- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Tud valaki BP-en helyet ahol lehet kapni gyári 5W30-as Honda olajat?
Van egy VIII. Generációs Accordunk amiben utána kellene töltsek néhány decit eddig nem jártam sikerrel a beszerzés terén.
Zalaegerszegen volt szervizelve viszont mostanság nem fogok arra járni így Budapesten szeretném beszerezni az olajat. Felhívtam n+1 márkakereskedést/szervizt s vagy nem is honda olajjal dolgoznak vagy nincs 5w30-asuk csak 0w20 1L-esben.Amúgy az mennyire normális hogy 6000km alatt megevett 4-5dl olajat?
Üdv,
Dani -
dany27
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy van-e valakinek tapasztalata a 2. generációs Jazzekben lévő CVT váltóval kapcsolatban.
Főként az élettartama érdekelne és hogy mennyire hajlamos a meghibásodásra a váltó.Előre is köszönöm a válaszotokat!
-
dany27
őstag
válasz szabonagyur #50523 üzenetére
Annyi lenne, hogy nem ismerem a Jazzbe épitett CVT váltót s igy nincsenek tapasztalaim a karbantartási igényével. Pl.: a benne lévő indító kuplungot mennyi időnként kell cserélni? Ha jól tudom az egy nagyobb összegbe kerül.
Nem tudom a Citybe is ugyanúgy CVT-t raktak-e.
-
dany27
őstag
válasz szabonagyur #50525 üzenetére
Értem. Mi egy 111.000km futott 2010es 1.4-es majdnem fullos jazz-t néztünk ki.
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Valaki tudja közületek hogy mi a karbantartás igénye egy 2010es Honda Jazz-ben lévő CVT váltónak?
Próbáltam utána keresni de mindenhol eltérő válaszokra bukkanok az olajcsere periódusának tekintetében. Annyi biztos hogy csak a gyári Honda CVT váltó olaját lehet beletölteni.Előre is köszönöm a válaszotokat.
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
válasz yodamester10 #50685 üzenetére
Igen, pont emiatt akarom normálisan karbantartani.
Eddig ausztriában futott a kocsi, összesen 111.000 általam leinformált km-et.
Közben a magyar honda oldalon megtaláltam. [link]335. oldalon, gyanitom a két cserélje a fékolajat sor közül az egyik az váltó olaj akar lenni mégpedig ahol ketté van bontva M/T és i-SHIFT verzióra.
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Honda Jazz III-ban (2009-es modell) mennyire nehéz az első helyzetjelző izzó cseréje?
Próbáltam géptető felnyitása után hátulról kivenni az izzót, könyve szerint óra mutatóval ellentétesen kellene forgatnom majd kivennem foglalatostól. De ez a része nekem nem akar menni s végül hagytam, nem akartam esetleg eltörni valamit ott.
Van itt olyan aki már cserélt ebben a szériájú jazz-ben első helyzetjelzőt? -
dany27
őstag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni egy sérült autó értékének körülbelüli megbecslésében.
Édesapám rendelkezik egy VIII. generációs 2008. 7. havi 2.0 benzines Accorddal. Executive modell a széria felszereltségen kívül még elektromosan állítható bőrülések vannak benne, vezető oldalon memória funkcióval. Összesen 164.000km van benne, rendszeresen karbantartott, ezt számlákkal is tudjuk igazolni. 2. tulajdonosai vagyunk, mi hoztuk be kb 2 évvel ezelőtt Németországból.
Egy héttel ezelőtt egy nő nem az útra figyelt és még gyorsan is hajtott (lakott területen belül!!), majd kb 70-80km/h-val belecsattant édesapám kocsijába aki épp kanyarodni szeretett volna balra. Ennek eredményeként az autó hátulja kb ripityára tört. Mi nem szeretnénk javíttatni inkább így törötten szeretnénk túl adni rajta.
Abban kérném a segítségeteket, hogy szerintetek mit lehet kapni egy megkímélt, folyamatosan karban tartott korát meghazudtoló állapotban (volt) autóért? A baleset előtt nem volt javítva, a kárszakértő végig mérte réteg vastagság mérővel mindenhol gyári fényezést mért. Nagy becsben volt tartva korát meghazudtoló állapotban volt a káresemény előtt
Képek a sérült autóról: [link]
Továbbá mennyire lövünk túl, ha úgy gondoljuk hogy sértetlen állapotban egy ilyen kocsi, 3M Ft környékén kapható ma a magyar piacon.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
-
dany27
őstag
válasz yodamester10 #54783 üzenetére
De volt biztosítása, el is ismerte a hibát. A gond az hogy konkrétan az egész fenekét cserélni kéne. Vágni kéne a hátsó sárvédő felett, huzatni a hátulját. Egy szaki megnézte s azt mondta hogy ebből már új autó nem lesz, s ő azt javasolja hogy úgy járunk a legjobban ha törötten eladjuk s inkább a roncs árából s abból a pénzből amit kapunk a biztosítótól veszünk egy másikat. Tovább ha megcsináltatnánk nehézkes lenne a későbbi eladás, nyilván egy ilyen sérülést nem lehet eltitkolni s nem is szeretnénk.
~3M Ft-ot egy sértetlen ugyanilyen felszereltségű hasonlóan jó állapotban lévő darabért gondoltam. A törött darab értékére lövésem sincs, hogy mennyit lehetne érte kapni. Ezért is fordultam hozzátok hátha tudtok valami okosat mondani. Nyerészkedni nem akarunk rajta csak annyira kijönni hogy nem bukjunk rajta hatalmasat.
Jelenleg a GTK határát súrolja a szaki által kiállított árajánlat.[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
Sziasztok!
8. generációs benzines Accordból melyek felelnek meg az Euro 5-ös normának? Nekunk eddig egy 2008as 2.0 benzines volt az biztosan euro 4. Viszont egy totalcaros tesztben egy szinten 2008as 2.4-es benzinesre azt irtak hogy az mar euro 5. Mashol pedig azt is Euro4-nek irjak. Valaki akinek esetleg ilyen kocsija van tudna nekem segiteni?
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Aki rendelkezik 2.4-es benzines 8. generacios accorddal tudna nekem egy kis infot adni a fogyasztas alakulasarol? Eddig egy 2008-as 2.0 benzinest hajtottunk de azt sajnos GTK-ra torte egy holgyemeny igy kenytelenek vagyunk masikat venni. Most egy 2011-es faceliftes 2.4-es manualis valtoval szereltet nezegetunk.
Elore is koszonom az infokat
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mi a realis ara egy 2011. 11. havi 2.4-es kezi valtos faceliftes Executive Accordnak? 145.000km van benne, szerian kivul van meg benne Navi+tolatokamera is.
Elore is koszi a segitsegeteket
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Végre megérkezett az új családtagunk egy 2.4-es kézi váltós 8. generációs Faceliftes Accord személyében
Egy 2.0L-es szintén 8. generációs még facelift előtti modellt váltott le, ami egy nyár eleji szerencsétlen balesetben a hátulja GTK-ra törtAkinek esetleg szüksége lenne a Hondájához felnire/gumira jó árban az keressen meg privátban. Maradt a régiről egy szett tavaly vásárolt mindössze csak néhány ezer km-et futott, 16-os alufelnin lévő Conti téli szett. Az új családtaghoz meg összesen 3 szett kereket kaptunk Ebből a 18-as (Oxigin alufelnin van, bolti ára 70-75k/db) nyári szettől megválnánk. Akár csak a felni/gumi is vihető, letudom szedetni ha kell.
Jövő héten fogok játszani a gyári navival, sikerült friss (2018-as) térképeket szereznem hozzá. Ha valakinek szüksége lenne rá, keressen meg privátban és megosztom vele is
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
válasz BigBlackDog #57043 üzenetére
Igen, csehországból hoztuk be, magánszemélytől vásároltuk, aki 4 évesen hozta be magának Németországból.
Csehországban és Németországban is végig Hondánál volt szervizelve, kaptuk mellé az összes cseh szervizszámlát valamint a német elektronikus szervizkönyv utolsó példányát amin végig követhető szerviztörténete. Számlák szerint Castrol 5W40-et raktak bele. Németek nem tudom mit raktak bele, az az elektronikus szervizkönybe nincs feltüntetve. Minimális olajfogyasztása van a kocsinak egyébként, 1-1.5dl/1000km, de szerintem ezzel együtt lehet élni. Az előző 2.0 Accordunk is ette egy kicsit, 7000km után annak is 5dl be kellett tölteni.Teljesítmény különbséget kicsit nehezen tudom meghatározni mert utoljára Májusban vezettem a régi Accordunkat. De annyi biztos hogy nagyobb sebesség tartományban érezhetően jobban megindul mint a 2L-es motorral szerelt. Eddig az a 400km-nyi tapasztalatom van amit beletettem Csehországból hazáig, főuton ha előztem a 2L-essel, pörgetni kellett hogy értelmesen meginduljon, ezt azért annyira nem kell hajtani hogy tudja a dolgát
Továbbá szerintem csendesebb is mint a 2L-es motor vagy lehet hogy facelift során a hangszigetelést is fejlesztették.Egyébként elég gondos gazdája volt a kocsinak, egy autókkal foglalkozó ismerősömmel mentünk ki érte trélerrel, mivel úgy volt hogy nem tudjuk lábon hozni. Nem akartunk vacakolni az ideiglenes rendszámmal. De mire kiértünk a kocsiért már rajta virított az ideiglenes tábla s hozzá a cseh forgalmi faterom nevére kiállítva
Ismerősöm többször megjegyezte hogy igen sok autót vett már életében, de ilyen korrekt és rendes eladóval nem találkozott még.
Fogyasztása egyébként 7-7.2 volt mire hazaértem, most hogy mentünk vele egy kicsit vegyesben, felment 8L-re.
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
válasz BigBlackDog #57052 üzenetére
Srácnál folyamatosan ezt kapta, megvan a legelső szerviz számlája. Így nem hiszem hogy leplezni akarta volna, mivel kérdés nélkül mondta hogy van egy 1-1.5dl/1000km-es olajfogyás, ő vissza vitte vele a Hondához s mondták neki hogy ez még annyira kevés hogy nem tudnak vele mit kezdeni. Továbbá kipufja is szép tiszta, motor nem füstöl, szépen jár. 145.000km van a kocsiban egyébként. Ha már megtettünk vele egy kicsit több kilómétert akkor majd írok hogy mi a helyzet az olajfogyival kapcsolatban
Olajfogyasztáshoz még: Előző 2.0-as Accordunkat amikor behoztuk Németországból, elvittük Honda Zalaegerszegi szervizébe, hogy mégis olyanok szervizeljék akik értenek a márkához biztosan. Ennek eredményeként 3000km alatt olyan alacsonyra csökkent az olajszint a kocsiba, hogy menet közben kigyulladt az alacsony olajnyomás jelző. Továbbá felszámoltak 5L olajat, ami bele sem fér a motorba, és állítólag kicserélték a pollen és a levegőszűrőt is. De érdekes módon 3000km után kivettük amikor már egy magán de nagyon jól felszerelt szervizbe vittük, akik kifejezetten értika Japán kocsikat. És azt mondtá hogy ezt biztosan nem cserélték 3000km-el ezelőtt, egyrész annyira dzsuvás volt másrészt 3 évvel azelőtti gyártás volt és szerintük nem szokott addig állni a raktárban egy ilyen szűrő egy márkaszervizben. Ekkor átnézték A-Z-ig az egész kocsit, s azonnal eszközöltek egy olajcserét rajta, érdekes módon utána több mint dupla annyi kilóméter alatt "csak" fél liter fogyott belőle. Amúgy az egerszegi hondások 5w30at raktak a hondánkba ami után 3000km múlva kigyulladt az alacsony olajszint jelzője. Utána Eneost kapott ami drasztikus javulást hozzott. Szóval nem minden arany ami fénylik.
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
válasz yodamester10 #57061 üzenetére
Nem faló egyábként, max 8L hozható vele 140-160as pálya tempónál, amikor hoztuk csak 120at jöttem vele akkor 7L-re tudtam levinni.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen