Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • merqree

    őstag

    Sziasztok,

    Tapasztalat Reolink garanciális ügyintézésben:
    Hiba leírás: több alkalommal is elveszítette a kamera a jelet, hiába szereltem újra és újra a kábelt. A kábelt teszteltem másik kamerával, amely vígan működött.

    Eljárás:
    Reolink oldalára belépve garanciális jegyet nyitottam. Kb 24 órán belül jött a válasz, és alapvetően semmitmondó ötleteket kaptam pár napon keresztül, hogy még miket és hogyan próbáljak meg. Már a bejelentésnél leírtam, hogy milyen teszteket hajtottam végre. Volt olyan emailje a supportnak, amiben felhívta a figyelmemet, hogy a kamera nem vízálló. Ekkor eldurrant az agyam, és kértem, hogy olyan szakember levelezzen velem, aki tisztában van a reklamált termék specifikációjával.
    A következő levél már mástól jött, szépen végigvezetett, hogyan tudom visszaküldeni a hibás terméket.
    A visszaküldés költségét nekem kellett állnom, amiből maximum 19EURt visszatérítenek. A visszatérítéshez szükséges a fuvarozó cég számláját beküldeni, valamint szükséges trackingnumbert is közölni velük. Én a DPDvel küldtem vissza, a 19EUR fedezte a szállítási költségemet, melyet arra a bankkártyára utaltak vissza, amivel a kamerát eredetileg kifizettem (Reolink weboldalon vásároltam, nem Alin).
    A nyomkövetőben láttam, hogy megkapták a csomagot, kb 3-4 óra múlva jött az email, hogy érkezik hozzám a cserekamera.

    Ami az időket illeti:
    2024 május 23-án nyitottam a ticketet.
    Május 28-án megrendeltem a kiszállítást (furgefutar.hu-n)
    Május 30-án felvették a csomagot tőlem.
    Június 3-án átvették a hibás kamerát.
    Június 6-án meghozta az MPL az új kamerát.

Új hozzászólás Aktív témák