Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
evo87
őstag
válasz Zsolt!! #24398 üzenetére
18.000 km-nél néztem, akkor elöl 6 mm, hátul pedig ~6,5 mm volt benne emlékeim szerint.... ebből (lineáris kopást feltételezve) nyár végére lesz kb 4-5 mm.
@Qru: A 195/55 talán még lenyelhető, de én sem vagyok ez a döntés mellett... inkább reménykedem, hogy idén jön új Quatrac és abból is lesz 205/50. Apollo/Kléber nálam nem játszik. Az jöhet szóba még, hogy veszek egy 17-es felniszettet (valami Enkeit vagy hasonlóan értelmeset) és akkor arra 205/40R17 vagy 205/45R17... de ezekben a méretekben sincs szinte négyévszakos gumi.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
válasz Zsolt!! #21784 üzenetére
Nem tudom átérezni. Ma szereltettem át a 18-as nyárit a 17-es télire. Ez utóbbi gyári felni, nagyobb az ET-je is, így mélyebben ül a kerékjáratban. Hát szinte sírva fakadok, mikor a kocsira nézek, olyan kis suta így most a náyri után. Menetdinamikában semmi különbség.
-
válasz Zsolt!! #21726 üzenetére
Én egyébként egy szóval nem mondtam, hogy a Conti szar lenne. Azt mondtam, hogy azok a tesztek, amiket a németek csinálnak, láthatóan saját részre hajlóak. Ettől függetlenül, mint mondtam, top gumi a Conti, csak nem kell azért szentírásnak venni a német teszteket, inkább csak olyan iránymutatónak.
(#21723) Kornel
Ez egyébként nem értem, hogy hogy jött ide. Egy olyan példán akartam megmutatni a német részrehajlást, ami számomra szembetűnőbb, de lehetne mást is felhozni. Az, hogy te úgy szeretsz terpeszkedni az autóban, mintha fotelban ülnél más tészta. Én meg a pilótafülke feeling-et szeretem. Vannak nagydarab emberek, akik ilyet vezetnek, mégsem panaszkodnak. Ez inkább szubjektív kérdés. Egyébként nem erről az autóról volt szó, hanem a Giulia QV-ról. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsolt!! #17794 üzenetére
Eltérő méret gyakran nem ugyanazt a keveréket kapja. Más az elvárás egy nagyobb nehezebb/erősebb autónál mint egy kisebbnél. Ráadásul nem is minden minta működik jól minden méretben.
mod:
Bla82: T-trac bőven jó lesz.
BBD: Ki kéne már kormolni ne csak simogasd azt a gázpedált...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsolt!! #15707 üzenetére
A Michelin mindig is a kopásállóságra gyúrt (1-2 spcifikus termékét kivéve) ami a relaítve kemény keveréket jelenti. Na ezt tapasztalod meg most éppen.
mod:
choco01? Majd DOT szám meg gyártási hely jöhet! Meg persze az általános tapasztalatok is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz Zsolt!! #12034 üzenetére
Gondolom ez sem éppen a gyári mérete!?
Átmérőt nem írtál amúgy. Ahogy neten nézem, elvileg 195/60/15-ös gumi kellene legyen rajta. Ami most van rajta, az valami nem gyári alufelni, vagy mi?
Nyilván, a világon semmi baja nem lesz, ha így jársz vele. 7.5"-on jól mutat a 205, ennyiMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Zsolt!! #12032 üzenetére
Sógor autója egy fiat stilo 1.4. Felni 7x17, Gumik 225/45 köszöni, jól van. Ja, gyári méret.
Milyen autó ez amúgy? Évjárat? Mekkora felni, milyen gumi? Bocsi, csak ne kelljen összebogarászni, egy helyen legyen leírva.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tresh
veterán
válasz Zsolt!! #12028 üzenetére
Jah e szerint én jó vagyok de a te...
Nekem 9200 volt a szerelés 4 gumi de új szelepek+ragasztott új súlyok (nem a használt lekapart szar..) +centri+ 4 régi kukázása. Nem vészes ez ja és 1 perc alatt neki estek nem vártam semmit és tudják a dolgukat így én nem sajnáltam ezt az összeget hogy 190nél se menjen árokba a kocsi
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Zsolt!! #11703 üzenetére
Nem mentek bele a részletekbe, mert én úgy sem értek hozzá olyan nagyon. Egy dolog maradt meg bennem, hogy maradnak benne légbuborékok amikor kisajtolják a mintát. Említettek még más dolgokat is, de nem emlékszem már rá. Én az acéliparban dolgozom, mindenki tud mondani rossz dolgokat a saját termékéről, szerintem ez leginkább ilyen dolog lehet. Nagyon komoly dolgokat gyártunk amin emberek élete múlik, de még soha nem történt semmi, néha én is csodálkozom, hogy ebből eladott termék lesz De tényleg nem kell olyan nagyon gáz dolgokra gondolni. Szerintem erősen beszélt belőlük a gyár iránti gyűlölet is. Nagyon rossz körülmények között kell dolgozniuk ott az embereknek. Az olcsóbb kategóriás gumiknál számít az leginkább, hogy minél gyorsabban legyártsák. Ha elég jó az adott operátor a hónapban akkor prémiumot kap. Darabszámra mérik és nem minőségre
Más téma. Kinéztem 3 gumit. Szerintetek melyik lenne a nyerő:
Dunlop Sport BluResponse 205/55 R16 91V
Hankook Ventus Prime 3 K125 205/55 R16 91H
Falken Ziex ZE914 Ecorun 205/55 R16 91V felnivédős (MFS)Elképzelhető, hogy tényleg jobb lehet a Dunlop gördülési ellenállása?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Zsolt!! #11696 üzenetére
Az a legnagyobb bajom a Hankookkal, hogy tudom hol készül és kik csinálják. Itt lakom a gyártól nem messze és jó pár ismerősöm is dolgozik ott. Egyöntetűen mondják, hogy nem vennék meg azt a gumit amit gyártanak A külföldi teszteken azért szerepel jól, mert azok tényleg jó gumik. Sajnos viszont ami itthon marad annak oka van, hogy miért nem exportálják. A munkásoknak ki van adva utasításba, hogy szortírozzák a gumikat.
De ne legyen igazam
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
TaaT
nagyúr
válasz Zsolt!! #11334 üzenetére
"Az ADAC két évvel ezelőtti botránya után döntött úgy, hogy nem az abroncsgyártóktól kapott, hanem kereskedelmi forgalomban kapható abroncsokkal végzi el a hagyományos gumitesztjeit"
Én úgy emlékeztem hogy az ADAC már korábban sem a gyártóktól kapott gumit tesztelte hanem ők vásárolták, pont emiatt mert számítottak rá hogy csal(hat)nak a gyártók.
"Na meg várom már a Pirelli magyarázkodását is."
Ez nem az első ilyen eset, más gyártó is árult ugyanazon a néven nagyon különböző gumit, természetesen kizárták anno azt a gumit is.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsolt!! #10925 üzenetére
Az egyik keményebb keverék (túra) a másik egy lágyabb (sport). Nem mész sokat így a puhább is simán vállalható.
mod:
M_o_g_y_i: BS Turanza nagyon jó de ő olcsó gumit akar az meg nem az. Ahol én néztem ott nagyobb ár difi volt a Hankook meg a Turanza között. De ha talál olcsón akkor jó választás.
Alu-tól nem kell félni. Igaz drágák a jó minőségűek... De olyan 160k körül már lehet használtan 4 rendeset kapni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsolt!! #10915 üzenetére
4 évszakosat elfogadják külföldön is téliként.
Nézzük a nyárit akkor...
- Toyo CF2 (túra)
- Toyo T1R (sport)
- Barum Bravuris 3
- Firestone TZ300
- Hankook K425 vagy van a K125 de ez új mintázat, erről még kb semmit nem tudni.M_o_g_y_i:
Az nem para a nyári nekem is 215/55 R16 a téli meg a jóval olcsóbb 205/55 R16 méretű. Bele kell kalkulálni hogy a 11 mm-es méretkülönbség miatt jobban fog csalni a km órád picit.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Zsolt!! #10913 üzenetére
Pontos méret nélkül nehéz de a Toyo, Firestone, Hankook, Nokian, Barum jók ár/érték arányban.
4 évszakosból meg Michelin CrossClimate vagy GY Vector. Évi 8-10k km-re nem tartanék két külön szettet ha csak nem jársz nagyon hegyes-havas terepen rendszeresen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest