.
Érdemes megnézni a friss ADAC teszt eredményeit. TS850 jól szerepelt, ezért választottam azt.
Netről rendelj, így jobban jössz ki! Gumis drágábban adja őket.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz mtgabor007 #50501 üzenetére
Üdv!
Ha jó állapotban van, akkor miért ne. Természetesen egy szakembert általi átvizsgálás nem árthat.
A második kérdésedre pedig a gumis topikban biztosan tudnak válaszolni. -
mtgabor007
csendes tag
Ha már felni - egyébként üdv mindenkinek, új vagyok -, a 17-es aulfelni helyett szeretnék valamit télire. Van is két kérdésem:
1. 16-os acél lesz, de ezt szabad bontóból szerezni...?
2, téli guminak mit javasoltok vagy tökmindegy...?Főleg országút, hegyi, kanyargós és egy kis autópálya...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tado Smart Radiator Thermostat X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest